6 kk mitat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Minkäkokoiset on teidän 6 kk lapset?? Miten paljon ne kk kasvaa??

Mua ahdistaa ku käytiin tänään neuvolassa ja taas neuvolatäti valitti että pojalle ei o tullut tarpeeks pituutta! Vaan 1,5 cm/ kk ku viimeks oli tullut 2cm. ( nyt oli 67 cm ja 8 kg)

Olen ite 160 cm ja mieheni on 170 cm ni luuleeko neuvolatäti et meidän lapsesta tulis 2 metrinen??
Onko pakko käydä neuvolassa? Mua ainakin ahdistaa mennä sinne nyt 6 kk aikana on tullut 5 kertaa huomautus lapsen pituus kasvusta!! Ärsyttää, eiks jokainen lapsi kasvaa omaa tahtiin??

Meillä ihan sama homma! Ja lapsi on tyytyväinen kuin lehmät pellossa, joten tasan en aijo huolestua.

Syntyessään oli 3786g ja 50cm, nyt 6kk iässä 7755g ja 64cm.

minä 163cm ja mies 165 cm
tytöt ollu 6kk vanhoina esikko 64cm ja 7030g ja kuopus 63cm ja 7150g
kukaan ei oo koskaan sanonu et olis liian pieniä, omilla käyrillään tasasesti kasvaneet ...

no ku ei oikeen mitään ohjeita tullut. Lisää ruokaa vaan ja jouduttiin " tarkkailuun".
Lapsi on tyytyväinen, mutta yöt nukkuu huonosto . Siihen ku kysyin neuvoa/ helpotusta neuvolatäti sanoi vaan et lapset on vaan sellaisia, toiset nukkuu ja toiset ei..mutta toi pituus ei mene nyt käyrillä...aaarrgggg

Tänään just oltiin. Pituus 66,4cm ja paino 7,4kg. Syntyessä 46cm ja 2,9kg.
Kuukauden aikana painoo oli tullu nyt 200g ja 1cm. 0-käyrällä kuulemma kasvaa, eikä mitään oo valitettu koskaan. Sanottu vaan et hyvin kasvaa.

Yhteistyössä