5v uhmaa...

Oma tahto tulee hyvin voimakkaasti esille, kaiken pitäisi mennä kuten poika haluaa. Mutta toisaalta sitten poika on yhtä hymyä, kiipeää syliin tai tulee viereen sähkyyn pötköttelemään. Päiviin mahtuu kaikenlaista.

joo meillä kans 5v poika, mut tuntuu että se alkaa EHKÄ jo vähä hellittämään..viime viikolla oli tosi pitkästä aikaa semmonen päivä että EI MIKÄÄN menny mieliksi. poika on tosi paljo minun äidin perään ja meillä on välimatkaa aikalailla niin mummoa aika harvoin nähdään. äiti sitte soitti yllättäin että "oon tulossa teille kylään, mutta en kerkeä kauan olla." ajattelin että onpa mukava yllätys pojalle ja olikin se aluksi mielissään, mut sitte yhtä äkkiä veti kauheet kilarit, juoksi ympäri kämppää ja huusi vaan kurkku suorana. olin tosi ihmeissäni, koska ei tuommosta oo ollu moneen kuukauteen..

mut pojalla on kyllä sitten niin herttainen tapa että aina ku rupee nukkumaan ja oon peittelemässä niin sillon se aina pyytää anteeksi jos jotain pahankurista tehny päivän aikana jaminä pyydän aina samalla anteeksi jos oon ääntäni korottanu ku poika on hermoja testaillu. toivon vaan että pojalla säilyis tuo tapa läpi elämän, ku sitte voi ruveta aina hyvillä mielin nukkumaan ku on asiat puhuttu ja sitte aamulla on taas kiva nousta uuteen päivään :D

Yhteistyössä