H
huono äiti
Vieras
Apuja kaivataan..meillä ei kohta 6v poika syö...
tässä on eräänkin normi päivän ruokapäiväkirja
1dl muroja
0,5dl maitoa
1dl juomiseksi maitoa
voileipä(kinkku+voi)
mehua 1dl
makaroonilaatikkoa 1,5dl
kaksi kurru viipaletta
maitoa 1dl
viilis
tämän enempää ei mene millään ja näistäkin saa tosiaan vahtia että saa edes nämä alas..mitä tehdä?
tässä on eräänkin normi päivän ruokapäiväkirja
1dl muroja
0,5dl maitoa
1dl juomiseksi maitoa
voileipä(kinkku+voi)
mehua 1dl
makaroonilaatikkoa 1,5dl
kaksi kurru viipaletta
maitoa 1dl
viilis
tämän enempää ei mene millään ja näistäkin saa tosiaan vahtia että saa edes nämä alas..mitä tehdä?