5v. ruokapäiväkirja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti

Vieras
Apuja kaivataan..meillä ei kohta 6v poika syö...

tässä on eräänkin normi päivän ruokapäiväkirja

1dl muroja
0,5dl maitoa
1dl juomiseksi maitoa

voileipä(kinkku+voi)
mehua 1dl

makaroonilaatikkoa 1,5dl
kaksi kurru viipaletta
maitoa 1dl

viilis

tämän enempää ei mene millään ja näistäkin saa tosiaan vahtia että saa edes nämä alas..mitä tehdä?

meillä likka ei syönyt edes tuon vertaa 4 vuotiaana..Neuvolassa ei oltu huolissaan kun kasvu oli normaalia. Huono ruokaisuus kesti reilu puoli vuotta ja nyt maistuu taas ihan normaalisti

Mun 5,5 vee syö ehkä aikalailla saman verran.Lääkärissäkin käytiin ja huolissani olen ollut.Mutta käyrillä kasvaa,eli stressaan turhaan.Se on vaan niin hankalaa antaa olla,mä vieläkin kärppänä vahin vieressä että lapsi syö.On varmaan inhottavaa kaikille..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mun 5,5 vee syö ehkä aikalailla saman verran.Lääkärissäkin käytiin ja huolissani olen ollut.Mutta käyrillä kasvaa,eli stressaan turhaan.Se on vaan niin hankalaa antaa olla,mä vieläkin kärppänä vahin vieressä että lapsi syö.On varmaan inhottavaa kaikille..

Mulla kans on vähän sellanen kyttäävä ja käskevä asenne :ashamed:
Ei varmasti auta asiaa. Nykyään yritän vaan pitää suuni kiinni ja olla sanomatta mitään kun likka ei syö puolikasta perunaa enempää :/

Lisää ruokaan teelusikka-kaks ruokaöljyä. Voin luvata, että kohta oot täällä kauhistelemassa kuinka paljon poika syö :D ! Meillä se kääntyi ykskaks kun alkoi pituuskasvu, syöminen ihan mahdotonta. Ja sit Sanasol apteekista on kans hyvä, saa ainakin vitamiinit.

Harvoin syö mitään hedelmiä tms..sanasol on käytössä, mutta nyt on vaan vähän onkelmia kun menee koulun eskariin niin pitäisi olla nuo ruokailutottumukset vähän erilaiset?!

Yhteistyössä