M
Miksi...
Vieras
Viisikuinen tyttöni on tähän asti kasvanut hienosti ja tyytyväisenä rintamaidolla, mutta nykyään imetyshetket ovat ikäviä kun tyttö ottaa muutaman sekunnin huikkaa, sitten itkee tai kitisee muutaman sekunnin, ja sitä kaavaa sitten toistetaan koko imetyksen ajan. Joka kerta sama juttu. Omaa ruokavaliotani en ole mitenkään muuttanut, eli maidon ei pitäisi olla eri makuista kuin ennen. Mistä voisi johtua? Kurjaa, kun ennen nautimme imetyshetkistä molemmat.