M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tasan keskiarvon mukainen:Alkuperäinen kirjoittaja en pidä isosta:Keskikokoinen on paras.Jos pitää valita pienen ja ison välillä,valitsen pienen.
Helpottava kuulla
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No minusta on vähän hassua keskittyä ihmisessä yhteen ainoaan ulokkeeseen, sen sijaan, että ihan oikeasti kehittäisi kunnon ihmissuhteen sen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No minusta on vähän hassua keskittyä ihmisessä yhteen ainoaan ulokkeeseen, sen sijaan, että ihan oikeasti kehittäisi kunnon ihmissuhteen sen kanssa.
Ehkä olen sitten pinnallinen, mutta pidemmän päälle parisuhde miehen kanssa jolla on katkis eikä seksi sen takia oikeen luonnistu, niin en kyllä jaksa sellaasen kanssa olla.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No minusta on vähän hassua keskittyä ihmisessä yhteen ainoaan ulokkeeseen, sen sijaan, että ihan oikeasti kehittäisi kunnon ihmissuhteen sen kanssa.
Ehkä olen sitten pinnallinen, mutta pidemmän päälle parisuhde miehen kanssa jolla on katkis eikä seksi sen takia oikeen luonnistu, niin en kyllä jaksa sellaasen kanssa olla.
Mutta miksei se seksi vois luonnistua? Ehkä mä oon liian bi ymmärtääkseni tätä.... ;D En usko, että katkikseen suhde loppuis, jos muuten synkkais. Mut mä oon ollut myös naisen kansa seksuaalisesti tyydyttävässä suhteessa, joten ehkä mä oon vaan tosiaan liian bi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No minusta on vähän hassua keskittyä ihmisessä yhteen ainoaan ulokkeeseen, sen sijaan, että ihan oikeasti kehittäisi kunnon ihmissuhteen sen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No minusta on vähän hassua keskittyä ihmisessä yhteen ainoaan ulokkeeseen, sen sijaan, että ihan oikeasti kehittäisi kunnon ihmissuhteen sen kanssa.
No, mulla ei toisaalta ole kokemusta tämmösistä pikku ravuista. Ei niitä oikeasti ihan hirveän tiheässä voi olla.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:No minusta on vähän hassua keskittyä ihmisessä yhteen ainoaan ulokkeeseen, sen sijaan, että ihan oikeasti kehittäisi kunnon ihmissuhteen sen kanssa.
Mutta miksei se seksi vois luonnistua? Ehkä mä oon liian bi ymmärtääkseni tätä.... ;D En usko, että katkikseen suhde loppuis, jos muuten synkkais. Mut mä oon ollut myös naisen kansa seksuaalisesti tyydyttävässä suhteessa, joten ehkä mä oon vaan tosiaan liian bi.
No, itse olen hetero, ja haluan kyllä seurustelukumppaniltani, joka on mies, ihan sitä perinteistäkin seksiä. Eli munaa tussuun, ja jos on katkaravunkokoinen, pituinen ja paksuisen seisokki, ei se tunnu juuri miltään muulta, kuin nololta.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Pidän myös vähän hölmönä miestä, joka koko ajan kelaa tätä yhtä ulokettaan. Niinkuin ei elämässä muuta olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Pidän myös vähän hölmönä miestä, joka koko ajan kelaa tätä yhtä ulokettaan. Niinkuin ei elämässä muuta olisi.
Ei kukaan vapaaehtoisesti kelaa sitä.. ulokkeella vain tapana muistuttaa itsestään, hyvin pontevalla tavalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Pidän myös vähän hölmönä miestä, joka koko ajan kelaa tätä yhtä ulokettaan. Niinkuin ei elämässä muuta olisi.
Ei kukaan vapaaehtoisesti kelaa sitä.. ulokkeella vain tapana muistuttaa itsestään, hyvin pontevalla tavalla![]()
Et kai myönnä, että se on koko aika päällimmäisenä mielessä? Et kai ole nimennyt sitä joksikin Napoleoniksi tai jotain?![]()
Kyllä koolla on merkitystä. Katkarapu seisokissa ei kyllä paljon lohduta. Ei tarvitte olla mikään jumalattoman iso, mutta edes normaalin kokoonen.
meidän pikkukaveri on joskus mitattu, mutten nyt muista mikä se koko oli... isoja peniksia en elävänä kokeillut, mut aviomies toi joskus kotiin sellaisen ISON dildon ja ehdottamasti halusi nähdä miten mä teen sen. Sattui, vaikka oli tarpeeksi öljytty. En tehnyt tätä enää...