5D dokumentti peniskateus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ison perässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meidän pikkukaveri on joskus mitattu, mutten nyt muista mikä se koko oli... isoja peniksia en elävänä kokeillut, mut aviomies toi joskus kotiin sellaisen ISON dildon ja ehdottamasti halusi nähdä miten mä teen sen. Sattui, vaikka oli tarpeeksi öljytty. En tehnyt tätä enää...

Ihan sama mitkä taidot olisi, ne ei missään tunnu jos seisokissa komeilee prinssinakki! Poikkeuksellinen suuri on lähes yhtä huono, voihan se sisään mahtua mutta ei pysty kunnon vauhdilla paukuttamaan joka asennosta, kun on yksinkertaisesti liian iso. Eli nimenomaan se keskikokoinen on tässäkin ihanne.

Juu, prinssinakit on ihan hirveitä! Kerran sellaiseen törmännyt, mutta se juttu lopahti ennenkuin alkoikaan. Valitettasti repesin nauramaan tämän omistajalle kun näin "komean seisokkinsa", joten omsitajalle jäi varmaan ikuiset traumat.. Niin, ja lähdin pois.No, ehkäpä jollekulle (kenelle muka??) kelpaa pienenpeukalonkokoinen prinssinakki, mutta ei minulle, ei todellakaan. Vaikka olisi kuinka kiva tyyppi muuten, niin valitettavalta kuin se kuulostaakin..

Alkuperäinen kirjoittaja tasan keskiarvon mukainen:
Alkuperäinen kirjoittaja en pidä isosta:
Keskikokoinen on paras.Jos pitää valita pienen ja ison välillä,valitsen pienen.

Helpottava kuulla

No siis saman sanoisin minä. Olin monta vuotta sellaisen miehen kanssa, jolla oli tosi iso. Spontaani yhdyntä ei oikein noin vaan onnistunutkaan, kun mun piti olla tosi märkä, ennen kuin sisään mahtui. Mies ei myöskään kovettunut ihan täysin kovaksi, joka lisäsi hankaluutta. Koskaan ei voinut panna täysillä, koska sen miehen piti aina varoa, ettei osu liian syvälle, mä oon pieni nainen.

Nyt jos saisin valita unelmapeniksen olisi se ehdottomasti juuri keskikokoinen ja kova. Pienikin kelpaisi mielummin kuin liian suuri. Saisi ainakin panna rajusti. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
No minusta on vähän hassua keskittyä ihmisessä yhteen ainoaan ulokkeeseen, sen sijaan, että ihan oikeasti kehittäisi kunnon ihmissuhteen sen kanssa.

Ehkä olen sitten pinnallinen, mutta pidemmän päälle parisuhde miehen kanssa jolla on katkis eikä seksi sen takia oikeen luonnistu, niin en kyllä jaksa sellaasen kanssa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No minusta on vähän hassua keskittyä ihmisessä yhteen ainoaan ulokkeeseen, sen sijaan, että ihan oikeasti kehittäisi kunnon ihmissuhteen sen kanssa.

Ehkä olen sitten pinnallinen, mutta pidemmän päälle parisuhde miehen kanssa jolla on katkis eikä seksi sen takia oikeen luonnistu, niin en kyllä jaksa sellaasen kanssa olla.

Mutta miksei se seksi vois luonnistua? Ehkä mä oon liian bi ymmärtääkseni tätä.... ;D En usko, että katkikseen suhde loppuis, jos muuten synkkais. Mut mä oon ollut myös naisen kansa seksuaalisesti tyydyttävässä suhteessa, joten ehkä mä oon vaan tosiaan liian bi.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:

Mutta miksei se seksi vois luonnistua? Ehkä mä oon liian bi ymmärtääkseni tätä.... ;D En usko, että katkikseen suhde loppuis, jos muuten synkkais. Mut mä oon ollut myös naisen kansa seksuaalisesti tyydyttävässä suhteessa, joten ehkä mä oon vaan tosiaan liian bi.

No, itse olen hetero, ja haluan kyllä seurustelukumppaniltani, joka on mies, ihan sitä perinteistäkin seksiä. Eli munaa tussuun, ja jos on katkaravunkokoinen, pituinen ja paksuisen seisokki, ei se tunnu juuri miltään muulta, kuin nololta.

No, mulla ei toisaalta ole kokemusta tämmösistä pikku ravuista. Ei niitä oikeasti ihan hirveän tiheässä voi olla.

No, mulla ei toisaalta ole kokemusta tämmösistä pikku ravuista. Ei niitä oikeasti ihan hirveän tiheässä voi olla.

Mulla on sitten ollut huonoa tuuria kun niitä on tullut vastaan kaksi. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:

No, itse olen hetero, ja haluan kyllä seurustelukumppaniltani, joka on mies, ihan sitä perinteistäkin seksiä. Eli munaa tussuun, ja jos on katkaravunkokoinen, pituinen ja paksuisen seisokki, ei se tunnu juuri miltään muulta, kuin nololta.

Peesi! Toinen mun tietämistä katkiksista osas kyllä korvata puutettaan muilla tavoon, mutta ei se pidemmän päälle riittääsi vaan pitää saada sitä itte aktiakin ja kunnolla.

Eikä kyse todellakaan ole siitä, että olisi naisella löysä pillu. Jos muna on todella pieni, niin kyllä pitääs naisella olla todella tiukka reikä, että se tosiaan tuntuu kunnolla. Kun miettikää nyt sitä pituuttakin, eihän sellaanen katkis mene kovin pitkälle.

Pidän myös vähän hölmönä miestä, joka koko ajan kelaa tätä yhtä ulokettaan. Niinkuin ei elämässä muuta olisi.

Ei kukaan vapaaehtoisesti kelaa sitä.. ulokkeella vain tapana muistuttaa itsestään, hyvin pontevalla tavalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Pidän myös vähän hölmönä miestä, joka koko ajan kelaa tätä yhtä ulokettaan. Niinkuin ei elämässä muuta olisi.

Ei kukaan vapaaehtoisesti kelaa sitä.. ulokkeella vain tapana muistuttaa itsestään, hyvin pontevalla tavalla :D

Et kai myönnä, että se on koko aika päällimmäisenä mielessä? Et kai ole nimennyt sitä joksikin Napoleoniksi tai jotain? :o

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:

Et kai myönnä, että se on koko aika päällimmäisenä mielessä? Et kai ole nimennyt sitä joksikin Napoleoniksi tai jotain? :o

Vlad the Impaler ei puhu ranskaa.. saa kyllä hetkellisesti mielestä, mutta kuuluu toimia niin että ei kauan pysy unohduksissa. Se on ominaisuus eikä hölmöä :xmas:

funny_tree_penis8022.jpg

Tierättekö että peniksen koolla on suurikin merkitys. Naiset sanoo miestään/miehiä miellyttäen että ei koolla väliä. Ite olen sanonut joillekin et on pieni ja voi mitä jälkee olenkaan miehen itsetunnossa saanut aikaan. Aluksi kun on paljon tunteita pienelläki peniksellä pärjää pitkälle mut kyllä jokainen isoo haluu,totta,ja uskallan sanoo sen ääneen. Paljon miehiä kokenut ja yleensä ottaen suomalaisen miehen muna on pieni. Penis on miehen todella arka paikka,sillä mitataan miehisyys.

meidän pikkukaveri on joskus mitattu, mutten nyt muista mikä se koko oli... isoja peniksia en elävänä kokeillut, mut aviomies toi joskus kotiin sellaisen ISON dildon ja ehdottamasti halusi nähdä miten mä teen sen. Sattui, vaikka oli tarpeeksi öljytty. En tehnyt tätä enää...

Ei :D :D: D Kutsutko sä OIKEASTI sun miehen kyrpää nimellä 'meidän pikkukaveri'?? :laugh: :laugh: :laugh:

Techniques used by most of these fund supervisors may perhaps position creating economic climates in a strong hedge versus already-established markets. Natural means, promising technological know-how, chances regarding company advancement, and also national infrastructure may possibly many may play a role from the decisions at the rear of the particular overseas method. Occasionally, these kind of finances can consist of many of the identical tools that you will find available locally, yet will make the most of foreign dealing along with stock markets along with the differences with costs which could occur. http://www.youtube.com/watch?v=sjwb2q95D-g II. CO-INVESTMENT prentice capital You'll discover 2 varieties of on-line sellers; many of the internet sites will be selling clothing on store prices. They may include things like shares connected with apparel coming from distinct trademarks and their brochures tend to be up to date on a regular basis to share with clients in regards to the completely new arrivals of their shares. You could find a number of websites which have been advertising top quality garments items as well, in addition to their rates are often under the prices you will be charged inside stores, mainly because you can find zero over head expenses which the companies should appeal to when offering their particular products on the net.

Yhteistyössä