K
kyynel
Vieras
kävin tänään ystäväni luona päivä kahvilla, ja kerroin heille minulle iloisen uutisen jota tämä ei osannut varmasti odottaa.. elikkä olen raskaana viikkoja 12 ja tänään myös kävin ensimmäisessä ultrassa ja kaikki niinku pitää joten päätin ensimmäisenä kertoo hänelle. (omat vanhemmat ja meidän sisarukset kyllä tietävät) hänellä ja hänen miehellään on ollut yritystä MONTA vuotta ja hän on siitä avoimesti minulle puhunut jne.. ja olen ollut hänelle tukena tämän vaikean asian kanssa. me olemme pariskunta josta ei varmasti moni usko että me oltaisiin lapsia tehty kun en nyt niin hehkuta vauva asioilla jne.. mutta päätimme että tulee jos tullakseen
ja näin onnellisesti kävi!! eli menin ystäväni luokse ja kerroin hänelle asian ja hän tietysti onnitteli, mutta jotenkin hirveen etäinen ja muutenkin outo. tiedän että varmasti hänelle paha paikka, mutta luulisi hyvän ystäväni olleen iloinen minun kanssani mutta ei!! en kauaa siellä sitten viipynyt kun tunsin että ei seura kiinnosta tämän uutisen kanssa. kävin kaupassa ostamassa pikkasen herkkuja illaksi minulle ja miehelleni ja tunti sitten tuli tex viesti kyseiseltä ystävältäni missä luki näin. "olen onnellinen puolestanne, että teille tulee pieni vauva. päivällä en vain osannut sitä sinulle näyttää kun jotenkin teki pahaa sisimmässäni. kaikki muut saavat vauvoja paitsi me ja se sattuu kovasti kun kuulee tälläisiä uutisia!!! en tiedä pystynkö olemaan hyvä ystävä kanssasi enää en vain jaksa kuunnella asioita joita raskauteen liittyy. joten parempi että ei hetkeen olla tekemisissä, en tiedä pystynkö tulemaan katsomaan tulevaa vauvaasi. tällähetkellä vaan itken ja mietin tulevaa!!!" yritin soittaa hänelle, mutta ei vastaa. miten tämän nyt te ymmärtäisitte?? tuli todella paha mieli itselleni tämän asian suhteen...