5D dokumentti peniskateus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ison perässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ison perässä

Vieras
Eilen tuli dokumentti ohjelma miehisyydestä ja peniksen koosta. Miten te koette naisena tämän asian. Onko teille miehen kalun koolla merkitystä?

Ehkä olen jotenkin epänormaali mutta minulle ko asialla on todella suuri merkitys..

keskikokoinen on minustakin paras. Liian isot aiheuttaneet minulle aina pelkkää kipua. Lisäksi nämä miehet, joilla on isompi meisseli ollut, ovat tienneet omistavansa tavallista isomman ja luullet sen pelkästään riittävän tyydyttämään naisen. Taidoista ei tietoakaan. Enkä yleistä, puhun omista kokemuksistani.

mä en tiiä mikä ihme mua vaivaa mut oikeesti mä kiihotun pelkästään ison näkemisestäkin enkä voi pitää näppejä erossa! joten mitä suurempi sen parempi ;)

Ennen synnytystä olin onnellinen mieheni isosta, MUTTA synnytyksen jälkeen seksi on aina ollut kivuliasta, joten oon toivonut jopa pienempää. Toivottavasti vaivan syy vielä löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vivian85:
mä en tiiä mikä ihme mua vaivaa mut oikeesti mä kiihotun pelkästään ison näkemisestäkin enkä voi pitää näppejä erossa! joten mitä suurempi sen parempi ;)

Yleensä nuoret naisenalut on niitä jotka huutaa suuren perään kun kuvittelevat että se iso koko tuo isot orgasmit. :D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja johtuu siitä että olet liian nuori tietämään seksistä mitään:

Yleensä nuoret naisenalut on niitä jotka huutaa suuren perään kun kuvittelevat että se iso koko tuo isot orgasmit. :D:D:D

minä ainakin allekirjoitan ylläolevan että isompi tuo isomman ja helpommin saavutettavan ison O:n yhdynnän ainana. Ikää 28 ja yksi lapsi. että en kovin kokematon ole..

Alkuperäinen kirjoittaja johtuu siitä että olet liian nuori tietämään seksistä mitään:

Samasta syystäkö jotkut miehet pitää isoista tisseistä ja jotkut pienistä?

Kun se penis ja seksi on paljon muutakin kuin sen pituus. Peniksessäkin kokonaisuus ratkaisee. Pieni kuitenkin harvoin on mikään ihmeellinen, rajoittaahan se asentojakin. Minä olen keskivertoa hieman isomman kannalla, en kuitenkaan minkään jättikikkelien. Sellainen komea, sileä, vaaleanpuneinen ja suonikas ja sopivan kokoinen, sellainen ison palurautapannunkahvan oloinen ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katsoin dokumenttia hetken. Siinä joku mies kärsi ahdistuneisuudesta, kun sen penis oli lepotilassa 11cm ja seisokissa 16,5cm.

Just joo...

Ihan normaali oli.

No niimpä, kun keskimääräinen koko taitaa tutkimuksesta riippuen olla 11-16cm SEISOKISSA.. Kyllä miehetkin osaavat repiä joka asiasta ongelmaa näköjään.

Keskikokoinen paras. Tai en tiedä, koska olen harrastanut vain yhden miehen kanssa seksiä, puolisoni. Joskus tuntuu kivuliaalta tuon pituuden takia,mutta mittaillut en ole. Olisko juurikin 16-18cm luokkaa.. Paksuus ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katsoin dokumenttia hetken. Siinä joku mies kärsi ahdistuneisuudesta, kun sen penis oli lepotilassa 11cm ja seisokissa 16,5cm.

Just joo...

Ihan normaali oli.

Jopa normaalin yläpuolella, iso luokassa
Silti piti pienenä, tosin myönsi vian olevan päässänsä

Yhteistyössä