50 ebudjetti riitti kaikkeen tähän =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paljonko noi kanankoivet maksoi kun en tosta oikein ottanut selvää,3??

Ja cittarissa 5 euroa kilo rintaa, jossa olisi paljon syötävää.

Niin ja lidlistä saa kanankoipia 1,59? kilo eli melkein puolet halvemmalla :D

vaikka sais ilmaiseksi, nii siihen kauppan en mene

No kun ne on myös sitä suomalaista,samaa kamaa mitä sä ostat prismasta kalliilla :laugh:

mua ei ainakaan tyydytä lidlin hevi valikoimat ja sekin on miinus et ei ole tuoretiskiä kalalle tai lihalle - ostetaan niistä usein. ja prismasta saadaan vielä poonukset kaupan päälle.
liputan siis ehdottomasti prismaa mieluummin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja kmm:
uskaltaako joku oikeesti syödä sitä lidlin safkaa???
Miksi ei uskaltaisi?

Minun äiti söi joskus Lidlistä ostettuja simpukoita ja tuli kauhea mahatauti (oksenteli ja ripuloi). Sitten minä rupesin etsimään siitä simpukkapakkauksesta parasta ennen päivää, ja siitä ei löytynyt yhtään sellaista numerosarjaa minkä olisi jonkinlaiseksi päiväykseksi voinut tulkita. Laitoin sähköpostilla tästä palautetta Lidlille, eipä sieltä kuulunut mitään. Tuon jälkeen en ole kyllä kovin positiivisesti ajatellu siitä puljusta ja niistä ruuista mitä myyvät! =)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mua ei ainakaan tyydytä lidlin hevi valikoimat ja sekin on miinus et ei ole tuoretiskiä kalalle tai lihalle - ostetaan niistä usein. ja prismasta saadaan vielä poonukset kaupan päälle.
liputan siis ehdottomasti prismaa mieluummin :)
Täällä pääkaupunkiseudulla Prismoissa vaikuttaa olevan aika huonot luomulihavalikoimat. Tosin Lidlissä ei ole luomulihoja lainkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:
50? ja noin vähän saitte ostettua :o :o :o

mä mietin kans samaa. Tolla summalla saan enemmän ja terveellisempääkin.

Mekin kun käydään lidlissä ja saadaan tolla rahalla ihan mielettömästi sieltä sapuskaa :D

Hirveempiä, pulsuja lihoja. Totta se on että useimmat köyhät käy lidlissä. Ja huom sanoin useimmat.

joo, mäkään en innostu lidlin ruuista. siis jotain limua sieltä voi hakea yms..mutta mitään ruokaa en. :x

Eihän siinä muuten mitään mutta täytyy olla melkosen nirso jos ei kelpaa ne tasan samat kariniemen kanat lidlista mitkä ostat muualtakin :headwall:
tai se maito, margariini, feta, raejuusto, leikkele, leipä....

ilmeisesti teidän lidlista saa vaan "lidl merkkisiä" safkoja ja olet perusnirso valittaja?

Kuule, lidlissä esim kanankoivet on niitä suolaisempia versioita, marinoimattomia lihoja/tuotteita ei kyl ole meidän lidlissä näkynyt. Samoi jogurtit..kaameeta moskaa! entäs ne hedelmät. Tunen ihmisen joka niitä roudaa lidliin. ja kertoi kuinka ne pyörii siellä pitkin rekkalavojen lattioita ja muussaantuu :x mä en ole mikään nirso mutta kyllä mä haluan käydä kaupassa jossa on enempi meidän makuun noita ruokia!!! ja suomalaista!!

Kerroit että voit juoda lidlin limua, sekö on SUOMALAISTA, MAITTAVAA RUOKAA JOTA HALUAT? :laugh:

Onko nyt vaan vaikea myöntää että olet ennakkoluuloinen... katsos kun lidlissa on ihan:
-suomalaista leipää
-jugurtteja joita ostat k + s kaupastakin
-fetaa jota voit ostaa k + s kaupastakin
-maitoa jota voit ostaa k + kaupastakin

jne jne jne

ps. tiedätkö mitä? satun tietämään mitä on meno kuule muidenkin kauppojen hedelmäosastoilla jne ja voin sulle kertoa että ihan sama meno kuin lidlissa (luuletko tosissas että ässä ja koo kauppa steriloi hedelmänsä ja heittää heti menee ku johki tipahtaa :laugh: )

mutta lidlissä ei ole niitä jogurtteja, rahkoja joita minä suosin.!! no limu ei olekkaan mitään ruokaa ja sitä haenkin joskus..harvoin kyllä itselleni!! jos käyn yleensä k-kaupassa ja keskitän niin miksi mun pitäis juosta hakemassa leipää tai muuta sieltä sitten vielä kun siinä säästää ehkä sen 2senttiä Onko se sulta jotenkin pois etten suosi lidliä??

Niin eli olet nirso, koska et oikeasti voi Lidlista juoda kuin limua (kuten kerroit), et edes yhtä leipäpalaa suuhusi sieltä laittaisi. Kyllä sä nyt olet hemmetin nirso ja piste. Eikä siinä mitään, jos edes myöntäisit mutta kun ei, ei niin ei...

Ihan sama suositko mitä tuotteita ja missä käyt, mutta kyllä täytyy olla oikeesti todella nirso ettei Lidlin valikoimista alas mene kuin limu.
Todella ihmetyttää ettei esim. edes valion maitojuoma, perus kananmunat, fazerin leipä ym. sulle uppoa. Nuo vaan esimerkit.

Jotenkin tuntuu, ettet todellakaan edes tiedä koko Lidlin valikoimaa, saatika ole sieltä paljoa maistellut.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä