A
AavikonNorsu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Mutta:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:50? ja noin vähän saitte ostettua![]()
![]()
![]()
mä mietin kans samaa. Tolla summalla saan enemmän ja terveellisempääkin.
Mekin kun käydään lidlissä ja saadaan tolla rahalla ihan mielettömästi sieltä sapuskaa![]()
Hirveempiä, pulsuja lihoja. Totta se on että useimmat köyhät käy lidlissä. Ja huom sanoin useimmat.
joo, mäkään en innostu lidlin ruuista. siis jotain limua sieltä voi hakea yms..mutta mitään ruokaa en. :x
Eihän siinä muuten mitään mutta täytyy olla melkosen nirso jos ei kelpaa ne tasan samat kariniemen kanat lidlista mitkä ostat muualtakin :headwall:
tai se maito, margariini, feta, raejuusto, leikkele, leipä....
ilmeisesti teidän lidlista saa vaan "lidl merkkisiä" safkoja ja olet perusnirso valittaja?
Kuule, lidlissä esim kanankoivet on niitä suolaisempia versioita, marinoimattomia lihoja/tuotteita ei kyl ole meidän lidlissä näkynyt. Samoi jogurtit..kaameeta moskaa! entäs ne hedelmät. Tunen ihmisen joka niitä roudaa lidliin. ja kertoi kuinka ne pyörii siellä pitkin rekkalavojen lattioita ja muussaantuu :x mä en ole mikään nirso mutta kyllä mä haluan käydä kaupassa jossa on enempi meidän makuun noita ruokia!!! ja suomalaista!!