5-Vuotis synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ideaköyhä

Vieras
Moikka!

Olisiko kellään ideoita mitä ohjattua toimintaa voisi järjestää tytön kaverisynttäreillä. Ei ilmeisesti mitään pelkkää prinsessajuttua, koska varmaan yli puolet kutsutuista on poikia...
Mä oon niin huono noissa leikkijutuissa ja omista kaverisynttäreistä on jo niiiin pitkä aika ettei muista olleenkaan mitä silloin on tehty.
Ei kai ohjelman tarvitse olla mikään ihmeellinen, mutta edes jotain toimintaa, ettei ole pelkkää vapaata riehumista, ja ettei sitten tulisi mitään nasevia kommentteja näiltä naskaleilta, että ompa tylsät juhlat (olen niitäkin kuullut muilta äideiltä, nykyipanat kun vaativat jo aika paljon kaikenmaailman teemajuhlia).
Kiitollisena ottaisin ideoita vastaan!

Pidä naamiaisteemalla, tytöt voivat pukeutua halutessaan prinsessoiksi =) Pojatkin ovat innoissaan, kun kerrankin saavat käyttöä omille naamiaisasuilleen, mutta laita, että ei ole pakko pukeutua naamiaisasuun.

Lahjojen avaaminen pullonpyörityksellä on yksi vaihtoehto, siihen saa uppoamaan aikaa. Avaimen piilotus (tai pehmoeläimen) tarkoin rajoituksin (ei saa tunkea mihinkään täysin näkymättömiin, pitää löytyä paikkoja penkomatta), onginta on ihan ehdoton numero.

Yhteistyössä