V
vierailija
Vieras
Meillä on 5-vuotias, joka tulee joka yö viereen. Useimmiten se taitaa olla vain tapa, mutta monesti hän puhuu jo illalla nukkumaan mennessä, että näkee pahoja unia, niin en ole raaskinut karkottaa häntä omaan huoneeseen. Illatkin tahtoo mennä hulinaksi, ja minun pitää istua samassa huoneessa niin kauan, että nukahtaa, kun pelottaa yksin nukahtaminen, vaikka sisko nukkuu samassa kerrossängyssä.
Onko muilla vastaavia kokemuksia, ja miten niistä on selvitty? Onko pitänyt tehdä jotakin, vai onko ongelma mennyt itsestään ohi?
Onko muilla vastaavia kokemuksia, ja miten niistä on selvitty? Onko pitänyt tehdä jotakin, vai onko ongelma mennyt itsestään ohi?