G
gdfgsd
Vieras
[QUOTE="vieras";27720260]noista en mitään muuta paitsi huulikiiltoa antaisin laittaa ja sekin aika neutraalin väristä.[/QUOTE]
Epäneutraali kiilto, mikä se on?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ottamatta kantaa aiheeseen mutta voin kuvitella 5-luokkalaisen ja äitinsä keskustelun.
- Äiti, saanko mä meikata kouluun?
- Oota kulta hetki, mä kysyn äkkiä kaksplussalta.
Puuteria en antais laittaa koska iho lieneen kaunis ja tasainen ilmankin.
Huulikiilto ok, ripsaria erikoistilanteiiin.
Kerrotko miten puhdistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pörrrr;27720383:Antaisin. Aloin itse meikkaamaan jo 10-vuotiaana. Tykkäsin ihan kauheasti meikeistä, joten meikkaaminen tuntui tosi hienolta ja kivalta. Tunsi olonsa "isoksi" ja tyttömäiseksi, ei siihen mitään seksiä, ulkonäköpaineita tms liittänyt. Niiden meikkien parissa kyllä työskentelenkin nykyisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pörrrr;27720383:Antaisin. Aloin itse meikkaamaan jo 10-vuotiaana. Tykkäsin ihan kauheasti meikeistä, joten meikkaaminen tuntui tosi hienolta ja kivalta. Tunsi olonsa "isoksi" ja tyttömäiseksi, ei siihen mitään seksiä, ulkonäköpaineita tms liittänyt. Niiden meikkien parissa kyllä työskentelenkin nykyisin![]()
Miten meikit ja seksi liittyy toisiinsa päässäsi? Oletko vähän sekaisin?
Linkkaatko kuvan epäneutraalista huulikiillosta.
Alkuperäinen kirjoittaja pörrrr;27720452:Viittasin vaan siihen, että monet mieltää nuorten tyttöjen meikkaamisen ulkonäköpaineisiin ja siihen, että lapset koittaa olla ns. seksikkäitä pikkuaikuisia.
Musta tuonikäisen kevyt meikkaaminen on ihan ok. Meikkivoiteita ja puuteria vois käyttää siinä vaiheessa kun oikeasti ymmärtää ihonpuhdistuksen tärkeyden. Mutta joku ripsiväri ja huulikilto on ihan ok vaikka neljäsluokkalaisellekin.
Ap, Clearasil on aika tujua ainetta, onhan tytöllä käytössä hyvä kosteusvoide?
Miksikä en antasi... Mieluummin keskittäisin energiani siihen, miten voisin estää liian varhaisen seksin harrastamisen, alkoholin käytön ja tupakoinnin. Tosin ei mulla ole tuon ikäistä tyttöä, mulla on 13 vuotias poika.
Ap, Clearasil on finneille ja nuorelle iholle kamalinta myrkkyä mitä olla voi. Kuivattaa aivan liikaa ja aiheuttaa sitä kautta uusia finnejä. Suosittelen vaikkapa apteekin perusvoidetta tai herkälle iholle tarkoitettua puhdistusmaitoa pesuaineeksi paljon mieluummin. Finnien peittämiseen kannattaa käyttää siihen tarkoitettua täsmätuotetta, kuten peitepuikkoa, eikä puuteria, joka sisältää ihohuokosia tukkivaa talkkia.
Huulikiiltoa ehkä antaisin.
Toivottavasti ei kuitenkaan noin nuorena rupeaisi tuollaisia haluamaan, mä miellän vitosluokkalaisen vielä ihan lapseksi, enkä tunne tai tiedä ketään joka meikkaisi tai olisi meikannut sen ikäisenä.
Ei kai se nyt silleen mitään varsinaisesti "tuhoa", mutta mielestäni meikit eivät kuulu lapsille.