5. luokkalainen haluaisi laittaa kouluun huulikiilto, ripsaria ja sipauksen puuteria. Antaisitko?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Huulikiiltoa ja ripsaria joo, mutta en usko että puuterista olisi muuta kuin haittaa, joten sitä ei. Huulikiilto ainakin jotain luomua ja ripsarista paasaisin että sitä ei lainailla kaverille, vaihdetaan tasaisin väliajoin uuteen ja pestään illalla hyvin pois.
 
"Kifa"
Huulikiiltoa antaisin laittaa jos olisi neutraalin väristä. Ripsiväri ei tuonikäisellä kuulu ainakaan arkeen, johonkin juhlaan voisin antaa laittaa jos saisin itse tarkistaa että jälki on siistiä. Puuterilla tuonikäinen ei tee mitään, turhaan kuivattaa ja ärsyttää ihoa.
 
sdfggdfdfgs
[QUOTE="Kifa";27720177]Huulikiiltoa antaisin laittaa jos olisi neutraalin väristä. Ripsiväri ei tuonikäisellä kuulu ainakaan arkeen, johonkin juhlaan voisin antaa laittaa jos saisin itse tarkistaa että jälki on siistiä. Puuterilla tuonikäinen ei tee mitään, turhaan kuivattaa ja ärsyttää ihoa.[/QUOTE]

Missä iässä se alkaa kuulua arkeen, ja miksi, mielestäsi.
 
"vieras"
ap lisäilee, että mun tytöllä jo finnejä on hieman otsassa ja nenän ympäristössä ja niitä tahtois puuterilla vähän tasoitella. Välillä niitä finnejä ei oo juurikaan ja välillä tulee sitten vähän enempi, menee jotenkin jaksoittain. Puhdistaa kyllä ihon aamuin ja illoin asianmukaisesti.
 
kahvikirahvi
Ottamatta kantaa aiheeseen mutta voin kuvitella 5-luokkalaisen ja äitinsä keskustelun.

- Äiti, saanko mä meikata kouluun?
- Oota kulta hetki, mä kysyn äkkiä kaksplussalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Muua
gdfgdsf
[QUOTE="vieras";27720257]ap lisäilee, että mun tytöllä jo finnejä on hieman otsassa ja nenän ympäristössä ja niitä tahtois puuterilla vähän tasoitella. Välillä niitä finnejä ei oo juurikaan ja välillä tulee sitten vähän enempi, menee jotenkin jaksoittain. Puhdistaa kyllä ihon aamuin ja illoin asianmukaisesti.[/QUOTE]

Kerrotko miten puhdistaa.
 

Yhteistyössä