4D robottiohjelma.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PölyEsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PölyEsteri

Aktiivinen jäsen
11.03.2011
6 366
1
36
Katsoitteko? Kyllä meillä on riittänytkin miehen kanssa hauskaa aiheesta!:D Ei ollut kovin vetoavia ne "robotit" minun mielestä.

Jäi ihmetyttämään, että miten joku oikeasti haluaa kumppanikseen juuri etupäässä robotin...:O Nehän oli ihan hoopoja... Mitä se auttaa, että joku on ohjelmoitu tekemään tai sanomaan jotain. Eihän ne edes liikuneet kunnolla, sätkivät maassa nolon näköisinä vaan.

En käsitä.

Mä katoin vähän. Musta ne robotit oli kammottavia, ja ne ihmiset jotka niitä rakasti, todellakin avun tarpeessa.

joo. Tuli tunne, että ne vaan ei kykene olla toisen ihmisen kanssa. mä oon kyllä varmasti ihan kamala, mut oon vielä nyt aamullakin räkättänyt niille roboteille, kun ne oli jotenkin aika alkeellisia. Ei tosiaan kovin seksikkäitä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23864636:
joo. Tuli tunne, että ne vaan ei kykene olla toisen ihmisen kanssa. mä oon kyllä varmasti ihan kamala, mut oon vielä nyt aamullakin räkättänyt niille roboteille, kun ne oli jotenkin aika alkeellisia. Ei tosiaan kovin seksikkäitä.

:D No mä kanssa vähän ihmettelin, kun jotenkin sai sen kuvan ensin, että ne on niin viimeisen päälle ja tarkkaan tehtyjä, mut kyllä ne vaan oli aika kammottavia.. :O

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23864696:
jep... Iho roikku... selkä liikku yhdestä kohtaa ja pää oli irti.

Miestossa äsken vähän matki robottia sängyllä sätkien. Nauratti. :D Halvat on huvit.

:D No, se on hyvä että pienestäkin ilo irtoaa. :rolleyes: Mä vaan muistelen sen jonkun robotin suuta.. musta se oli jotenkin kammottava. :p sillen.. ammollaan. :D Mut kai se on selvää miksi se on ammollaan. :O :x

Yhteistyössä