48kiloa lähteny!!!jeeeeee!!!!

04.06.2005
604
0
16
olen nyt laihtunu 48 kg!olo on HYVÄ,MAHTAVA,KÖYKÄINEN.17.3.2005 ALOITIN.OLEN SYÖNY TERVEELLISESTI JA LIIKKUNU.pitää loppuelämä tarkkailla syömisiä jos ei halua kiloja takas..18kiloa tavoitteeseen-kyllä se siitä,mutta nyt jokainen kilo tiukassa!tsemppiä kaikille!!!!

Voi ku hieno juttu!! ja onneksi olkoon saavutuksestasi :flower:
Voit olla ylpeä itsestäsi.
Tsemppiä vielä siihen tavoite painoon. Itselläni on pudotettavana vielä n.20kg ja 10kg on pudotettu!! =)

Onnitteluni sinulle!! Selkärankaa tuntuu löytyvän :flower:
Sellaista asiaa kysyisin että kun noinkin paljon olet laihduttanut, niin mites se iho on pydynyt mukana? ONko sitämukaa kiinteytynyt esim vatsa kun olet laihtunut?

Missä ajassa sulta on tuo kilo määrä lähtenyt? Olen itsekin laihiksella ja puolessa vuodessa on lähtenyt vain 10 kiloa. Ja toi tuntuu mulle jo hurjalta vauhdilta.. niin aattelin et mikä aika on mennyt 48kilon tiputtamiseen?

olisitko julle kiinnostunut lähtemään tsemppaajaksi laihduttajalle? Uskoisin et sulta saisin voimia tähän hommaan varmaan aika kivasti :hug:
Ainakin sun oma varma ote voisi potkia muhunkin vähän energiaa. Ilmoittele olisitko halukas auttamaan toista hädässä? :heart:

Yhteistyössä