40v.flirttailut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karviaismarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karviaismarja

Vieras
Onko kellään muulla "tässä iässä"ollut vaihetta,et'tekis mieli kokeilla vierasta,vaikka on jo oma perhe ja lapset.Ja kaikki on muuten ok!Pientä säpinää elämään ja on mitä kiikkutuolissa muistella. ;)

Ei todellakaan! En tarvitse itsetunnolle tollasta pönkitystä. Viehätysvoimaansa voi testata omaan mieheen, ja välttää kaikenlaiset ikävyydet ja pahan mielen jonka muunlainen testaus varmasti aiheuttaisi.

Ei mieleni tee kokeille vierasta, mutta muuten tekee mieleni taas vähän tuuletella enemmän. Haluan taas "nuortua", kun lapset eivät enää ole kiinni lahkeessa. Olen jopa alkanut taas seuraamaan missä muoti suunnilleen menee, kun viime vuodet olen käyttänyt mitä kaapissa on sattunut olemaan.

Onhan se kuitenkin myönnettävä että kivaa se on jos vielä tämän ikäistä (36v.) miehet vilkuilee B) ja ehkä se saa oman miehenkin vähän enemmän tsemppaamaan pitämään itsensä kunnossa
=)

Joo, no ei kyllä sen kummempaa tai pitemmälle menevää, kuin omasta ulkonäöstä huolehtimista ja kivoihin vaatteisiin pukeutumista. Oon päättänyt olla 40 v tosi hyvässä kunnossa! =) Pidän hiukset pitkinä ja oon laitattanut rakennekynnet, meikkaan joka päivä... Mies tykkää ja ennen kaikkea itellä on kiva fiilis. Mistä se tällainen kotiäiti muuten mitään feminiinitsemppiä saisi...

Meillä on laajennettu taloa ja kaiken sortin rakennusmiehiä on pyörinyt pihalla. Oon laittanu niille ruokaa ja kahvia. Onhan se olllut mukavaa, jos on huomannut, että joku joskus katsoo kaks kertaa tällaista vanhaa kääpää :laugh: Mutta sen pidemmälle ei todellakaan ole tarvista mennä. Ei edes päiväunissa =)

Ei ole ollut ajatuksissa kokeilla vierasta, jos kerran olen parisuhteessa. Suhde nyt tietenkin on elävää sorttia eli välillä paremmin, välillä huonommin, mutta kuitenkin ollaan yhdessä. Sen olen huomannut, että tekee mieli lähteä pois kotoa ns.tuulettumaan. Tykkäisin käydä tanssimassa ja syömässä useammin kuin pääsen ja tavata ystäviä kodin ulkopuolella ilman perhettä. Mitä flirttailuun tulee niin silmäpeleissä olen surkea. Enemmänkin koskettelen puhuessani.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 23:55 karviaismarja kirjoitti:
Onko kellään muulla "tässä iässä"ollut vaihetta,et'tekis mieli kokeilla vierasta,vaikka on jo oma perhe ja lapset.Ja kaikki on muuten ok!Pientä säpinää elämään ja on mitä kiikkutuolissa muistella. ;)
Sulla on juuri oikea asenne elämään, elä nyt ja 100 prosenttisesti.
Koskaan ei voi ennustaa mitä murheita elämä tuo tullessaan.
Kuulostan ehkä kyyniseltä mutta kirjoitan kokemuksesta.
Eletään tässä ja nyt.

Yhteistyössä