Helmi, miten aika kiitää! 9 kk? Ihan uskomatonta
Ja toinen tulossa, onnea niin maan perusteellisesti
Eiks se oo helppoa jos vauva viihtyy itekseen? Meillä vasta nyt alkaa touhuta omiaan kun osaa ryömiä hurjaa vauhtia ja pääsee huoneesta toiseen... en oo muuten ikinä ajatellu pölynimuria niin paljon ku nykyään
Joka kerta kun ipana katoaa näköpiiristä ni ensimmäisenä tulee mieleen pölynimuri! Ei kai vaan lattialla oo mitää ihmeellistä joka ois jääny imurilta huomaamatta? Meillä kun ulkoa kantautuu kaikenmaailman heinää ja lehtiä sisälle...
Oon kyllä nauttinu vauvasta ihan täysillä ja sitä tietysti helpottaa se et se nukkuu yöllä. Muu perhe ehkä on saanu sit osansa siitä vähemmän positiivisesta äidistä, nuoriso on hyvin hoksannu etten ehdi koko ajan olla valvomassa tuleeko heillä omat hommat tehtyä vai ei
Ei sekään useimmiten ihan kauheesti ahista mut joskus tuntuu et ihan silmiä vetää kieroon kun mitää ei tapahdu ja höyry nousee korvista
Ä74, paljos sun nuppusella nyt on ikää? (Laitetaanko välillä viestin perään ikä näkyviin, ei meinaa perässä kestää kun nää niin kasvaa tohinalla?) Luulen et toi natinavaihe on teillä tosi nopeesti ohi jos nyt on jo noin kova hinku eteenpäin
Onks sinulla joku kiva lasten cd minkä vois laittaa soimaan? Mites lattialle jotain värikkäitä huiveja, niihin ei tarvi osata tarttua
kun ne tarttuu vauvaan ja niitä on kiva siirrellä kun ne liikkuu käsien mukana... kun vaavi ei vielä tartu, ompele johonki lapasiin nappeja tai kulkusia tai nauhanpätkiä ja laita vauvan käteen, silleen "lelu" pysyy hyvin ja hauskaa piisaa
Ei meilläkään nukaheta ku tissi suussa, alkaa jo hirvittää kun mieleen on hiipiny ajatus et alkasin lopetella tissittelyä
Milläs minä sit ton ipanan tainnutan, se ei oo tajunnu ees miten tuttipullo toimii, saatikka et sen vaan kippais omaan punkkaan ja odottelis et nukahtaa itekseen