40 v juhlat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oletteko järjestäneet nelikymppisiä? Kuinka isot ja millaiset juhlat? tai jos tuttunne ovat järjestäneet, niin millaiset, ja millä mielellä olette menneet juhliin?

yksi kolmekymppinen täältä ilmoittautuu :). Siskon nelikymppisissä olen ollut. Ihan niin kuin viisikymppiset, ystävät ja sukua. Ei kuitenkaan mittään lehti-ilmoitteluja. Kivat juhlat oli :). Kai ne nelikymppiset saa järjestää juuri sellaisiksi kuin haluaa! Onnea!!

Alkuperäinen kirjoittaja 30v:
yksi kolmekymppinen täältä ilmoittautuu :). Siskon nelikymppisissä olen ollut. Ihan niin kuin viisikymppiset, ystävät ja sukua. Ei kuitenkaan mittään lehti-ilmoitteluja. Kivat juhlat oli :). Kai ne nelikymppiset saa järjestää juuri sellaisiksi kuin haluaa! Onnea!!

Minä olen kuullut vaan ihmetteleviä kommentteja, että eihän sitä vielä 4-kymppisiä pitäisi juhlia

Mä meinaan kadota syksyllä, kun omat 40 tulee täyteen. Ystävän nelikymppisissä oltiin syömässä ja muisteltiin ja paranneltiin maailmaa. Mukavaa oli pitkästäaikaan nähä vanhoja kavereita. Omat juhlat jätän kyllä pitämättä.

kyllä me on vietetty monet 40-v. juhlat kaveriporukassa ja jo aika monet 50 - ja parit 60v juhlatkin.
riippuu ihan synttärisankarista kuinka isot ja "juhlalliset" juhlat on. porukalla kerätään aina lahja. meistä on kiva kokoontua yhteen prukalla, kun nykyään ei käydä sillä tavalla enää kylässäkään , niin edes sitten näin.
eikä 40v-juhlia oo ilmotettu lehdissä, harvempia 50 juhliakaan. kaveriporukan juhlat on pidetty vaikka ei ns. virallisia juhlia oliskaan ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Mä meinaan kadota syksyllä, kun omat 40 tulee täyteen. Ystävän nelikymppisissä oltiin syömässä ja muisteltiin ja paranneltiin maailmaa. Mukavaa oli pitkästäaikaan nähä vanhoja kavereita. Omat juhlat jätän kyllä pitämättä.

niin mäkin luulin karkaavani, kun oli suvussa vasta ollut hautajaisetkin. mutta mulle vaan selitettiin, että nythän sitä mielen piristystä tarvitaankin (aikaa tästä on jo muutama vuosi) joten kavereille pidin juhlat. vieraita oli 10 henkeä ja mukavaa oli.

Miehellä oli nelikymppiset, kutsuttiin tekstiviestillä naapureita ja kavereita, taisi joku reilu 10 hlöä tulla juhlimaan. Sellaset illanistujaiset, tarjottiin pientä suolaista ja jokainen sai tehdä itselleen drinksuja, karaokea laulettiin. Ns. normaalit ryyppäjäiset kavereiden kesken.

Yhteistyössä