@miumiu_82 , harmi että plussa sitten hiipui pois.
Mutta ihan varmasti oli joku kiinnittymisyritys kyseessä, ja sehän tarkoittaa, että seuraavalla kerralla voitte jo hyvinkin saada pysyvän plussan. Nyt vain uutta yritystä kehiin!
@Momon , mielenkiintoista kuulla, mitä kaikkia apukeinoja sitä onkaan tarjolla! Itse en ole noista kaikista kuullutkaan, vaikka aika konkari näissä hoitoasioissa jo olen. Toivotaan kovasti, että nuo konstit toisivat nyt teille sen kaivatun avun!
@kirsillevauva , ihanaa matkaa teille! Varmasti tekee hyvää rentoutua ja tuulettaa päätä ennen hoitojen alkamista.
@yöeläjä lle pikaista paranemista! En minäkään usko että mahatauti sinällään estäisi raskautumisen, jos vain tärppi on tullut - ja sitähän me kaikki toivotaan.
@Katti75 , kiitos onnentoivotuksista!
Ultraan olen menossa vasta huomenna. Ihan kiva fiilis mennä pitkän tauon jälkeen omalle klinikalle, vaikka toiveet onnistumisen suhteen ei kovin korkealla olekaan. Täytyy samalla kysellä, mitä mieltä lääkäri on hoitojen jatkamisesta, jos ja kun tärppiä ei tammikuussa tule. Tsemppiä sinulle raskausoireiden kanssa, hyvä kun nyt pääset joululoman ajaksi lepäilemään. Muutaman viikon sisällä oireet jo varmasti helpottavat muutenkin.