Mamma vaan,
Samaa mieltä olen tästä palstasta ja palstalaisista. Tänne on hyvä kirjoittaa kaikki mieltä painavat asiat, joista ei voi/kehtaa muille puhua. Täällä on niin helppo anona uskaltaa avautua.
Uskon että sinulla menee hyvin tuo hoito. Kulutin eilen pitkän aikaa lukemalla yhtä blogia, missä nainen oli kolmikymppinen, eikä pystynyt raskautumaan omilla munasoluilla. Hänellä ensimmäinen lahjasoluhoito tuotti tuloksen. Joten siinä mielessä uskoisin, että raskauden todennäköisyyteen vaikuttaa hurjasti tuo alkion laatu.
(
http://hormonihaikara.blogspot.fi/2016/01/raskaustesti.html)
Onnea matkaan joka tapauksessa, toivottavasti kaikki menee hyvin ja on kaiken vaivannäön ja rahanmenon arvoista.
Virkki,
Olisiko tullut asiasta valituksia, kun mähän pääsin tän kakkoskierron jopa vain yhdellä ultralla. Se oli kyllä siksi, että siihen osui just viikonloppu pahasti väliin. Joten tuolla pärjättiin kuitenkin sitten ihan hyvin.
Kasenja,
Toivottavasti toivut operaatiosta hyvin ja nopsaan. Voin kertoa omasta kokemuksesta, että mulla poistui kaikki oireet sappirakon poistamisen myötä. Ainoastaan vatsa oli sen jälkeen vähän "löysähkö" eli ei ainakaan ummetusta koskaan ollut, mutta nyt tämä kilpparilääkitys korjasi tuon. (Outoa! ja anteeksi liian tarkka tilitys
)
Mulla ei leikkaus onnistunut tähystyksessä, niin mulle tuli kuukauden saikku ja toipuminen oli vähän hitaampaa, kun vatsanahkassa oli yli 30 tikkiä. Ei sillä, että minä yrittäjänä mistään saikkua saisin, työt on tehtävä joka tapauksessa ja minä olin tehnyt ne ennakkoon ennen leikkausta.
Hyvä että pääset jatkamaan normisti yritystä. Mähän en tuona leikkausvuonna ja sen jälkeen tainnut kovasti yrittää, meni pitkään ennen kuin edes vatsalihakset sai taas kuntoon.
Roxanne,
Tuo rahanmeno on todellakin hurjaa. Se hieman ärsyttää, kun mitään takeita ei ole onnistumisesta ja silti rahaa kuluu paljon. Ja samaa mäkin mietin viimeksi kun kuukautiset tuli hoidon jälkeen, että onpahan pirun kalliit menkat, monta tonnia valuu pöksyihin. V***tus kahta kovempaa.
Mutta siitä voin olla tyytyväinen, että mielestäni tämä kakkoshoito onnistui minulla todennäköisesti niin hyvin, kun nyt tässä iässä voi onnistua. Ettei jää kauheasti jossiteltavaa. Tähän on hyvä päättää hoidot ja todeta joko onnistuminen tai epäonnistuminen. Jos ei hyvällä alkiolla tärppää, niin sitten on ehkä tarkoitus niin ja meille tulee sitten pari kissaa. Ollaanhan me kumpikin vähän laiskoja ja nautinnonhaluisia ihmisiä. Miehen mielestä me ollaan niin lapsellisiakin, että me ollaan ansaittu toinen toisemme, eikä meille ehkä ole tarkoitettu lasta, jos meistä ei vaikka ole edes vanhemmiksi. Mehän kulutetaan molemmat aikaammekin pelaamalla tietokonepelejä.
Luppana 76
Kyllä nyt jollain on huono huumorintaju, kun tuollaista sinulle tarjoilee. Ensin yritetään kasvatella muniksia ja hedelmöittää niitä, eikä tulos oikein onnistunut hyvin siellä missä piti, eli maljalla. Sitten lääkkeistä huolimatta yksi karkulainen päättää hedelmöittyä väärässä paikassa. Toivottavasti selviät tuosta tilanteesta nopeasti ja mahdollisimman pienin vaurioin. Ikävästi juuri kun joulukin on tulossa.
Eihän nyt kuitenkaan mikään lääkitys enää voi nostaa tuota arvoa? En kyllä itsekään usko tuohon, mutta kunhan kysyin. Hurjasti tsemppia tilanteeseen ja pikaista paranemista.
zammakko,
Meillä sama homma, en ole puhunut kellekään. Mies on mainunnut jo äidilleen. Mä en ole omalleni maininnut mitään. Äitini joskus tokaisi mulle, kun olin vierailulla, että istu alas ettei mene lapsilykky, niin totsesin vaan että se on mennyt jo vuosia sitten. Mutta tuo oli aikaa ennen hoitoja. Kaipa hän ihmettelisi, jos vielä sattuisin raskautumaan.
Jimima,
Olen pahoillani, että siinä sitten piti käydä noin. No joka tapauksessa olet ainakin raskautunut, joten sekin on jo enemmän, mitä jotkut saavat kokea. Aivan varmasti siellä on vielä hyviäkin muniksia jäljellä. Toivottavasti osuu kohdalle pian.
ON:
Tänään mies jäi vastaanottamaan joulupakettia, kun se oli jakelussa ja tuotiin kotiovelle. 7 kiloa herkkuja, huh tää on jo toinen, yks tuli jo aiemmin. Minä hain joulupaketin klinikalta ja toivonkin vähän erilaista joululahjaa. Huippualkio oli vielä tänäänkin hyvälaatuinen 11-soluinen. Toinenkin olisi ollut siirrettävissä (muistaakseni 9-soluinen), mutta lääkärin suosituksesta siirrettiin vain yksi hyvälaatuinen. Toinen oli valmis pakastettavaksi. Ne loput olikin vähän hitaita. Sieltä odotetaan enää yhtä pakastettavaksi ja kaksi oli vasta 3 ja 4 -soluisia. Niillä todennäköisesti kehitys pysähtyy (mutta kai sitä aina saa toivoa
). Lauantaihin asti viljellään ja maanantaina voin soitella ja kysellä lisää. Mä jotenkin unohdin saman tien, mitä ne noista alkioista kertoi, joten voi olla että muistan jotain väärin.
Hain sitten gonapeptylin apteekista ja lisää lugeja. Nyt olen hakenut lääkkeet vasta sitä mukaa, kun tietää mitä tarvitsee, ettei osta turhaan niitä. On tämäkin kyllä hankalaa ollut. Lähdin varta vasten kaupungista lääkkeitä hakemaan (orgalutran) ja unohdin ostaa pregnylin samalla. Olin puhelimessa pyytänyt senkin, mutta eivät laittaneet varaukseen, kun niitä oli niin paljon hyllyssä. Sitten se unohtui. Perjantaina päivällä muistin, kun pisto oli lauantaina. Onneksi sain sen kuitenkin paikallisesta apteekista. Se olisikin ollut, jos tuon takia koko hoito olisi mennyt mönkään. Ehdin siinä sadatella itseäni jonkin aikaa. Mieheni mukaan minulla on dementia jo nyt ja hän on oikeasti huolissaan minusta. Että minun pitäisi mennä juttelemaan oikein lääkärille tästä
.
Sitä en taida kehdata edes kertoa, että melkein unohdin laittaa ensimmäisen lugenkin. Mutta muistin sitten kuitenkin ke-aamupäivänä klo 11:30 ja laitoin sen silloin. Parempi se melkein noin onkin, niin voi yrittää laittaa niitä suunnilleen 12 tunnin välein.
Niin olen taas hyvillä mielin, että tämä hoito tosiaan onnistui näin hyvin. Muniksia olisi tietysti toivonut enemmän, mutta tuskin niitä saa millään lääkkeellä/lääkemäärällä/hoitokaavalla enempää. Että eiköhän tämä hoito onnistunut nyt niin hyvin kun voi. Ja jos ei tällä alkiolla tärppää, niin tuskin sitten millään, ainakaan omalla. Ja lahjasoluhoitoon en lähde.
Papereita olen taas kyttäillyt ja jos jotakuta kiinnostaa, niin limis oli pienentynyt 11 milliin. Tietääkö kukaan mitään tällaisesta?
Alkiosta luki näin (en tiedä mitä tarkoittaa) solut 11, luokka 2,5, top alkiot GQ.
Siirto oli helpompi kuin viimeksi ja tosi nopsaan ohi. Otin varuiksi kipulääkkeenkin, kun viimeksi siinä tuhrattiin niin kauan. Silloin kyllä sanottiinkin, että seuraava kerta olisi helpompi.
Miehellä oli paras simppatestin tulos noista kaikista kolmesta. Siittiöitä kokonaismäärä 13,8 milj. (9,1 ja 5,94 aiemmin) ja siittiöitä 6 milj (3,5 ja 2,2). Nopeita ei ollut vieläkään yhtään, hitaasti eteenpäin liikkuvia 10%. Tämä nyt vain jos jotakuta kiinnostaa. Syötin miehelle monivitamiinia ja sitä ubikinonia. Ja nyt lopussa sitä ALA+ALC yhdistelmää, mutta se ei varmaan ehtinyt vaikuttaa. Miehellehän määrättiin myös ne Letrot, mistä täälläkin on ollut juttua. Miehellä ne nostaa testo-tasoa. Voin paljastaa täällä teille, että hän lakkasi syömästä niitä, kun testo-arvo meni yli viitearvojen ja hän oli jatkuvasti tosi pahantuulinen ja kärttyinen niitä syödessään. Mutta ei kerrota tätä lääkärille, kun lääkärin mukaan noiden pitäisi parantaa elämänlaatua ja mielialaa yms. Ja söi hän niitä kuitenkin varmaan kuukauden ellei jopa kaksi, että kyllä ne varmaan ehti vaikuttaa myös.