40+ so what wol.13

Voi Jimima, kurjaa! Mutta ymmärrettävä päätös ja todellakin toivon, että vauva-asian asettaminen taka-alalle toisi teille ihanan yllärin :love: Toivotan elämääsi paljon ihania asioita, uusia seikkailuja ja onnellisia päiviä!

Bugsy, argh, miten ärsyttävää varmasti. Tässä vaiheessa jokainen hukattu kierto on harmituksen aihe! Niin tiedän tuon tunteen, kun kiukku ei meinaa millään mennä ohi. Itsekään en jaksa kovin kauan katsoa tekemättömiä kotitöitä, vaan aina lopulta tartun niihin itse ja sittenpä vasta suututtaakin.

Meilläkin riideltiin eilen aamulla. Mies kihisi vielä kiukusta illallakin kotiuduttuaan myöhään. Luovutin ja menin nukkumaan harmitellen ovisplussaa, joka jälleen kerran menisi hukkaan. Heräsin sitten miehen tullessa sänkyyn pari tuntia myöhemmin ja jotenkin vaan päästiin itse asiaankin :whistle: Hyvä niin, kun meillä tosiaan niitä hukkaan menneitä kiertoja tulee jo miehen töidenkin takia vähän väliä.

Tänään olikin sitten ovistikussa jo haaleampi viiva eli nyt ei muuta kuin piinailemaan.

Mukavaa viikonloppua jokaiselle!

Minä en ole täällä ehtinyt kovin kauaa olla ja en ihan kaikkien tarinoita vielä tunne. Toivotan Jimimalle rohkeutta läpikäydä asiat rauhassa ja parannella haavat. Ehkä tulet tänne joku päivä kertomaan hyviä uutisia, mitä ne silloin lienevätkään. Elämä yllättää, usko pois.

bugsy: olisko pieni irroittautuminen arjesta sulle mahdollista? Voisit vähän repästä ja käydä vaikka yksin jossain.

Muillakin vähän ollu "ongelmia" vällyjen välissä. Minä tämän kierron alussa totesin, että nyt otetaan joka toinen päivä tahti siellä kierron puolivälissä. Tyhmä en laskenut, että kp9 aloittaessa sattuu kp13 olemaan taloyhtiön talkooilta. Sehän oli sitten eilen. Päivällä sovittiin, että minä odottelen miehen talkoista ja puuhastellaan. Meni ihan säätämiseksi ja minua kävi ärsyttämään, kun seksi on "pakko" ja vauvaa pitää niin kovin tehdä. Aloin nukkumaan ja kiroilin jo siinä nukahtaessa, että pitikin nyt mennä tämäkin näin. Aamulla sitten juteltiin ja pyysin anteeksi ja kuin ihmeen kaupalla vauva nukkui aamun ekat pikku-unet enne klo 8 ja ehdittiin siinä sitten.

Nyt ei oikeen voi ku toivoa. Eilen aamukympiltä tuli ovisplussa, oli lähes plussa vielä tänään aamulla viideltä eli ovis ollut tänään tai voi olla tietty vielä tulossakin. Ei oikeastaan mitään tuntemuksia, joten en tiedä. Huomenna sit näkee loppuko limat ja miten seuraavien päivien aikana käy lämmöille.

Bugsy, ymmärrän tosi hyvin tuon harmistuksen. Mä olen kanssa ollut välillä ihan epätoivon partaalla, kun joku kierto on jäänyt hyödyntämättä. Jotenkin sitä ajattelee, ettei tässä iässä ole kerta kaikkiaan enää varaa hassata yhtään mahdollisuutta. Ja nuo kotityöt, puuh... Mulla on mies, joka sentään pyynnöstä tekee niitä, mutta kun tuo ei koskaan oma-aloitteisesti hoksaa mitään - se ottaa monesti pannuun. Sitten huomaan aina kiitteleväni, kun mies tekee jotain pientäkin, vaikka eikös sen pitäisi olla ihan itsestäänselvyys että tekee, eihän minuakaan niistä kukaan kiittele... :mad:

Jimimalle toivon kaikkea hyvää ja voimia pettymyksen käsittelyyn. Toki ihmeitäkin tapahtuu (ja niitä sinulle kovasti toivon), mutta ei niiden varaan oikein voi elämäänsä rakentaa. Kai sitä on jossain vaiheessa itsekin hyväksyttävä realiteetit, päästettävä irti tästä toiveesta ja suunnattava katse eteenpäin. Mutta ihan vielä ei ole se aika.

Mollylle piti vielä kommentoida, että tutkimuksiin hakeutuminen on varmasti ihan hyvä ajatus. Ekana yleensä tehdään ns. kierron kartoitus, jossa mitataan verestä tietyt hormonitasot kierron eri vaiheissa. Se antaa jo aika hyvin osviittaa siitä, missä mennään. Ja voihan se tosiaan olla, et sieltä paljastuu joku pieni ongelma, joka on lääkkellä helppo korjata. Simppatesti kertoo sitten taas miehen tilanteen aika kattavasti. Toki jos teillä noin nopeasti tuli eka plussa, niin todennäköisesti homma pelittää vielä oikein hyvin! (y)

Aurinkoista viikonloppua kaikille ja onnea piinailijoille!

• Tykkää
Reactions: bugsy ja Molly3
Lauantai 28.5.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Esteri1 (42)......................2.............51kp/30
Athina (41)......................6..............48kp/ 28-30
kolibrinorsu (38)...............1.............29kp/28-30
bugsy (46) ......................?..............24kp/30
Kasenja (40) ...................2..............22kp/26-30
Molly333 (43)...................................21kp/28
Luppana76 (40)..............7...............18kp/28
Pyllerölyllerö (40).............................17kp/
Vuorikristalli (39)..............................16kp/
Helmi1234(39) .................................15kp/26-28
Keltainen Seepra..............................15kp/24-26
Iid@ (43) ....................... 2............... 14kp/27-28
Pilvilinna5 (41)................6................12kp/27-28
Babez74 (42)..................1.................8kp/28
Roxanne (42)..................1.................6kp/29
Iltatähti 76 (39)................2................?kp/26-28

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39).............................dpo 17
kolibrinorsu (38)...........................dpo 12
Kasenja (40) ...............................dpo 8-9
Molly333 (43)...............................dpo 6
Keltainen Seepra..........................dpo 1
Helmi1234(39) .............................dpo 0

Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Pirunpelto (40)..........-04/2016
Katayana (38)...........-05/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015

Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (39)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Jimimalle hyvää jatkoa (ja sitä salaa toivottua pientä ihmettä)!

Bugsy - kylläpä sapettaisi minuakin tuollainen. Tsemppiä! Ja kiinnostava kuulla, että sulla maca toimi noin hyvin. Meillä taitaa sitä pussi jossain olla, taidan tarkistaa parasta ennen -päivän ja ottaa käyttöön.

Täällä tänään petti hermo, testasin. Raskaustesti v*ttuili mulle: kontrolliviiva ihan normi, testiviivalla oikein kirkkaan *valkoinen* viivanpaikka. Se erottuu kuivuneenakin ympäristöstään (en saanut kuvassa näkymään niin selvästi - muuten olisin jakanut teillekin ihailtavaksi). Siis ikäänkuin se viivankohta olisi oikein hylkinyt merkkiväriä, alleviivaten että ei, et ole raskaana, ei ole istukkahormonia pisussa vaan vasta-istukkahormonia, jotain hiiden anti-raskaushormonia, niin että eipä kuvitella mitään.

Huomenta naiset pitkästä aikaa! Isot onnittelut kaikille plussista! Ja tsemppiä pettymyksiä kohdanneille!

Pirtsi, olen niin iloinen nähdessäni nimesi plussalistalla! Onnea!!

Itse olin täällä viime vuoden loppupuolella kuumeilemassa, mutta siirryin taustalla alkuvuodesta. Tuntui, että turhaan käytin aikaa pohtimiseen - ja ajattelin, että nyt enemmän toimintaa ja vähemmän pähkäilyä. Kaikenlaista toimintaa on ollutkin ihan hengästymiseen asti, ja sellaistakin, että nyt pärähti plussa testiin (y) :love: Nyt päivä kerrallaan eteenpäin ja katsotaan kuinka käy.

Hyvää kesää ja oikein paljon plussatuulia teille kaikille!

Tervehdys...
Pikaisesti omaa napaa äkkiä ja sit lueskelen, kun ehdin tulleet viestit.
Viikon reissu takana.
Ovisplussa to 26.5, eli olikohan se nyt kp 15. Lämmöt nousi tänään aamulla.
Eli ehkä se ovis oli sitten eilen ehkä. Mene ja tiiä... Kun limat loppui perjantaina ja torstaina oli ihan kunnon.
Reissussa oli vähän hankalampi hyödyntää ovista (tai sitä ovisplussaa) Eli peittojen heiluttelut jäi keskiviikolle, kun muksut ajoissa nukkumassa. Eli eli... Toivotaan, että riittää ja tuota parin viikon päästä plussaa.
Vaikka kyllä vähän oudosti meni nää limat tuohon ovisplussaan ja lämmönnousuun lähden, mut...
Mä en vielä merkkaa DPO:ta. Mennään nyt vielä pari päivää näin. Katotaan mitä toi fertilityfriend näyttääpi. Sen mukaan menen.

Jos täällä nyt on joku meijän reissun aikana plussannut, niin iiisot onnittelut heille. :)

Pylleröki tulee aika samoihin piinailee mun ja seepran kanssa. Jee!
Mites muiden ovikset? Saadaanko oikeen joukkopiinailut aikaseks :)
Toivotaan vielä joukkoryntäystä odottajiin. :)
Mä vaan vähän ihmettelen miten mun limat käyttäytyi ja nyt vasta nosti tänä aamuna lämmöt tai tokihan se voi olla, että olis jo vaikka eilen illalla jo ovis tapahtunut ja sen johdosta lämmöt noussu, mut ei ainakaan vielä eilen aamuna. Itse asiassa ihan pienen pieni lasku oli lämmöissä, eli sekin kertoisi sen puolesta, että ovis eilen. No toisaalta eka ovisplussa torstaina, niin eikös se la voi ovis ollakin.
Mutta, kun ne limat. :-D :-D
Joo ja tosiaan peitot heilu hissukseen keskiviikkona. ;-)
Et tuota siinä ja siinä, jos se ovis eilen.
Mut tosiaan tuo fertilityfriend vaatii kai sen kolme korkeenpaa lämpöö, niin merkkaa sen oviksen sitten.
Itsellä on tunne, että tämä kierto ei plussaa tuo.
Ainiin mullahan on aina oviksen jälkeen tissit (nännit) kipeytynyt. Joo kyllä sattuu, kun taapero ottaa illalla unitissin.
Pari päivää ollut kipiät.
Olishan se kiva, jos lapissa olis taikaa ja sieltä olis lähtenyt matkalainen kyytiin. <3 <3

Sunnuntai 2.5.2016

Esteri1 (42)......................2.............52kp/30
Athina (41)......................6..............49kp/ 28-30
kolibrinorsu (38)...............1.............30kp/28-30
bugsy (46) ......................?..............25kp/30
Kasenja (40) ...................2..............23kp/26-30
Molly333 (43)...................................22kp/28
Luppana76 (40)..............7...............19kp/28
Pyllerölyllerö (40).............................18kp/
Vuorikristalli (39)..............................17kp/
Helmi1234(39) .................................16kp/26-28
Keltainen Seepra..............................16kp/24-26
Iid@ (43) ....................... 2............... 15kp/27-28
Pilvilinna5 (41)................6................13kp/27-28
Babez74 (42)..................1.................9kp/28
Roxanne (42)..................1.................7kp/29

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39).............................dpo 18
kolibrinorsu (38)...........................dpo 13
Kasenja (40) ...............................dpo 9-10
Molly333 (43)...............................dpo 7
Keltainen Seepra..........................dpo 2
Helmi1234(39) .............................dpo 1

Plussanneet:

2016

2015

Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (39)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Heipat kaikille tasapuolisesti ja ihanaa Leijis :love:
Täällä on päästy nyt harmituksen ohi.
Ihanan aurinkoinen päivä ollut, ja niin on ollut päivä muutenkin mukava.
Eilinen irtautuminen teki hyvää ja nyt taas jatketaan sitten eteenpäin ja koululaisten viimeistä viikkoa viedään, hui.:eek:
mukavaa viikon alkua kaikille.

No nyt en tieda mita tasta ajatella (n)http://aijaa.com/aYUWTG o_O

Ensin naytti tulevan ovuloimaton kierto, ja sitten kp 18-19 oli hiukan jomottaa, mutta ei ollut proton heiluttelun puhettakaan. Nyt siis kp 27/27 ja dpo 8-9.

No, huomenna aamusella on lekuri juurikin aloittaaksemme tutkimukset miksi pikkuiset eivat ole kyydissa pysyneet.

Tiistai 31.5.2016

Esteri1 (42)......................2.............54kp/30
Athina (41)......................6..............51kp/ 28-30
kolibrinorsu (38)...............1.............32kp/28-30
bugsy (46) ......................?..............27kp/30
Kasenja (40) ...................2..............25kp/26-30
Molly333 (43)...................................24kp/28
Luppana76 (40)..............7...............21kp/28
Vuorikristalli (39)..............................19kp/
Helmi1234(39) .................................18kp/26-28
Keltainen Seepra..............................18kp/24-26
Iid@ (43) ....................... 2............... 17kp/27-28
Pilvilinna5 (41)................6................15kp/27-28
Babez74 (42)..................1.................11kp/28
Roxanne (42)..................1.................9kp/29

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39).............................dpo 20
kolibrinorsu (38)...........................dpo 15
Kasenja (40) ...............................dpo 11-13
Molly333 (43)...............................dpo 9
Keltainen Seepra..........................dpo 4
Helmi1234(39) .............................dpo 3
Pyllerölyllerö.................................dpo 3

Plussanneet:

2016

2015

Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (39)
Heinäpelto (43)
Jimima (44)

Moikka!

Täällä on nyt apeat fiilikset, kun edes ovistestiin oo onnistunut saamaan plussaa.. Ekaa kertaa elämässäni oon siis testaillut (Pregcheck) kp 10 lähtien. Aluksi tein testin päivällä, mutta vikat päivät aamuvirtasta. Joinakin päivinä on näkynyt haalea testiviiva...mutta ei todellakaan yhtä vahvaa kuin se kontrolliviiva. Lämpöjä en oo mitannut ikinä myöskään, mutta ehkä seuraavalla kerralla sitten. Ja nyt en oo edes limoja bongannut.. Ehkäpä tää on ovuloimaton kierto. Työstressikin on hirmuinen - ehkä sekin vaikuttaa... Luulenpa että onnistun pian kehittämään tästäkin uuden stressinaiheen...

Iid@ - voihan se olla, että LH-huippu on ollut niin nopea esim iltapäivällä, ettei aamutesti sitä ehtinyt havaita. Onko testiviivoissa ollut mitään kehitystä päivien kuluessa tyyliin tummenee vaan ei tarpeeksi - ja sitten taas haalistuu?

Pyllerölyllero - joskus tuntuu, että niitä onnenkantamoisia tulee aina kun vähiten odottaa.

Ihme homma, miten eri tavalla eri kierroissa suhtautuu asioihin. Mulla on nyt perusteetonta optimismia. Menkkaoireet on selvät (kramppaa, hikoiluttaa, päätä särkee), ja eilen testattu nega, aamulämmötkin toista päivää taas alhaalla. Silti selittelen itselleni, että on voinut olla myöhäinen kiinnittyminen ja ihan hyvin vielä voi plussa tulla, ja onhan joillakin ekat raskausoireet ihan samoja kuin menkkaoireet... jne. Jossain toisessa kierrossa sitä sitten taas on pessimismin huipulla jo ennen ovista.

Vai, talla kertaa lekuri oli ihana kokemus. Asiantunteva laakari, tutki ja hutki. Ultrattu sisa- ja ulkokautta, seka labrat otettu. Ainakin raskaustestin osalta tuloksia saan iltapaivalla, ja ultran mukaan mulla on paikat kunnossa, ei pcos tai endo-loydoksia, eika mitaan syopaan viittaavaa.

Eli nyt jos verikoe varmistaa raskauden, tarkoitus olisi aloittaa keltistukea 3x200mg paivassa. Jos km tulee, niin ens kierrossa clomit, irroituspiikki ja sitten keltistukea.

Ja jos ei noilla hoidu, niin sit jaa yrittaminen siihen.

Joyzy: tosiaan, sulla näyttää taas testi plussaa! :love: Nyt kaikki sormet ristiin, että verikoe näyttää plussaa myös ja pieni pysyy kyydissä. Hyvä että lääkärissä käynti oli hyvä kokemus, eikä mitään huolenaiheita löytynyt. :)

Täällä kp 4/28-30 ja tässä kierrossa kokeillaan inseminaatiota. Huomenna alkaa pistoshoitokin, apuva.

Joyzy, kuulostaa hyvältä, että nyt on kokeillaan kaikki keinot. (En saanut tuota kuvaa eilen näkymään, tänään eri koneella aukeaa ihan hyvin - ja kyllähän siinä haalea testiviiva häämöttää.) Toivottavasti r-testi verestä näyttää positiivista!

• Tykkää
Reactions: Joyzy
Verikoe positiivinen, ja torstaina toinen mittaus. On vaan sellainen olo et alkaa varmaan vuoto ennen sita. On pari tuntia tuikkinut silleen ikavasti tuolla kohdun tuntumassa. Ja lugeja ei tietty aloitetta ennen kuin seuraava mittaus on tehty. Sigh

• Tykkää
Reactions: Babez74
Kovasti paljon onnea matkaan Joyzylle ja pikkuiselle!

Kasenjalle kiitos hyvästä pohdinnasta! Alussa oli haamu muistaakseni parina päivänä, sitten ei ollut mitään ja sit taas vähän vahvempi viiva.... Omituista..oon vaan odottanut vahvempaa viivaa, mutta enää tuskin kannattaa..mutta siis joskus voisi vilahtaa ovis nopeestikin ohi...pitääkin olla sit tarkkana. Testaileeko joku useammin kuin kerran päivässä?

Iid@, useimmat tikuttaa kai kerran paivassa kunnes alkaa vahvistumisia, ja vahvistumisia jalkeen 2 kertaa paivassa. Ne joilla on nopea lh-huippu saattaa testata jopa kolmesti paivassa kun alkaa olla lahella plussaa.

Naipailuna..http://aijaa.com/eq0sdp nayttaisi ainakin viela eilisesta vahvistuneen. Koko ajan on olo et just alkaa vuoto, niin sita hyppaa vessassa vahan valia.

Yhteistyössä