Jimima voi harmi, että sinäkin lähdet
Minä vanhimpana harppuna jään tänne soittelemaan vielä hetkeksi aikaa. Uskon kyllä, että todellakin ottaa aikaa ja on raastavaa tehdä päätös siitä, että enää ei vauvaa ehkä sitten tulekaan. Itke kaikki itkut, se on pakko itse kunkin jossain vaiheessa tehtävä. Toivotaan oikeasti, että luovutus tekee ihmeen, ja saat palata tänne kertomaan ihania uutisia.
Toivotan sinulle oikein ihanaa kesää ja kaikesta huolimatta kaunista ja valoisaa tulevaisuutta.
Ensin ajattelin, että en jaksa alkaa tänne purkamaan asiaa, mutta laitanpas nyt kuitenkin, koska mieli on vieläkin niin ärtynyt
Eli täytyy sanoa, että minulla maca teki kyllä tehtävänsä, silä en ole koskaan muistaakseni kokenut ovisoireita oikealla puolella, vasemmalla kylläkin. Nyt oli kyllä jokin aikaa sitten aivan uskomattomat ovistuntemukset limoineen kaikkineen, ja hetken tuntui jopa molemmin puolin. No, siihen saakka meni hyvin, kunnes tuli ne kriittisimmät hetket, niin ukko nukkui useampana iltana sitten sohvalle, ja lapsi vielä valvotti yhtenä iltana niin kauan, että taas ukko nukkui.
No siitä suivaantuneena sitten olen ollut kuin myrskyn merkki, joka ei näköjään tällä kertaa sitten tahdo millään laantua, Niin perhanasti otti aivoon ja ottaa vieläkin, koska minä tiedän, ettei yhtäkään mahdollisuutta voi enää jättää väliin.
Mutta tuosta macasta täytyy sanoa, että sen täytyy toimia, ainakin toimi tällä ensimmäisellä kerralla, koska muuta selitystä ei ole. Nyt lopetin sen, koska ei ole mitään hyötyä jatkaa, ja muutenkin kolmen viikon jälkeen tulisi pitää taukoa. Seuraavaksi aion tilata mustaa macaa, koska se kuulemma on kaikkein tehokkainta. Ja jos seuraavakin kierto menee hukkaan äijän nukkuessa, niin ..
Aurinko paistaa, mutta täytyy sanoa, että ihan mieleen asti ei paista. Lisäksi olen aloittanut kotityölakon, joka todennäköisesti kaatuu sitten omaan niskaan, vaikka muut saavat tehtyä, mutta pyykit jäävät pesemättä. OLen vielä lisäksi sellainen, että en jaksa katsoa mitään venymistä, vaan toimeen on tartuttava mieluummin eilen jo, eli raastaa katsoa, kun toisten työnteko on kuin räkä valuisi....
Tiskikoneesta tyhjennetään ensin toinen kori ja sitten joskus toinen...
Olisinko loman tarpeessa, KYLLÄ
Huomenna olisi yksi meno ukon kanssa, ja nyt jo pinnaa kiristää....
Tässä romaania teille, palataan.