40+ so what wol.13

Suuren suuret pahoittelut Nupulle, ihan älyttömän kurjaa:( Ja tsemppiä jatkoon, paremmalla onnella seuraavalla kerralla!
Ja omaa napaa sen verran että juuri kun eilen oli muka kaikki raskausoireet, ovat ne nyt, kp 24/28 jotenkin täysin kadonneet ja tilalle on tullut ihan perinteisiä kuukautisia edeltäviä kipuja. Hah. Näin se menee....:D
 
Voi rähmä, Nuppu :( Anteeksi, mutta en muista enkä jaksa selata ketjua taaksepäin, mutta millä viikoilla olitkaan? Virtuaalihalaus ja tsemppiä.

Pilhilinnalle tervetuloa takas geimeihin (y)

Tää täällä jännäilee tämän päivän gynelle menoa. Jos ne nyt ei sitten soita, että siirretään aikaa menkkojen yli... Joku kysyi, että minkä kaupungin Terveystalo, mutta mää en tohdi vastata :LOL: Sanotaan nyt vaikka niin, että aika pieni kaupunki täällä itäisemmässä Suomessa.

Kp 3 26/27.
 
Keskiviikko 11.11.2015


nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Tupsu71 (44)...................4......................
Jelli75 (40)........................3.................29kp/26
Lumikki 1970 ( 45 ).............1...............28kp/30-32
Esteri1 (42)......................2..................26kp/
Minttu 71 (44)..................5..................26kp/30
Pirunpelto (39).................1..................25kp/29-30(Inssi 30.10)
MaiMei (39) ....................2..................24kp/26
Toiveilija38 (38)................3.................24kp/28
Tammityttö (39)................3................22kp/
Babez74 (41) ...............1....................17kp/29 (letrot)
Kalabaliikki (39)..................................16kp/22-28
Virkki (39)........................2.................15kp/26
Zini76 (39)........................4..................13kp/26-28
KeltainenSeepra................2...................11kp/26-28
Woodoo(40).....................4...................11kp/24-26(letrot)
Meibijees (37)....................2..................10kp/32-34
C. rotundifolia (40)...........2................9kp/26-29
Minzi (38).......................3.....................8kp/27-29
elotar74 (41)...................3...................3kp/26/27
Jimima (43).......................2................3kp/28-30
Pilhilinna-74 (40)................6.................1kp/27-28

Piinailupäivät:


Jelli75 (40)...........................dpo 16
Joyzy (41)…….........................dpo 12
MaiMei (39)............................dpo 11
Pirunpelto (39).......................pp 10
Esteri1 (42)...........................dpo 10

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus.....(40) - 10/15
Zandi..................... (40) - 10/15

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Katjusmaaret (41)
Martza (44)
Tikru-78 (37)
Anuliini1975 (40)
Touhulan mamma (40) 3.
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Torvi (42)
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
hupiaelämään(40+)
mama na baba (42)
Johanna75 (40)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


"All will be well as long as we do our best"[/QUOTE]
 
elotar74: Viikkoja olis laskureiden mukaan ollut vasta 5+4 eli ihan aluillaan..

Mut saapi kans lisätä listalle eli ikä 42, 5 haaveilen ja noista päivistä en nyt osaa sanoa kun 3 km vuotopäivä meneillään?? kai tässä nyt odotellaan sitten menkkoja joskus alkavaksi..

Gyne meinas että olis ollu kemiallinen raskaus koska ultrassa ei näkynyt yhtään mitään?! voisinko siis ajatella että nyt olis kp3:rolleyes:
 
Voi Nuppu, virtuaalihalit täältä vielä ja koeta pitää katse tulevassa.

Toiveilijalla onkin lyhyt kierto sattunut kohdille. Testiä kehiin ja onnea oikein ajoitettuihin mamboihin! Jokatapauksessa pahoittelut uudesta kierrosta! Kuin myös Pilhilinnalle, tervetuloa myös takaisin!

Tuli kyl nyt sellainen olo, että pitäisiköhän tänään pissiä testiin, että onko sen mukaan vielä raskaana vai ei. Oloja ei edelleenkään ole. Viikkoja on kai 5+3 ei tosin pienimtäkään varmuutta. Pitääköhän sitä pissiä pihdata viel tässä vaiheessa?
 
Nuppu, tuossa vaiheessa varmaan voi laskea ihan kpt alkavaksi ekasta vuotopäivästä, uskoisin, että kertomasi mukaan tuo on aika lempeä vielä elimistölle ja palautuminen nopeaa. Ovulaatio voi hyvinkin olla jo heti tässä kierrossa!! Tsemppiä!!

Ja Zandi on raskaana ilman pisujakin, toivotaan, että kantaa pitkälle.

Ja minä pissin tikkuun ja tollanen tuli. KP 11. Pitkästä aikaa ihan kunnon viiva, toivotaan että nopeasti laskee ja muna suihkii kanavaan. Jos ei mua muutamaan päivään täällä näy niin tiedätte mikä pitää kiireisenä... Festit, here I come!! Ei taida mies tietää mikä on iskemässä..



Tsempit..

 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Voi kiitos ihanaiset teille kun jaksatte tsempata!! Mies ei jotenkin halua puhua koko asiasta kääntää vaan puheen toisaalle kun yritän jotain sanoa:)

Sain kyllä sellaisenkin palautteen äidiltäni joka jo tiesi raskaudesta... kuvittelin että jotenkin lohduttais mutta mutta :poop: tuli sangollinen niskaan.... kuten "se oli niin tarkoitettu kun ootte jo niin vanhoja" "sulla loppuu kuitenkin kaikki toiminta kohta""haluaksä ny laittaa ittes taas liekaan" " etkö sä ny jo ole osas tehny" AATTELE ny kuinka vanha sä oot sitte ku se lapsi on 15" Ja " onko pakko hakata päätä mäntyyn" jne jne....

menin tietty ihan lukkoon enkä osannu sanoa mitään... Sain vaan sanottua että "tämä ei jää tähän"!!:mad: Tuli sellainen olo että ootahan vaan kun mä tästä tokenen:mad::mad:

Mutta te ootte kyllä ihania:love:
 
Zandi eiköhän kaikki ole hyvin :) älä enää niitä tikkuja..tulee turha stressi jos näyttää jotain kummallista (jooo paraskin sanoja )

Voi Nuppu halaus :(!! Ja tiiätkö mun äiti on vähä samanlainen. Tarkoittaa varmaan "hyvää" mut tölvii just noita kommentteja. Pahin oli ehkä se kun olin raskaana ja menetin sen vauvan. Olin sairaalan jälkeen tosi väsynyt, itkuinen ja pettynyt jne ja kaikki purkautui raivareina lapselle. Äitini sanoi, ettei tollaisen kannata niitä lapsia hommata kun kerran on niin pahalla päällä aina. Juu kiitti vaan. Jaksuja <3

Tsemppiä petipuuhiin ken niitä vielä harrastaa :rolleyes: meillä ei enää taida kukaan muistaa mitä se sellainen on :whistle::D

T. Tammis ja Pp1, ei raportoivaa
 
Nuppu, vielä enemmän haleja tuon ryöpytyksen jälkeen. Uskon ja toivon että tulee katumaan sanojaan kun huomaa kuinka pahasti on osunut. Vielä sillä hetkellä kun tukea oikeasti tarvitsisi.

Omat vanhempani ei sanoneet juuta eikä jaata kun kesällä keskenmenosta kerroin. En ollut kertonut raskaudesta, mutta kun kaavinta tehtiin matkustettiin seuraavana päivänä heitin luo ja kerroin silloin koko jutun. Mut he ei sano tollasiin asioihin yleensäkään mitään. Kuuntelevat vaan. Ei silloin 15 vuotta sittenkään kun esikoista tein. Appivanhemmat otti nyt raskausuutisen aivan mahtavasti. Etenkin anoppi toivoo, että nyt kaikki menisi hyvin. Appiukkeli ei luonnollisesti osannut asiaan sanoa mitään. :) Aiemmasta kerrasta ei aiemmin oltu kerrottu mut nyt sekin kerrottiin, kuin myös se että oireet on taas siihen ettei loppuun mennä.
Mietittiin onko tyhmää kertoa, mut sit ajateltiin että aivan sama. Eipä tarvi olla outona tietyissä tilanteissa. :)
 
Mulla on jääny dpo:t hiisaamaan (joskaan sillä niin väliä, mutta on menossa jo DPO12.)

Nupulle paljon halauksia. Aika ajattelmatonta tekstiä olet joutunut kuuntelemaan, en tykkää yhtään. :mad:

Tammis, toivotaan, että kaikki menisi nyt hyvin.

Woodikselle hyviä festejä taas, jospa tämä kierto olis hedelmällinen (y)

Taidan kohta liittyä Jimiman seuraan. Menkkaolot vahvistuu, eilisissä testeissä ei niin mitään katsottavaa, tänään en edes tehnyt. Jos sunnuntaina ellei ennen sitä menkat ala. Kyllähän mä tiesin mahdollisuudet onnistumiseen, sitä joka kuukausi kuitenkin toivoo, jos se tällä kertaa onnistuisikin. :oops:
 
Uitin ja koitin kohtaloani. Oli tämän näköinen ennen kuin kerkesin laskea 15 sek. Kai mun tarttee vaan uskoa, että jotain on jossain kiinni tarttuneena. Toivottavasti oikeassa paikassa.

Ette usko. Me ollaan alkamassa nukkumaan nyt. Me ei ikinä nukuta juuri ennen kymmentä ja yleensä venyy vielä puolille öin. Mies just kysyi että onko kello vasta kahdeksan. Josko se olis tää raskaus mikä Toivottavasti unettaa ja näin ollen olisi edes yksi oire.
 
Pirtsi. Täällä palstallahan on viime aikoina sanottu, että ne menkkaolot on samanmoisia kuin raskausolotkin. Eli kaikki on mahdollista, tokihan sitä väriä tikkuun kuitenkin kovasti odottaa että toiveille tulisi vahvistusta. Tsemppiä! Pidän niin peukkuja sulle!
 
Härregyyd, Zandi, on komea viiva :)

Pirtsi, mikä tahansa kierto voi olla Se Kierto! Mä en lähde täältä taustalta, ennenkuin sä plussaat. Ei mitään paineita.

Ja voi elämä millaisia kommentteja olette saaneet kuulla surun hetkellä - ja muutenkin. Mä en kuulkaa edes tajunnut olevani "vanha" saadessani ekan lapsen neljänkympin korvilla, eikä KUKAAN ole mulle sanonut poikkipuolista sanaa sen suhteen. Sitä en tietenkään tiedä, mitä ovat mielessään ajatelleet, mutta jotenkin tuntuu, että muistakin tämä on tuntunut just yhtä luonnolliselta kuin itsestänikin ja nyt kun sanon, että tää on tässä, moni toteaa, että "no älä sano" tai "äläs nyt". No kyllä nyt, näin on hyvä.

Pahoittelut menetyksistä ja uusista kierroista sekä tsemppiä piinapäiviin!
 
Zandi , no jopas :D voi ku itekin sais vielä fiilistellä :)!!
Ja mulla nää luget jo itsessään nukuttaa, mäkin sammun melkein joka ilta kasilta. Raskaana ollessani sammuin aina sohvalle kun vähänkään oikaisin :D

Pirtsi, no höööö.. mutta juurikin niin, menkkaolot ja ennen-plussaa-olot ei kyllä juurikaan eroa mitenkään. Jospa jospa!

Jopo. No, sepä. Mun äitini oli 42 kun "teki" minut, mutta jotenkin se kai ajattelee 'säästää "mua näiltä iskuilta ja sen kommentit menee pikemminkin vähän metsään kuin lohduttaa.
 
Voi Zandi miten ihanalta nuo viivat näyttääkin:love:
Ja kiitos Wodoo, aloitan laskemisen ekasta vuotopäivästä... eli nyt siis kp 3/?

Aika vähän aikaa tää vuoto kuitenkin kesti, nyt jo lähes loppunut? olin varautunut 2-3 viikkoon:rolleyes: mut hyvä näin....
 
No joo... En tiedä menikö se gyne-käynti ihan putkeen. Kyseli ja teki sisätutkimuksen, mutta "tässä vaiheessa" ei ultrannut??? Kuulemma ensin kannattaa käydä verikokeessa otattamassa se... Fsh? Jotta saadaan tietää onko toivoa... Lähete siis takataskussa.
Ja ei clomeja, vaan terolut?!!? Öö, siis mulla meni vähän ohi, että miten se auttaa ovulaatioon. Sanoi, että kiinnittyminen helpottuu. Ei uskonut, kun sanoin, että ei ole edes tuntunut munasolun irtoamisen oireita. Että emmää ny taas sitten tiedä yhtään, että mitäs nyt :(

Oliko terolut jollain käytössä, kertokaas mulle jotain niistä?
 
Oikein mukava gyne se oli, eikä yhtään ihmetellyt vanhan kanan iltatähti toiveita. Hyvin realistisesti kertoili asioista ja totesi vielä lopuksi, että "kyllä se raskaus vielä alkaa". Paitsi jos se fsh arvo on liian iso...
 
Jösses Zandi, en ole noin vahvaa viivaa nähnyt ikinä, wow!
Ja Jopo meinasit sitten "hetken" täällä vierailla vielä, mun plussaa saadaan odottaa varmaan ens kesään saakka (varmaan ihan totta, riippuen niistä icsi jonoista). Entä jos alkaisit vielä piinailemaan, tulisit tänne meidän kanssa "one more time" ? (y)
Kävin äsken kyttäämässä Sahriksen kuulumisia, ei ollu vielä poksahtanut :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zandi
elotar74, minulla on Terolut käytössä. Raskauduin ekasta Terolut kierrosta elokuussa, mut se oli tuulimuna. Minulla terot määrättiin kierron puolivälin jälkeiseen tuhrutteluvuotoon. Ei ehkä tosiaan auta ovulaation, vaan sen jälkeiseen aikaan.

nuppu73, pahoittelut keskenmenosta. Onnea uuteen kiertoon!

Täällä tänään kp 11 ja olen työreissussa. Clearblue dualhormonedigi antoi pysyvän hymynaaman eilen aamulla (keskiviikkona) kp 10 eli ohi taitaa mennä, jos tosiaan nyt jo ovis päällä. Maanantaina on edellisen kerran hommailtu ja tänään illalla olisi tarkoitus, kunhan kotiudun...
 
Huomenta leidit !!
Wau miten hieno viiva zandilla !! :)
Kurjia letkautuksia on jotkut joutunu kuulemaan, kyllä ihmiset osaa sitten olla ajattelemattomia joskus ...:mad:
Meillä ei kukaan tiedä että on yritys päällä, mutta JOS joskus onnituu vielä tärppäämään niin olen jo valmistautunut letkautuksiin ainakin anopin taholta, sen verran terävä on suustaan eikä koskaan säästele sanoja ...:confused:
Oikein ihanaa päivää kaikille, ja erityisesti niille joilla on jotain piinailtavaa TORSTAI ON TOIVOA TÄYNNÄ :p
 

Yhteistyössä