40+ so what wol.13

Pahoittelut tädistä pirunpelto. :(

Meibijees kyllä se nyt pitää sua jännityksessä.. :( olispa noihin nopeita ratkaisuja ettei tarvitsis montaa päivää tai viikkoja elää epätietoisuusessa. Syö kyllä henkisesti. Jaksuja <3

Muillekin epätietoisuusessa eläville voimia ja kärsivällisyyttä.

Plussaa metsästäville niitä kauan kaivattuja plussia!

Omaa... Kotona olen onneksi saanut olla. Keskimmäinen tyttö tänään kouluun lähtiessä kysyi että pärjäänkö nyt varmasti ja että en kuulemma saa kuolla täällä päivän aikana. Raasu kanssa pelästyi niin kovasti viime viikolla. :( pienimmälle en oo osannut sanoa miksi olin leikkauksessa.. En tiedä kumpi traumatisoi enemmän.. Se että en kerro totuutta vai että kerron..
 
TERVE!!

Johannalle tsemppiä.
Ja Pirtsille..
Edelleenkään en tikuissa näe mitään, mutta noi sun KPt nostatti jo toivoa!!

Kalabaliikille
peukkuja.. Haamut on kivoja!!

Mejibijees. Ei auta kuin toivoa. Noilla viikoilla kaikki on mahdollista!! Ja vuotoja voi olla tai sitten ei. Tuskallista. Peukutan.

Mistä te jotkut muuten tiedätte, että on ovuloimaton kierto? Käyttekö ultrassa välillä vai onko vaan joku arvaus...?

Letrokerhon kuulumiset. Tänään ultra. Lääkäri mukavampi kuin edellinen ja olipa se 20 e halvempikin. Tiedänpä kenen luo menen seuraavaksi jos tarvetta. Tänään siis kp 12 ja letroja 3-7 1tabu. Katsoin ensin alakertaan ja sanoi että on hyvät limat kohdunsuulla ja muutenkin näyttää hyvältä. Ultrassa totesi että vasemmalla on hieno johtofolli ja yks pienempi ja oikealla kolme esifollia. Näyttää kuulemma juuri siltä kuin pitääkin. Sinänsä kyllä ihmettelen kun edellinen gyne julisti kuolleeksi.
. No mutta tilanne siis hyvä tuolla ja letrot on kuulemma tehneet juuri sen mitä pitääkin. Nyt kannattaa kuulemma tänään festailla ja huomenna ja JOS mies jaksaa niin vielä ylihuomennakin. JOS jaksaa, huuhuh, sanoin kyllä että se on meidän ongelmista pienin.. Sanoi, että letroja voi jatkaa juuri näin, mutta letrohoidon kestosta pitäisi jutella ekan lekurin kanssa koska tämä ei letroista tiedä paljoakaan. En taida enää edelliselle mennä, ei tässä nyt ole tarkoitus viittä vuotta yrittää, eiköhän noita sen puoli vuotta voi vedelle? Mitäs muille on sanottu? Ovulaatiotesteistä tuo sanoi juuri niinkuin itsekin olen ajatellut, että jos ovuloi niin huippu on nopea ja saattaa jopa mennä ohi. Tänään varmaan kokeilen mitä tikku näyttää, sanoi että on jo voinut mennäkin jo. Eli ihan huvikseen testaan. Jos on kovin pitkään korkealla LH-taso niin ei varmaankaan ovuloi. Samoin se ovishuippu saattaa mennä ohi koska on niin nopea. Näinhän mulla edellisen lapsen kanssa, en nähnyt huippua ja lapsi tuli.

Ai niin, kysyin myös noista spedejen kulkumahdollisuuksista, siis ihan vakavana, että voiko olla niin löysä ettei pääse perille. Ei kuulemma voi, vaikka kaikki valuisi heti ulos niin ne saattaa tuosta häpyhuuliltakin kiivetä. Kuulemma on neitseellisiä raskauksia känynyt sellaisella esileikkihässäkällä jossa spedeä on häpyhuulilla. Tiedä sitten. Mutta ehkä uskon, että ne pääsee perille.


Nyt siis kohti festejä
, hieman toivekkaammalla mielellä koska tässä kierrossa pitäisi tapahtua. Raskautumismahdollisuus tässä iässä noilla folleilla on kuulemma noin 20 %. Monikkoraskauksia ei mun värkeillä tartte kuulemma pelätä, joten ilolla kohti iltaa!! Mies on jo aivan tärinöissään kun ei ole temppeliini päässyt. Sen kunniaksi;
. Tässä iässä kestää jo tuhmemmankin hymiön.

Tesmpit ja halit kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
No nyt mun koko työpäivä menee taas tähän googlailuun... Ilmeisesti CB:ssä voi olla 3 viivaa eikä silti ole raskaana, mutta myös noilla ihan samaisen näköisillä viivoilla voi olla alussa raskaana. Et haloo! Mulla siis 3 viivaa et ehkä kemiallinen tai sitten ei. Kyllä oon nyt niin paljon viisaampi... En siis raskautta yritä (enää) bongailla, mut kemialliset olis kyllä kiva tietää.
 
Kalis haamua näyttää tännekin! (y)

Pahoittelut kaikille kiertoon joutuneille! :(

Meibijees edelleen voimia odotteluun ja tilanteen varmistumiseen, ei sua helpolla päästetä!! (n)

Woodoo edellinen lääkärisi kuulostikin huonolta, hyvä, että nyt parempi! Eli eikun festeilemään vaan aamuin illoin ja koko ajan!
Mä käytin ainakin niitä clomifenejä 4 tai 5 kk putkeen ja oisin varmaan vielki käyttänyt, jos ei ois tärpännyt :)
 
MaiMei..jep digiin tulee niitä viivoja oli raskaana tahi ei.. sikäli niistä ei voi paljoa päätellä. Mullakin oli joskus hoidossa kolme viivaa ja hcg alle 2 eli ei ollu edes mitään kemiallista :(

Kalabaliikki haamuileee!!

Pirtsille halaus!!

Meibijees millos sulla tapahtuu mitään seuraavaks?

Hassua ajatella että mulla olis parin kk päästä ollu lasketu aika. Maha olis jo pullollaan tavaraa. Nyt ollaan lähtöpisteessä..estrogeenilaastarit nahkassa ja peukutetaan päästääkö ikinä siirrtoon viikon päästä :censored::eek:o_O
Aion muuten ottaa jatkossa nää laastarit ikuiseen käyttöön :ROFLMAO::D Naamasta lähti 10v pois ja mieliala rullaa kuin parikymppisellä huolettomalla :love:..zumenon pisti vaan vituttamaan ja itkettämään vaikka olevinaan samaa kamaa. Selkeästi kipuilee tissitkin eli toimivat paremmin.
 
Kiitos teille ihanat kanssasisaret tsempistä… Hormonit jyllää ja hermo on kireällä, ihan kauhean riidan sain eilen miehenkin kanssa aikaiseksi. Tuhruttelu pysyy vähäisenä, jos ei tee mitään. Fyysinen rasitus tai ei tarvitse olla edes rasitus, ihan pelkkä siivoaminen tai kaupassa käynti lisää tuhrun määrää. Pikkuhousunsuojalla kuitenkin pärjää ihan hyvin, pääsääntöisesti jää vain paperiin pyyhittäessä. Mut onhan tää veskissä ravaaminen ihan tosi rasittavaa. Koko ajan käy kyttäämässä, et joko….

Johanna75, mullahan on nyt tuhruttanut yli neljä viikkoa eli alkoi jo ennen plussaa. Mut tämä nyt ei tietty varmaan mitään hyvää enteilekään… Tarkoitukseni sanoa, et pieni vuoto ja tuhru kaiketi aika tavallista alkuraskaudessa.

Theran, toivottavasti sait olla viikonlopun kotona ja vointi kohenemaan päin.

Babez74, mulla on otettu pari kertaa se hCg. 2.9 oli 35 ja 7.9. 235. Menen torstaina labraan, niin ottavat sen vielä uudestaan. Digi näyttää 3+, joten oletettavasti se on yli 2000.

Voihan Pirunpelto, just kun olin kommentoimassa, et uutta testiä kehiin. Pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon. Odotellaan sitten MaiMein aamutikutuksia…
Eipä sitten tainnu taaskaan onnistua...tänään vuotanut reilummin sit taas...:( ,en sit kyl yhtään tiedä mitä noi oireet sit oli...eipä tuollaistakaan ennen oo ollut..en tiiä jaksaako sitä ees enään yrittää tätä vauvantekoa...alkaa usko hiipua..eikä oo varaa mihkään lääkehoitoihin...Vähän masentunu olo taas..
 
TERVE!!

Johannalle tsemppiä.
Ja Pirtsille..
Edelleenkään en tikuissa näe mitään, mutta noi sun KPt nostatti jo toivoa!!

Kalabaliikille
peukkuja.. Haamut on kivoja!!

Mejibijees. Ei auta kuin toivoa. Noilla viikoilla kaikki on mahdollista!! Ja vuotoja voi olla tai sitten ei. Tuskallista. Peukutan.

Mistä te jotkut muuten tiedätte, että on ovuloimaton kierto? Käyttekö ultrassa välillä vai onko vaan joku arvaus...?

Letrokerhon kuulumiset. Tänään ultra. Lääkäri mukavampi kuin edellinen ja olipa se 20 e halvempikin. Tiedänpä kenen luo menen seuraavaksi jos tarvetta. Tänään siis kp 12 ja letroja 3-7 1tabu. Katsoin ensin alakertaan ja sanoi että on hyvät limat kohdunsuulla ja muutenkin näyttää hyvältä. Ultrassa totesi että vasemmalla on hieno johtofolli ja yks pienempi ja oikealla kolme esifollia. Näyttää kuulemma juuri siltä kuin pitääkin. Sinänsä kyllä ihmettelen kun edellinen gyne julisti kuolleeksi.
. No mutta tilanne siis hyvä tuolla ja letrot on kuulemma tehneet juuri sen mitä pitääkin. Nyt kannattaa kuulemma tänään festailla ja huomenna ja JOS mies jaksaa niin vielä ylihuomennakin. JOS jaksaa, huuhuh, sanoin kyllä että se on meidän ongelmista pienin.. Sanoi, että letroja voi jatkaa juuri näin, mutta letrohoidon kestosta pitäisi jutella ekan lekurin kanssa koska tämä ei letroista tiedä paljoakaan. En taida enää edelliselle mennä, ei tässä nyt ole tarkoitus viittä vuotta yrittää, eiköhän noita sen puoli vuotta voi vedelle? Mitäs muille on sanottu?
Mulle sanottiin clomeista, että max puoli vuotta taukokiertoineen. Mutta letroille ei sitten mun lääkäri antanut mitään takarajaa. Jäin käsitykseen et niitä olis voinut vedellä lopun ikää vaikka.
 
Mulla on olo, että oli heikko kemiallinen yritys. Tai sit KAIKKI on letrojen syytä, ovistikku, menkat myöhässä, huono olo, rinnat ei kipeet, lämmöt korkeella.
Voi ei MaiMei, olis nyt jo saanut onnistua sullakin. Letrot voi tosiaan tehdä mitä vaan, ja juuri noitakin mainitsemiasi, oireita. Jos nyt vuoto kuitenkin alko niin uusia letroja vaan kehiin. Jospa se kroppa nyt alkaa tottumaan "parempaan" keltarauhaseen, laadukkaampaan soluun (??) ja sitä kautta päätyy lopulta johonkin....vaikka plussaan.

Tsemppiä!
 
Voi itku kaikille uuteen kiertoon joutuneille Maimei, Pirtsi ja Johannakin! Älä Johis luovuta. Tervetuloa letrokerhoon! 7€/100tabua. Siinä on halpa hoito ainakin alkuun. Montako tabua Maimei sulla oli tässä kierrossa?

Kalis,kyllä on haamu! Ihan selkeä!

Woodis, hyviä uutisia! Ei muuta kuin peitto heilumaan...

Hyvää viikkoa kaikille. Mulla ei omakohtaista raportoitavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Johanna75
Kyl on ollu masennuspäivä :( Vielä ei siteeseen asti vuoda, mutta kyllä se siitä. Huomiselle merkattakoon kuitenkin vasta kp1, se on sitten DPO17 tai jopa DPO18. En usko myöhäisempään ovikseen, koska oli niin vahvat ovistuntemukset ja folli(t)kin olis ollut jo yli 30mm, jos olis ollut vielä myöhemmin kuin (viimeistään) silloin lauantaina. Et on ollut kyllä toooosi tehokas keltarauhanen, jos luteaalin pidentänyt tuommoiseksi.

Virkki: 2 tabua kp2-6, sillä jatketaan. Kp8 oli jo 19mm x kaksi follia plus pienempiä liuta. Voikohan olla jotain sellaista, että ne kasvaa liian isoiksi ja sitten ei tapahdukaan normaaliovista vaan vaan joku... poks tyhjiin...

Ja mulle kans sanottiin, että voi vaan letroja jatkaa, sovittiin että tammikuuhun ja sitten katsotaan (onko rahaa) oisko jotain muuta tehtävissä.

Harmi kyllä, kun kaikki oli muuten jotenkin niin kohdillaan nyt, ajoitukset, seksin määrä erittäin hyvä, muistin vitamiinit ja foolihapot, mukavasti oireenakin juuri se mitä aina ootin eli rinta-aristamattomuus...

No joo, pitää nyt nää pari päivää potea pois ja kattella sit taas uudella energialla, jos sitä jostain kumpuaa.

Voimia Johannalle! Letrot ei tosiaan maksa paljon mitään, mutta ultraus kylläkin. Mullakaan ei ole ennen ollut viikon pahaa oloa...
 
Kyl on ollu masennuspäivä :( Vielä ei siteeseen asti vuoda, mutta kyllä se siitä. Huomiselle merkattakoon kuitenkin vasta kp1, se on sitten DPO17 tai jopa DPO18. En usko myöhäisempään ovikseen, koska oli niin vahvat ovistuntemukset ja folli(t)kin olis ollut jo yli 30mm, jos olis ollut vielä myöhemmin kuin (viimeistään) silloin lauantaina. Et on ollut kyllä toooosi tehokas keltarauhanen, jos luteaalin pidentänyt tuommoiseksi.

Virkki: 2 tabua kp2-6, sillä jatketaan. Kp8 oli jo 19mm x kaksi follia plus pienempiä liuta. Voikohan olla jotain sellaista, että ne kasvaa liian isoiksi ja sitten ei tapahdukaan normaaliovista vaan vaan joku... poks tyhjiin...

Ja mulle kans sanottiin, että voi vaan letroja jatkaa, sovittiin että tammikuuhun ja sitten katsotaan (onko rahaa) oisko jotain muuta tehtävissä.

Harmi kyllä, kun kaikki oli muuten jotenkin niin kohdillaan nyt, ajoitukset, seksin määrä erittäin hyvä, muistin vitamiinit ja foolihapot, mukavasti oireenakin juuri se mitä aina ootin eli rinta-aristamattomuus...

No joo, pitää nyt nää pari päivää potea pois ja kattella sit taas uudella energialla, jos sitä jostain kumpuaa.

Voimia Johannalle! Letrot ei tosiaan maksa paljon mitään, mutta ultraus kylläkin. Mullakaan ei ole ennen ollut viikon pahaa oloa...
Kiitos MaiMei....täytyypä harkita...pelkään että tää on jotain vakavampaa..tänäänkin meinasin ruokakaupassa yökätä ja toisen kerran kotona...on niin kummaa
 
Tammityttö, torstaina yritän ehtiä käydä labrassa ja perjantaina sitten ultrataan ja tulkitaan hCg:n kehitystä. Onneksi töissä sikakiire, niin menee päivät nopeasti.

MaiMei, pahoittelut. Pidän kuitenkin peukkuja siihen asti kunnes kunnolla alkaa vuotamaan.

woodoo, hyvä meininki! Peukut ja varpaat sinnekin pystyssä! (y)

kalabaliikki, haamulainenhan siellä kurkkii. Laitahan uutta tikkua tulemaan.

ON: Eilen en vuotanut enkä tuhruttanut yhtään, vaikka töissä pitkä ja rankka päivä. Rinnat on tosi kipeät, muita oireita ei oikeastaan ole tällä hetkellä.
 
Maimei halaus . Ymmärrän paremmin kuin hyvin :(!
Se pettymys on jotenkin niin konkreettista etenkin kun on tavallaan antanut itselleen "luvan" innostua oireista jne. Mähän "pelkäsin" että olen raskaana nyt viime kierrosta vaikka "tiesin" että ei se mulle ole mahdollista. Mut kun sain o.tikkuun viivat ja lämmöt pomppasi, seksiä oli tavallista enemmän oletetun oviksen aikaan...toinen lääkäri sanoi ehkä näkevänsä luhistuneen munasolun silloin seuraavana päivänä. Oireet oli voimakkaat. Ajattelin ettei mitään ole enkä ala innostua mutta sit kuitenki.. Silti seuraavassa hoidonsuunnittelu ultrassa limis oli vain 5mm ja mitään eloa ei munasarjoissa ja vuoto alkoi samana päivänä. Tuli todella tyhmä olo.
Toisekseen muutaman pv päästä verikoe osoitti että mä olen iha viittä vaille mummotautinen :(
Mutta kyllä me akat vielä noustaan! ! Hyvä merkki on jo että ne letrot toimii :)!!

Meibijees edelleen peukkuja!

Ja kaikille tsemppihalit! !
 
:whistle:Kalabaliikki, kyllä musta olis meitä kohtaan korrektia testata puolen vuorokauden välein ja laittaa kuvia tänne. Tässäkö muka pitäis odottaa PÄIVIÄ!? Ei käy, sanon minä.

Meibijees, mun korvaan sun tilanne kuulostaa vähintäänkin lupaavalta. Voi itku, toivotaan, toivotaan ja uskotaan!
 
Zandi. Mulla taitaa olla sama juttu :( . Mille sun limis näytti? Kerro oi kerro. Mistä ne päätteli ettei oo toipunut?
Nimittäin tuun just kontrollista. Limis oli laastareista huolimatta vain n.5mm paksu ja ei ollenkaan sellanen hyvä ja nätti niinkuin ennen hoidoissa ollu. Ihan ok kuulemma mutta.. voi v**(* sentään. Todennäköisesti kuulemma se keskeytys /"kaavinta " on kuitenkin tehnyt hallaa sisuskaluille. Paska.
Perjantaina uus kontrolli ja sit päätetään mitä tehdään.
 
Voi harmitus soikoon, mulla oli niin korkeat toiveet teille hoitolaisille!! Zandi, tammityttö
Jotenkin uskon teihin melkein jopa enemmän kuin meihin muihin kanoihin.

Odottavan aika on pitkä!!

Odottamista kai täälläkin, ensin ihan armotonta jyystöä, ja sitten venaillaan. Ovistikkuihin olen tänään ja eilen pissinyt, aika vahvat viivat on. Sais laskea pian niin voisi ajatella, että nyt lähti bebe matkaan..


Maimei, harmi menkoista, jatketaan meidän letrokerhossa. Eikö? Mä varmaan nyt lasken sen 6 letrokiertoa ja sitten ollaan ilman lasta jos ei tule. Enkä mene gyneltä tätä enää kysymään!

Mutta onkohan oikeasti paha olo letro-oire? Mulla on tässä kierrossa kyllä ollut päivisin todella huonoa oloa, maha siis pömpöttää kuin melonin nielleenä ja ruoka ei ole maistunut.. Ehkä kohta helpottaa kun ei enää letroja syö ennen seuraavaa kiertoa!!

Halit kaikille!!
 
Woodoo, osuit jälleen naulan kantaan. Niinkuin me kaikki tiedetään tosiaan odottavan aika on pitkä. Saati sittrn kun odottaa, että odottais.

Tammis. Päivän mittaan olen unohtanut puolet lääkärin jutuista. Ne detaljit ainaskin Juu totta se on, tää on ilmeisesti mun omituinen tapa toipua mielen järkytyksistä. Varsinkin kun niitä tuli nyt useampia.
Mut yritetään. Limikset. Sanoi et jos kaikki olis ok, niin pitäisi näkyä kolme selkeetä viivaa. En tullut kysyneeksi mut oisko kohdun ulkoreunat ja sitten keskellä sisäpinta. Mulla se keskiviiva ei näkynyt kuin olikohan ihan takana. Mulla on viime ja täs kierros ollut yhdynnän jälkeistä microvuotoa (mun oma sana olemattomalle vuodolle joka tulee kerran päivässä pyyhittäessä), josta osasin kuvitellakin et kaikki ei välttis ole ok. Ja tosiaan ennen raskautta olevt lääkärin lausunnot limiksistä on ollwet jotakuinkin ylistäviä. Kauniit. Täydelliset. Erittäin hyvät. Ei oo enää ei. Mietittiin kuitenkin, että tilanne ei ole niin paha etteikö voisi yrittää, mutta lääkäri suositteli vielä kiertoa väliin. Varsinkin kun sain sokerilääkereseptin kouraan. Mulla ei ole diabetestä muttei paljon puutukaan. Olen arvojeni kans sellaisessa välitilassa, joten nämäkin varmuuden vuoksi ettei vahingossakaan estä raskautta ja sen etenemistä. Nää kaikki kun ynnäs, niin miehen kanssa päätettiin skipata tää kierto. Mut ottaa aivoon. Pari viikkoa vedetty turhaan lääkkeitä. Nyt 10 pv lisää noita plus luget päälle. Sit tyhjennys ja rumba alusta. Toivottavasti lopussa kiitos seisoo.
Ja nyt on kyllä sellasta tsemppiä et ihme on jos kilot ei kyytiä saa. Terveisin bmi 34.

Tämä tästä omanapaisuudesta tällä erää. Myönnetään ottaa päähän.
Tammis, mulla ottaa päähän tuo sunkin tilanteesi kun niin samois vesis vielä uidaan. Mut sulla piti olla pe kontrolli miten se nyt tähän päivään sit tyssäskin?

Meibijeessiltä kun tumis varmistettuja hyviä uutisia, niin vois pelastaa tätä nevatiivista sumaa.
Toki kaikkien muidenkin ihan mitkä vaan positiiviset uutiset parantaa fiiliksiä. Me muut sitten jaetaan nämä ei niin mukavat ajat.
Meillä oli niin mahtava elokuu täällä, sellasta kyllä taas tarvitaan.
 

Yhteistyössä