40+ so what wol.13

Pirtsi, minä näen tuossa aavistuksen väriä kyllä. Näyttääkö se livenä tosiaan viivan paikalta? Menkkojako ei näy vieläkään? Peukut täällä pystyssä, että vahvistuisi viivaksi!

Meimii, onnittelut! Elokuu on plussakuu, jee :)

Theranille onnittelut myös!

Esteri, höh! Jospa oli vielä liian aikaista? Toivotaan, että huomenna tai ylihuomenna saisit paremman tuloksen.

Woodoo, keitä sille kaverille kahvit ja ahdista mies sillä välin vaikka saunaan :ROFLMAO: Tsemppiä ja parempaa tuulta!

Tervetuloa Elotar!

Oireista joku kyseli. Täällä armoton väsymys piinaa. Ysiltä olen jo valmis sänkyyn ja parina päivänä on pakko ollut nukkua päikkärit. Illat menee puolivaloilla hortoillessa. Kuvotusta on hetkittäin, mutta ei pahoinvointia onneksi. Tissit on kipeät. Vatsaa juilii edelleen välillä, mikä aiheuttaa epävarmuutta, vaikka voi kai olla ihan normaaliakin. Vatsa on turvonnut pallo. Tänään meinasin purskahtaa itkuun ruokakaupassa, kun mies viipyi asioilla pidempään kuin olin olettanut... Että semmosta.

Sori, kun täällä vaan edelleen plussasta huolimatta roikun. Jotenkin tuntuu niin epätodelliselta ja epävarmalta koko touhu, etten ole osannut mennä tuonne odottajiin vielä. Arvon ja arvon, että tilaisinko varhaisultran vai en...
 
Tuota mä just pelkään et digi lyö vasten kasvoja ei raskaana. Ei oikein uskalla vielä tuulettaa.
Tosin teitkö päiväpissasta? Joillakin antaa positiivisen tuloksen aamupissasta mut ei hormonit vielä riitä päivällä antaa plussaa.
 
Vou Pirtsi! Nyt mä näen tuossa viivaa! Toivottavasti!!! Kyl määkin oon sitä mieltä, että jokaisen pitäisi saada edes se ainokainen! Theran ja Meimiii onnea plussista ja Esteri tsekkaa vielä aamusta!

Nopee päivitys tässä sen verran, että just nyt on ahdistus ja pelko päällä, koska viimeksi tällä viikolla homma loppui... Mä niiiin toivon, että nyt mentäis loppuun saakka ja lopputuloksena ois vauva :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Esteri, oliko sulla niistä edellisistä testeistä missä näit haamun niin kuvaa? Millä testillä sait sen haamun?
Digitesti on nimittäin 25mlu eli ei siis herkin ja vielä päiväpissasta olet sen tehnyt, niin älä hätäile vielä! Jos mahdollista, tee uusi tosiaan aamupissistä vaikka keskiviikko aamuna?

Theran ootko säästellyt noita onesteppejä pidempään? Niillä on nimittäin oma elämä ja sanon tämän n.60 testiä tehneenä :whistle:
Ensin, kun se vaaleanpunainen leviää, siinä näkyy viivanpaikkaa.
Sitten se häviää ja on blankko. N.30min jälkeen se virtsa kuivuu siihen ja se testi menee "nukkaiseksi" ja sen jälkeen jäljelle jää tuo aukko. Joka kerta sama homma.

Keltsi, roiku minun puolesta niin kauan kuin jaksat. Minusta on ihana seurata teidän etenemistä ja kuulumisia sekä oireita!

Tuo onestep on valitettavasti ihan valkoinen luonnonvalossa, ei häivähdystäkään pinkkiä tai sitten olen jo niin negatiivinen itsekin, että tulen värisokeaksi.
Tein aamuvirtsasta tänään myös pregcheckin ja se oli ihan vitivalkoinen.

Menkkoja ei siis vieläkään, mutta selkää juilii kovasti, rinnat ovat alkaneet kipeytymään ja maitoa tekee mieli (PMS-oire?)

Niin, ja minä itkin kun katsoin kaverin lapsosten kanssa Tarzania o_O
 
Pirunpelto siis juurikin noin ne tekee.. ärsyttäviä testejä.. ja nyt sain viivaa cb plus testiin ja yes no testiin mut en one step testiin.. eli joko mä en niiden testien mukaan ole raskaana tai noi testit on ihan paskaa.

Kiitos onnitteluista. Vaikka varovaisen positiivisella mielellä vielä ja katsotaan tuo aamun digin tulos. :)

Karoliina tuttu tunne mut kovasti täältäkin toivotaan että sulla pieni pysyy matkassa tällä kertaa.
 
Onnea kaikille plussille ja plussanpuolikkaille :love:

Maimei, kummia juttuja tapahtuu. Minä oon merkannu kalenteriini että sain ovisplussan kp 13 eli ovis varmaan kp14. Kp 16 eli dpo 2 verituhrua ja siinä kuussa plussa. Mikään ei ainakaan näin kotinikkarin laskelmin oo mahdotonta :)

Minä oon nyt sitä mieltä että sovitaan porukalla, ettei Pirtsi osaa laskea päiviä ja sen deepeeoot on oikeesti ihan jotain muuta kuin se luulee ja plussa vasta haamuilee mutta on tuloillaan. Eiks je :LOL: Niin toivon Pirtsille sitä kunnollista tuplaviivaa. Ja toi tänpäivänen viirulainen on minun mielestä selkeämpi kuin moni muu Pirtsin pissimä tähän asti :)

Oikein antoisaa :whistle: elokuuta teille kaikille!

Sahris 27+5
 
Jos joku ihana päivittää, niin mulle saa laittaa kierron pituudeksi 26. Tänään täti siis jo myöhässä, mutta en testaa (-kele!!), kun ihan satavarmasti en ovuloinut tässä kuussa. Kuinkahan myöhään mahtaa vuoto tulla? Sain pe lähetteen verikokeisiin, jotka pitää ottaa kp2-4. Oli vähän ylläri että suositteli suoraan hoitoja ajanpuutteen vuoksi. Munia oli paljon, limakalvo
 
Jee, onnea plussanneille!

Pirtsi, voi Pirtsi, sinä ihmepissaaja. Tuossa eilisessä on selvä haamu. Miten voi olla, ettei sitä livenä näy? Missä sä asut, mä tulen katsomaan! (n)

Ja vielä rohkaisun sana Esteri1lle: mä testasin haamuista haamuimman esikoisesta eräänä kauniina torstaina, samana torstaina testasin päiväpissasta negan ja sitten sunnuntaina digillä "Raskaana 1-2" ja veikkaanpa, että digi ei olisi vielä tuolloin to-pe näyttänyt mitään.

Negatiiviset testit on hanurista, mutta onneksi mahdollinen onnistunut raskaus ei hätähousutestaamisesta keskeydy. Sillai mä aina itseäni lohdutin, kun teki mieli hakata päätä seinään...että jos sitä on raskaana, sitä on raskaana ja jonain päivänä se testi sitten näyttää plussaa ilman, että tarvii valonheittimiä avuksi.

Tätä toivon teille kaikille ja ihan erityisen paljon esikoistaan yrittäville :love:
 
Onnea Tyydeli haamusta.

Minä tein blankon negan pregillä ja miehen simppatestin tulokset tulivat. Ei taida olla mitään saumaa raskautua luomusti. Diagnoosina oli joku pitkä sanahirviö, joku zoospermia tms.

Taidan tiputtautua takavasemmalle hetkeksi.
 
Vau, miten paljon plussia! Taitaa olla "THE kierto" monelle. Onnea! Tyydeli, kuulut samaan kerhoon kanssani. Hirveä odottaminen plussasta ja jännitys, miksi ei on istu ja sen jälkeen jännitys, milloin km tulee. Toivottavasti ei tule! Mutta tiedän, mitä oikein pyörittelet mielessäsi.

Pirtsi, voi plaah! Saitteko sen vastauksen kirjeitse vai olitteko jossain oikein sanalla? Elä lähe mihinkään. Minäkin aina aika ajoin jutustelen täällä, vaikka Oonkin välillä jo luovuttanut. Paitsi että tilasin muutaman ovualaatiotestin tänä aamuna.

Mitäs muut?
 
Kiitos Värkki. Kirjeitse tuli tieto, emmekä pääse soittamaan lääkärille vuorotyön takia ihan hetkeen ja se harmittaa. En tahtoisi venyttää tätä enää yhtään enempää (julkisella puolella ollaan), eikä tietoa kustannuksista, eikä siitä, mistä ja miten tätä asiaa lähdetään hoitamaan?
Diagnoosina oli siis vain 2% normaaleja siittiöitä ja Oligoteratozoospermia. Kokonaismäärä oli 19 milj. ja viitearvo on >39milj.
Jos loogisesti ajattelee, pitäisihän meillä olla mahdollisuus, johan 2% tuosta 19 miljoonastakin on paljon ja tarvittaisiin vain se yksi vatipää, joka osaisi uida oikeaan suuntaan?!

Kaipaan vertaistukea, jotain päänselvitystä. Masentaa niin helvetisti. Varmasti kaikki vanhat palstalaiset ovat jo raskautuneet, enkä minäkään kovin vanha palstalainen ole, silti tuntuu pahalta.

Menkat eivät ole alkaneet vieläkään, liittyykö tämä nyt siihen prolaktiini- asiaan vai mitä hemmettiä meille tapahtuu. Olisin niin toivonut haamua tälle aamulle, iloisia uutisia omalle kohdalle, edes jotain. :(
 
Pirtsi :cry: Älä vaivu masennukseen. Uskon että nyt kaikki tuntuu turhalta eikä tilanne oo helppo. Ja se on niin epäreilu! Blankotestien jälkeen varmaan turha ees yrittää lohduttaa puuttuvilla menkoilla, mutta silti toivon että jospa...

Synkkyydestä huolimatta muista että kaikki faktat teidän tilanteessa on kullanarvoisia. Mitä enemmän tiedät, sitä enemmän on asioita joille voi tehdä jotain. Kaikelle ei tietenkään mahda mitään, mutta jokainen pieni apu ja muutos voi auttaa sattumaa tekemään tehtävänsä :love: Voimia Pirtsiseni :love:
 

Yhteistyössä