40+ so what wol.13

Jimima, eipäs puhuta rumia :censored: Vilkaisepas kuka tässä kirjoittelee ja muistelepas paljonko sitä ikää taas olikaan... joten kerropa uudestaan vieläkö sinulla on mahiksia? Äläkä unohda Bugsya jolla on jo tenava kainalossa :love:

Zandi, minulla eka km alkoi vuotaa päivänä eräänä ja seuraavan päivän iltana alkio ja jotain hyytymää tuli pois. Ei kummempaa, menkkamainen vuoto kesti alle viikon. Toka tuhrutti ja todettiin ultrassa, että oli menehtynyt aikaa sitten ja cytotekit otin kotona iltapäivästä. Jokusen tunnin päästä vastaavat systeemit kuin ekassa. Kipeä ja paha olo oli toki. Soitinkin sairaalaan ja kyselin oisko pitäny tulla enemmän. Ultrasivat vuodosta ylihuomenna ja kohtu oli siisti. Ja viikon vuoto. Eli ei sinulla välttis mitään hirveää ole enää tulossa (y) Enkä ihmettele että minulla noilla eväillä eivät jaksaneet kasvaa.

Pehmeitä juhannusmättäitä teille arvon naiset ja Woodikselle ja Karoliinalle jatkoa raskauksille :p !
 
Äiti seiskanelonen; me mitään vanhoja olla, hyvää vuosikertaa :)

Mä tässä laskeskelen.. että nyt on KP8 ja kun kierron tämänhetkisestä pituudesta ei vielä oo ihan tolkkua, niin ovislaskuri heittää ovulaatiopäiväksi 25.6. mikä olis torstai... mies on ens viikon taas muualla, tulee perjantaina... Sit tuo kuukautisten eka päivä oli kyl niin onnetonta tuhrua, että se varsinaisen vuodon mukaan olis nyt vasta KP7; niin et sen mukaan ovis olis 26.6. mikä osuis justiin perjantaille että sais sitten panostaa viikonlopun viettoon ihan tosissaan :giggle: Jotkut asiat vaan olis helpompia, kun mies ei olis viikot muualla.... :(

Ei sais, mutta mä jo salaa vilkuilen vaunuja, rattaita, kaikenlaista.. tietäen, että mun hedelmällisyyttä on iän lisäksi koeteltu niin kovin myrkyin, ettei välttis ikinä tärppää. Ja mä en voi käyttää ees mitään hormonijuttuja koskaan, eli se on meillä varmaankin luomusti tai sit ei ollenkaan.

Mä niin hirnuin itsekseni tuota ABsin vessatestiä... pitänee siis itekin ottaa tikut käsilaukkkuun...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Terveppä terve kaikille!! Tylsästä palaverista laitan nyt viestiä..

Juhannusta päin mennään ja raskaus etenee. Kuten Karoliinalla, voi meitä!! Tietenkin on jo liitoskipuja yms, kun ikä tekee tehävänsä. Ihan hirveetä!!

Mulla alkaa nyt loma, joten sometus jää vähemmälle. Koitan välillä teille raportoida raskauden etenemisestä :). Ja menkkojen alusta. Mietin vaan, että onhan kuumeilija nonstop raskaana, koska kp 1 on raskausviikko 1. Eli raskaana ollaan kunnes aletaan ehkäisemään!! Hyvät jussit kaikille ja onnea apsipissoille. Voisin itsekin yrittää yhden testin ensi kierrossa pissiä apsilla. Kuulostaa niin jännältä!!

Moro!!
 
Heii... Kuka mainitsi letrat? Kertoisko joku ihana mitä nämä siis oikeastaan ovat, mikä vaikutusmekanismi, mahd. omakohtaiset kokemukset jne... Eivät siis ajankohtaisia, mutta tänään kun arvioitiin noitten clomien vaikutusta ja tehtiin näitten pohjalta suunnitelmaa 9kk eteenpäin, niin lääkäri vain mainitsi että ellei tänä aikana tule raskautumista, on mahdollista kokeilla seuraavassa vaiheessa noita letroja.

Ihanaa ja sopivasti ehkä villiäkin (ainakin teille jolla fuckfestit päällä) keskikesän juhlaa jokaiselle! Täällä pari päivää siivottu ja puunattu niin taloa, pihaa kuin ikkunoitakin että jos nyt hipsis tuonne saunan lauteille ja alkais löysätä jo vähän tahtia:)
 
Viimeksi muokattu:
Pikaiset yölinjalaisen on terkut.. palaan myöh. Yleiseen keskusteluun.
Oli pakko laittaa ovisplussasta tikun kuva - ihan Pirtsin ja Woodoon kunniaksi. Tapahtui kp12 klo 00. 30 - aamulla ei vielä ollut plussaa... haamuja olluy ma:sta asti.

Kävin ke gynellä ja siellä oli 17, 5mm johtofollikkeli. Arvioi että to-su irtoaa. Sanoi myös että munasarjat näyttää paremmilta kuin amh arvoni (0, 9) - joten loi uskoa vanhaan kanaan:)

Jos ei nyt tärppää niin sitten elokuussa ivf:ään. Ei pitänyt toivottomana tapauksena, mutta sanoi että tässä vaiheessa ivf on parempi kuin luomuilu tai inssi todennäköisyyksiltään. Yhä muistutteli että normaalin nuoren hedelmöittymismahd. On vain n. 20% / kk, joten miten ihmeessä ihmiset ees lisääntyy niinkin paljon; -)

Lääkäri ei paljoa perustanut dheasta, aspiriinista/kortisonista tai geleestä - sanoi ettei ole tutkimustuloksia - se käyttää ken haluaa uskoa. Tahdon:)

Joten eikun unten maille ja heräämään ihanaan jussiin jolloin saa rauhassa nu... rmella kävellä..

Flikat oikein ihanaa ja toivorikasta Juhannusta kaikille!! 20150619_003816.jpg
 
Voi ei Kalis! Ei tässä voi muuta todeta , että jos tulee ulos, niin voi p....a! Onko toivoa enää mistään muusta? Pidän peukkuja sulle.

Miten äiti -74? Toivottavasti sulla kaikki on mallillaan!

Niin, olikos nuo letrot ovulaation vahvistamiseksi? Mullekin niitä suositeltiin... Ite oon selkästi jossain ajatuksissa ajatuksen kanssa. Näen unia, että olen raskaana tai käyn hoidoissa. En ole mitenkään vielä ajatellut asiaa sen pidemmälle. Haluaisin toipua tästä rytäkästä kesän aikana. Vuodan edelleen ja nyt alkaa hirvittämään, onko tuo kaavinta onnistunut! Uskon tietenkin, että on, mutta huolettaa tämä vuotaminen. I know, vuoto voi kestää kaksikin viikkoa.
 
Voivoivoivoi, tällaiset uutiset keskikesän juhlassa taitaa kyllä masentaa koko kanalauman!
Tsemppiä kalikselle tilanteeseen!! Piti ihan työtietsikka kaivaa esiin kun ei puhelimella tai tapletilla saa oikein mitään kirjoitettua. Minä ja järjettömän isot kädet, ei hyvä yhtälö. Elämä vaan muistuttaa siitä, että me ollaan vanhoja kanoja, epäonnistuminen on yleisempää meillä. Näin se vaan on. Yhtä hiljaiseksi se silti joka kerta vetää!!!


Koitetaan keskikesän juhlasta saada silti iloinen!! Yhdellä on ovisplussaa, taitaa Babez olla parempaa sukua kun ihan kovaan tikkuun pissii.
Meikäläinen säästää viimesetkin ropposet ja pissii minitikkuihin.
Nyt vaan hyödyntämään plussaa, ja hyvä kun on niin jämäkät suunnitelmat valmiina!!


Sää täällä mökillämme on miellyttävä, mietin aamulla että mättähillä lempi leiskuisi, ei ole itikoita eikä liian kuuma. Vaan meillä on mökkinaapureita ja kolme lasta joten pitääpi pitäytyä tuolla makkarissa. Muutamana yönä olen pienimmän ottanut esiliinaksi väliin nukkumaan, käy mies ihan ylikierroksilla vaikka pitäisi festien jälkeen mun mielestä levätä. Ei pääse pukille kun lapsi on välissä. Viime yön lapsi nukkui omassaan ja harkitsen kyllä ensi yöksi väliin, eihän tuosta nukkumisesta meinannut tulla mitään kun mies oli koko ajan saman peiton alla. En kyllä ymmärrä tuota miestä. Eikös kahdenkymmenen vuoden ja kilon jälkeen pitäisi pikkasen laantua into?


Omat raskausolot on kyllä aika kovat, aivastelin aamulla ja huhhuh kuin repi alakerrassa. Taitaapi rakkautemme hedelmä siellä kaivela koloa limakalvoon. Aivan mahtavaa!!

Nyt kauniit naiset kaikki juhannustaikoja tekemään. Vaikka se mies on välillä mukana niin muistakaapa kerran niitä kukkia kerätä ja kaivoon kurkata, ken tietää josko siellä olisi uusi adonis odottamassa. Meikäläisen pitää olla erityisen varovainen kun alkaa oma ukko välillä kypsyttämään, etten hyppää kaivoon siinä toivossa että siellä oikeasti on mies.

Tsempit ja terkut ja jaksakaa ja kuksikaa!! Wanhojen kanojen elämä ei aina ole helppoa!!
tv woodis rv 3+
 
Voi Kalisbalis, kovasti TSEMPPIÄ!!! Tiedän tunteesi!!!

Täällä mökillä on ollut meillä kerrankin oikea ovisrauha, laps jäi mummolaan!! No en kyllä tiiä oviksen läheisyydestä, ei oo kuin yksi testi ja säästän sen huomisen paluumatkan ABC:lle.... ;) Mutta muut merkit viittaavat siihen, että folleja kasvamassa kovaa vauhtia on.

Mullekin muuten sanottiin, ettei ultratessa uskois mitenkään amh-arvoa (0,5). Mut eihän ne follit vältsysti sisällä soluja, ainakaan hyviä.

Jussinussin jatkoa!

MaiMei kp10
 
Voi hitsi vieköön, Kalabaliikki! Niin hyvältä näytti jo! Noihin kannattaa näköjään varautua enemmän kuin ennen. Emmä silloin 5v sitten ajatellut lasta yrittäessä mitään keskenmenoja, yhtään. Voimia!!

Täällä testattu huoltamo Abc:n taika: siellä vessassa tuli kuin tulikin ovisplussa!!! :D No oli kyllä sellainen olokin. Ihan ovismaha. Plussa on voinut olla jo eilenkin, en tiedä, kun oli vain yksi testi. Nyt oli ihan tosi vahva plussa. Toissailta on ainut juhannussessio. Ollaan nyt välietapilla mummulassa muutama tunti, ja kovasti yritin saada miestä, että lähdetään vähän luontoretkelle tai saunaan tai suihkuun, tai päiväunille, kaikki olis mahdollista, mutta ää, ei sillä oo mitään seikkailumieltä. Kotona ollaan myöhään illalla, silloin sit pitäis vielä jaksaa.

Joko mä vastasin letroista? Ei oo vielä käytössä, kun en oo halunnut mitään hormoneja. Kemialliskiertoa seuraavaan olin ajatellut, mut kun oli se kemiallinen, niin en sit siihen väliin. Ja nyt ei vaan huvittanut. Lääkäri sanoi myös, ettei niistä olis mulle juuri mitään iloa, kun ovis tapahtuu ja folleja muodostuu eikä silleen ole mitään buustattavaa. Laatu on mitä on. Lisäks tuohon tarvis sen ultran, ei oo huvittanut nyt tuhlata rahaa... Katellaan...

Jos vielä yrittäisin miehen päätä kääntää.... Maha kipee!!

MaiMei
 
Voi kalabaliikki :'( olipa kurja uutinen, juhannuksen toivoin, että jospa olisi ollut väärä hälytys. Vaikealta tuntuu Maimei tuo, että noihin pitää nyt varautua tässä iässä, mutta pakko kai se on! Maimei onnittelut apsioviksesta :D me päästiin luikahteleeen pari kertaa mökillä! Mutta toi äijäl oli vähän suorituspaineita, ilmeisesti kiinnijäämisen riski ei ole sen juttu :D vähän jäi silti fiilis, että ei varmaan napsahtanut. Lisäksi rupes surettaan tai jotain, en osaa kuvailla tunnetta, kun näin kk:n ikäisen vauvan, ei pystynyt ottaan syliin..ja ystävä ilmoitti odottavansa.. Tietty olen iloinen, mutta masentaa! Se se tunne onkin! Näin myös unta, että synnytin ja jotenkin järkytyin ja jätin vauvan sairaalaan!? Ja kun yritin hakea sitä seuraavana päivänä niin eivät antaneet!?! Sekoonsiistähän :D ja niin vissiin on dpo4, koska ovistikku oli keskiviikkona parhaimmillaan vai? Laskinko oikein?
 
SUNNUNTAINA 21.6.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Anuliini1975 (40)............1............... 35kp/25-29
hennamilla (38)............................... 32kp/26
Esteri1 (41)..................2................. 31kp
KeltainenSeepra.............................. 30kp/ 24-26
Karoliina74 (40)...........1.................. 26kp/31-39
Minttu 71 (43).............5.................. 25kp/30
woodoo (40).................4................. 22kp/24-26
Tyydeli (42)..................2................ 21kp/28-30
Marza (44).....................................21kp/30
Babez74 (41).................1................ 15kp/29
MaiMei (39) ...................2............... 11kp/26
mama na baba (42)......................... 10kp/27
mileena 74 (40)............................... 8kp/28-30
Pirunpelto (38) ..............1................ 7kp/28-32
Jimima (43)...................2............... 7kp/27-29
Kalabaliikki ().................................. 3kp


Piinailupäivät:


Jimima (43).................... dpo 22
Tyydeli (42).................... dpo 8

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015


2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014



Taustailijat:
Virkki
Zandi
Glearblue (44)
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42) 2.
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Viimeksi muokattu:
Enpä ole päässyt aikoihin kirjoittamaan. Kaikenlaista täälläkin tapahtunut, hyvä kun pysyy kärryillä. Testailin tosiaan ne raskaustestit, jotka pitäisi näyttää 6 päivää ennen menkkoja raskauden. No eihän ne mitään näyttäneet koska en ollut raskaana. En ala niitä enään tilaileen, täytyy vaan malttaa odottaa. Säästyy ainakin rahaa. Nyt menossa siis jo KP10.
 
Helou kaikille! Vihdoinkin kotona ja koneella :) KÄnnykästä oli hieman hankalat yhteydet, mutta sain kyllä luettua kaikkien ihanat viestit.

Kalabaliikille pahoittelut ikävästä Jussin lopun uutisista :-(

Mama Na Baba - malti on valttia testauksissa. Ikävää kuulla, että on uusi kierto menossa - mutta taas on käsillä se ovisaika. Löysin hyvän sivuston, jota itse käyn vilkuilemassa, kun on testauksen aika käsillä. TOivottavasti olisi apua muillekin hätähousuilijoille.
http://www.countdowntopregnancy.com/tools/pregnancy_test_calculator.php

Ja toivottavasti Virkin vuoto loppuisi pian! Todella ikävää, että taas piti mennä sen kaavinnan kautta. Suosittelen siellä konsultaatiossa käyntiä. Just toi kun sulla kestää niin kauan toipua, niin kandeis maksimoida jokainen kerta, joka on käytettävissä - joten eikun hoitoon vaan! Kuitenkin hoidoissa a) kerätään useampi munis, jotta ei oo vain johtofollikkelin varassa b) miehen sperma "pestään" jää valioyksilöt vain jäljelle c) mahdollisesti avitetaan siittiön pääsyssä alkion sisälle - joten todennäköisyys raskautua per kiertokerta kasvaa.

Olipahan Karoliinalla hurjat unet . TOivottavasti tärppäs!

Katjusmaaret - no mikäs oli lopulta ovispäivä? Saitko tikutettua ja täsmättyä miehen kans osimoilleen?

Onnittelut Maimein APSiplussasta - you did it :) Toivotaan sullekin Jussina alkanutta.. Ja todellakin, ikävää ettei joka arpa enää voita tässä iässä - en ollut käsittänytkään ennen näitä hoitoja, että kuinka voi ovuloida, ilman että on munasolua munarakkulan sisällä? Mutta ei anneta periksi, kyllä niin moni on raskautunutkin alhaisilla amh-arvoilla ja saanut ihan terveitä lapsia. Tarvitaan vain se yksi...niistä 400 000:sta joita olemme kaikki kantaneet.

Äiti74 - mitäs sinne kuuluu? ONko tullut lisää oireita?

Woodoo
- repesin ihan täysillä kun luin viestiäsi, piti ihan miehellekin lukea :) Täällä mitään parempaa tikkupissaajaa ole - aloittelijana vain tilasin kovia tikkuja.Sairaan hauskaa, että miehelläs jäi vähän niinkosta päälle toi sun megapitkä ovisplussaharjoittelu ja oo onnellinen, että mies himoaa +20kg ja kaikkien vuosien jälkeenkin! Mulle jäi hinku kans ;-)
Toi sun kuvaus rakkauden hedelmän kolon kaivelemisesta tai toiset hirnahdukset ;-) Sana hallussa! Jokos sulla alkaa olemaan raskausoireita - onhan jo 3+ vkoa kasassa. Ihanan positiivinen ote sulla. Äläs Woodoo ihan kokonaan katoa sometuksesta - sun viestit kun on niin viihdyttäviä!:p

ON: Täällä pärähti Jussiksi se plussa, ja sitten eikun hyödyntämään tilaisuutta. Uskoisin tunteneeni, että ovis tapahtui aattona, joten eikös nyt sitten ma ole dpo3? Olikse niin, että ovispvä on dpo0? TÄytyy nyt toivoa, että Juhannustaika auttoi ja keväällä meillä olisi ihana vauveliini.
Ymmärrän täysin niitä, jotka kans on yrittäneet Jussina toisten nurkissa...ei mikään helppo rasti, eikä välttämättä sytyttävä.
Hei kiitos vielä kaikille gelee/dhea vinkeistä!

Sitten vielä kiitokset kaikille, ketkä avasivat sydäntään adpotio/lahjamunasoluaiheesta. Itse olen funtsinut, että se lahjamunasoluasia voisi olla sellainen, mitä voisi yrittää, jos omat solut ei enää tärppää - mutta raha on siinä se tekijä, mikä voi tulla vastaan (sorry Woodoo, kovista tikuista huolimatta) ;) ja toki se Jimimankin mainitsema, että lapsi ei kuitenkaan olisi omaa perimää, ei ole ihan sitä mitä haen - mitä tahansa lasta keinolla millä hyvänsä. Olisihan se sääli, että tämä suku päättyisi tähän :(
Se asia mikä tökkii sekä lahjamunasoluissa, että adoptiolapsissa, on , että aikuisena viimeistään lapsi saa tietää biologisten vanhempiensa yhteystiedot - mistä en ole kiinnostunut. TOsin kuten moni totesikin, adoptioprosessi on niin pitkä ja alkaa ikäkin olla jo sellaista, ettei ihan pientä lasta saisi ja ehdottomasti haluaisin ihan pienen. Sijaisperhetoimintaa arvostan kovasti, mutta minusta ei olisi siihen. Kun vain saisi edes sen yhden oman lapsen. Olen samaa mieltä kyllä siitä, että biologiaakin tärkeämpää on se, että lapsella on oikeasti hyvä koti - ei väliä kuka on vanhempi, kunhan tarjoaa hyvän kodin - ne on ne oikeat vanhemmat.

Nyt oikein ihanaa Juhannuksen jälkeistä elämää ja viikon alkua ja positiivisia tuulia meille kaikille! Jatketaan kanssasisaret näitä ihania keskusteluja yhdessä pähkien ja toisten ilonpisaroista nauttien!
 
Moi naiset ihananaiset :)
Minä en oo jaksanut kirjoitella, joskus oon muutamia viestejä täältä lukenut. Niin on kaikki muut jutut vaan imaissut elämässä mukaansa ja hyvä niin. Voitte minut poistaa listoilta kun en jaksa aktiivisena täällä olla. Ehkä tässä on vaan tapahtunut sellainen "hiljainen hyväksyntä" sille, että mun lapset ovat nyt tehty.

Mukavaa ja lämmintä kesää kaikille!
 
jasso, eilen aattelin ett kiva alkaa ihan oikeasti piinailemaan täällä viikolla kun olo on ihan satama raskaana. Mutta lyhyen kierron etuna tulee se ettei kaua piinaile. Eli sen verran tuhrua bongasin aamulla ett kp yks on kolkuttelemassa jo. Nyt 22 eli ei kyllä vissiin ihan vielä sis tulla? Höh. Pikapuhelinpäivitys tällä kertaa. Tsempit kaikille. Toi satama pitäis olla satama en pääse vaihtamaan. Satana muuttuu näköjään väkisin venepaikaksi. Höh.
 
Hyvää jussinjälkeistä elämää itse kullekin! Toivottavasti juhannustaiat tuovat positiivisia ylläreitä meille kaikille.

Babez74, kiitos kysymästä. Tässä on toisinaan jotain oiretta ja toisinaan ei.
Tsemppiä sulle piinapäiviin. Toivoisin niin, että tuonne odottajiin joku tulisi hölisemään niin kauan kuin itse siellä saan olla. Piinailijoihin nyt perustan toiveeni :love:

MaiMei, jotenkin olen saanut sen käsityksen, että ne letrot kyllä saattaa auttaa siihen laatuunkin hieman, mutta en sitten tiedä onko näin. Ihmettelisin, miksi minullekin niitä on aina tyrkytetty, vaikka itsekin oppikirjamaisesti joka kierto ovuloin komealla johtofollilla. Lisäksi uskon, että tuo amh arvo vaihtelee vuodenaikojen mukaan, tai ainakaan se ei kerro koko totuutta. Että siihen arvoon ei näemmä ole "luottaminen", mikä on tietenkin hyvä asia. Multa ultrattiin pari ekaa letrokiertoa (toki clomeillakin ultrattiin joitakin kertoja), mutta koska ikinä ei niitä folleja ollut kovin montaa, uskalsi sitä ottaa lääkkeitä ilman ultriakin sitten loppujen lopuksi.

Woodoo, joo niinhän mäkin luulin että sairaan lyhyt kierto oli kun kp 22 alkoi vuodella

Ompa teillä joillakin ollut aika ikäviä vauvaunia :(. Mä en tosiaan ole mitään sellasia nähnyt, silloin plussan aikaan näin unen, että mun kännykän näytön oli joku rikkonut. :sneaky:

Noh, päivät matelee ja sieltä on tulossa nuo kamalimmat viikot, joilla sitten voi odottaa ihan mitä vaan :( Ja älkää herran nimessä ostako vessapaperia jossa on punaisia kuvioita.

Vatsasta olen tietoinen koko ajan, joskus vähän vihlaisee, joskus taas olen turvonnut kuin 40+viikoilla (eilenkin bicmac aterian jälkeen oli yhtä extraisoa jalkapalloa koko maha). Ihan pikkuisen on nuo rinnanpäät arat koko ajan. Mutta ei mulla kuppikoko ole kasvanut, eikä painoa tullut kuitenkaan lisää. Nälkä on tosi harvoin. Huimausta on myös vaihtelevasti.

Pelottaa tuo keltarauhashormonivajaus, mikä mulla on aina ollut (tiputteluvuoto). Melkein olen jo menossa lugeja työntelemään tuonne alapäähän. Toisaalta hcg auttaa keltsua toimimaan, joten jos sitä on tarpeeksi, no hätä. Mutta miten tietää onko sitä tarpeeksi, en kuitenkaan pääse mihkään labraan sitä mittauttaan. Toinen ongelmpesäke on toi thyroxin, labrat täällä päin on niin täynnä, että pääsen kokeisiin vasta ens viikolla ja tuloksiakin pitää oottaa. Olen kuitenkin joutunut vaihtelemaan sen lääkkeen annostusta koko ajan. Paljon jossiteltavaa :devil:

Tsempppppiä kaikille ja (pliis) mä toivon että plussia alkaa sadella!
 
Haah näinkin viime yönä unta, että ostin uuden kännykän ja sit vasta hoksasin, ettei siinä ole näyttöä! Plussauni siis?! :D nyt on kyllä jo ihan raskaana olo.. Turvottaa ja kaikkea! Syynä ei tietenkään juhannusmässäys, pitkä ajomatk jne.. ;)
 
Ei kai Glearblue nyt meinaa kokonaan meitä jättää! Nounou! Mutta jos niin on, niin kaikkea lykkyä elämään vain!

Kiva, että Marza kurkkas, kertoilehan lisää!! :) Ja Lounista ei ole näkynyt aikoihin ;)

Äiti74: aattelin, että jos vaikka elokuun alusta letrot kehiin ja sitä myöten sitten taas jalka klinikan oven väliin ja jatkotoimiin - mikäli rahaa on kesältä onnistunut säästöön jäämään.

Kalabaliikki: jaa-a, olisko se limankalvon vahvistaminen sitten se juttu. Siihen kannattaa itse myös nautiskella eri öljyjä, vehnänalkio, hampunsiemenöljy, kalaöljy. Syödä pähkinöitä ja välillä rasvaisia maitotuotteita. Geleestä sanovat, että vaikuttais siihen myös. Oikeat lääkkeet sitten toki myös. Tässä iässä tosin tuppaa vaan olemaan se munasolun laatu The Juttu. Huonot ei kiinnity kunnolla, vaikka limis olis huippujeejee.

Mä veikkailen nyt, että DPO1. Voi olla jo DPO2:kin, mutta mennään taas tällä veikkauksella. Sunnuntaina maha oli kipein, mutta eilen vielä tuli limoja ja oli sellaisia kipupiikkihetkiä. Lämpö oli eilen tähän aikaan noin 36,6, nyt 37, että jospa sekin jotain kertois.

Ihana ilma!
 
Ja sitten keltarauhasen toiminnan aktivoiminen varmasti myös, kalabaliikki. Siihen lienee lääkkeitä, jos katsovat tarpeelliseksi. Voit käydä ottamassa verikokeen, josta näkee, missä jamassa se arvo milloinkin on. Soita ihmeessa aika yksityiselle ja käy ensimmäisessä keskustelussa.
 
Heipat kaikille!
Piti tännekin piitkästä aikaa sen verran huikata, että kovasti olen vieläkin lueskellut teidän kaikkien matkaa raskauden satamaan. Itse olen krooninen kuumeilija, ja niin haikein mielin olen yrittänyt tehdä pesäeroa tänne palstalle ja ikuiseen vauvakuumeiluun. Meikäläinen ei koskaan tule siitä kai "parantumaan". :sick:
Kaikki tuo salamyhkäinen testailu ja merkkien seuraaminen kun on vain niin jännittävää, vaikkakin raskastakin pidemmän päälle, jos mitään ei tapahdu, tai tulee menetyksiä.
Jos olisi mahdollista, yrittäisin vielä, mutta kyllä mittarilukemat on jo sellaiset, että ei uskalla, ei. Ja siis kiitollinen olen jokaisesta lapsesta, ja murheellinen jokaisen puolesta joka ei ole koskaan päässyt masua kasvattelemaan, syystä tai toisesta.:(

Mutta mukavaa kesää, vaikka irti en tästä palstasta taida koskaan päästäkään, vaan kiikkustuolissakin sitä selailen, ties millä vehkeellä sitten virtuaalimaailmassa vieraillaillaankaan. Hups, eihän siihen taida niiiiin monta vuosikymmentä ollakaan:LOL:

Hyviä jatkoja kaikille!

T: bugsy 45v ja pikkumies 1kk
 
Heippa kaikille! Kp 1 täällä. Mutta nyt saisi virallisesti alkaakin vasta kuumeilemaan ;) Mullahan on tilanne se, että kuumeilin täällä puolitoista vuotta ja sitten nappasi. Tyttö on nyt 5,5kk. Toista siis kaivattaisiin, mutta koska oli sektiosynnytys niin ei ollut täysin toivottavaa heti perään. 6kk käski lääkäri odottaa ja se on nyt täynnä.

Ai niin, iän saa päivittää 42:ksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Heiii! Pikakiljahdus taustalta. Minua ei saa unohtaa, vaikka heikosti tässä yrityksessä kävikin. :)
Listalle minut voisi päivittää taustalle siksi aikaa, kun kroppa herää.

Täällä meikäläinen on mennyt harrastamaan himojen kourissa vaakamamboa juhannuksen kunniaksi. Vaikka olin niin päättänyt, että vähään aikaan ei mitään tuolla saralla, ettei tule vahingossakaan tulehduksia. Mutta jos siltä tuntuu, niin eihän sille mitään näemmä aikuinen ihminen voi. Vuotoja ei siis pahemmin ollut, mitä nyt vessassa käydessä on tuon touhun jälkeen ollut kirkkaan liman seassa kirkasta verta. Mutta toivotaan, että se kuuluu asiaan, eikä ainakaan ole merkki mistään tulehduksista. 7.7. on sitten se jälkitarkastus. Onneksi ne himot on jo menneet. :cool:

Kaikille ihania raskautumisia! Ja jos lomaa jo pukkaa, niin käyttäkää vapaa-aika rentoutumiseen... ja miehen kellistämiseen, jos kalenteri sitä aikaa näyttää. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74

Yhteistyössä