40+ so what wol.13



Jihaa!!! Solis kp20

Arvatkaa vain :D Tänään jo vahvaa viivaa heti aamusta! Laitan kuvan missä ylimpänä on eilisen aamun ovistesti ja iltapäivällä otettu toinen pc- testi. Kaksi alimmaista ovat tämän aamun Ovisdippejä



Tein elämäni ensimmäisen digitaalisenkin ovistestin, hää ei tosin halunnut hymyillä mulle... Siinä ei ollu aivan tasavahva viiva, mutta näillä mennään. Oireet ovat olleet yllättävän liukkaat, vaikkei greippiä ole ollut mukana. Olin eilen tosi tehokas, käytin lapset rannalla, pesin kuusi mattoa, huolsin pyykkivuorta ja suunnittelin herkeämättä kuinka kellistän miehen ja Onnistuin siinäkin :D Vaikka mies taisi olla tilanteen tasalla, koska kyseli jo aamusta, onko tänään "jokatoinenpäivä"? Vähän ennakossa oltiin, mutta jos tänään vielä täällä tapahtuisi jotain :saint:

Mur-mur :wave: Ihanalta kulostava loma :heart: Mie tykkään myös uida, vaikka se mun uiminen on räpiköimistä rantavedessä lasten kanssa. Kiitoksi toivotuksista, perille tuli :kiss:

...niin dpo-1 =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70



maanantai 08.07.2013

nimi / ikä.....................kp.....................yrityskerta

pippuripiia-70 (42).......kp 7/26-28...........yk 7?
Memmu05 (40).............kp 12/23-33...........yk 2
marza (43)......................kp 13/30.................yk 2v
lily-rose (38)..................kp 18/28.................yk?
Talvi-74 (39)..................kp 19/25-28.............yk 5
oliivitar (42)..................kp 20/26-29............yk 7
esteri1 (40).....................kp 27/28................yk 9
minttu71 (41).................kp 28/30................yk 6
fiialiia (40+)...................kp 28/27-30............yk yli 6v
morticia (44)..................kp 40/29-35............yk ?
Mamma vaan (41)..........kp 41/24-25............yk 2v
justiina (40)...................kp 75/30-60............yk ?





piinailupäivät:

oliivitar (42).........dpo-1
esteri1 (40)............dpo 14
fiialiia (40+)..........dpo 16




plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3



taustailijat/kadonneet:
rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tintti-tiivari (42)........kp?/26............yk8
tepias (42)................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)...............kp?/?..............yk?





hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
 
Päivittelin joutessain listanne..

Laittelin Oliivittarenhin piinailemaan++++++tuulia!:heart::rolleyes:

Mites: Mortizia, Mamma vaan ja Justiina - pitävätkö kiertopäivät paikkansa?:wave:

Marza taisi lomailla uuden autosen+pesueensa kera ja Eterikin muilla mailla - heille sinne jonnehin+++++++tuulosia myöskin puuuuuh:whistle::heart:

Entäpä fiialiia?..toivon, ettei se akan kutvake ole tullut vierahille vaan ihuna +:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Oliivitar - oli se miunhin uinti vähän semmoista: poikasen kera kun kahdelleen uin ja hän osaa uida vain muutaman metrin - koko ajan oltava valppaana kun jalat ei itsellänikään laiturin päästä uidessa ylttäneet pohjaan(ranta hieman mutainen, siinä ei voinut polskia)

Mahdottomasti temppuja uimarenkaan kera olisi pitänyt tehdä ja sukellella - usko omaan uimataitoon on poikasella vahva vaikka taidot ei to-del-la-kaan riitä vielä..;)


Sovittiin kyllä välilstä että lapsi nousee laiturin penkille istumaan ja minä uin muutaman vedon yksin..ja saunan päälle nautiskelinhin ihka yksin kun poikanen ja mies löylyssä.:)

Kyllä nyt tympii olla kotosalla:headwall:..tätikin taitaa jo ilmoitella olostaan - nyt dpo11/Kp23

Huomiselle hieman viileämpää lupailtu tänne mutta sitten taas lämpenisi viikonloppua kohden.
..meillä varsinainen mökkilomaviikko alkaa vasta 27.7..en millään jaksais odottaa!:cool:

Katselin jo tästä läheltä, olisiko loppuviikoksi kimppaan siskon&miehensä kera mökkiä=)
 
Viimeksi muokattu:



Tiistai 09.07.2013

nimi / ikä.....................kp.....................yrityskerta

pippuripiia-70 (42).......kp 8/26-28...........yk 7?
Memmu05 (40).............kp 13/23-33...........yk 2
marza (43)......................kp 14/30.................yk 2v
Talvi-74 (39)..................kp 20/25-28.............yk 5
oliivitar (42)..................kp 21/26-29............yk 7
esteri1 (40).....................kp 28/28................yk 9
minttu71 (41).................kp 29/30................yk 6
fiialiia (40+)...................kp 29/27-30............yk yli 6v
morticia (44)..................kp 41/29-35............yk ?
Mamma vaan (41)..........kp 42/24-25............yk 2v
justiina (40)...................kp 76/30-60............yk ?





piinailupäivät:

oliivitar (42).........dpo-0
Talvi-74 (39).........dpo-7
esteri1 (40)............dpo 15
fiialiia (40+)..........dpo 17




plussanneet:

sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40)............6.6.13..........yk 7

onnenmurunen (39)...18.6.13....yk3



taustailijat/kadonneet:
lily-rose (38)..................kp 19/28.................yk?
rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
tintti-tiivari (42)........kp?/26............yk8
tepias (42)................kp?/26-29.......yk10
wienna (41)...............kp?/?..............yk?





hcg calculator and hcg level tool | babymed.com
[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Edelleen lomamatkalla, mutta päivitin taasen listaamme. Toivottavasti meni oikein. Kertokaatte, kun/jos haluatte listalle mukaan - sinne mahtuu vielä.

Täällä ihan tilanne ennallaan eli tätiä ei näy, mikä suuresti kummastuttaa minua. R-testejä minulla ei ole, muuta tein o-testin eilen ja näytti suht vaaleaa testiviivaa. En kuitenkaan tunne, että mikään tärppi olisi käynyt. Ihmettelen vaan, että miksi täti ei tule - eikö sitä ovista sitten ollutkaan, vaikka testiviiva näytti yhtenä päivänä tummempaa kuin kontrolliviiva, tavaksi tulleita repiviä kipuja ei kuitenkaan ollut. Elikkäs vähän olen huolestunut. Tietääkseni minulla oli eka ovuloimaton kierto nyt joulun alla ja toinen tuossa maaliskuussa. Aikasemmin ei sellasia ole ollut, vaan kierto on ollut tarkka. Joten aika alkaa minulta loppua...

Lomaillaan ja puhureita!
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
Heippa Fiialiia :wave: Onpas siulla jännä tilanne :heart: Voi kunpa tuo tädittömyys olisi sitä itseään! ...pienen pieni pesää kaivaa...
Mistähän me taiotaan sulle R-testi... jotta saadaan olkkarissa mielenrauha tai ainakin minun päähän :kiss:

Minun tiedot seinällä dpo0 ja kp21

Talviiii... Oletkos sie jo rapistellut? :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
:wave:

Kiitos Fiialiia ja pääsin piinikselle! :flower: :whistle:plussaaaaaa!

Esteri :whistle: plussaaaaa :heart:!

Oliivitar en ole vielä rapistellut ;) Vielä odottelen tovin ja sitten voisin pissiä tikkuun. Niin,ellei tädin olo oireet selkeästi tule paria pv ennen kummittelemaan. Hyvähän se on sanoa,varmaan kahen pv;n päästä tää jo ripistelee tikkua esille :kieh: Ei vaan millään haluisi nähdä sitä yhtä viivaa vaan, vaan kukapa täällä haluaa.

Tsemppiä taas Naiset! :heart:
 
Hei Esteri ja Tervetuloa KotoSuomeen ja Olkkariin Ja Tätikö sinullaki kadoksissa :O Olisi vain sen 9kk :heart: Peukutukset viimeiseen asti :kiss:

Talvi iiiih, pääseemme siis piakkoin tutkailemaan sinunkin liuskoja :heart: Plussatuulia =)

Ja mää sain eilen illalla ja vielä tänäkin aamuna vahvaa viivaa ovisliuskoihin. Illasta näytti haalenemista. Eli ensi tuo Oili viivyttelee ja sitten viipyilee, mies alkaa olla jo naatti :D Ei taida riittää pelkät vienot helmanheilutukset. Mutta tänään kuitenkin nukutaan :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta naiset.

Täti loistaa edelleen poissaolollaan. Rupesin miettimään. Maanantaina sain paperiin punaista ja luulin, että täti se siellä. Mutta kun ei sitä sen enempiä. Maanantaina olisi räknäyksieni mukaan ollut dpo 14. Olisko voinut olla implantaatiovuoto? R-testihän ei anna mitään väriä, ihan blancoa. Rinnat ovat arat.
 
Heissan!

Esteri.. Oletko ihan varma ovulaation ajankohdasta? Tikutitko kauan oviksen jälkeenkin? Jos ovis olisikin tullut myöhäsempään, voisi ihan hyvin olla tuo vuotonen kiinnittymisestä johtuvaa =) Siitähän menee muutamia päiviä, että alkaa näkymään testissä :heart: Minä oletin kiinnittymisen tapahtuneen dpo8 ja ensimmäisen hailakan punavärin sain dpo12. Eli miulta meni sen neljä päivää. Huomenna jos vain uskallat voisit testata. Peukut varpaita myöden pystyssä

Viime yönä heräilin, en miehen läheisyyteen tai liehittelyyn :D vaan poltteeseen ja paineen tunteeseen, joka kesti vain hetkisen. Ei kuitenkaan masun puolella oikealla tahi vasemmalla, vaan enemmän selän puolella ja takapuolen päällä :LOL: Onkohan mun kroppa ihan sekaisin... olettaisin (toivoisin) sen olleen munasolun liikkeelle ampaisu :confused:

Aasinsilta
: Onko teillä tuntemuksia ja millaisia ja MISSÄ oviksen aikoihin :D
 
oliivitar en ole en, olin huolimaton ja veikkasin. Mulla on oviksen aikaan yleensä vahvat tuntemukset. Limaa on ja koko kroppa kihelmöi. Olen niihin aikoihin myös kovin miehen perään :ashamed: Mutta rehellisesti sanottuna sitä kestää jokusen päivän ja loppuu kuin seinään.
 
Ehkä dpo5..Kuvattu n. 30min kohdilla(10mIU/ml) ja muokkailtu myöskin(kontrastia&kirkkautta)

..mitä näkyy ihunat?:wave:

..väsyttää koko ajan kovasti, hauuuuukotus|O pikkistä tuhrua, tänään lämmöt dippas ales ja nousivat muutaman tunnin päästä taas 37.1C..eipä mitään muuta "tuntemuksia"

Tanään Kp25..mutta tunnistin melko varmasti oviksen JO Kp11..tiedä nyt sitten:confused: kun en enää O-testejä käytä..lemmittiin tällä kierrolla vain kerran ja se oli 5.7
 
  • Tykkää
Reactions: Esteri1
Iltasia!

Esteri jatketaan jännittämistä loppuun asti :kiss: Minulla menee niin, että juuri kun pääsen jyvälle mun kropasta se alkaakin käyttäytymään toisin :D Ja kyllä nuo himoset on aika hyvä oilin merkki. Meni pitkään edellisen synnytyksen jälkeen, että oli edes mitään tuntemuksia minkään suhteen. Mutta pikkuhiljaa elimistö on alkanut puhkeamaan kukkaan varsinkin Oilin aikaan ;)

Mur-mur.. sie yllätit =) Tuollahan pilkistää jonkin sortin punerva viivanen :heart: aikaistahan se on jos välhämöinnistä on vain 5 päivää, mutta luontoa ja naista ei pidä aliarvioida :heart: Huomista odotellen

Minttu Pahus sentään :hug: Ja piekse se akka niin, että tajuaa olla olkkarista pois seuraavat 9kk, sinunkin luotasi :kiss:
 
Juu, aikaistahan se on:whistle:..
..ja miulla olikin vain yksi testi jäänyt jemma nimiseen paikkaan - enempää ei ole.

Kattelen huomiselle iltapäivään alkaako vuoto ja jos ei ala, tilailen muutaman testin perjantaille.=)

Nati nati:heart:
 
Fiialiia onko tätiä näkynyt? Täällä se on edelleen eksyksissä. Mutta vaikka sitä räähkää ei näy, rinnat on arat ja kohdun seutu kärvistelee, niin ei näy testissä. Tosin kun surffaan, niin näyttäisi olevan 3-4 päivää implantaatiovuodon jälkeen kun veritesti näyttää ja muutama päivä enempi kuin virtsatesti. Jaa-a, ja voihan olla, että se tätikin tänne löytää. Näyttäisin siis olevan nyt kp30.
 
Täällä on oviksen metsästys meneillään, kp15, mutta eipä ole vielä näkynyt edes hailakkaa punerrusta. Näinköhän tästä on tulossa nyt pitkänpuoleinen kierto? Voi kun nyt pukkaisi viivaa huomiselle tai viimeistään lauantaille. Huomenna nimittäin lähdetään taas miehen kanssa mökkiviikonloppua viettelemään, ja siellä luonnon helmassa meidän molempien makkarikipinät on aina muutenkin koholla. :) On kyllä ihana lähteä mökille nyt kun pääsee keräämään jo mustikoitakin. Ja meinasin kierrellä katselemassa josko löytyisi ensimmäiset kantarellitkin. :)
 
Täällä mä olen tutustunut siittiöiden sielunelämään :D


Yhdynnässä tapahtuvassa siemensyöksyssä kertasiemenheitto eli ejakulaatio vapauttaa emättimeen 200-300 miljoonaa siittiötä. Näistä vain 200-300 kulkeutuu lopulta emättimestä munasolun hedelmöityspaikalle, joka tavallisimmmin on munatorven avautuma-osassa eli ampullassa lähellä munasarjaa (etäisyys 7.5-10 cm emättimestä). Siittiöiden muuttuminen hedelmöittymiskykyiseksi kestää noin seitsemän tuntia ja tapahtuu lopullisesti munatorvessa. Ejakuloitujen siittiöiden elinikä on pisimmillään 6 vuorokautta siemensyöksyn jälkeen.

Ei varsinaisesti mitään uutta, mutta tämä yllätti:

Kiveksissä syntyy joka sekunti noin 1500 siittiötä. Kypsien siittiöiden valmistumiseen menee noin 74 päivää, minkä jälkeen ne kulkevat vaivalloisen kuuden metrin matkan lisäkivestiehyeen läpi. Matka kestää noin 20 päivää, ja sen aikana siittiöiden liikkuvuus kehittyy. Tämän jälkeen siittiöt ovat siemenjohtimessa noin kuusi päivää ennen siemensyöksyä.

Ja mä luulin, että siittiö valmistuu parissa päivässä :O Minkälaiseksi tykiksi olenkaan luullut miestäni :D Eipä vaikuta lyhyen kantamat paastot tahi kuurit miehen siittiöiden parantamiseksi...

Memmu ihanaa kuhertelulomaa möksällä Ota vain talteen kaikki mitä saat :whistle: Ja toivottavasti Oilikin saapuisi hyvään saumaan!

Esteri Kepitykset tädille :stick: ja plussa tilalle

Mur-mur Eihän vaan Räähkä tullut? Jospa se Oili olisi tullutkin myöhemmin. Eikö sinulla ole ollut nyt pari kiertoa niin? Plussapuuhkut

Fiialiia Huhuu?
 
Doo diin - tulihan se täti vierahille kun alkoi pikku piä haaveksimaan jostahin muusta.;)
..Kp26/dpo15..eli ovis oli kuin olihin silloin Kp11..olisko ollut loppukierron kohonneesta LH:sta tuo hailura?..miulla loppukierrolla O-viiva ollut aina aika vahva.


Lempeitä+++++++tuulahduksia tänne pinoon paljosta paljon..


((muoks))..Oliivitar tuli se riähkä, ei voinu mittään..ja on miulla ollut parilla kiertoa ainahin ovis vasta Kp21-22(nyt viimosella Kp11)....alkaa jo vaihtelua olemaan noissahin: ikää kun tulee, ovis viivästyy kun munarakkulat kasvaa - "ei niin ne priimat", hitaammin.
 
Viimeksi muokattu:
Oliivitar - ei se välttämättä ole huono jos ovis viivästyy..kyllä niitä pieniäisiä myöhäisitä oviksistahin on syntynyt paljon.:):heart:

Yleensä se vain menee niin että: Jos ovis ollut aina siinä Kp11-14(miulla yllättäin 09 tärpissä 44v Kp16 tai 17)tietämillä ja alkaahin venymään säännöllisesti sen tulo tuonne Kp20 tietämille - ylikin..on se miulla merkkinä jo siitä että siellä enää niitä heikompilaatuisia munasoluja jäljellä..näin myöskin miulle ammatilaiset(lääkäri/gyne)sanoneet.

..mutta Huom!:attn:
Sie olethin v a s t a 42v..mie täytän ihan koht siltään 48v, eli tuo 6vee merkkaa paljon..siulla vielä oikiasti mahkut saada pieniäinen kainaloiseen.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar

Yhteistyössä