Helouuu
juu-uh, aurinko yrittelee paistella täällä... Saas nähdä pääsemmekö pesueen kanssa uimaan asti... Ainakin nuotioletuille meät on kutsuttu =)
Mur-mur Sain aikoinaan eläinlääkäriltä hoitoainetta kissalle, mutta varmasti passaa koirallekin
Pitää takkuuntuvat karvat kurissa. Ja lisäksi olen ostanut sellaiset pyöreäkärkiset sakset, millä on hyvä leikkailla Sirppuliinin mainitsemaan pystysuuntaan. Ja on muuten erinomaiset tassukarvojen ja korvakarvojen siistimiseen.
HArmin pujutsut, että teillä jäi ovis hyödyntämättä.. Mutta ihanaa ja rentouttavaa mökkeilyä viikonlopuksi =) Meillä luultavasti jää tänä kesänä mökkeilyt väliin :/ Miehellä pitää niin kiirusta, huoh...
Memmu, sulla kun on epäsäännöllinen kierto, aloittaisin sinuna oviksen testauksen heti huomenna. Kartoittasin kierron ja näin ehkä ovis ei pääsisi karkuunkaan. Ja hyvä ihminen, jatkakaa hyvin alkaneita harjoituksia
Loppujen lopuksi, niinhän ne vauvat tehdään
Ovisliuskat auttavat vain täsmäiskuihin! Ja onhan se niinkin, että ne pienet soturit hyvissä oloissa saattavat elää sen 5vrk, sanoo oliivitar joka aloittanut on "säilömisen" :heart: Ja eipä tuo ovisviiva näyttänyt vahvistumisen merkkejä minulla vieläkään...
Talvi, jatka vain vielä pari päivää tikuttamista, ihan mielenkiinnosta. Ennen kuin aloin tikuttamaan ovista, luulin, että se minulla on kierron puolessa välissä ja yllätyin kuin se lymyilikin kauempana. Ja tosiaan, testeistä riippuen, testit kyllä näyttävät eri tavoin viivaa. Davideilla en saanut koskaan tasavahvaa viivaa, mutta pregcheckeillä sain. Toivon kyllä kovasti ettei sinun tarvitse enää edes kokeilla toisenlaisia liuskoja, vaan nyt osuisi se
TÄSMÄisku kohillensa
Ja voihan se olla ovuloimaton kierto, vaikka LH tekeekin nousun... eli kyll se naisen kroppa on yhtä umpikiero kuin korkkiruuvi...
Ja kuumeisen naisen käsissä se ei tunkeudu edes viinipullon korkkiin