Kiitoksia kaikille kommenteista ja myotaelamisesta!
@kirsillevauva, millaista kuuria aiot kayttaa laihduttamiseen? Kiinnostaa, silla itsekin yrittelen laihtua lisaa. Painoindeksini oli mennessamme naimisiin siina 40:n luokkaa. Olen tassa viimeisen 1,5 vuoden aikana laihduttanut 18 kiloa. Painoindeksini on nyt 33-34 ja matkaa normaalipainoon viela sellaiset 27-29 kiloa. Nyt on laihtuminen hidastunut, mutta yritan sinnikkaasti syoda niin terveellisesti kuin mahdollista. Toivottavasti miehesi kuitenkin lopulta uskaltaa seka opiskella etta yrittaa vauvaa, kun ei koskaan tieda, kuinka kauan yritys kestaa. Minakin olen tassa opiskellut oikeastaan koko ajan, ja mieheni tekee avoimessa yliopistossa Bachelor-tutkintoa. Margaret Thatcher kuulemma saattoi lakiopintonsa paatokseen aitiyslomallaan... ettei aina tarvitse olla ‘joko-tai’ valttamatta. No, ehka ei aina ehdi laittaa sita aikaa esseisiin, etta saisi jonkin parhaan mahdollisen arvosanan, mutta who cares tassa vaiheessa.
Syo miehesi nyt kuitenkin niita vitamiineja, niin ei ehka portti hoitoihin ole kuitenkaan ihan kiinni...! Toivotaan parasta!
Niin, niista testeista... oikeastaan joka ikinen lisalaake ja -testi on ollut itseni ehdottama ja ajama. Kiinnostavaa oli, etta klinikka oli Sinulle suositellut DHEA:a ja olikos se ubikinonia yms. - kaikki nuo olen loytanyt itsenaisesti, tosin laakarini on kylla niihin aina suostunut ja tukenut minua niiden ottamisessa. Jannaa, etta Sinulle nyt suositellaan niita, jotka jouduin loytamaan itse lukemalla ympariinsa (siis laaketiede ei todellakaan ole alani!).
Juu hedelmoityksen arvioidaan tapahtuvan 10.8. tienoilla; siina tapauksessa alkionsiirto tapahtuu 15.8. tienoilla.
@Hulbertiina - todella rankkoja kokemuksia Sinulla ollut, ja hienosti olet paassyt niista yli! Onnea pistoksiin! Ihan hyva, jos niista ei sen kummemmin oireita tunnu.
@miumiu_82 - hieno AMH-arvo, nauti siita!
@tatti55 - Harmi, etta kuukautiset sitten tulivat... Mika on seuraava suunnitelma? Onnea sinnekin liikkumiseen ja laihtumiseen!
@Angervo76 - tsemppia! Mitka ovat tarkemmat suunnitelmat seuraavaksi?
@Ninnupinnu - hienoa, etta leikkaus sujui hyvin! Saa nahda, mita Sina pidat Pergoveriksesta. Onnea pistoksiin!
@Mirumarumoru - viela kerran ONNEA AVIOLIITTOON!!! Juu et todellakan ole liian vanha, ja hyva, etta sukukin sen ymmartaa!
Isani tati ehti tapaamaan mieheni ja minut muutaman kerran ennen kuolemaansa, ja hankin (!) oli sita mielta, etta me mieheni kanssa ollaan viela ihan nuoria... Kuulemma tulee sujumaan minulta lapsen hankinta, kun olen kerran ihan terve (niin siis han sanoi). Niin pidan siita ajatuksesta nyt lujasti kiinni! (Jos siis Geena Davis, niin miksen minakin...!) Ja Sinahan olet tassa viela paljon nuorempikin!