40+ so what wol.13

No sanoppa Luppana muuta :unsure: just luin kannasta perjantaisen käyntini tulokset ja siellä oli : limakalvo 15mm paksu, raskauspussi+, ruskuaispussi+, sikiötä ei vielä näy, keltarauhanen selvästi nähtävissä vas.... Niin lupaavalta näytti mutta sitten.... velä elättelen ihmettä koska eileisen hulahduksen jälkeen tippa vain tullut verta o_O
 
Minä meinaan pysytellä vaan tällä palstalla vaikka tarjolla olisi noita lapsettomuus sivuja joissa on noita ivf hoitojuttuja
En vaan kehtaa sinne nokkaani tunkea kun suurimmalla osalla on siellä toiveena ensimmäinen tai toinen vauva ja todellakin ainoa keino tulla raskaaksi on nämä hoidot. Toki itsellänikin on nyt se tilanne että se on ainut mahdollisuus,mutta oman taustan tehden en halua/ kehtaa sinne mennä voivottelemaan kohtaloani :oops:....joten mä täällä pysyn ja onhan täällä muitakin jotka hoidoissa niin saanen täältä vertaistukea ja apua tulevaan tilanteeseeni:love:
 
No sanoppa Luppana muuta :unsure: just luin kannasta perjantaisen käyntini tulokset ja siellä oli : limakalvo 15mm paksu, raskauspussi+, ruskuaispussi+, sikiötä ei vielä näy, keltarauhanen selvästi nähtävissä vas.... Niin lupaavalta näytti mutta sitten.... velä elättelen ihmettä koska eileisen hulahduksen jälkeen tippa vain tullut verta o_O
Vielä ei ole toivo mennyt:love:... Toivotaan että on sitkee sissi tämä pikku tyyppi(y)
 
Höh nuppu :unsure: mutta toivotaan vielä kovasti, jos kerran oli vaan kertahulahdus!

Luppana, mää kävin kans kurkkiin ensimmäistä toivovien ketjuissa, mutta ne oli niin nuoria, voisin olla niitten äiti :cautious: Että eiköhän tää oo oikea paikka meille kypsemmille kanasille, tipujen määrästä riippumatta :LOL:

On; mulla loppu vuoto ja päästiin jo miehen kans vähän lähentymään :sneaky: Päätettiin ettei tässä mitään ehkäisyjä käytetä, vaikka th vähän sanoi, että yhdet kuukautiset vois odottaa.
Mutta en myöskään tikuttele tai kovasti laske päiviä, seuraavassa kierrossa sit taas täsmäyritystä.
 
Eilen sitten ihan varoittamatta hulahti reilusti verta :cry: tämä oli nyt sitten tässä. Poistun taustailijoihin ainakin joksikin aikaa.. luulen että yritys taukoaa nyt ellei lopu kokonaan.... henkisesti niin raskasta :(

Mutta tsemppiä teille muille ja pidän peukkuja onnistumisillenne (y)
Voi Nuppu! Niin väärin, niin väärin. :-(
Voi miksi...
Voimia sinne!!

Täällä vuoto loppunut tai ainakaan eilisen päivän jälkeen ei oo mitään vuotanut. Vaan kyllähän tuota vielä voi. Varuilta pienempää sidettä pitelen pari päivää.
En tiiä viitsisikö tässä ovista tikutella. Nyt näyttää varmaan ihan vielä raskauden jälkeisistä hormooneista johtuen plussaa.

Eilinen festarireissu oli upea. Semmoset 13h yhteensä jonotettiin/ odotettiin. Ensin porteille ennen, kun aukesivat:) Lavan edessä sitten11h30min. :-D Välillä pystyi käymään kyllä vessassa, kun toinen leveillen piti paikkaa, mut syöty ei tuona aikana ollenkaan.
Kyllä kuulkaa tää vanha akka on nyt vähän kipiä, Vettäkin satoi melkein koko aika. Mutta oli kuulkaa hauskaa.
Joo ja oli siellä useampikin hyvä esiintyjä kyllä. :)
 
Karhuemo, eilisen jälkeen tullut vain hieman rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä :rolleyes: eikä oikeastaan kipua laisinkaan, siksi hämmästyinkin vuodon nähdessäni. Toiveikkaana ajattelin että olisko vaan alakerta hieman kärsiny koska gyne aika ronskilla kädellä ultras kun yritti saada sikiötä näkyviin :eek: välillä ihan kipeetä teki...

Ja kiitos pyllerö :) tätä nyt viimeksi kyllä odotin, olin niin toiveikas tämän raskauden suhteen. Jos nyt olo pysyy tälläisenä niin en peru tiistain ultraa vaan käyn siellä tarkistuttamassa tilanteen.
 
Nuppu, toivoa on vielä! Minäkin tiedän tapauksi, joissa on ollut vuotoa raskauden aikana ja kuitenkin vauva on syntynyt terveenä ja ajallaan. Pidän edelleen peukkuja.

Minustakin Luppanan tilanne kuulostaa siinä mielessä hyvältä, että jos on kolme kertaa raskautunut ehkäisystä huolimatta, on varmaankin hyvät onnistumisen mahdollisuudet.

Kaikkea hyvää, Karhuemo, toivottavasti palaat vielä takaisin.

Minulla ei ole mitään kertoen liittyvää päivitettävää, mutta tekee mieli tilittää. Meillä on töissä yt:t ja olen ihan romuna siitä. Mietin, pitäisikö laittaa housut jalkaan vai jatkaa yritystä. Jos saan kenkää, tuskin uutta työtä löytyy vatsa pystyssä tai edessä on koeajan purku tms. kun asia tulee ilmi. Ja sitten taas, jos odottaa uuden työn löytymistä ja vakinaistamista, menee helposti vuosi eikä tässä ole liikaa aikaa. Miehen mielestä vauva ja yt:t eivät liity toisiinsa millään lailla. Hyvä kai se on puhua, kun ei ole oma ura kyseessä. Olen jo kerran joutunut vaihtamaan alaa äitiysvapaan jälkeen, kun töitä ei vain löytynyt, vaikka miten hain. En haluaisi sitä enää. Minkähän ammatin sitä vielä nelikymppisenä keksisi?
 
Karhuemo: halauksia ja voimia! Ennen kaikkea kaikkea hyvää! Käy palstalla kuitenkin välillä.

Luppana: minä en ole edes miettinyt lapsettomuus-palstaa tai muuta. Täällä olen IVFni kanssa. Luen kyllä muitakin, mutta tämä on tuttu ja turvallinen paikka. Kiitos kaikille siitä!

Nuppu: kurja tilanne. Onneksi vuoto on vähentynyt! Tee raskaustesti ja katso, onko viiva himmentynyt. Pidän peukkuja sulle! Niin paljon kuin itsekin plussaa toivon, niin näköjään se plussakin tuo omat huolensa!

Pözzi, ymmärrän tilanteesi... Kamalia päätöksiä. Jos Oisit nyt raskaana, niin sua ei vois laittaa ulos. Jospa asiat ratkeaisivat itsestään. Itse sain tosi hyvän työpaikan, vaikka raskaana olinkin. Työhöntulotarkastuksessakin sitä ihmeteltiin!
Kaikkea siis voi sattua.

Oliko se Pyllis festareilla vai kuka? Hyvä!! Kaikesta pitää nauttia.

ON: mulle ei pystytä tekemään siirtoa luonnolliseen kiertoon mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Limakalvo aivan surkea! Ovulaatiosta ei tietoakaan! :unsure: En tiedä, johtuuko tää kaavinnoista vai mistä vai kenties hirmuisesta liikunnasta! Olen viime kuukauden liikkunut aika paljon, vaikka lepopäiviäkin on ollut. Vai onko sitä vaan vanha (en myönnä)? Vaikka odotuksia ei ollut kauheasti, niin kyllä mieli meni matalaksi. Hoidot on rankkoja!!!
 
Kiitos tsempistä, Virkki. Näköjään kaikki on siis mahdollista. ☺

Minusta on kiva, ettette lähde omiin "hoitoryhmiin", vaan jatkatte täällä. Ikä yhdistää, jos ei muu. Onhan se nyt ihan eri asia olla 20 tai 40. En ole käynyt edes katsomassa muita ryhmiä.
 
Täällä uusi mutta muutaman vuoden palstaa seuraillut liittyy kuumeilemaan. Yritystä noin yli 3 vuotta takana ja nyt on eka käynti varattu mahdollisten hoitojen aloittamiseen. Isoja lapsia on entuudestaan ex miehen kans mutta nykyisen kanssa vielä haluttais lisää. Ikää on jo 40v . Luomusti on aikasemmat tulleet mutta nyt ei näy olevan niin. Pelottaa kaikki tuleva et mitä lääkäri sanoo ja jos hoitoja tarvii niin nekin jännittää.
 
Maanantai 15.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Milla Magia1 (41)............4................34/27
mama na baba ................................ 32/26
Helmiina1978 (37) ..........5............... 27/30
Keltainen Seepra..............................22/24-26
bugsy (46) ......................?...............13/28-30
Luppana76 (40)..............7................12/28
Pyllerölyllerö .....................................11/
Kasenja (40) ..................2.................11/26-29
Pözzi (38) .......................................... 9/
Roxanne (42)..................1................ 8/29
Neliapila2017 (39)...........4................. 8/26
Dumple (40)....................4.................. 7/27
Athina (41)......................6............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Jimima (44)..................-07/2016
kalabaliikki ...................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
zammakko (42)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Nuppu, hieno juttu että vuoto on loppunut. Toivottavasti kaikki on hyvin! Ei kai se alkio sieltä ilman kipuja voi enää tässä vaiheessa ulos tulla?

Pözzi, kurja juttu nuo yt:t. :( Mutta älkää nyt ihmeessä sen takia yritystä lopettako! Ymmärrän toki huolesi, mutta kaikenlainen syrjintä / koeajan purku raskauden takia on lain mukaan ehdottomasti kielletty, joten en usko että kovin moni työnantaja sellaista edes hakitsisi. Sitä paitsi voihan hyvinkin käydä niin, että saat nykyisen työsi pitää, ja jollei, niin yleensä asioilla on tapana järjestyä. Tsemppiä!

Voi Virkki, kurjia uutisia! Eikös siihen limakalvoon pystytä kumminkin lääkkeillä vaikuttamaan, ja olikos jotain muitakin poppaskonsteja (greippimehu ym.)? Kunpa seuraavassa kierrossa olisi taas parempi tilanne. Rankka liikunta voi varmasti vaikuttaa, joten ehkä parempi ottaa hoitojen aikana vähän iisimmin (joo, paraskin sanoja, mulla on myös ollut tapana rehkiä välillä ihan liikaa...). Tsemppiä ja halauksia sinnekin!

Mä olen kirjoitellut myös tuolla lapsettomuus-puolella. Tällaiselle ekaa muksua jo pidempään yrittäneelle sekin on ollut tärkeä henkireikä, ja IVF-ketjussa voi sit yksityiskohtaisemmin ruotia hoitoasioita. MUTTA en aio missään nimessä jättää tätäkään palstaa, kullanarvoisia olette! Kyllä ikä vaan kummasti yhdistää (ja myös ahdistaa), ja onhan se elämänkokemus tässä iässä vähän toista kuin nuoremmilla samoin kuin yritykseen liittyvät haasteet ja riskit. Sitä paitsi täällä on tosi mukavaa, rentoa ja huumorintajuista porukkaa. :) Ihanaa on sekin, että täällä on ollut niin paljon onnistumisia viime aikoina - se antaa toivoa itsellekin.

Omaa napaa vielä sen verran, että mulla on siis IVF-hoito taas tässä kierrossa meneillään, hormoneja oon piikitellyt nyt viikon verran. Ekan ultran mukaan munarakkulat oli lähteneet aika hitaasti kasvuun, joten lääkkeiden annostus tuplattiin. Huomenna sit uusi ultra, toivottavasti siellä tulisi parempia uutisia!
 
Nuppu - toivotaan että on vain jotain harmitonta ärsytysvuotoa.

Roxannelle tsemppiä uuteen hoitoon. Jännää tuokin aika oli; välillä tippui korkealta ja kovaa. RAskastahan se on, mutta kannattaa luottaa siihen, että tärpi tulee ennen pitkää.
Mulle tuli viimeisimmästä IVF:stä/raskaudesta aika paha hyperi eli vatsaontelo alkoi täyttyä nesteestä ja olo oli todella tukala. Raskauden tiesin alkaneen jo ennen testaamista siitä, että se hyperi vaan paheni ja paheni päivä päivältä.

(.) eli tänne kuuluu turvotusta ja vähän semmonen alakuloinen mieli.
Töissä tänään vessassa käydessä piti laittaa rätti, kun tuli jotain rusehtavan punaista pyyhittäessä. Ei ole sen jälkeen tullut.
Alavatsa on turvonnut, ja tuntuu paineen tunnetta - ihan kuin kohta alkaisi isommat menkkakivut; myös alaselässä tuntuu tuttua kuukautissärkyä. En tiedä, koska pitäs oikea vuoto alkaa.
Jos KP16 oli ovulaatio, nyt olis menty 11pv siitä. Luteaalivaihe on kyl mulla musitaakseni kestänyt sen 12pv.
Koskahan testaisi...? En odottanut kyllä mitään vuotoa ennen torstaita, mutta jos ei tärpännyt niin mitä nopammin vuotaa, sen parempi.
Ehkä testaan huomenna, jos ei vuoto oo työpäivän aikana alkanut.

Palaillaan jännäilemään. ;)
 
ei ei ei.
Nyt ei saa nostaa toiveita yhtään.
Miksi oi miksi piti tulla sitä tuhrua ja luulin etä vuoto alkaa.
NYT kuvittelen jo kaikki mahdolliset oireet enkä muista enää millaisia oireita mulle tavallisesti tulee ennen ku kuukautiset alkaa. :D :D :confused:

kiva ku tietää, ettei oo ainoa valeraskaana. - onneksi on muitakin jotka kuvittelee samat asiat joka kerta. :ninja::LOL:
Olisin vaan toivonut että koko juttu olis unohtunut, ja olisi loppu viikosta vaan todennut että vuoto ei oo alkanut; tekiskö testin. :D - mut ei... Tässä sitä taas jännätään ennen kuin edes kannattaa.

eikä mulla oo edes mitään oireita kauheesti; vaan se tunne tuolla alhaalla että kohta alkaa... epämääräinen paineen tunne istuessa; liikkeellä ollessa on ihan tavallinen olo.

Ainakin pierettää, että jospa tulis edes :poop: ku ei sitä lasta ainakaan vielä synny. :whistle:
 
Testaaminen on sentään vielä pysynyt hanskassa. Eikä jotenkaan oo semmosta hinkua. Ehkä oon ollut vähän pessimistinen koko kierron ajan..
Seuraavaan kiertoon sit pelkkää positiivisuutta. ;) ja ehkä vähän enemmän talletuksia; jos se Ovis vaikka olis sama 16 tai tulis jopa tikkuun...
 
Tiistai 16.8.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Milla Magia1 (41)............4................35/27
mama na baba ................................ 33/26
Helmiina1978 (37) ..........5............... 28/30
Keltainen Seepra..............................23/24-26
bugsy (46) ......................?...............14/28-30
Luppana76 (40)..............7................13/28
Pyllerölyllerö .....................................12/
Kasenja (40) ..................2.................12/26-29
Pözzi (38) ..........................................10/
Roxanne (42)..................1................ 9/29
Neliapila2017 (39)...........4................. 9/26
Dumple (40)....................4.................. 8/27
Athina (41)......................6............. ?/28-30
Pilvilinna5 (41)................6.............. ?/27-28
kolibrinorsu (38)..............1.............. ?/28-30
Esteri1 (42)......................2.............. ?/30

Piinailupäivät:


Plussanneet:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74 (41)..............-02/2016
Fazerina74 (41).........-02/2016
Truuly (38) ................-03/2016
Pirunpelto (40).......... -04/2016
Katayana (38)............-05/2016
Joyzy (42)..................-05/2016
Helmi1234 (39)..........-06/2016
Babez74 (42).............-06/2016
Iid@ (43)....................-06/2016
Vuorikristalli (39).........-07/2016
Jimima (44)..................-07/2016
kalabaliikki ...................-07/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/2015
Tyydeli...................(42) - 8/2015
Mileena74................(41) -9/2015
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/2015
Zandi.......................(40) - 10/2015
Woodoo..................(40) - 12/2015


Taustailijat:

Eveliina74 (42)
Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
Koivutar75 (40)
Virkki (40)
Heinäpelto (43)
Iltatähti 76 (39)
Molly333 (43)
zammakko (42)
karhuemo75 (40)
Nuppu73 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Halaukset ja sympatiat kaikille menetyksen kokeneille :unsure: tiedän miltä tuntuu :unsure:

Kaikesta huolimatta täällä on plussaepidemia, ajattelin tulla saamaan tartunnan ;)

Tällä hetkellä meneillään dpo 4 ja toinen clomikierto tupla annoksella. Ongelmana mulla se, että en ovuloi omin avuin, tai joskus ja jouluna o_O

Toiveet on korkealla tässä kierrossa, en tiedä miksi mutta hyvin on vahva tunne :rolleyes:

Toivon kaikille onnistumisia ja turvallisia raskauksia, katsotaan mitä tästä yrityksestä tulee (y)

Syksyistä viikkoa kaikille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Heips kaikille!

Vuotoa ei juurikaan ole ollut, jotain rusehtavaa saattaa tulla pyyhkiessä. Siksipä päätin käväistä nyt kuitenkin siellä neuvolassa kun aika oli varattuna, vaikkakin meinasin sen moneen kertaan perua. Ajattelin että jospa tulis joku selvyys tähän. Konkari neuvolatäti ultras vatsanpeitteiden päältä ja heti näki että siellä kohdussa on jotain ja ei ihan satavarma ollut mutta aivan kuin olis jo sykkeen häivähdyksen nähnyt :) viikot n 6+0-6+2!!

Olin aivan varma että siellä mitään ole.. vähän hölmistynyt olo.. ens maanantaina lääkäri joka ultraa paremmilla laitteilla ja varmaankin alakautta. Mutta siis jos huonolla laitteella näkee sykkeen vatsanpäältä niin pakkohan siellä on jo ensi maanantaina näkyä jos ja vaikka mitä:rolleyes:

Mä olin jo suunnitellu ihan kaikkea muuta kuin vauva-asioita tulevaisuuteen... tokikin tässä on vielä monta mutkaa matkassa, mutta nyt eletään vain tätä hetkeä :love:
 
Ihanaa nuppu. :love:

Oli pakko testata ku selkä niin jumissa et pakko ottaa jotain relaxanttia. :/
Arvatenkin nega apteekin omalla.
Taidan ottaa illalla lasin viiniä.
Huomenna sais alkaa jo vuoto.
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73
Paljonkos muuten prismassa maksaa Pregcheck raskaustesti liuskat??
Oliko 2,90 vai 3,90. Meinaan löysin paikan missä niitä saa 2,80e se kahden paketti. Postit tosin 3,90e.
Ja pakko oli tietenkin tilata varastoon 10 pakettia. :)

Ihanaa Nuppu!! Nyt vaan ihan hirmuiset määrät vauvaliimaa ja tarrasukkia, et pikkuinen pitää kovasti kiinni ja saatte kevättalvesta ensi vuonna pienen ihmisen syliin asti.
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73

Yhteistyössä