40+ so what wol.13

Riidanhaluisuudesta oviksen aikoihin: kyllä! Minun on ollut tarkoitus tästä samasta asiasta palstalta kysäistä, hyvä kun joku (Pirunpelto?) ehätti samasta.

Mulla on siis nykyisin (alkoi heti kohta kun kuukautiset palasi raskauden+imetyksen jälkeen, mutta ehkä asiaan vaikuttaa myös ikä?) muutenkin kaikenlaisia oireita kuukautiskierron aikana. Just niitä, mistä jotkut naiset on valittaneet aiemmin ja minä olen ihmetellyt että mistä ne puhuu. Päätä särkee ennen kuukautisia, turvotusta, kramppeja, lihaskipuja, yleistä vitutusta. Ja noiden lisäksi - tästä en ollut siis aiemmin kavereilta kuullut - oviksen aikaan selkeä riidanhaluisuuden kasvu. (Toki myös himokkuus ja yleinen tarmokkuus on silloin koholla, mutta tuo tappeluinto on mulle uutta.) Ihan outoa. Sinänsä tässä on järkeä, jos hormonikäyriä katselee.

Monet menkkaoireet jotka esiintyy niin keskikierrossa kuin ennen vuotoa liittyvät varmaan estrogeenin nopeaan laskuun. Mutta tuo ovulaatioon liittyvä aggressiivisuus on varmaan testoseroni-hypyn ansiota. Täällä hormonikäyrä, jossa myös testo huomioitu:
http://womeninbalance.org/about-hormone-imbalance/

Se mikä minua ihmetyttää, on se miksen ole aiempina 30 vuotena mitään oireita kokenut (siis oikeasti, ei mitään - lähes ainoa "oire" kuukautiskierrossa on ollut vuoto), ja miksi nyt toisin. Onko raskaus jotenkin ravistellut hormoneja, vai tekeekö ikä tepposiaan - ois vaikka estrogeenitasot tai keltarauhashormonit jotenkin alakantissa.

Onko muilla tullut muutoksia oireisiin ja tuntemuksiin ajan myötä?

Niin, ja raskauskin mulla oli melkein oireeton noin avautumisvaiheen loppupuolelle, jos nyt vähän liioitellaan. Olen nyt odottanut loppukierrosta "raskausoireena" nimenomaan oireettomuutta, mutta voihan sekin olla että jos toisen kerran tärppää, niin tällä kertaa olisikin kaikenlaisia raskausoireita.

Nytpä mä muistelin, että mä oon oviksen testannu aina päiväpisusta.
Meinaan äsken tuli melkein yhtä vahva viiva. :-o
Vaikka aamulla ihan haalea.
En tuota nyt vielä plussaksi tulkitse, mutta ehkä sittenkin vielä...
Mä itse veikkasin, että vkl voisi ovista pukata.
Taitaa tuolla jotain muutakin oviksen lähestymisen merkkejä sittenkin olla. :)

Mulla on ollut oireettomia raskauksia useimmat.
Yksi keskenmennyt oli oireisin. :-o
Huimaukset, repäisykivut, lievä etominen ja tissit eivät tuntuneet omille. Se siinä.
Sitten lopussa toki vähän ja vähän enempi kolotteli paikkoja.

Pikainen päivitys... Kp2 menossa ja hermo kireällä. Menkkakivut alkoi kolme päivää ennen kuin vuoto. Vanhoina hyvinä aikoina saattoi edellisenä iltana olla vähän alavatsa kipeä, mutta nykyään alkaa jo päiviä ennakkoon eikä edes puhuta mistään pienestä jomottelusta. Tästä päättelisin, että mulla on raskauden jälkeen endopesäkkeitä tullut, kun koko alavatsa ja lantion alue kipuilevat. Taas mietin, että söisinpä pillereitä niin olisi paaljon helpompaa. Pakko syödä särkylääkkeitä (Burana 600 mg ja Paramax 1g), että töihin selviää ja saa nukuttua. Sitten lääkkeistä menee vatsa sekaisin ja sehän se on kivaa töissä, kun yksin ollaan eikä vessaan pääse.

Menkkavitutuksen lisäksi on tosi ristiriitaiset fiilikset jatkon suhteen. Täytyy tosissaan miettiä, mitä haluan ja mihin olen valmis... Mies tahtoisi vielä yrittää ja minä en kykene sanomaan hänelle, että hänessä on syytä siihen, miksi minä olen epävarma. Koen, etten ole saanut tarpeeksi apua ja tukea nytkään eikä kahden pienen kanssa elämä ainakaan helpommaksi muutu. Miehellä vielä sellainen työ, että on 10-12 tuntia pois kotoa arkisin, niin yksinhän minä lasten kanssa enimmäkseen olisin. Siihen päälle sitten muut menot ja väsymys, niin ei miehestä juuri apua ole. Ja tytön ollessa ihan pieni riideltiin itsemme melkein eron partaalle. En jaksa enkä halua samaa, mutta tiedän, että sotakausi olisi edessä uudelleen. Kuitenkin sydän toista lasta haluaa... Olen miettinyt niin, että jos nyt laitetaan tämä proggis tauolle ja jatketaan vaikka ensi vuonna, jos siltä tuntuu. Toki olen sitten jo 39-vuotias, mutta eihän se vielä mitään mahdottomaksi tee.

Ai niin, Pirtsille hurjasti onnea matkaan! Jospa nyt vihdoinkin...

Mitähän kaikkea minun pitikään tänne kommentoida, en taas muista (n)

Virkille ainakin piti vastata, ettei ollut enää mitään ultraa tai äksöniä tän tulevan PAS:sin kanssa, sitä maanantaita vaan odotellaan. Mites sinä, aloitit piikit eli muniksia kasvattelemassa punktiota varten, niinkö se meni? Miten on pistely sujunut? Minä en tottunut piikkeihin missään vaiheessa, ja nyttenkin kun piti se irroituspiikki laittaa tiistaina, niin meinasi taju lähteä. Polvet tuntu jo ihan hyytelölle ja piti istualteen laittaa. Yhhh. :sick:

Kasenjalle muuten, hyvä pointti tuo testosteronin kasvu oviksen aikaan, en osannut edes ajatella sitä että johtuisiko se siitä tuo riitelyinto. Muistatko yhtään mistä olet lukenut tai kuullut asiasta lisää, tai onkohan tuosta jotain suomalaista tutkimusta myös? Kiinnostaisi mua ainakin, sillä näköjään iän myötä (ja näiden hormoneiden..) minusta on tullut hirviö oviksen aikoja. Vaikka yritän kuinka pitää turpani kiinni, niin jostakin pahoitan mieleni niin, että siitä sanon ja sanavalinnat on sellaisia sitten, että mies nousee puolustuskannalle = totaalinen riita.
En haluaisi riidellä joka kuukausi näin fataalisti, kun ei meillä siihen edes ole mitään kunnon aihetta.

Oodikas, ompa inhottava tilanne kipujen kanssa taistella ja siinä samassa omien fiilisten kanssa. Miksi et pysty miehelle sanomaan, ettet sinä pärjää etkä halua pärjätä (eikä sun tarvii!) pienen vauvan kanssa arkea vielä yhden kerran? Olen viereltä seurannut joskus muinoin ystävääni, jolla oli vain 1 lapsi, mutta koliikkinen ja tilanne sama kun sulla. Päivät ja yöt meni valvoessa, ei se muistanut edes syöneensä välillä, mies katsoi ehkä illalla 2h sitä vauvaa ennen nukkumaanmenoa ja se äiti oli aika kypsä n.vuosi synnytyksestä.
Varsinkin, jos apuna ei ole ystäviä eikä isovanhemmat enää elossa tms. Apua ei saa mistään. Itse asuin toisella paikkakunnalla, mutta se vähän mitä nähtiin ja näin missä kunnossa ystäväni on, teki mieli ravistella se äijä hereille ja huutaa päin naamaa, että eikö se tajua miten toinen on rikki ja varjo vain siitä entisestä naisesta. En kuitenkaan uskaltanut mennä söhimään heidän välejään, vaan yritin auttaa ystävääni sen minkä pystyin ja osasin.
Tuohon lisättynä vielä endokivut, joiden kanssa taistelet...huhh en voi edes kuvitella miten tuskainen tilanne sulla on nyt ja on ollut, mutta vahva sissi olet kyllä!

Kalikselle myös tsemppiä arjen pohdintaan ja miehen tulkintaan..jos se edes on mahdollista :D
Sanotaan, että naiset ovat salaperäisiä ja ei meistä ota selvää. Höpö höpö sanon minä! Minä paukutan ainakin harvinaisen selkeästi ja suoraan asioita. Asioita saa ja pitää kyseenalaistaa tai yrittää sanoa mielipide sinne väliin.
Tietty teillä tosiaan kävi niin äkkiä tuo ensitilanne. Entä jos tekin otatte illalla koko hanapakkauksen viiniä olkkarin lattialle ja istutte ja keskustelette siellä. Kynttilän valossa. Asiat halki, poikki ja pinoon.
Oodikas voisi tehdä miehensä kanssa samoin. Ei sillä, että alkoholi ratkaisisi mitään välttämättä, mutta kyllä ne miehet vaan puhuu helpommin pienessä sievässä ja itsekin uskaltaa ihan eri tavalla kertoa ja eritellä omia fiiliksiä. Semmoisessa hyvässä hengessä. Nyt alkaa olla viimeisiä pimeitä öitä ennen kesää, joten näistä kuutamo öistä kaikki irti !

Vuorikristallille vielä lähetän halauksia täältä vaikka ei ne paljoa lohduta. Toivotaan, että tämä kevät ja kesä tekee kavereista sitkeitä sissejä jotka tarraavat kunnolla kiinni ja pysyy loppuun saakka.
Keväthän yleensä näkyy muuten myös synnytystilastoissa. Loppu/alkuvuodesta niitä on ruuhkaksi saakka, kun keväällä ihmiset heräävät talvikoomastaan ja valoa näkyy taas tunnelin päässä (y)

Jos en nyt ennen maanantaita ehdi koneelle enkä hetkeen niiden helkkarin yötöiden takia niin:

Suuret kiitokset teille kaikille tsempanneille.

Tämä matka on ollut todella pitkä täällä palstalla ja normaalielämässäkin, ja nyt näkyy meillä sitä valoa tunnelin päässä. Eihän tämä ole mikään oikoreitti onneen ja ymmärrän sen, ettei meitä välttämättä onnista hoidoillakaan. Mutta kyllä mua vaan jännittää tuleva maanantai ja siitä seuraavat ainakin 2vkoa minä kyllä olen raskaana ihan täysillä ja olen oikeutettu siihen. Ihanaa :love:

Sunnuntai 17.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Babez74 (41)....................1............30kp/29
bugsy (45) ......................?.............30kp/30
Roxanne (41)...................1.............25kp/29
Iltatähti 76 (39).................2.............23kp/26-28
kolibrinorsu (38)...............1.............19kp/28-30
Pirunpelto (40).................1.............17kp/28
Pilhilinna-74 (41).............6..............15kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)............................13kp/
Jimima (44)......................2..............12kp/28-30
Joyzy (42)........................................11kp/28
Esteri1 (42)......................2..............10kp/30
Athina (41)......................6...............7kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............6kp/26-30
Nuppu73 (42)...................................6kp/30
Virkki (39)........................2...............6kp/26
Luppana76 (39)..............7...............4kp/28
Oodikas (38) ...................2..............4kp/28-30
Zini76 (40)........................5..............3kp/26-28
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)...............................dpo 13

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016
Vuorikristalli (39).......-04/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15

Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Pieni pyyntö kaikille, jotka päivittävät listaa, eli päivittäkää koko lista, ei vain omaa kohtaa, koska lista menee muutoin sekaisin.
Jos et halua päivittää koko listaa. laita punaisella värillä oma kiertopäiväsi, niin on helpompi poimia tekstien joukosta, jota saattaa olla useampikin sivu, jos päivitykset jäävät väliin.
Ja tämä ei ole mikään moite ketään kohtaan, vain pelkästään sen takia, että päivittäminen olisi helpompaa kaikille, ja lista pysysi jotenkuinkin oikeassa.

Täällä on ollut puhetta siitä, että oviksen aikoihin olisi jotenkin sukset ristissä. Kyllä, tämä on todettu ainakin meillä jo aikoja, aikoja sitten. Joskus aina sitten teen ihan tietoisen päätöksen, että nyt en anna itselleni mitään aihetta hyppiä seinille, enkä lue rivien välistä siellä olematonta tekstiä, vaan yritän hillitä itseni, ja ajattelen vain sitä, että en anna oman typeryyteni viedä pientäkään mahdollisuutta siltä onnistumiselta.

Näin viime yönä unta, että minulle olisi laitettu kuusi alkiota sisälle, mutta sanoin, että kyllä kaksi riittää :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO::LOL:

Mutta nyt on taas mentävä.

• Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Osaako joku sanoa, kuinka kauan hcg voi "kohtuudella" olla elimistössä varsinkin pienten viikkojen km jälkeen? Missä vaiheessa pitäis alkaa viivojen hävitä?

Mietin, pitäisikö huomenna kumminkin soittaa neuvolaan, pitäiskö tarkastaa ettei vaan oo joku tulehdus.

Vuoris, mulla se on aina laskenut nopeasti. Siis alta 6 viikkoisista hcg tippunut nolliin yleensa vuodon loppuun mennessa. Ja vuoto ollut yleensa 6-10 paivaa. Mutta ei huono idea kayda tarkistuksessa. Aina on mahdollista et jotain on jaanyt jalkeen jos nayttaa silta ettei hcg laske.

Maanantai 18.4.2016

Babez74 (41)....................1............31kp/29
Roxanne (41)...................1.............26kp/29
Iltatähti 76 (39).................2.............24kp/26-28
kolibrinorsu (38)...............1.............20kp/28-30
Pirunpelto (40).................1.............18kp/28
Pilhilinna-74 (41).............6..............16kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)............................14kp/
Jimima (44)......................2..............13kp/28-30
Joyzy (42)........................................12kp/28
Esteri1 (42)......................2..............11kp/30
Athina (41)......................6...............8kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............7kp/26-30
Nuppu73 (42)...................................7kp/30
Virkki (39)........................2...............7kp/26
Luppana76 (39)..............7...............5kp/28
Oodikas (38) ...................2..............5kp/28-30
Zini76 (40)........................5..............4kp/26-28
bugsy (45) ......................?...............2kp/30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)...............................dpo 14

2016

2015

Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!

Viimeksi muokattu:
Moi!

Bugsy, harmillista! Vuorikristalli, mikä sulla tilanne? Onko sulla kunnon vuoto alkanut? Mulla sellainen ruskea vanukasvuoto on aina ollut km. Toivottavasti sulla ei! Pirtsi, kerro heti kaikki! Saatiinko siirto tehtyä? Roxanna, mikä sun tilanne?

ON: piikit jatkuu. Huomenna ultra. Ei raportoitavaa.

Voi ei, bugsy. :(

Kiva kun kyselette kuulumisia! :) Täällä on todelliset piinapäivät meneillään, nyt on 10 päivää alkionsiirrosta. Eilen aloitin testailun ja sain jonkun hyyyvin hailakan viivanpaikan (?), mut tänään viiva ei ollut yhtään vahvistunut. Ja siis viivalla arkoitan sellaista aavistuksenomaista häivähdystä, joka näkyy vain jostain tietystä kulmasta katsottuna... you know? Eilen oli aika toiveikas olo, mut nyt ei enää niinkään. Melkein tekisi mieli lopettaa koko testailu, ettei tule lisää pettymyksiä. (n)

Virkille tsemppiä piikittelyyn! Tule sit kertomaan, miltä ultrassa näytti. Pirtsin kuulumisia odotellaan täälläkin!

• Tykkää
Reactions: Pirunpelto ja bugsy
bugsy: onko sulla vielä tasainen kierto? Onko se ollut sulla koko iän samanlainen?

Tammis: Jos käyt palstalla vielä vilasemassa, ni kerrotko mulle mihin ehkäisyyn päädyit? Mun pitää valita itselleni ehkäisymuoto sitten kun lapset on tehtynä. En ole asiaan vielä paneutunut ja en sitä tällä palstalla enempiä pohdi :)

Toivottavasti hoidoissa olevilla tulisi kaikilla hyvä lopputulos. Pidän peukkuja.

Mulla on 4. kiertopäivä menossa ja takana 9h yöunet. Ihan luksusta. Olen mä noussut jo heti viiden jälkeen, kun vauvan äänet (ja pissahätä) herättivät. Finnit ovat jo lähes kuivuneet ja olo on normaali.

Hei kaikkille!
Olen seurannut sivusta tapahtumia ja toisaalta olen yrittänyt itse vetää happea tässä välillä ☺

Roxanne, onpa hienoa, että olet saanut hailakan viivan....saatatpa hyvinkin olla raskaana! Todella jännittävät päivät sinulla, voimia kestää nämä viimeiset piinapäivät. Itse en ole saanut missään vaiheessa hoitoa minkään väristä toista viivaa tikkuun...mikä on tilanne nyt?

Pirunpelto, mikä sinun tilanteesi on nyt? Toivon kovasti voimia, myös sinulle! Olen hengessä mukana!

:)

Virkki, onko sulla ensimmäinen ivf menossa?

Vuorikristalli, voimia toivon....ihan niin kuin kaikille täällä!

Bygsylle, tsemppiä uuteen kiertoon!

Täällä vuotaa lorottaa ihan kunnolla.
Ja kun ei ihminen voi vaan pysähtyä ja elää hetki kerrallaan niin mietin vaan että kuinkahan kauan kaikki systeemit on sekaisin. Viime kerralla 12 vuotta sitten palautui kyllä ihan samantien, ja tulin uudestaan raskaaksi pari kk myöhemmin. Mutta näin vanhoilla päivillä...

Huomenta kaikki ja nyt peukkuja roxannille että viiva vahvistuu ja saadaan plussa tuulin vauhtia

Vuoris toivotaan että palaudut nopsaan eli että ei jää mitään kohtuun vaan vuotaa nyt pois ja jos on kunnon vuoto niin se vähän puhuis sen puolesta että kohtu tyhjenee hyvin... Tsemppiä .....

Itellä nyt kp6 ja menkat lusittu eli nokka kohti uutta kieroa

Vuoris hcg voi olla koholla vielä 4-6 viikon päästä keskenmenon alkamisesta.

Itsellä alkoi vuoto 31.3 ( rv 7 plus 4 ). Tästä viikon päästä mittautin seerumin hcg:n, joka oli yhä 5-6 rv:n tasolla. Siitä tiesin, että kaikki on vielä sisällä. Määritin arvon ihan sen vuoksi, että seuraavana päivänä oli uusinta ultra.

Niinkuin joskus tossa kirjoittelin odotin kutsua yliopistolliseen sairaalan. Käynti oli viimeviikolla,13 päivä. Sain kuulla, että ei ollut pelkkä tuulimuna. :(. Viime lauantaiksi sovittiin lääkkeellinen tyhjennys kotona. Ei tuottanut tulosta. Eilen maanantaina soittelivat kuinka on mennyt; no ei siis mennyt mitenkään. Käskivät tulla näytille ja meinasivat antaa kotiin lisää lääkkeitä, kun tilanne samassa pisteessä. No pääsin kuitenkin osastolle lääkkeellinen tyhjennykseen, mikä ei tosin täälläkään ole edennyt mihkään. Eilen kolmeen kertaan lääkkeet. Nyt odottelen ilman aamupalaa lääkäriä ja mahdollista ultraa ja toivon etten joudu kaavitaan!

Jee en joudu kaavintaan! Niin vähän enää sisällä, että tulee ulos itsestään!

Viimeksi muokattu:
Vuorikristalli: harmin paikka.

Roxanne: hurjasti onnea tälle yritykselle, toivottavasti nyt tarraisi hyvin kiinni! Hailuraviiva on hyvä enne tässä vaiheessa, mutta odottaa pitää vielä että ratkeaa...

Helmille onnittelut yöunista. Sitä on niin eri ihminen (parempi...) kun on saanut nukuttua! Meillä lapsukainen (1½v) oli sairaana, ja muutaman yön heräili ja viereenotettunakin potki ja valitteli suurta kurjuuttaan, niin kyllä nopeasti alkoi oma pinna lyhentyä - varsinkin töissä - ja maailma näyttää harmaalta ja vihamieliseltä. Onneksi nyt taas kaikki nukutaan yöt hyvin.

Bugsylle tsemppiä uuteen kiertoon.

Kolibrinorsu - minäkin jossain vaiheessa ja ihan älyttömässä vaiheessa kiertoa muistelin, mietin jotkut kehuu flunssaoireita raskausoireiksi. No ei ollut mulla, olen vuoden alusta asti ollut jossain viruskierteessä ja sama meno vain jatkuu, eikä raskauden alkamista tapahdu.

Ja mites Virkin (onko pistokset toimineet kuin pitää? mitä ultra kertoi) ja Pirunpellon (päästiinkö siirtoon?) tilanteet?

• Tykkää
Reactions: bugsy ja Roxanne
Tiistai 19.4.2016

Babez74 (41)....................1............32kp/29
Roxanne (41)...................1.............27kp/29
Iltatähti 76 (39).................2.............25kp/26-28
kolibrinorsu (38)...............1.............21kp/28-30
Pirunpelto (40).................1.............19kp/28
Pilhilinna-74 (41).............6..............17kp/27-28
Pyllerölyllerö (40)............................15kp/
Jimima (44)......................2..............14kp/28-30
Joyzy (42)........................................13kp/28
Esteri1 (42)......................2..............12kp/30
Athina (41)......................6...............9kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............8kp/26-30
Nuppu73 (42)...................................8kp/30
Virkki (39)........................2...............8kp/26
Luppana76 (39)..............7...............6kp/28
Oodikas (38) ...................2..............6kp/28-30
Zini76 (40)........................5..............5kp/26-28
bugsy (45) ......................?...............3kp/30

Piinailupäivät:

Iltatähti 76 (39)...............................dpo 14
Roxanne...........................................pp 11

2016

2015

Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
Tammityttö (39)
C. rotundifolia (40)

Voi ei Vuoris! Tosi tylsä juttu. Toivottavasti se vuoto tuo kaiken ulos ja pääset uuteen yritykseen. Mulla toipuminen kaavinnoista on kestänyt puoli vuotta! Ei kai se toipuminen kauaa vie, jos ei tarvitse kaapia? Kun jouluna oli kemiallinen, niin seuraavassa kierrossa ei oikein hormonit purreet! Kai se toipuminen on kovin yksilöllistäkin. Uutta yritystä kuitenkin vain heti. Ei meillä "vanhoilla" ole aikaa edes toipumiseen!

Niin, Roxanna, mikä tilanne? Eihän sitä koskaan tiedä... Jos onkin vaikka plussa! Milloin pistit pregnylin? Mulla se haihtui jo reilussa viikossa. Oisko 9 pvn päästä ollut jo testi nega!

Luppanalle tsempit tähän kiertoon! Olkoon kiertosi normaali tällä kertaa, mikäli plussaa ei tule!

ON: kävin aamulla ultrassa (tämä on eka IVF). Limis oli 6,5mm ja follikkeleja toisella puolella 7 12-13mm ja toisella 9, mutta siellä kyllä koko vaihteli 10-13mm välillä. Itse olin ihan erittäin iloinen ja positiivisella mielellä. Tuli kyllä kamala paniikki, onko yksikään loppu peleissä siirtokelpoinen! Onko niissä elämää ja montako menee hukkaan ja moniko jatkaa kehittymistään! Mitä kokemuksia teillä muilla on? Olisi edes kaksi tai kolme loistoyksilöä mukana, niin saadaan jotain siirrettyä! Tuo limakalvo ei sano mulle mitään. Onko se vielä liian ohut/ok? Kertokaa kokeneemmat kokemuksia!!

Mulla on nyt huoli Pirtsistä! Missä se luuraa ja onko kaikki hyvin. Alapa tulla kertomaan kaikki! Peukut on pystyssä ja kovasti olet ollut mielessä.

• Tykkää
Reactions: Pirunpelto

Yhteistyössä