40+ so what wol.13

Joyzy: voihan pylly :( *halaus* no ei muuta kun uutta kierto kohti ja toivottavasti jotain apuja ois saatavilla.

Oodikas: nyt peukut pystyyn että sinä olet ainakin yksi vielä tässäkuussa plussaava(y)

Ja täällä ei uutta raportoitavaa,ei menkkoja eikä myöskään raskaanao_O... Rupee huumori loppumaan tän mega kierron kanssa joten huomenna meinaan riipasta kunnon kännit ja nollata hetkeksi pääkoppani:LOL: parinviikon päästä tulee se kuuluisa 40v täyteen ja pitäs jotain bileitä suunnitella mutta suunnittele tässä nyt sit kun ei tiedä mikä on homman nimi tuolla alakerrassa.. Noh kahtellaan kuin ämmän käy:)
 
  • Tykkää
Reactions: kolibrinorsu
Torstai 7.4.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Luppana76 (39)..............7..............43kp/28
lillans (37).........................1.............34kp/30
Vuorikristalli (39)..............6..............33kp/28
Esteri1 (42)......................2..............29kp/30
Nuppu73 (42)...................................28kp/30
Virkki (39)........................2...............27kp/26
Oodikas (38) ...................2..............24kp/28-30
Athina (41)......................6...............23kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2..............23kp/26-30
C. rotundifolia (40)...........2..............22kp/26-29
Babez74 (41)....................1.............20kp/29
bugsy (45) ......................?..............20kp/30
Tammityttö (39)................................19kp/
Zini76 (40)........................5.............18kp/26-28
Roxanne (41)...................1..............15kp/29
Anuliini 1975 (41)..............1.............15kp/25-29
kolibrinorsu (38)...............1..............9kp/28-30
Pirunpelto (40).................1..............7kp/28
Pilhilinna-74 (41).............6...............5kp/27-28
Jimima (44)......................2...............2kp/28-30
Joyzy (42).........................................1kp/28
Keltainen Seepra.............................
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Nuppu73 (42).................................dpo 10-11
Athina (41).....................................dpo 10
Oodikas (38) .................................dpo 8
Kasenja (39) .................................dpo 4-5
Tammityttö (39)..............................dpo 3

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (43)
Eveliina74 (42)
Helmi1234 (39)

Minzi (39)
*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Saksa on niin syvalta ettei se ole nahnyt aurinkoa ikuisuuteen!

Mut kutsuttiin sisaan 30min myohassa, selitin mista on kyse ja rouva tuumas "me ei voida noita hormoneja ja verikokeita tehda taalla (sairaala!), ultra voitais tehda, mut ei tehda kun sa vuodat ja joutuisit kuitenkin menee muualle hoitaa muut osuudet tutkimuksista".

Eli ne kirjoitti mulle lapun etteivat voi auttaa (eivat voineet sanoa sita viikkoa sitten aikaa varatessa jolloin selitin samat asiat laakarille), jonka vein tohon omalle klinikalle, ja nut sit odotellaan taas ainakin viikko uutta lahetetta jos ne loytaa jonkun muun gyne mestan.
 
Saksa on niin syvalta ettei se ole nahnyt aurinkoa ikuisuuteen!

Mut kutsuttiin sisaan 30min myohassa, selitin mista on kyse ja rouva tuumas "me ei voida noita hormoneja ja verikokeita tehda taalla (sairaala!), ultra voitais tehda, mut ei tehda kun sa vuodat ja joutuisit kuitenkin menee muualle hoitaa muut osuudet tutkimuksista".

Eli ne kirjoitti mulle lapun etteivat voi auttaa (eivat voineet sanoa sita viikkoa sitten aikaa varatessa jolloin selitin samat asiat laakarille), jonka vein tohon omalle klinikalle, ja nut sit odotellaan taas ainakin viikko uutta lahetetta jos ne loytaa jonkun muun gyne mestan.
Ei muuta kun pika visiitti Suomeen ajan saa pääsääntösesti gynelle jo samana päivänä esm:terveys talo ja takuulla kaikki haluamasi veri yms kokeet ja tietty se ultra järjästyy samalle päivälle toki maksaa enemmän kun tk puolella mutta jos omistat vakuutuksen tai edes kela kortin niin halvemmalla pääsee ( jos oot vielä suomen kansalainen) vaikka Saksassa asutkin?
 
Muuten hyva, mut ulkosuomalainen kun on, niin se ei kuulu terveydenhuollon piiriin, ja siina on aina sellainen pikku mutka matkassa, etta olisi myos otettava pikkumies mukaan, ja kahdenhengen edestakaiset lennot eivat ole halpoja, ja vapaitakaan ei ole helppo jarjestaa. Mutta kylla, on ikava suomen terveydenhuoltoa!
 
Heippa leidit! Kyllä on odottavalla kannalla tämä palsta! Pitkiä kiertoja yhdellä jos toisella. Luppana, kohta on todellakin mentävä jonnekin, jos ei ala uusi kierto. Hermoja raastavaa tuollainen on!

Pirtsi, mikä sun tilanne? Milloin sulle tehdään siirto ja onko sulla joku tukilääkitys?

Joku kyseli, mitä otetaan väsymykseen? Itse söin macaa koko talven, kun kotona ja töissä oli hieman stressaavaa. Se auttoi minua. Nyt en ole hetkeen ottanut ja sen kyllä huomaa. Liekö allergiat vai mikä kevätuupumus, mutta olen tosi tosi väsynyt. Lisäksi PMS:T vaivannut koko prkln viikon, että varsinainen kukkanen täällä kirjoittelee. Eli ei raskautta täällä aikalailla satavarmasti sen voi sanoa ja niinpä sitä uutta kiertoa odotellaan.

Onko muilla muuten niin, että ovulaation ympärillä on kuivaa kuin erämaassa, mutta ennen kuukautisia ja uuden kierron alussa lorottaa valkovuotoa??

Olen niin uuvuksissa, että aivot ei pelaa: kenelle oli asiaa ja kysyttävää. Antakaa siis anteeksi, etten huomioi nyt kaikkia. Viestejä luen kyllä joka päivä ja elän kunkin kierron hetkiä ja sympatiseeraan teitä jokaista!

Värkki
 
Mitäs se maca on ja onko muilla siitä kokemuksia? Tänä yönä saan nukkua ja toivon unen maistuvan. Ja toki ettei vauva yöllä itke, koska sen kuulen viereiseen huoneeseen tulppienki läpi.

Meidän huushollissa ei nyt siis pariin kiertoon "yritetä" mut uitin silti eilen yhen ovistikun :LOL:
 
VirkkiVärkki :D... Mulla ainakin on Sahara tavattavissa juuri menkkojen ja oviksen jälkeen. Monsuunikautta saattaa kestää noin viikon loppuen ovikseen eli aika pian menkkojen loputtua yleensä alkaa kosteat ajat. Tämäkin kuitenkin vähän vaihtelee ja toisinaan on oikeasti monsuuniviikko ja toisinaan on saharamaisempaa.

Joyzyn lääkärireissu ei sitten ollut mitenkään hyödyllinen. Ikävä juttu ja varmasti risoo, kun pitäisi saada tilannetta selvitettyä ja apuja käyttöön. Toivottavasti nyt kuitenkin pian pääset lääkärille tutkittavaksi. Tsemppiä edelleen.

Palsta on vähän hiljentynyt... Mitäs te daamit puuhaatte? Ei kai teillä jotain foorumin ulkopuolista elämää ole?! :D No ei vainkaan, eipä tuota itsekään tänne kovin usein kerkeä, kun on töitä ja vauva.

Odottelen nyt aamua kuumeisesti, kun on tikun uittopäivä... Eilen siis se orastava haamu ja tänään en ole testannut. Pc:t polttelee, mutta olen pitänyt pintani enkä testannut, kun ajattelin, että mitään eilistä kummempaa varmaan vielä näy. Jotenkin on sellainen olo, että on tärpännyt, kun taas pissattaakin joka välissä, mutta eihän ne viivat meikäläiselläkään mitään vauvaa vielä tarkoita. Kovin helposti katoavat ja vuoto alkaa kuitenkin. Vaan ainahan on jotain toivoa, jos viivaa pukkaa... Toivotaan, toivotaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Luppana 76
Joyzy kyllähän sä varmaan olet reissannut jo paljon ja tiedätkin, mutta sanon silti. Joskus jollain älyttömällä tuurilla ja kamppanjoiden aikaan olen saanut lennot airberliniltä 20e Helsinkiin. Ja on todella hanurista, etteivät tosiaan puhelimessa voineet sitten sanoa mitään, vaan odotuttivat turhaan tuon viikon. Ärsyttävää.

Värkki, minä olen vielä - to do - listalla. Tänään mennään vasta kp7 ja maanantaina kp 11 on ultra, että nähdään limiksen ja munisten tilanne. Lisäks mun pitää kuseksia ovulaatiotikkuihin ja kun on plussa, siitä 5pv eteenpäin on siirto.
Toivon kovasti, että se siirto saataisiin onnistumaan ensi perjantaille. Muutenhan se taitaa (mun tuurilla) osua vkolopulle ja se siitä sitten.
Paitsi en tiedä, voiko niiltä ruinata kasvattamaan alkio blastoksi saakka, että siirron saisi pitkitettyä vkolopun yli?
Mulla on niin jumalattoman tiukka ja joustamaton aikataulu parin viikon päästä, että senkin puoleen saa nähdä miten tässä nyt kaikkinensa käy. Ihan hirvittävä stressi. Ja migreeni. Voi luoja tuo migreeni on muistutellut olemasta olostaan viimeaikoina aivan käsittämättömän paljon ja lääkkeitä olen joutunut syömään hevosen annoksia :sick:

Ainiin ja tuosta ovulaation ajasta. Mulla sama homma, oviksen aikaan kivut ja olot ovat oireita mutta itse tavara on auringon paahtama jäkälä.
Ja ne suurimmat seksihimot tulee ovulaation jälkeen vasta tai sitten ennen menkkoja.

Jimima, täällä toinen roikkuja! En olisi arvannut, että tästä tulee näin pitkä reissu, mutta toisaalta tämä palsta on pelastanut monta epäonnista päivää ja antanut valtavasti tukea. Yksin en olisi pärjännyt omien ajatusteni kanssa.
Mä edelleen tahdon vahvasti uskoa teidän onnistumiseen, toivon koko sydämestäni sitä.
Ja uskon myöskin omaan mahdollisuuteen, toki me vihdoin saadaan apua tähän lisääntymiseen, mutta uskon että me onnistutaan joku päivä näillä hoidoilla, koska luomuna ei ole mahdollisuuksia mitenkään.

Ja vaikka olisi jo yksi lapsi, tai useampi, niin ei todellakaan ole väärin tuntea olevansa "incomplete". Miksi olisi? Kuka sen saa määrittää, monta lasta meillä "saa" olla, että sen jälkeen ei saisi kinuta uutta? Kyllähän tuohonkin on varmaan monta mielipidettä, mutta jos on kaipuu jostakin ja se tulee meistä sisältä, selittämättömällä tavalla niin niin sen täytyy sitten olla.
Ihan sama jos on nälkä, syöt vähän ja jää vieläkin nälkä. Sitähän tankkaa niin kauan, että on kylläinen. :barefoot:

Kyllä me kaikki saadaan tankata niin kauan, että olemme kylläisiä. :love:
 
Helmi kiitos kysymästä, eipä täällä mitään. Tai no siis hullun myllyähän tämä on aamusta iltaan, jotenkin sanalla sanoen ..tuttaa jotensakin niin paljon, että aattelin katkoa kaikki ovistikut ja paskantaa niitten päälle, sitten ne varmaan alkaisivat kaikki näyttämään jotain (n)

No clearbluen kaksoisjuttua olen harrastanut, ja se pirulainen vilkkuu ja vilkkuu vaan. Ensin päivän tai kaks oli nollaa, mutta sitten se vilkkuva naama on tillottanut joka aamu. Heitän koko paskat kepit nurkkaan...
Alkaa nuo nauravat ja vilkkuvat naamat jo vähän kyrsiä....

Ovistuntemuksia on ollut, ja siis se toinen viiva on vahvana, mutta se toinen ei ole siihen tullut. Joku hailura ehkä, ...ehkä siinä oli.

No yritetty on talletusta, mutta mistäs sen tietää, onko siitä sitten mitään hyötyä ollut. Ja niitä hemmetin viivanvahvuustkkuja en taida jaksaa senkään vertaa. Täytyy harkita myymistä. Oon niitäkin kuseksinut muutaman. Itseasiassa olen ne unohtanut kriittisimmällä hetkellä, kun aamusta olen tuon cb:n tehnyt.
Olen yrittänyt etsiä tietoa, miksi vaan vilkkuu, eikä tule tuota pysyvää, vaikka kp.t on jo niin pitkällä, mutta en tiedä, olkoot. Yks riesa koko kuseksiminenkin.

Suokaatte anteeksi turhautuneen ja väsyneet kanalan vanhimman kanan kaakatus, heltta vinossa ja kukkokin jossain tunkiolla...

Öitä.
 
Huomenia vaan kaikille!

Täällä aamulla negatiivinen one stepillä.... ja dpo 11 kp 29:unsure: luulin että menkat alkaa silloin ke ku tuli sitä tuhrua pieni pisko.... mutta eio_O maanantaina pitäis menkkojen alkaa että täytyy nyt vielä uskoa plussaan viikonloppuna(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Athina74
Hyvää huomenta kaikki :)

Joo Tammis testin tekoon vaan :)

Nuppu mulla on ihan sama tilanne, Dpo11 ja eilen tuli limansekainen veri pisara pyyhkiessä ja nyt tuhruttaa, on ihan menkka olo, pari päivää vitutti ilman syytä ja mahaa koskee.
Mitä tämä on ei mun menkat viel pitäs alkaa, tosin vaihdevuodet kuulema alkaa tällein että kierto lyhenee.
Katotaan mitä on, testaan tänään :)
 
  • Tykkää
Reactions: nuppu73
Heips Kanaset.

Täällä ollaan taustalla, seuraan ja elän hengessä mukana teidän tilanteitanne. Olen hieman huono kommentoimaan, yleensä kiireellä lukaisen palstaa ja sitten taas jatkettava töitä/ mitä nyt lie touhuja. Jännitän ja myötäelän mukana, mutta pitäisi yrittää kuitenkin enemmän kirjoitellakin..

Onnea Vuorikristalli plussasta, ihania uutisia.

Omaanapaa. Tuulimunan jälkeen eka kunnon kierto lopuillaan. Ovisplussan tikutin aamulla kp13 ja vielä kp 14, kp 15 iltana tunsin "irtoamiskivun". Nyt menossa kp 26. Kierto yleensä 28 päivää. En tiedä, oireita menkkakivuista nippailuihin ja mukamas etonut muutamana iltana. Ei kuitenkaan mitään vahvaa oiretta suuntaan eikä toiseen, helvetillinen pms kyllä vaivannut jo monta päivää. Ovistesteissä vähän väriä, oviksen jälkeen oli ihan blankkoa. Toisaalta tuossa tuulimunassa tässä vaiheessa taisi olla jo tummahkoa ovistestiä sekä ekan r-testiplussan taisin tehdä jo kp 25. Nyt toisaalta taitaa olla vähän pidempi kierto tulossa, no mielenkiinnolla odottelen milloin menkat alkaa.

Ihanaa vkonloppua kaikille Kanasille, toivotaan positiivisia testejä ja ainakin fiiliksiä kaikille :love:
 
Vuorikristallille onnea!

Bugsy laittaa sitten kuvan, jos tekee tikuista rovion... Välillä itsestäkin tuntuu, että helvettiin mokomat riesat, mutta aina sitä lopulta päätyy testaamaan. Mitään kalliita tikkuja en ole ikinä ostanut. Tai no muutaman digin viikkonäytöllä toki, mutta ovistestit on halpiksia aina. Toivottavasti saat pian heltan suoraan. Tsemppiä.

Tsemppiä muillekin epämääräisissä tilanteissa oleville.

En taida päästä sanomaan samaa kuin Vuorikristalli... Aamuinen Pc nega enkä saa analysoitua sitä nyt kuivana, kun pudotin tikun ja se viivan kohta naarmuuntui. Siinä toissapäiväisessä testissä viiva näkyy kuivana paremmin kuin silloin märkänä näkyi. Todella vaalea on, mutta samanlaisella hailuralla aloitettiin viime kierrossakin. Ehkä tämä taas oli näitä kiinnittymisyrityksiä/varhaisia km, joita tulee enemmän kuin tarpeeksi. Noh, huomenna uusi testi... Ja jos se on nega, niin heitän toiveet romukoppaan toistaiseksi ainakin.
 
  • Tykkää
Reactions: bugsy
Oodikas onko sulla ovistikkuja? Niillä minä testailen aika lailla surutta kun ovat niin edullisia.. antavat kuitenkin osviittaa tilanteeseen. Aamun ekan päälle onnistuin tönäisemään kahvia, oli mielenkiintoinen näky (Juu nostin olohuoneen pöydälle testin kuivumaan :whistle:).

Tsemppiä kaikille piinailijoille, meitähän on useampi loppukiertolainen jännäilemässä.
 
Tulin taas häiriköimään tänne, lueskellut olen välillä teidän juttuja; koskaan en ole listoilla ollut. En tiedä pitäskö oikein liittyä kuumeilemaan; olisin uusi listan vanhin :eek:. Tsemiä piinailijoille, onnea plussista ja kevättä rintaan kaikille pikkutipusista haaveilijoille!

Niinhän se neljäkutoselle nyt kävi, että kiirastorstaista tuli varsinainen sellainen. Varhaisultrassa näin vain amniopussin. Gyne antoi uusintajan kahden vikkon päähän. No viikon päästä alkoi vuoto. Ultrasssa näytti siltä, että kaikki tulee itsestään. Tänään oli tuo alkuperäinen uusinta ja yhä oli amniosäkki siellä ja eilen s-hcg yhä 5-6 vko tasolla. Niinhän se joku viimeksi mulle kommentoi , että ainakin hyvin tarraa mulla kiinni: no tarraa joo. Saa nähdä ny sitten mitä yliopistosairaalassa ensi viikolla tuumaavat, Gyne laittoi lähetteen nyt sinne....
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Vuorikristalli!

Mun ei tarvitse tehdä tikkuja. Kierto jäi 19pvään!!? Mitähän vattumatoa tää ny on!

Oodikas no voi että :( kurjaa! Tsemppiä!

Molly peukut!

Rassukka.. mult on varmaan mennyt ohi koko juttu.. ootko sä siis ollu nyt raskaana? Sori jos oon huolimattomasti lukenu. Olen pahoillani jos huonoja uutisia.

Athina. Kuulostaa mun kierroille :( paitsi mun luteaali viel lyhyempi. Nytki dpo3 alko vuotaa mitä ei oo KOSKAA ennen ollu. No..tosin en koskaan saanu digiin pysyvää hymyä vaik ovistikut tummui blankosta iha tummaks ja sit haaleni. Mut tiesinki siitä ja myös kunnolla nousemattomasta lämmöstä että ovista ei tullu.
 
Juu raskaustesti positiivinen 6.3. Eli ns. raskaana jo yhdeksattä viikkoa(n). Geneettisen keskeytyksen ja sitä seuranneen kaavinnan ( neljä viikkoa keskeytyksestä ) jälkeen vain yhdet kk:t ja paksus...
No kuulemma yhä on mahdollista, vuosirenkaiden määrästä huolimatta, tämän päiväisen konsultaation mukaan ;)
 
Vuoto loppui, Pc puhdas nega. Väsyttää ja mahakipeilee kummasti välillä, ei koskaan ennen tälläistä, ihan kuin kuolisi nälkään...seksi ei huvita, ei oo huvittanut pitkään aikaan, kait on jokin masis ja kaikki tulee päälle, näin unen yksi yö jossa mun mies ilmoitti mulle että että sillä on yksi nainen vain seksiä varten, sillä haluaa yhden lapsen...alitajuisesti mua vaivaa etten voi raskaaksi tulla ja miehellä lasta antamaan, ei voi mitään näillä mennään.

Rassukka osanotto ja voimahali, uutta putkeen vaan äkkiä.

Oodikas samoilla aatoksilla mennään, mulla vielä aamuksi yksi testi, jonka teen sitten aamusella ja jos nega niin thats it.

Voi Tammis auttaisko primot sun epämääräiseen kiertoon?
 
  • Tykkää
Reactions: Rassukka

Yhteistyössä