HELMI! Laitan sinulle viestiä tonne odottajien puolelle vaikkei me sinne kuulutakaan...
Ei mitään hajuu miksi kierto on iiiiiihan sekasin... Papa oli puhdas klamydia ja muut testit ok, otettiin siis kaikki nää ennen steri purku leikkausta.. Samoin munasarjat yms muut kunnossa... Menkat olleet aina säännölliset myös sillon kun oli kupari kierukka tosin mulla sekään ei toiminut ehkäisynsä sillä mulla on kaksi kierukka lasta & yksi pilleri lapsi... Joten siinä yksi syy miksi päädyttiin sterilisaatioon 4,5 vuotta sitten... Mutta sitten kävi "legendaarisesti" tuli ero ja löysin unelma miehen jonka kanssa nyt halutaan yhteinen nyytti.... Ja siksi siis päädyimme purkuun ja jos sekään ei tuota tulosta yritämme vielä muilla hoidoilla.... Kaikki siis ollaan maksettu omasta pussista ja maksetaan en halua viedä niiltä joilla ei vielä yhtäkään lasta "paikkaa" julkiselta puolelta ja myös siitäkin syystä että olen kerran halunnut "lopullisen ehkäisyn" ja muutin mieleni niin ei tarvitse muiden sitä kustantaa...Luppana: Olikos sulla mitään hajua miks vois olla kierto outo? Siis jos ei oo raskaudesta.
Mä sain kutsun 40-v kohdunkaulan syövän papa seulontaan! On muuten tosi hyvä, että seulotaan näitä suomessa.
Oliko toi sun km rv 14 juuri se myöhäinen ovis?Keltsi. HmmEi kyl tuskin ovis vielä voi olla. Siis jos kp8 ja keskenmenosta laskien. Siis ymmärsinks oikein että nyt on 8pv siitä ku raskaustavara tuli ulos? Halaus. Mulla kesti useita viikkoja ennenku hcg laski mutta mulla menetys oli rv14 eli myöhemmin varmaan. Tsemppiä.
Kasenja. Joo perin raivostuttavaa! Kaikki tällanen ihme epämääräinen hässäkkä. Tsemppiä sinne!