40+ so what wol.13

Kiitoksia kiitoksia! On tää vielä niin uskomatonta että ei osaa sisäistää...
Jonkun appstoren sovelluksen latasin puhelimeen viime menkkojen jälkeen ja se kertoi lauantaille osuvan menkkojen alun. Tänään näytti kahta päivää ohi menkkojen.
Jäätävät tissikivut ja menkkaränkät ja repäsykivut (jotka edellisissäkin plussattomissa kierroissa) vaivana ja ihan vaan "to be sure" ostin marketista noita halppis testejä. Että onko joku ovuloimaton kierto ollu (en ovista tainnu edes bongata) kun venyy menkkojen alku. Mutt tämmönen ylläri olikin tulos (y) En yhtään osannu arvata kun tää kuukausi ollu yhtä vuoristorataa tunteiden ja elämän kanssa muutenkin. o_O

Ei edes uskalla ääneen sanoa, saati muille (paitti miehelle) mainita. Kauanko sitä kannattaisi odotella ennen "julkistamista"? Se 12vko?
 
Alkukuusta kun plussasin, niin just miehen kanssa puhuttiin et odotetaan ainakin pari kuukautta ennen kuin aletaan puhumaan asiasta mitaan muille. Mut aika monet odottaa kunnes NT-ultra on tehty. Se yleensa tehdaan viikkojen 10-13 valilla.
 
Kalis, sori et oli huono reissu arvikseen. Toivottavasti saat paremman avun yksityiselta.

Ma olin niin shokissa laakariin positiivisesta asenteesta, etten tajunnut edes pyytaa lugeja tai mitaan. Siis kun mahdollistahan olis et olis tarpannyt viikonloppuna. Mut, mun siis oitais saada lahete viimeistaan torstaina, joten silloin sitten kiireesti aikaa varaamaan. Se mun lekuri myos antoi ymmartaa, et meilla olis mahdollisuus paasta hoitoihin :eek: ja kaikkee jos asiaa ei muuten saada pian suttaantumaan.
 
Maanantai 21.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

bugsy (45) ......................?...............38kp/30
Minzi (39).........................3...............32kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............32kp/29
Truuly (37) ......................2...............30kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............30kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............30kp/28-30
Roxanne(41)....................1..............27kp/29
Luppana76 (39)..............7...............26kp/28
Pirunpelto (40).................1...............24kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ..21kp/26-28
Joyzy (42).........................................18kp/28
lillans(37).........................1...............17kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6................16kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6...............16kp/28
Jimima (44)......................2...............15kp/28-30
Esteri1 (42)......................2...............12kp/30
Virkki (39)........................2...............10kp/26
Oodikas (37) ...................2...............7kp/28
Athina (41)......................6................6kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............6kp/26-30
Tammityttö (39).................................2kp/
Zini76 (40)........................5.............1kp/26-28
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Babez74 (41)..................................dpo 20
Jelli75..............................................dpo 10
Helmi1234 (39)...............................dpo 7

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (37) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Omaa napaa. Hcg arvo oli 7 viime perjantain labrassa. Nyt vaan ootellaan tulevaa ovista, onkohan kp 9 meneillään. Tikkuja tilasin megapackin, aattelin testailla ihan tässä päivittäin ;) Eka kierto tyhjennyksen jälkeen niin ei mitään tietoa miten tämä tulee menemään. Jännityksellä odottelen siis tulevaa..
 
Molly, odotitko yhdet menkat ennen uutta yritystä..?

Meillä mies on sitä mieltä, että olen jo päättänyt että jatketaan yrittämistä, vaikka en vielä sitä ehkä itse tiedäkään... Saattaapi olla oikeassa.
Joo mulla ollut siis yhdet menkat mitkä alkoi tyhjennyksestä laskettuna oliko kp24. Normaali kierto 27/28. Ovulaatiota ei tuossa ennen menkkoja varmaankaan ollut lainkaan eikä ollut kyllä yritystäkään. Nyt sitten tarkoitus jatkaa yritystä. Mutta mikäli oviksen olisin bongannut ennen ekoja menkkoja, oltaisiin varmaankin yritetty jo silloin. Tosin ollaan toistaiseksi vielä etäsuhteessa mikä tuo myös omat haasteensa yrittämiseen.

Itsellä heitteli myös alkuun tuo että haluanko vielä yrittää vai en. Mutta äkkiä se nosti päätään kaikista peloista huolimatta että yritettävä on. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Moikka kaikki ketjussa olevat! Minä täällä pitkästä aikaa,
Taaskin alkaa vaivata pieni vauvakuumeenpoikanen.
On kierron 30/25-29 päivä ja jännää kipristelyä masussa. Koin kipristelyn ihan ekaa kertaa hetki sitten. Voiskos tää nyt olla Sitä vai mitä? Olen hiukan hämmentynyt. Tän vuoden menkkakierto on kyllä ollut tuota 29 päivää, että ei kait tää mitenkään hälyyttävää vielä ole, mutta pieni toivon kipinä kuitenkin sai minut palaamaan tänne sivustolle :)
 
Mä oon yrittäny ettii käteviä kapeahkoja rattaita poitsulle. Noi gessleinin yhdistelmät on mainiot talvella mut on ne armottoman leveet. Toisaalta poika mahtuu hyvin vielä pehmeeseen koppaan ja se on hyvä juttu. Ja plussaa on toki se, että saimme ne yhdellä lapsella käytettynä ilmaiseksi. Eihä meidä jäbä osaa vielä ees istua eli ei mitää hätää rattaisiin siirtymisessä. Olen toki tehnyt sillai, että pidemmät ulkoilut ajoittuu päikkyaikaan. Mut viihtyy se lyhyet matkat hereilläkin kopassa, ku laittaa kuomua vähä alemmas, että näkee sieltä jotain.

Turvaistuin me vaihdettiin jo seuraavaan 6kk-> malliin, koska kaukalo aiheutti hirveitä itkukohtauksia ja hereillä ei suostunu oikeestaan matkustaa ollenkaan. Hyvin rajoittavaa ja hermoja raastavaa, ku lapsi huutaa naama sinertävänä autossa. Onneksi tähän oli nyt hyvä ratkaisu jo olemassa.

Meni vähän ohi aiheen, mutta onhan nämäkin asiat edessä sitten kaikilla meillä, kun vauveleita lapsiksi kasvatellaan.

Mulla on dpo8 menossa ja uitin säihkyvän valkoisena pysyneen testiviivan. Kontrolli oli kauniin tumman viininpunainen. Aikaista on vielä. Katsellaan siis rauhassa. Maailma ei kaadu vaikken raskautuisikaan. Seuraavassa kierrossa vaan käy luultavasti sit sillai, että tuleva poikavauvani syntyisi ihan salettina aivan vuoden viimeisinä päivinä. Mutta eihän silläkään mitää väliä ois. Jotenki synttäreitten takia ois vaan kiva, jos synttärit ois edes muutamaa päivää ennen joulua tai sitten uuden vuoden jälkeen. Ihan ajattelin nyt kaverisynttäreitten järkkäilyjä, ku jouluna ihmiset on monesti sukuloimassa ja sellaista, ni kukaa ei sitte pääsis paikalle :( Mutta siitäkin selvittäisiin järkkäämällä synttärit sit aina vähän eri aikaan, että onnistuu kivasti :LOL:

Mun on varmaan aika turha ees tarkkailla itteeni oireitten suhteen, ku jos mä oikeen oon "laskenu" ni esikoisesta alkoi menkkajomotukset samaan aikaan, ku normistiki menkoista ja samalla kipeytyi rinnat eli pari päivää ennen menkkojen oletettua alkamista. Viime kierrosta tuli iha pikkusta vaaleenruskeeta tuhrua kp25 loppuiltapäivästä alkaen ja menkat alkoi aamupäivällä kp28. Kierto siis oli 27päiväinen. Eli en tiiä, jos tuhruja ei tulis ni se vois sit olla hyvä merkki :geek:
Vai mitä mieltä olette?
 
Auttakaa rakkaat viisaat kanaset hullua! :censored:

Tein tänä aamuna toisen paketin liuskoista ja viiva oli haaleampi! En tiedä uitinko saman aikaa tikkuja pissassa tms, mutta tein tämän aamuisen ihan ekasta aamupissasta. Eikös viivan siinä pitäisi kaiken järjen mukaan olla vahvempi kuin eilisessä muutaman tunnin pidätyksellä tehdyssä??
Tosin kontrolli viivakaan ei yhtä tumma ole kuin eilisessä...
Tosin kaksi viivaa testissä jököttää edelleen.. Mutta kun se on haaleampi!!!!

Oi MIKSI on google ja kaikki... Nythän diagnosoin vähintään kemiallisen ja ja ja... :cry:
 
Tiistai 22.3.2016

nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus

Minzi (39).........................3...............33kp/27-29
Babez74 (41)....................1..............33kp/29
Truuly (38) ......................2...............31kp/30
C. rotundifolia (40)...........2..............31kp/26-29
kolibrinorsu (38)...............1..............31kp/28-30
Roxanne(41)....................1..............28kp/29
Luppana76 (39)..............7...............27kp/28
Pirunpelto (40).................1...............25kp/28
Helmi1234 (39).................2........... ..22kp/26-28
Joyzy (42).........................................19kp/28
lillans(37).........................1...............18kp/30
Pilhilinna-74 (40).............6................17kp/27-28
Vuorikristalli (39)..............6...............17kp/28
Jimima (44)......................2...............16kp/28-30
Esteri1 (42)......................2...............13kp/30
Virkki (39)........................2...............11kp/26
Oodikas (37) ...................2...............8kp/28
Athina (41)......................6................7kp/ 28-30
Kasenja (39) ...................2...............7kp/26-30
bugsy (45) ......................?...............4kp/30
Tammityttö (39).................................3kp/
Zini76 (40)........................5.............2kp/26-28
Koivutar75 (40)................3...............?kp/23-27
Katayana (38)...................3..............?kp/

Piinailupäivät:

Babez74 (41)..................................dpo 21
Helmi1234 (39)...............................dpo 8
Jimima (44).....................................dpo 1

Plussanneet: :love:

2016
Meibijees (37)......... - 01/2016
o0o (40).................. - 01/2016
KeltainenSeepra..... - 02/2016
Poppis75 (40)..........- 02/2016
Elotar74....................-02/2016
Fazerina74 (41)........-02/2016
Truuly (38) ...............-03/2016

2015
vauvatoiveinen.....(38) - 01/2015
Hedelmiina............(39) - 02/2015
Sahramiini.............(43) - 03/2015
flutur.................... (41) - 03/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Karoliina74............(40) - 8/2015
Meimii....................(41) - 8/15
Tyydeli...................(42) - 8/15
Mileena74................(41) -9/15
SuloinenSalaisuus...(40) - 10/15
Zandi.......................(40) - 10/15
Woodoo..................(40) - 12/15


Taustailijat:

Heinäpelto (42)
Molly333 (42)
Eveliina74 (42)

*Jokainen voi päivittää listan itse. Kun olet kirjautunut sisään, paina listan kohdalta "vastaa". Muuta päivät ja muokkaa mieleiseksesi, lopuksi poista #/quote - merkit ylhäältä ja alhaalta. Sen jälkeen lähetä ja vóila!


 
Viimeksi muokattu:
Truuly - yksittäinen testi ei vielä ole niin ratkaiseva. Siihen viivan vahvuuteen vaikuttaa niin moni juttu alkaen virtsan koostumuksesta. Tietysti, jos samaa testi merkkiä käyttäen monena päivänä haalistuu, niin on huono. Voi paniikki kuitenkin. Tarrasukkia!

Mites muuten Babez74, Minzi, bugsy - kuinka kävi? Babez74 kirjoitteli joskus, että aiemmin aika myöhään plussat näkyneet.

Oletteko muuten testanneet vielä, Jelli75 ja Anuliini1975?

Ja lisäänkö Molly333 sinut listalle?
 
Oi oi, täällä on ihanan aktiivista, ei meinaa pysyä perässä. :) Truulylle tsemppiä, toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan. (y)

Omanapaisesti voin todetta että KP 16 ja DPO 1. Sunnuntaina tuli selkeä ovisplussa ja eilen oli jo hieman haaleampi viiva, joten oletan että ovis oli eilen. Hyödynnetty on ja taas jotenkin jaksaa toivoa sitä ihmettä, vaikka jollain tasolla olen jo luovuttanut. 3 vuotta yritystä ja tuloksena yksi surkea KKM, joten ihmeiden ihmettä tässä tarvitaan. Joskus sellainen silti tapahtuu, joten toivossa on hyvä elää. :rolleyes:
 
täällähän sitä, ihanaa että joku edes kaipaa.. :notworthy:
Ajattelin kyllä lauantaina, että olkoot paskat kaikki, ei kyllä ole näin haikea olo ollut aikoihin. Mieskin tiesi sanomatta missä mennään. Eli kp 4 tänään. Otti kyllä jotenkin niin koville tämä uusi kierto, vaikka kyllähän se olisikin ollut ihme, jos jotain olisi tapahtunut. Mutta kun on kokemusta siis raskautumisesta km jälkeen, ja ilman yksiäkään kk:a, niin kyllähän sitä ajatteli että jospa tälläkin kertaa. No ei nyt sitten tällä kertaa sitten.

Vaikka olen väittänyt, että en mitään ovistikkuja ala kuseksimaan, niin tänään pitäisi postin kuitenkin niitä tuoda parikin pakettia. Kuitenkin viimeisiä mahdollisuuksia eletään, mutta silti olen positiivisella mielellä, koska viimeiset lapset saatu sinä vuonna kun olen täyttänyt 41v, 43v ja viimevuonna, eli juuri viikkoa ennen kuin täytin 45v. Ihmeen nopeasti sitä sitten nousee suosta.

No ei auta itkut markkinoilla, yritettävä vain on, jos ei yritä, niin sitten ei ainakaan ole mitään toivoakaan. No ei auta kuin odotella nyt sitten ajan kulumista, että pääsee testailemaan. Ajattelin ensin testata liuskoilla ja sitten sillä kaksoihormonitestillä lähempänä.

Ja peukut Truulylle (y), uskon että eri paketit voi olla erilaisia, vaikka saman olisivatkin samaa herkkyyttä ja merkkiä. Ja kyllähän se pissan pidätysaika ja juomiset vaikuttaa sen vahvuuteen.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!
Täällä uusi jäsen, reilu pari vuotta yritystä takana. Ivf x 2 menossa, yksi hyvä alkio pakkasessa. Nyt hoitotauolla, iski hirveä hoitouupumus. Viisi alkion siirtoa tehtiin peräkkäin ja tämä oli vaan yksinkertaisesti mulle liikaa Huomasin täällä ainakin yhden jäsenen joka myöskin ivf prosessissa. Itselle tarkoitus siirtää pakkasessa oleva alkio toukokuussa. Ajatuksena, myös kolmas ja viimeinen ivf kierros, mikäli mies siihen vaan suostuu. Mies olisi antanut olla jo aikaa sitten. Naiset on kummia ja sitkeitä

Voimia ihan jokaisella tämän vaikean asian kanssa Ja onnittelut plussanneille

Mikäli jollain on hyviä stressin häätö keinoja niin laittakaa tulemaan..
 

Yhteistyössä