Heipat kaikille!
Kiitoksia tuhannesti teille kaikille ihanille kanssasisarille, ilman teitä ei olisi mitään paikkaa minne asiaa purkaa.
Vuoto oli ja meni, en tiedä, mihin se sitten johtaa. Ja siis housuihin asti ei tullut, vaan pyyhittäessä, vaikka heti yöksi laitoin kuukupin ja siteen, niin, pessimistin ajattelua. Mutta mitään ei kuitenkaan ollut tullut kuppiin, vain ihan minimaalisesti jotain vaaleanruskeaa juttua. Mutta eniten varmaan säikäytti pieni musta hyytymä, olisiko ollut pikkusormen kynnen kokoa. Tuo kaikki siis sunnuntaina illalla kävelylenkin päätteeksi.
Eilen otin rauhallisesti, kun olin niin pettynytkin, ettei mikään jaksanut innostaakaa, lenkistä puhumattakaan. Nyt kävin taas kävelyllä ja phs oli tullut 5 sentin kolikon kokoinen ihan vaaleanpunainen läntti, tosin pyyhkiessä ei mitään. On kyllä jotenkin niin kuivat ja arat paikat, mutta mitään kipuja ei kuitenkaan.
Olen nyt tilailemassa aikaa kuitenkin tuonne th:lle, koska pakkohan se on saada tietoa missä mennään. Saa nähdä milloin sinne sitten pääsee tutkittavaksi.
Eilen vietin koko päivän netissä ruskean tuhruvuodon yllättämien odottajien kirjoituksia lukien. Paljon oli hyviä, mutta myös huonojakin lopputuloksia. Monet vuodot johtuivat istukan sijainnista, oli niin lähellä kohdun suuta, vain raskauden edistyminen on auttanut, kun istukka siirtyy ajallaan pois suulta. Tai sitten yksi vaihtoehto on, että johtuu jostain vanhasta verestä. Tai sitten ei asia koskaan selviä, ja raskaus jatkuu normaalisti. Eli ei auta kuin odottaa, taas kerran. Itsellänikin oli ennen kaksosia odottaessa km, ja sitten kaksosraskaudessa samoilla viikoilla jossain rv 8-10 hulahti verta oikein kunnolla aamulla töihin lähtiessä. Olin silloin aivan varma, että sekin raskaus oli sitten siinä, mutta niin sieltä vain tuli kaksi pientä ihmistä maailmaan asti, ja nyt ovat reippaita ekaluokkalaisia.
On tämä naisen elämä yhtä perseensutien kyttäämistä, tuleeko jotain väriä, vai eikö tule, tuleeko väriä tikkuun, vai eikö tule. Ajatelkaa noita miehiä, miten yksinkertaista niiden värkin elämä on.
Mutta ei auta siis kuin odotella ajanvarausta ja toivottavasti nopsaan saisi asiaan selvyyden. Tulen takuulla tänne ilmoittamaan mitä sitten löytyy, jos löytyy.
Mutta siihen saakka on vain tapettava aikaa.
Kiitokset ihan kaikille vielä tsempeistä, teille jokaiselle myös toivon kestäviä plussia, ihan kaikille.
t: bugsy