On se huima lukema tuo hcg arvo Tyydeli, ikävää kun kaiken lisäksi pitää "tapella" omasta hoidosta. Onkohan se kohdussa ollenkaan, jos se kerran on kaavittukin jo(?) Vai oonko ihan pudonnut kärryiltä mitä kaikkea täällä on tapahtunut.
Olitko se muuten sinä kun puhuit puolitetuista ovistikuista (?), ihan vaan leikkaat saksilla pituussuunnassa kahtia? Yritin ja tuli vähän repaleisen näkönen.... mulla on noi Sofin ovistikut, ne on kyllä tosi kapeita muutenkin. Eikä siihen mitään toista viivaakaan tullut, ehkä sen takia epäilytti se ulkonäkö. Mutta eihän siihen pitänytkään.
Nii, Hedelmiina, minäkin oon tyytynyt vain yhdenmerkkisiin testeihin, toisissa voi olla eri herkkyyksiä, jolloin viivat ei oo vertailukelpoisia. Ja ihan halpistestejä netistä ja kuten moni muukin, kun se yhtä vahva viiva tulee, varmistan usein digillä. Itse teen testit aina aamuisin ekalla tai tokalla käynnillä. Nyt lääkäri pyysi mua testaileen iltaisin myös, että varmasti huomaa plussan heti kun se tulee.
Ja kuten Jopokin tuossa kyseli, piinailet totta kai jos perinteisesti hyödynsitte ovisplussan. Vai onko tilanne sellanen, että panostatte vaan suoraan inssiin?
Tervetuloa MaiMei, toivottavasti onni teitä potkii (ja myöhemmin joku muu sieltä sisältäpäin)!
Tsempityksen Marzalle, varmasti löydät onnen vielä tavalla tai toisella. On se varmasti raskasta nyt.
Harmittavaa, että jännitys päättyi sittenkin pettymykseen Lounis ja Sahris :hug: Kumpainenkin olisitte plussat ansainnut. Toivotaan sen vielä kuitenkin tapahtuvan!
Itse elän jännittävää kiertoa, inseminaatiota ajateltiin tähän jo tälle viikolle (se olisi sitten viimeinen sitä lajia). Näkee sitten onko miehen siittiömäärät yhtään paremmat kuin ennen. Sitten jos tulos on edelleen nega, voitaisiin yrittää pitkän kaavan ivf stimulaatiota. Se olis sellanen viimeinen oljenkorsi, kun ei voi mitään oikein hävitäkään (no oikeastaan voi hävitä sen, että munasarjat lopettaa kokonaan toimintansa). Yhtään kiinnittymisyritystä ei ole kuitenkaan siihen reilu kahteen vuoteen tapahtunut, eli elän kuvitelmassa, että itse hedelmöittymistä ei vaan syystä tai toisesta tapahdu. Eihän tilannetta voi verrata keskenmenoihin, mutta epätoivoista sekin on, että mitään ei koskaan tapahdu.
Niin, ultrassa eilen näkyi siis 16mm folli vasemmalla ja 11&12 milliset oikealla, Limis ok ~8mm. Tämä vähän niinkuin omaksi muistiinpanoksi, kun varmasti myöhemmin taas yritän muistella mitkä näkymät siellä olikaan.