40+ so what wol.13

Lounalehto ja Sahramiini Onnea teille plussista :heart: :heart:

Itse olen edelleen ollut taustalla, sitä miestä ku ei vieläkään ole löytynyt ja kyllähän se "juna meni jo" vauvojen suhteen kun ensikuussa mittariin pärähtää jo 44 v.

Lounalehto oli käynyt varhaisraskauden ultrassa, mitä sulla tarkalleen oli päiviä tuolloin? Mä olen käynyt ennenkin ko. ultrassa rv. ollessa 5+ jotain. Aina on näkynyt jo pikkuinen sikiön alkukin paitsi viimeksi kun olin raskaana 10/-12. Silloin näkyi vain se raskauspussukka, muttei etes ruskuaispussukkaa. Jo silloin arvasin,että tämäpä on tässä sit ja niinpä viikon sisään tulikin keskenmeno tai voiko sitä edes siksi kutsua jos on tuulimunasta kyse. Toivotaan,että sinulla on ollut vaan aivan liian varhaisessa vaiheessa se ultra ja seuravalla kerralla näkyy jo pieni sykekin. Sen olen huomannut, että tulee viikolla 6+ näkyviin. Minullahan on siis neljä lasta. Milloin menet uudestaan ultraan?

Itse teen muuttoa ja remppaa, hemmetinmoinen homma, sanoisin! Mutta askel kerrallaan ja sit on kiva päästä omaan kotiin.

Terveiset teille kaikille jotka minut vuosien takaa täältä muistavat. :) Hengessä mukana ollaan! :)
 
Nyt sitten on lomat lapsilla alkanut ja illalla tehtiin hyvää salaattia ja grillailtiin lasten kanssa.kun lapset meni nukkumaan me lemmittiin miehen kanssa ulkona... Olihan metkaa ja ihanaa.ihana ilta jatkui samoissa merkeissä uudelleen vielä sängyssä <3 oi kuinka oli ihana ilta jonka en olisi toivonut päättyvän koskaan.parasta kaikessa on se kun ehkäisyä ei tartte koskaan,miettiä ;-) ihanaa kesää kaikille täällä <3 tänään ajattelin jos päivemmällä lämpenee ilma niin syödään uusia perunoita sillin ja voin kanssa ulkona.täytyy sanoa että ulkona syöminen ilo on ettei tule roskaa lattioille ;-)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruutana
Sahramiinille lämpimät onnittelut plussasta! :flower: Ihanaa että näitä plussia meidänkin ryhmään tasaisesti tulee. Toivotaan vielä paljon lisää plussia. :)

Itsellä ei paljon uutta. Viime viikonloppuna saattoi olla ovis tai sitten ei, en tiedä. Tällä viikolla ovistestit ovat olleet negoja. Eilen alkoi olla taas enemmään valkovuotoa, lähes ovismaista sellaista, mutta ei tosiaan ovistestien mukaan ole ovis. Ainahan voi toivoa että johtuisi jostain muusta... :D Nyt VIHDOIN näyttäisi rusehtavat tuhrut loppuneen, mutta niitä tuli vielä tällä viikolla, vaikkakin vähäisesti. Toivon niin että pysyisivät nyt poissa ja kierto normalisoituisi. Jollain tasolla elättelen toivoa että viikko sitten olisi ollut ovis ja että olisi tärpännyt, mutta edellisestä piiiiitkästä yrityksestä tiedän, ettei todennäköisesti näin ole tapahtunut. :( Mutta toivossahan on hyvä elää... ;) Kurjaa, kun ei oikein edes tiedä miten laskea tätä kiertoa, eli mikä oli eka KP ja olivatko nuo edes kuukautiset saatikka ovis. Sen takia ajattelin jatkaa oviksen satunnaista tikuttamista, jos se kuitenkin olisikin vasta tulossa. Mulla on aina ollut niin säännöllinen kierto, en osaa oikein tottua tällaiseen epävarmuuteen enkä uskalla laittaa mitään vaaleita housujakaan jalkaan, kun en näköjään voi olla koskaan varma, ettei taas ala yllättäen vuotaa. : /

Sellaista tänään eli ei mitään mielenkiintoista. Kohta puistoon esikoisen kanssa. :heart:
 
Onnittelut Sahramiini, me muut koitetaan kaikin konstein tulla perässä :).

Omalla kohdalla nyt melkoisen oireeton olo, oliskohan kierto nyt tasoittumassa kun viimeksi oli kaikki oireet heti kierukan poistosta alkaen :D. Oviksesta en nyt oo siis varma tässä kierrossa mutta kp 17 varmasti menossa.
 
Kiitos ihan kaikille onnitteluista <3 !
Eilen ja tänään on tullut istuttua autossa aika paljon ja päivällä sattui mahaan vähän aikaa. Nyt iltapäivällä ja illalla on ollut kaikenlaisia nipistelyitä ja tuntemuksia - kohdun tienoilla ja kohdunsuulla? Arvatkaa vaan, olen ihan kauhuissani että se tietää huonoa, tekisi mieli vaan maata selällään.

~Lounakehto~ Onko sinulla ollut minkälaisia tuntemuksia?

Ja niinkuin sanottu, nyt meitä on kaksi, ~lounakehto~ ja minä pitämässä teille kaikille ovea auki sinne odotuspuolelle :) Jos ~lounakehto~ harppaa jo sinne, minä jään vielä ovenrakoon kuulostelemaan muita tulijoita.
 
Sahramiini: tiedän tunteen kuinka pienimmästäkin tuntemuksesta niin helposti huolestuu. Luin läpi päiväkirjamerkintöjäni ja lähes päivittäin olen laittanut huomion nipistelyistä, vihlaisuista ja juilimisistä kohdussa/alamasussa. Sellaista hyvin lievää menkkamaista 'painetta' tuntuu kyllä aika usein. Aivastaessa sattuu ja olen nyt oppinut jännittämään vatsacorelihaksia ennen aivastusta, jolloin ei satu ihan niin paljon.

Minun käsittääkseni vihlaisusita ja menkkamaisista tuntemuksista ei tarvitse olla huolissaan, eikä aivastusvihlaisuista.
Itselläni ei ole ollut huonovointisuutta kuten ei aikaisemmissakaan raskauksissa. Täytyy olla siitä tyytyväinen. Häpyliitosta vihloo sitten enemmänkin, mutta se on minulle tuttu juttu entuudestaan. Rinnat oli jossakin vaiheessa aika arat, mutta nyt enää vain hetkellisesti silloin tällöin. Mutta kyllä tätä kehoa nyt tutkailee ja tarkkailee liiankin huolella ja hyvin herkästi huolestuu, sitä huolestuu pienimmästäkin muutoksesta.
Ja sitten on tietysti tämä väsymys. Tänäänkin nukuin kahden tunnin päikkärit. Normaalisti en pysty nukkumaan päiväunia ollenkaan. Nyt uni vie kun vain silmät sulkee.:)

Uskon, että kaikki on sinulla oikein hyvin Sahramiini - nippailut vain kuuluvat tähän alkuraskauteen.:)

Clearblue: kävin ultrassa 5+3 ja halusin vain varmistaa, että raskaus on kohdussa, ei ulkopuolella. Lähipiirissä oli erittäin ikävä kohdun ulkopuolenen raskaustarina. Siksi olen aina käynyt jo hyvin varhain toteamassa, että hedelmöittynyt munasolu on ankkuroitunut oikeaan paikkaan. Sydamen sykettä en tietenkään vielä odottanutkaan näkevänikään kuten ei näkynyt kahdessa aikaisemmassakaan raskaudessani jotakuin samoihin aikoihin ultrattuna. Lääkäri sanoi, että tässä vaiheessa alkiokehitystä tapahtuu valtavasti viikossa, ja kasvu on hurjan nopeaa, ja jos tulisin vaikka uudestaan viikon kuluttua tai 7+ viikolla niin tuo pieni millin kokoinen piste raskauspussin sisällä olisi jo moninkertainen. Nyt kaikki oli vielä niin pientä ja laite ei ollut kaikkein tarkin Terveystalossa. En nyt tiedä milloin menisin uudelleen kun eipä se kovin halpaa lystiä ole. Vanhoja uä kuvia katsoessa olen käynyt ultrassa sitten uudelleen 8+ viikolla, joten ehkä silloin, ellen kovasti ala olla malttamaton. Mielenrauhanhan takia tuon summan kai on valmis uudestaa maksamaan.

Voin vielä pienen hetken olla tässä oven välissä Sahramiinin kanssa, ja kun Esterin perävalot alkaa himmetä horisontissa niin painan sitten minä vuorostani kaasupoljinta.:)

~lounakehto~
Ja kauniita unia kaikille, lämpöisiä plussatuulia.:hug:
 
Lounakehto, minäkin kävin varhaisultrassa tarkastamassa pienoisen olinpaikan. Tosin rv oli tuolloin 7+0 ja silloin näkyi jo sykekin. Mulla on takana yksi kohdunulkoinen raskaus, joten sen takia halusin tarkistaa.

Sahramiini, mä yhdistän kaikenlaiset tuikkaukset ja kivut alkuraskauteen ja nimenomaan kohdunsuun vihlaisut oli mulla alkuraskaudessa ihan lempparioireita :)
 
Maanantai 2.6.2014

nimi / ikä........................kp / kierron pituus

bugsy (43)............................35kp / 29-31
Vesipossu (--)........................27kp / ~28
Vauvahaaveita (40).................22kp / 28
Minttu71 (42).........................21kp / 30
Jetsulleen (39)........................18kp / 23-25
Fleur (39)...............................16kp / 25-27
Jimima (42).............................15kp / 28-30
Jopo73 (40)............................14kp / 25-28
hupiaelämään(40+).................12kp / 30-34
Marza (43)..............................10kp / 30
ruutana..................................06kp / 28
Äiti seiskanelonen (40).............02kp / 27-28
Tyydeli(40).............................?kp/ ?

Piinailupäivät:
Vauvahaaveita... dpo8
Minttu71............dpo7
Jopo73..............dpo3

Plussanneet: :heart:
Saana72 - 02/2014
Iines* - 03/2014
Tuuliannaliina - 03/2014
Esteri1 - 5/2014
~lounakehto~ - 5/2014
sahramiini - 5/2014

Taustailijat:
Susseli72 (41)
Memmu05 (40)
Bugsy (43)
SoturiPrinsessa (43)
Jadee (39)
Tiuku74 (39)
PippuriPiia-70 (43)
Tintti-Tiivari (43)
Fiialiia (40+)
Piksukka (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
Fertility Calendar Tool | babymed.com


"All will be well as long as we do our best"
 
Heippa ihanaiset :)

Sahramiini ja lounakehto, paljon onnea :heart: olisi niin ihanaa päästä mukaan samaan junaan...

Täällä mennään kp23 ja rinnat taas pamahti "kipeiksi", niinkuin joka kierrossa n. viikko ennen menkkoja, että taitaa olla tämä kierto taas tässä....Ja kun niiiiiiin kovasti paljon sen pienokaisen vielä haluaisin meidän perheeseen, mutta niinkuin Clearblue tuolla sanoi, pelkäänpä että minunkin kohdalla se juna meni jo... No onneksi kesä on täällä, nautitaan siitä ja ollaan onnellisia jo olemassa olevista lapsistamme :heart:
 
Onnea sahramiini ja lounakehto!!

Täällä ei ihmeempiä. Tuhrut loppu viime viikolla, mutta ihan kuin r-testiin edelleen tulisi HYVIN haalean haalea haamu. On kyllä vaalentunut joka viikko. Huomenna lopputarkastus.
Jimima, saitko Sä jo negan testiin? Sait varmaan, mutta en vain muista lukeneeni sitä.

Nyt mä vaan odottelen menkkoja, mä en meinaan usko, että ovista tulee ennen menkkoja. Ei tullu viimekskään.
 
Viimeksi muokattu:
heipat kaikille tasapuolisesti!

onnittelut sahramiinille, toivottavasti joukko kasvaa siellä ovenraosta kulkeville!

täällä samperin ämmä saapui tänään, eli kp1, elättelin jo muka toiveita, kun viikon heitti, mutta kun on vieläkin tuo tissitakiainen, niin taitaapi johtua siitä. Välillä on vähemmän tissillä, mutta nyt viimeaikoina vähän enemmän, joten heti näkyy kierrossa.

Pakko kai se on jättää pois, jos aikoo vielä edes haaveilla pienestä. Mutta ei auta kuin jatkaa matkaa, ja odottaa seuraavaa kiertoa. Ajattelin jopa kokeilla lämmön mittausta, mitä en ole koskaan kokeillut, mutta näköjään sitä on valmis kokeilemaan tätäkin juttua. Saa nähdä muistanko ja jaksanko, mutta kokeillaan.

Palaillaan asiaan ja plussia kaikille, meikäläinen siirtyy taas jonossa alimmaksi.....

t: bugsy
 
Voi että, olishan se somaa plussata :) Mulla on vasta dpo 6, mutta eilen tuli semmoinen silmät kyynelissä -naurukohtaus, jonka sain viimeksikin plussakierrossa varsin aikaisin...

Joo, mahtava raskausoire, mutta kieltämättä vähän pisti jännittämään :)
 
Eihän mulla vielä uutisia ole, mutta näin viime yönä unta, että rintani turposivat pyöreiksi kuin tennispallot. Niitä sitten tuijottelin ihmeissäni peilistä :D Muutenkin olen nähnyt nyt aika lennokkaita unia pari viime yötä.

Kaiken kaikkiaan on kyllä "oirerikkaampi" kierto tämä toinen Luge-kierto. Johtuuko sitten tottumuksesta, sattumasta vai jostain muusta, se jää nähtäväksi...Kohdun tienoilla on ajoittain paineen tuntua ja eilen illalla oli alavatsa kosketusarka, mutta semmoista on ollut aiemminkin ilman raskautta. We'll see.

Bongailemisiin!
 

Yhteistyössä