Moikka
Ekaksikin
Nipsukka, voi vitsit, jos on tuulimuna tai kohdunulkoinen. Tosi tylsää, kun raskaus kuitenkin selkeästi alkanut! Toivottavasti olisi jotenkin kuitenkin kaikki hyvin. Milloinkohan selviää?
Piksukalle tervetuloa joukkoon!
Ja tädin kohdanneille taas kerran voimia!
Esteri: onko säännöllinen kierto yleensä? Voihan joskus hgg nousta myöhemmin eikä vaan näy testissä, sellaisesta kuulee. Mutta lähinnä tilanne herättää toiveita jos on säännöllinen kierto.
Mitä vauvahaaveita sanoi tikuttamisen lopettamisesta, siinä saattaa ihan oikeasti olla perää. Jos kerran tietää että ovulaatio tulee suunnilleen samassa vaiheessa kierto, tikuttamisesta tuskin on kamalasti hyötyä, jos peitot heiluu tarpeeksi ahkeraan. Sen sijaan siitä saattaa seurata vaan stressiä, mikä vaikeuttaa hedelmöittymistä. Mä uskon ihan täpöllä, että jo osaa ottaa rennosti, on paremmat mahikset. Toki myös tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty. Itse aion tosiaan lopettaa tikuttamisetn heti kun saan jostain selville (testi/gynen ultra/ omat tuntemukset) että ovulaatio tapahtuu ja kierto normalisoituu. Siihen voi tietty tän imetyksen takia mennä ties kuinka kauan... Mutta itse tykkään enemmän olla tikuttelematta ja heilutella peittoja tarpeeksi usein ja toivoa parasta. Riippuu tietty ihmisestä, mutta itseltäni menee kyllä vähän maku koko sänkytouhuista, jos se on liikaa kiinni ovisplussista, tai niiden puutteesta.
No, täällä vähän enemmän valkovuotoa kuin yleensä, KP9 meneillään. Toivon kananmunavalkuaista kohtapuoliin kehiin ja vihlontakin kelpaisi
.
Mitäköhän
Saanalle kuuluu?