40+ so what wol.13

Piinailenhan se minäkin. Kaikki oireet vaan ovat aika olemattomia ja kaikkia on ollut ennenkin. Eilen rintoja vihloi pitkin päivää, tänään vähän alavatsaa juili, vilunväreitä ollut välillä ja väsyttää tajuttomasti. Mutta tosiasia on, että väsymys on stressin purkautumista, masutuntemukset lähestyviä menkkoja ja rinnat ovat hölmöilleet ennen tätiä aikaisemminkin. Vaan toivossa elän, kunnes vuokkosia kaapista kaivan :D

Pidän peukkuja, että ainakin jollakin meistä tämän hetken piinailijoista olisi tärpännyt!
 
Tisutuntemukset tiessään. Alavatsakin tuntuu ihan normaalilta. Asennoidun jo siihen, että yritys, pari jää väliin ja hoidan hampaani kuntoon. Sitten sokerittoman syömisen siivittämänä ja kevään tullen raskaudun :D Joulun kunniaksi toivossa elää susseli :xmas:
 
Minäkin testasin. Minusta siellä davidissa oli jotain, viivanpaikkaa nyt ainakin. Pitää seurata tiiviisti tilannetta. Rinnat eivät koskaan ole olleet näin turvoksissa, nännipihat kuin teevadit. Ja huono olo. Voin kyllä olla flunssassakin. Mies lähti ostamaan kuumemittaria kun lämpöä kuulemma olisi.
 
En tiiä, mahtaako olla kipeeksi tulossa....toivottavasti ei nyt jouluksi :( voipi olla kyllä että johtuu huonosti nukutusta yöstäkin... lämpö aamulla 37,2

Mites Esteri, ootko tänään testaillu? :)

Entäs mitäs susseli??

Mä varmaan huomenna aamulla vielä testaan...elättelee vielä jotain pientä toivoa.. Hajuaisti nimittäin aika herkillä, mieskin eilen sanoi että kyllä sä varmaan raskaana olet kun haistat taas kaikki....
Voi kunpa vain olisikin
 
No voihan höh, Vauvahaaveita, jos tämä kierto oli taas tässä :( Kyllä ne plussatuulet nyt saisivat tänne puhaltaa!

Mä en aamulla viitsinyt testata, niin normi olo on kaikin puolin. Ja onhan vähän aikaistakin vielä. Se vitivalkoisen testiliuskan tuijottelu ei tänään houkuttanut...

Esteri, kyllä sun oireet aika lupaavilta kuulostaa, joten toivon mukaan olet avaamassa meistä monelle latua odottajien puolelle :heart:
 
susseli voi rähmä (näin nätisti sanottuna) :( sama juttu täällä, aamusta testin tein ja tasan yksi viiva siinä seisoo!! Taas on sellanen olo että tekis mieli lyödä hanskat tiskiin ja luovuttaa, ei tästä kerran enää taida mitään tulla :(

Mutta miksi silti tuolla takaraivossa kytee että jos kuitenkin yksi kierto vielä.....ja sitten vielä yksi.....
 
Hyvän Joulun toivotukset tänne kaikille :)

Tänä aamuna vielä pudas nega testattu :( tänään pitäisi sitten tädin kurvata tänne, prkl.... No jos joulu saisi ton mielialan taas piristymään.. :)

Minttu, jännäilemme siis sinua ;)

Mitäs Esterille mahtaa kuulua..? Jokos siellä on viivoja vahvistunut?
 
Joka päivä käynyt kurkimassa, onko pylläreitä tulossa..:rolleyes:


Ihanaa Joulun aikaa tänne olkkariin kaikille!

..olispa Joulun taikaa ilmassa ja testeissä punaväriä..kenties


..:heart:*mur-mur*
Ps. omat oloiset olleet vajaan 2vrk ihan mahtavat=) ja painoa tippunut 20vrk/-3.7kg
Välistä meinasi kyllä jo epätoivo iskeä kun paino junnasi ja jopa nousikin muutaman sata grammaa, olohin koko ajan kuin pahimmasssa krapulassa:$..vaan kyllä tämä tästä.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki ihanat naiset!
Uusi kuumeilija ilmoittautuu. Ikää41v ja yksi kaksivuotias ihanuus löytyy, mutta tuntuu että vielä riittäisi rakkautta ja syliä toisellekin pikkuiselle!

Olen seurannut keskustelua jo alkuvuodesta saakka ja kuumeillut itsekseni epätoivoisesti. Täällä on ollut hienoja ja kannustavia tarinoita. Olen koittanut ylipuhua miestäni mukaan kuumeiluun jo keväästä saakka ja tänään vihdoin onnistui!!! Olen niin intoa täynnä, vaikka tiedän että monta monta pettymystä ja pelkoa on edessäpäin.
Eli mut voi lisätä listaan ja piinauslistalle, koska todennäköisesti myös ovispäivä (en tietty testannut tässä kierrossa kun olen niitä clearbluetestejä tuhlannut monta kuukautta ihan turhaan) ja tallettelut tehty otolliseen aikaan ja vielä tuplasti, nyt siis piinailemaan!

Jännä juttu miten tuntuu niin onnelliselta, vaan kun sain miehen vihdoinkin mukaan, olishan se ihme että heti tärppäisi, joten pettymys tulossa todennäköisesti kahden viikon päästä. Toivotaan että tulisikin ylläri ja jos täti tuleekin niin että ainakin mies pysyy mukana kuumeilussa, eikä muuta mieltään seuraavaan ovikseen mennessä. Matka on alkanut <3

Ihanaa joulunjatkoa kaikille!
Saana72 kp 12/25 dpo0 yk1
 
Viimeksi muokattu:
Moikka

Minäkin taidan näin joulupäivän kunniaksi liittyä joukkoon. Olen viime päivinä lueskellut ketjua ja nyt alkoi tuntua siltä, että olisi kiva vaihtaa sanankin aina välillä, kun mukavalta sakilta vaikutatte :)

Ikää on 40 vuotta ja kakkosta perheeseen toivotaan, esikoinen on 10 kk. Kuukautiset alkoivat pari kuukautta takaperin joten ainakin teoriassa mahdollista raskautua, vaikka imetän kyllä edelleen viisi kertaa päivässä.

Nyt on vissiin 'piinapäivät meneillään', mutta ei ole mitään raskaustuntemuksia - totaaliväsymystä lukuunottamatta, mutta sitä on kyllä ollut ilmassa jo kuukausitolkulla (yöimetykset saatiin vasta loppumaan ;), joten tuskin nyt ihan näin nopsasti olisi tärpännyt... 'Yrityskin' on ollut aika hakuammuntalinjalla, ovistestejä en ole koskaan tehnyt mutta ennen raskautta tunsin sen mielestäni selvästi, synnytyksen jälkeisissä kahdessa kierrossa ei ole ollut ovistuntemuksia. Kierto on ollut tosi säännöllinen vuosia, mutta nyt kuukautisten alettua pidentyi päivällä, eli hakee ehkä vielä muotoaan.

Pidemmittä puheitta iloisia joulupyhien jatkoja kaikille!

Tuulis kp 26/29-30
 
Tervetuloa Saana72 ja Tuuliannaliina!

Täällä olen nyt pitkällisten pohdintojen lopputulemana tullut siihen tulokseen, että ei tästä mitään tule näissä painoissa mitä on. Mulla oli yli 30 kiloa liikaa painoa. Ilmeisesti meidän prujut toimii miehen kanssa, mutta mikään ei tartu ja veikkaan tätä painoa syypääksi. Niinpä näin joulun jälkeisen ajan kunniaksi olemme molemmat päättäneet tarttua tiukkaan vähähiilariseen diettiin. Mies myös, on senkin painoindeksi päälle 30, vaikka ei niin pahasti kuin minulla. Painoon ne tarttuisivat lekuritkin ensimmäiseksi jos sinne mentäisiin valittamaan kun ei vauvaa kuulu.

Uimahallille siis!

Esteri kp 4
 
Tervetuloa minunkin puolestani, Saana ja Tuuliannaliina! Minä kanssa tätä ketjua ensin lueskelin ja sitten sukelsin mukaan. Ja näemmä pitkään täällä saatan keikkua, kun ei vain sitä pikkukakkosta ala kuulumaan. Poikanen on jo 2,5v ja kovasti sisarusta toivotaan, mutta nähtäväksi jää miten käy.

Esteri, minä en ala vähähiilariselle, mutta ehkä jonkinmoiselle hyvähiilariselle kuitenkin. Ensin yritän karsia sokeria, sitten varmaan myös vehnäjauhoja. Töissä lasten kanssa syön mitä talo tarjoaa, mutta kotona yritän rakentaa aterioita uudella lailla. Painoa on kymmenisen kiloa ylipainon puolella, omalta tuntuva olisi jossakin melkein viidentoista kilon päässä. Toivon mukaan kilot alkavat karista ja sitä kautta tämä projekti helpottuisi. Kaikkensa kannattanee yrittää!
 
  • Tykkää
Reactions: Saana72
Tervetuloa Saana ja Tuuliannaliina:) Minäkin vasta toista kiertoa täällä muiden kanssa kuumeilemassa... Ihanaa on saada purkaa tuntojaan ja olojaan täällä muiden ymmärtävien kanssa , kun se oma mieskään aina tunnu oikein ymmärtävän ;)

Mulla siis menossa nyt kp4/28 yk5 jos joku viitsii/osaa listaa päivittää.Mä en tällä tabletilla tunnu osaavan kun juuri ja juuri kirjoittaa.... Täytyis jaksaa avata toi pöytäkone niin ehkä sitten onnistuisi multakin.

Juu, joulunaika on tullut syötyä oikein pahaan oloon saakka, kyllä on tyhmä! Mulla ei juuri ylipainoa, mutta kaikki mikä kertyy niin kertyy tohon vatsanympärille :( ja mielummin kasvattaisin sitä kyllä jollakin muulla syyllä kun ruualla....

Ihanaa loppuvuotta ja herkutellaan vielä pari päivää ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Saana72

Yhteistyössä