40+ so what wol.13

Voi Esrei1 - niin toivon siullehin vahvaa punaviivasta testiin:kiss:


Itselläni koko yön repi peppua, reisiä ja selkää, karmet kivut:O..täti tulee kenties jo huomenna.
..silloin se Kp15 ollut pieni verinen tuhru tarkoitti ovista - huomenna olisi luteaalivaihetta kulunut 14vrk.

Testejä jäljellä 1kpl..katson nyt dippailenko vielä tänään, vaio huomena jos täti ei kurvaa.
..vaihtoehdot siis: tänään Kp27..tai..dpo6-8..
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä minähin Esterin dippauksesa jotahin näen - muokkasinhin hieman kuvaa..


Olsiko nyt niin suruisesti käynyt, jotta alkio on ainahin käynyt hetken kiinni kohdun seinämässä, jäämättä kumminkaan kiinni ja nyt ei R-testi näytä enää viivasta, vaikka R-oireita siulla onhin..:(
Itselläni näitä useampi takana..
 
  • Tykkää
Reactions: Esteri1
*mur-mur* ei sekään ihan huono juttu olisi, jos olisi kuvailemallasi tavalla käynyt. Meillä ei ole miehen kanssa kummallakaan aikaisempia lapsia tahi raskauksia. Ei takeita toimiiko meidän prujut hedelmöittyäkseen. Tossahan todistuisi, että saumaa siis on.
 
Esteri1 - niin, kertoohan se raskauden yritys siitä että toveita on:heart:
..toivon siulle vielä tälle kesää tärppiä.:heart:

Yrityskerta 8 ei ole vielä paljon(vaikka tuntuishin siltä)kun ikää 39v ja ei aiempia raskauksia.
..hyvinkin voi mennä 1-2vuottahin..vaatii pitkäjännitteisyyttä ja voimasia:kiss:
Toivin siulle&miehelleis noita molempia.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Äiskä mie pitäisin sinut täällä olkkarissa pitempäänkin, mutta elämä vie ja sinua kohti 9kk matkaa :heart:

Mur-mur Voi ei :'( Räähkä sielläkö sisääntuloaan tekee :mad:

Esteri :hug: Niin odotin parempaa tekstiä sinun Digiin :kiss: Mutta älä vielä heitä hanskoja tiskiin. Jos vaikka olikin sinulla toinen ovis ja dpo:t vasta alkutekijöissään. Oli nimittäin alkanut minun silmiin haalistumaan tuo ovisviiva. Niinhän se tekee oviksen mentyä kunnes.... :heart:
Älä tule Räähkä!

ON: Ovistesti jo piskuruinen haamulainen aamulla. Eilen juilinnat ja tänään seesteinen olo :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka ja Talvi-74
Voi ihana oliivitar jospa sinä kumminkin tulet nyt minun vanavedessä tuonne odottajiin :heart: toivon sitä sinulle niin ihunainen :kiss::heart:

Kyllä minä niin tykkään olla täällä olkkarissa teidän kaikkien ihunaisten seurassa :heart: enkä kyllä millään haluaisi täältä teidän luota pois siiirtyä :'( toivottavasti saan tulla vielä jatkossakin tänne teidänkanssa rupattelemaan???
Ja kyllä tääkin on taas ihana vaihe kun tietää että joku täällä sisälläni kasvaa jota on jo jonkin aikaa toivonut :heart: ja toivon niin että nyt jaksaa matkassa mukana sen ihanat 9kk :kiss:
 
Äiskä :heart:

ON. Vaikka mulle ne vaihdevuodet jo alkoikin niin elämä jatkuu... tänään tilasin maistraatista virkatodistukset vihkimistä varten ja ajan tilaan ensi kuulle maistraattiin :D Rakkaus tuota tulevaa miestäni kohtaan vaan kasvaa päivä päivältä vaikka me ei yhteistä vaavia saadakkaan. Rakkaus on kuitenkin tärkeintä liitossa ja uskon että meille tulee todella ihana elämä :heart:

Plussatuulosia tänne Teille kaikille Ihanaisille naisille :kiss:

P.S. Oli kuitenkin ihanaa olla iholla aamulla :D
 
Ihanaa Mafinka

Miekin yritän miestäni lähennellä, en nyt enää siemeniä varten tänään, mutta vaan läheisyyttä varten.... Mut miäs on vaan aika Könsikäs, häätyy olla varovainen, silloin hän puhkeaa sanoisinko "kukkaan"

No nyt jos hää lukis niin juoksisin ja lujaa :LOL:

Muistan kun yritin etsiä Sinua TV-ohjelmasta, joka kertoi häistä... Ja nyt omat häät tiedossa :heart: Onnittelut kihlauksesta :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Oliivitar Joo hääohjelmassa olin mutta näyin niin hetken verran että varsinkaan jos minua ei tunne ei kyllä olis osannu bongata millään :D Valitettavasti tämä kyseinen pari on ehtineet jo erota :( Avioliittoa kesti heillä 2,5 vuotta :(

Aivan kuten Talvi täällä jo toivottelikin niin punaväriää puuuuuh! :D

Ai niin, luettiin tuota maistraatin paperia kun olin "tilauksen" laittanut sisään niin siinä tosiaankin luki sana "kihlapari" ja meitä nauratti kun katsottiin nimettömiimme niin eihän meillä ole edes sormuksia. Laitoinkin miehen sormeen avaimenperän merkiksi kihlautumisesta :heart:
 
Viimeksi muokattu:


Maanantai 10.06.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)....................kp 28/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)...........kp 11/26-28...........yk 6?
Oliivitar (42)...................kp 19/26-29...........yk 6
Marza (43).....................kp 13/30................yk 2v
Talvi-74 (39)..................kp 17/25-28.............yk 4
Minttu71 (41).................kp 29/30.................yk 6
Mamma vaan (41)...........kp 14/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 26/27-30............yk ?
Justiina (40)..................kp 47/30-60............yk ?
Onnenmurunen (39)........kp 15/27-28.............yk 3
Morticia (44).................kp 12/29-35..............yk ?
Wienna (41)..................kp 37/?....................yk ?



Piinailupäivät:

oliivitar (42)........dpo 1
Onnenmurunen (39)....dpo 3
Talvi-74 (39).......dpo 6
Fiialiia (40+).......dpo 13
Esteri1 (39)........dpo 15







Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40).............6.6.13........yk 7 (varovasti)






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8
Tepias (42)................kp?/26-29.......yk10





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Ihanaa alkanutta viikkoa ihunaiset

Tässä rupee tulee mun viimusimpia testejä tännepäin, en kehtaa nyt sitten kokoajan olla pommittamassa niitätänne, perjantaina varmistelen vielä digillä ja jos on päivät nousseet niin pikkuhiljaa hiivin odottajiin :D



Kyllä nyt tuntuu että on ainakin pikkusen tarraus onnistunut, vielä en miehelleni ole asiasta maininnut, jos pystyn niin pimitän tietoa siihen seuraavaan digiin ;)
 
no huh huh että on tapahtunut kun olen poissa ollut pitänee tarkemmin lukea juttujanne kyllä kun vaan viimesen sivuun lukasin ja hemmetti ÄISKÄ....te teitte sen miehenne kanssa vaava tulossa ai että ihanaa kerrassaan ONNEA AIVAN ÄLYTTÖMÄSTI :heart:
meillä kauhea hulabaloo kun kaikki neljä lasta on koolla tässä uusioperheessämme niin ei puutu säpinää illalla täyteltiin pata allasta heille ja nauttivat aivan hirmusti mutta ainoo huoli on tuo pian 3v täyttävä tyttöseni kun pelottaa milloin ite menee pitää ostaa se allashälytin että jos menee liian lähelle alkaa summeri huutamaan.
Ja muuten illalla miehen kera saunottiin ja lampsittiin itekkin tonne altaaseen lillumaan ilta aurinkoon....ooooo olipas se ihunaa.
[/URL][/IMG]
 
Hei kaikille :)
Tulin kurkkaamaan pitkästä aikaan mitäs tänne kuuluu ja ihanaa huomata että raskautumisia tullut :heart: ja toivottavasti tulee vielä monta monituista lisää :)
Täällä minä ja lapset eletään päivä kerrallaan ja haspendia joka päivä ikävä mutta suru muuttaa muotoaan pikku hiljaa että pystyn jo käsittelemään omia ajatuksia ja joskus pystyn ihan nauramaan ja heittään läppää kavereitten kanssa eli pikku hiljaa elämä voittaa.
Kävin hormoonikierukan laittaa Tiistaina ja kipuilua meinaa olla ja asetustiputtelu ollut melkein joka pvä mutta toivottavasti loppuvat pian ja täti tulisi kylään vähemällä tulvalla :)

Lähdemme jussin jälkeen 4 päivää mökkeileen kuopioon lasten kanssa ja ihanaa heittää aivot narikkaan ja olla vaan. Kesä on ihanaa aikaa ja yritän naattia siittä niin paljonko vaan pystyn.
Toivotan ihunaiset muksaa kesää ja hurrrrrrjasti plussapuhureita:kiss:
Käyn aina välillä lukemassa teidän kuulumiasia ja olen hengessä mukana...eihän täältä kokonaan voi irtaantua kun pitkän matkan saanut teidän kanssa kuumeilla:heart:

Moi!!
 

Yhteistyössä