40+ so what wol.13

Huomenta.

Täällä ei ota selvää. R-testi vilautti punaväriä toissapäivänä, mutta ei sen jälkeen. O-testi näyttää tältä.


Rinnat on edelleen kipeät ja turvoksissa ja alavatsan ja selän paikkeilla on kramppailtu. Ei tiedä ei. Tätiä nyt ainakaan ei ole näkynyt, jotta jotain positiivista, tosin ei sen vielä pitäisi tullakaan.
 
Moikka ja lauantaita kaikille!

Kiitos Mur-Mur taas hyvästä tietopläjäyksestä,jonka kertoilit aiemmin Onnenmuruselle sain siitä ittellenikin osviittaa. =)

ON: Dippasin o-testin hetki sitten ja nyt toinen viiva näkyi taas edellisillan viivasta paremmin. huomenna sitten seuraava. mitenkäs tuo,että kuuluuko sen toisenkin viivan olla ihan yhtä punanen kun kontrolli vai voiko se jäädä vaaleammaksi vaikka ovis oliskin osununu tikutteluun? Masua taasen kipristelee välillä oudosti :confused: ajattelin juuri tuota miehen kellistelyä, että oottaakko vielä,jotta into riittää rakkaallakin. Onhan siellä nyt jokunen jo satimessa :p

Onnea vauvautuneelle ja voimia arkeen ja taistelutahtoa sairauden nujertamiseksi! :hug:

Eihän tästä nyt pitäny tälläistä suorittamista tulla....:heart: Yritys ainenki täysillä!

Ihanaa aurinkoista päivän jatkoa! :whistle: plussapuuhkuja kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Esteri tuo sinun ovistesti näyttää ainakin hyvin lupaavalta :heart:
Odotellaan rauhassa josko se r-testinkin viiva vielä löytyy :heart:
Oletko ajatellut testata dikillä vielä???

Ei se muullakaan niin hirmuisen vahva ole ;)
 
Viimeksi muokattu:
Talvi Mie käyttelin aikaisemmin David merkkisiä ovistikkuja. Niihin en saanut koskaan tasavahvaa viivaa, jäi aina hieman hailurammaksi kuin kontrolliviiva ja todistettavasti olen ovuloinut :) Nyt olen käyttänyt PC-liuskoja ja niihin saan vahvan testiviivan. Kun viiva alkaa vahvistumaan dippaan kahdesti päivässä. Toisinaan miulla LH-huippu pikaisesti vain vilahtaa ja näin maksimoin, että saan sen bongattua. Vahvan viivan jälken tikutan kunnes viiva alkaa hailunee... Varmistan, että LH huippu oli tuli ja meni.

Ja aasinsilta omaan napaan. Tänään pärähti vahva viiva =) Eli dpo-1 Kauan se sitä lupailikin

Esteri Siullahan O-testi näyttää edelleen vahvalta =) Kyll jos raaskit niin, oiskohan digin paikka :heart: Voi että menee jännäksi.

MrsBree :heart: :hug:
 
Talvi - en minäkään ole aina saanut tasavahvoja viivasia O-testiin ja siltikin ovis todistetusti ollut(mm.tärppi sillä kierrolla)

Kuullostelen kyllä kroppaanai aika paljon ja sen perusteella teenkin johtopäätösiä.=)


Esim. nyt..luulenpa tädin nurkilla kyyläävän, vaikka vuodon pitäisi alkaa vasta 14-15.6..:|
..olo on huono, tisut löpsöt, päätä särkee ja masu ollut kuralla ja miehellä myöskin taitaa olla vatsatauti:$ toi mulle pari olutta ja itselleen 1 1/2l limpparin.

..katsellaanpa joko ne illasta mulle maistuis, nyt ainakin tosi kakka oloinen - ei siis m i t ä ä n R-oirehia, ihan juuri tädin tulo tuntemuksia vain - niin tuttuja:kieh:
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
Juu Esteri suosittelen kyllä digiä kun o-testi näyttää noin hyviä viivasia :heart:

Ei mullakaan nää luiska r-testit kovin vahvaa viivaa anna niin kuin näkyy seuraavasta



Jees oliivitar pääset piinapäiville mukaan :D toivottavasti ne toisivat sinulle ihania +++++ uutisia :heart:

Voi harmi mur-mur jos teille nyt vatsatauti iskee : / toivottavasti ei,,,
mulla oli maha ihan kuralla ennen kuin sain ees hailukkaa viivaa testiin, voisiko sinulla olla sellaisia enteitä ;):confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Talvi-74
Kiitoksia taasen Oliivitar ja Mur-Mur noista vinkeistä. :) Mulla juurikin nuita davidin liuskoja kun en tiennyt mihin vertailla. Nyt sitten seuraavaksi ostoksille jonnekkin toiseen puljuun tai joitain toisia testejä :confused: joo. Vaan nyt ensin näillä. Jotenkin kuitenkin olisin ollu sen puolivälin tienoon ovisajankohdan kanssa samoilla linjoilla, mutta katon nyt kuitenkin nuo tikkuset loppuun tälle alkuviikolle. Yritinkin kuukkelittaa ovisajankohdista tietosta,että voiko raskautua vaikka olisikin ovuloinnu myöhemmin.Niin siis voi mutta kuinka todennäköistä tärpätä. Kaikkea sitä saa nettiaikakautena tutkittua niin ja tehtyä diagnooseja :LOL: Taidankin syödä saavillisen silliä ja juoda kuution vettä niin kas, olenkin turvoksissa kuin pulla, niin ja siis tietenkin silloin raskaana ;)
 
Viimeksi muokattu:
äiskä - mielestäni eilisestä on tuo sinipäinen testi vahvennut.:):heart:

Esteri1 - dippaatko vielä illasta meille yhden R-testin?:)


ON..dippasin tällä kertaa Vauvala-firmasta saadulla ilmaistestillä(10mIU/ml).. ja jotahin punaista siellä näkyy testiviivasen kieppeillä, en oikein selkekää "viivaa", sellaista voimakkaan punaista kumminhin.
...kuviakin otin mutta kun tuo mies tuossa vieressä, en saata niitä tänne vielä laitella..kohta sitten;)

Täällä vihdoin sateli sitä vettä yöllä/aamulla/päivällä..nyt kaunis auringonpaiste ja niiiiiiin hyväntuoksuinen ilma!=)



Tässäpä nämä kuvaset olisi ja eihän niissä mitään viivasta näy..mutta kameran kautta näin kyllä haaleaa viivasta-pöh!: /
(alemmassa kuvassa näkyy viivanen kun sitä ei suurenna)


..nämä kuvattu 10-20 min sisään dippauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Esteri miten sä jaksatkin pitää meitä jännityksessä :D
Etkö millään haluaisi dipata jo tänään :whistle: en sit millään malttaisi oottaa huomiseen :popcorn: Jostain oon lukenu että kun menkat on muutaman päivän myöhässä niin sitten ois hyvätestata,,, eli sulla varmaan ke-to paikkeilla,,, mutta etkai ihunainen sinne asti venytä aaaahhhh... Kun en malttas oottaa "hätähousu kun oon :saint:"

mur-mur sulla aikapaljon tota punaväriä noissa siun testi kuvissa etten meinaa erottaa mitään,,, mutta ehkä alemmassa kuvassa erottuu viivanpaikka punaväriä ympäröimänä :p

Eikse ollu niin että toi hcg hormooni lisääntyy vaan jokatoinen päivä???
jos näin niin huomenna pitäs taas mun viivasen vahvistuu :D Kun mun mielestä on aikalailla saman vahvista kun eilisissä testeissä.
No täs illalla täytyy vielä yksi dippaillaan :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Iltasen alkua!

Mielenkiinnosta dippasin yhen o-testin just ja täysin blanco oli. Alan todella uskoa niihin omiin tuntemuksiin ja laskurin antamaan,että ovis oli ja meni sillon 5.6. Ja näillä mennään vaikkakin kuitenkin dippaan vielä huomen iltana, aamulla en kerkeä kun aikasin lähettävä liikenteeseen. :|
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Ok Esteri ihan hyvä päätös sekin ihunainen :kiss::heart: kyllä sä kerkeet kummasti testailla vielä :D ja on sulla ihana mieskin rinnalla :heart::heart:

Talvi lisään sut tonne piinailulistalle tuntemus päivän mukaan eli 5.6 ois sitten dpo 1 ja nyt mentäs sitten dpo 4 jookosta joo ihunainen :whistle: ???

No minähän se heitin vielä ilta dipit kehiin,,, jotenki tuntuu että mulla aina ois näin illalla paremmat hormoonit niin ovis aikaa ku nytkin :LOL:
Ylin testi on David ja alin OneStep, kumpiki r-testejä



Aika ihunilta nuo viivaset rupee jo näyttää :heart::D
 
Ähhh... Kirjotin pitkät pätkät ja sit tää herjas ja heitti pihalle :mad:. Sen verran väsyttää, etten jaksa uudestaan sepostaa, mutta tsemppiä ja viivasia kaikille tasapuolisesti. Siis äiskältä malliaottaen :).

Mä oletan, että se ovis sitten oli eilen. Tänään vielä oilitestiin plussa, mutta eipä kai sillä mitään sen suurempaa merkitystä ole. Mutta jos eilisen laskis 0-päiväksi, olis tänään jo huikeat dpo1 :LOL:.

Öitä!
 
Äiskä Vahvistuu vahvistuu :heart: :kiss:

Mur-mur viivanpaikka näkyy selvästi =) Ja siinä alhaalla varsinkin oli punaväriä viivan ympärillä

Esteri :heart: Kunpa olisi jo huominen :kiss: Ihana tekstiä odotellessa =)

Ja täällä juilii :x Illan dippi jo hailunee


......jospa sitä nyt.... :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73


Sunnuntai 09.06.2013

Nimi / ikä..................Kp......................yrityskerta

Esteri1 (39)....................kp 27/28..............yk 8
PippuriPiia-70 (42)...........kp 10/26-28...........yk 6?
Oliivitar (42)...................kp 18/26-29...........yk 6
Marza (43).....................kp 12/30................yk 2v
Talvi-74 (39)..................kp 16/25-28.............yk 4
Minttu71 (41).................kp 28/30.................yk 6
Mamma vaan (41)...........kp 13/24-25............yk 2v
Fiialiia (40+)..................kp 25/27-30............yk ?
äiskä-73 (40).................kp 27/29-33............yk 7
Justiina (40)..................kp 46/30-60............yk ?
Onnenmurunen (39)........kp 14/27-28.............yk 3
Morticia (44).................kp 11/29-35..............yk ?
Wienna (41)..................kp 36/?....................yk ?



Piinailupäivät:

oliivitar (42)........dpo 0
Onnenmurunen (39)....dpo 2
Talvi-74 (39).......dpo 5
Fiialiia (40+).......dpo 12
äiskä-73 (40)......dpo 13
Esteri1 (39)........dpo 14







Plussanneet:

Sirppuliini (40)........28.3.13........yk 2
mamuska7 (39)........22.4.13........yk ?
äiskä-73 (40).............6.6.13........yk 7 (varovasti)






Taustailijat/kadonneet:
Rominas (42v)............kp?/26-27.........yk2
sinivatukka (43)..........kp?/22-32.......yk4
sarialeksandra (42)......kp?/30...........yk2v
anuliini72 (41)............kp?/27............yk2
Tintti-Tiivari (42)........kp?/26............yk8
Tepias (42)................kp?/26-29.......yk10





HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää huomenta kaikille :flower:


Vau mikä ihana määrä on naisia piinapäivillä :D

Hu huu Esteri mikä tilanne sinulla siellä :confused:


Tässä minun aamu dippi diit ;)



Taitaa se viivanen sieltä vaan vahvistua,,,:rolleyes:

Vähän kurkkailin omia päivä tuolta laskurista niin tänään ois rv 3+4 ja la ois 19.2.14. :)
vielä pikkisen ootan kuitenkin...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Hmph, aamun varhaisina tunteina korkkasin digin. Ei raskaana. Pistin saman tien sitten o-testinkin ja samalta tuo näytti kuin eilen. Joko mulla on hormonit ihan päin peräseinäjokea tai sitten on todella hidas kehittyminen. Nyt en testaa enää, nyt odotellaan tätiä.
 

Yhteistyössä