40+ so what wol.13

Heipparallaa oliivitar ja muutkin. Hyvinhän mä olen voinut - ihan luokattoman hyvin. :O Kauhean vähän ollut oireita tässä raskaudessa, väsymystä vaan. Vähän vieläkin väsy jatkuu, mutta muuten ainoa muu oire on masun kasvu. Nyt kun on töissäkin kerrottu, niin saapi tuo kasvaa ihan rauhassa. Kaikki hyvin seuloissa ja ponteva kaveri näytti massussa olevan. Nyt vaan sitten kasvatellaan kumpua ja odotellaan rakenneultraa. Ja tietty myös teidän kaikkien siirtymistä tuonne odottajien puolelle! Mä luen tätäkin ketjua koko ajan ja peukutan hulluna teidän kaikkien puolesta. Niin kovasti toivon teillekin pieniäistä kasvamaan kohdun uumeniin.

Ihanaa lämmintä loppuviikkoa toivottelee,
Sirppuliini 13+2
 
Ihanaa Äiskä! Mä kyllä näen noissa testeissä ihan punaväriäkin ilman että mun pitää kaivaa esiin kiikarit ja suurennuslasit! Ja just niinkuin Oliivitarkin sanoi, niin ovisviivahan on tosi hienosti tummentunut kanssa. :) Mahtavaa ja toivon mukaan tulet tuonne Odottajien puolelle taasen. Ja samaa toivon Esterillekin tiettyki. Hirmupuuhkut täältä molemmille.
Kiitos kovasti ihuna Sirppuliini :heart:
Ihanaa että sinulla on raskaus sujunut noinkin hyvin :heart:
Kovasti toivoisin pääseväni taasen teidän seuraksenne odottajiin =) olen käynyt siellä lukemassa teidän tarinoita ja kovasti on sinne porukka lisääntynyt ihanaa :D
Katsellaan,,,katsellaan kuinka mun käypi!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Päivää kaikille!

Ihanaa,ihanaa. Täällä olen aivan kananlihalla ja melkeen jo itkettää teijän ihanille viivasille! Puuhkun innoissani punaväriä ja tupla tarttumista kahteen masuun kerrallaan. Ja muut Ihunat perässä. :heart: :kiss:

Joku täällä kyttää posteljoonia.....;)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Äiskän ja Esterin pohdintoja:

" Äiskä otetaanko yhteiseksi tavoitteeksi siirtyä tonne odottajiin? On tämä kyllä yhtä piinaa odotella selkoa, kun en minä oikein vielä usko.

Esteri sama täällä en minäkään vielä oikee usko,,, joten odotellaan vaan "



...mutta ihunat.. Mie uskon teihin
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Sirppuliini kyllähän myö perässä tullaan, kyllä lupaavalta näyttää Silitä masuasi miun puolesta

Äiskä Niin mie vähän uumoilinkin, saa kuurit jäädä taustalle, kun ovis pärähtää ;) Puolitoista viikkoa säännöllistä liikuntaa takana ja kuuri päällä: tulos -1,2kg =)
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Hävettää ihan tunnustaa ja kuvaa laittaa..täällä yx ihan pähkähullunen vaan..:ashamed::saint:


Heti dipatessa ei näkynyt mitään, vasta kun aikaa oli jonkin verran kulunut - kelloa en kyllä kattonut?..on siis roskiskamaa..mutta kumminhin kontrastiä säädeltynä tuollainen iiiiihan haalea, olisko pikkasen punertavaa..taitaa vain olla ne R-lasit silmillä taassiinsa..:LOL:

Niin ja luulen siis oviksen olleen vasta maanantaina..nyt siis dpo3..woe hywäinen aika:D..t o s i n, lemmittiin lauantaina ja en ole ovista tikutellut..ja vielä, etten varsinaisesti talletellut..eli tosi t o s i mäihä olis käynynnä JOS..


Talvi
- milloinkas sie dippaat?:wave:


Nämä testit ovat Vauvalasta tilailtuja herkkyyttä 25mIU/ml ja miusta vaikuttivat aika hyviltä.
Napakka pahvinen testi, ei sellainen ohut pliuru, niin kuin Perhoset firman..ja virtsa imeytyi tosi nopsaan ja kontrolviivanen jäi hyvin tummaksi - hieman Precheckin olioinen mutta ei niin leveä.


No, eihän tuossa mitään väriä näy - oikiasti..ja nyt max. olis dpo5..kattellaan, sano silmälääkäri:popcorn:

Tässä vielä toinen kuva, samaan aikaan otettu..

..miusta ihmeen selkeästi näkyy punaista jos todella on vasta dpo3..:confused:

..ovatkohan ihan surkeita testejä sillä tapaa, että näyttävät sel-ke-äs-ti punaviivasta tulkitsemisajan jälkeen?..:|


Ps..ja meitin Sylvikin karvanenhin päässyt poseeraamaan tuonne vasempaan alakulmaan..:D
 
Viimeksi muokattu:
Haa!

Posteljooni toi nuo dippikamat :D ja tarttee tunnustaa, tää kävi pissillä askiin ja dippas ovistestin. :p Oli tarkotus jättää vaan seuraavaan kiertoon vaan mikä ihme siinä paketissa poltteli??? Vaan ei tullu viivasta kun se kontrolli vainen. Nyt sitten mietin, jotta dippaanko enää vai jatkanko :confused: Kuitenkin nyt jo kp 13 ja lskureitten mukaan ovis olis pitäny olla eilen tai tänään. Vaan aivan puhdas nega oli testi. Ja sillon ti illalla oli oireina tuota kipuilua ja eilenkin oli sellanen menkkatuntemus alavattalla. Sanokaas nyt kannattaako dippailla aikuisten oikeesti vai jättää seuraavaan kiertoon. En ostellu kun 7satsin,että pääsen kokeilemaan ja tajuan jujun. ;) joo ja sitten annatte mulle ohjeen dipiti vaan ja täähän pissii kaikki tikkuset ja sitten lisää tilaamaan :LOL: Senkin Ihunat ketaleet! :heart: Ja tulihan sieltä noita r-tikkusiakin....:whistle:

Onneksi KUKAAN muu ei tiedä.....:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Talvi yhdyn mur-murin sanoihin dippaa vaan :D

Jees mur-mur säkin oot innostunut taas dippaamaan ;) ja viivanpaikka sieltä pilkistelee mun simmuihin :D:heart:

Tässä sitten mun iltapäivä satoa :whistle:

Testiajalla otettu


Ja testiajan jälkeen


Näkyiskö niissä hitusen punaista??? :p

Arvatkaa vaan polttelisko tehdä jo digitestikin aaahhh.... mutta jos malttas huomiseen ja seurailis kuinka nuo viivaset tuosta muuttuupi,,, :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Varovaisen varovaiset onnittelut äiskälle ja Esterille viivasista :flower: Ja toivottavasti muutkin saavat viivasia tikkuihin, olivat ne sitten o- tai r-mallisia tällä hetkellä. Juu, onhan se vähän rankkaa, jos koettaa joka toinen päivä innostua...

Itse en ole testannut. Ei se ole tuntunut ajankohtaiselta, kun on niin paljon muuta meneillään eli olen hankkinut itselleni kodin! Niinpä nyt pyrin eroon myös kaikista rasitteista ja ei kun katse tulevaisuuteen, jospa sieltä löytyisi sopiva ihminen (jolla olisi vielä terveet siemenetkin).

Jälleen aurikoista illan jatkoa! Jos tuntuu pikkasen kuuman puoleiselta, niin voi yrittää läpivetoa ja just avointen ikkunoiden ja ovien eteen tuulettimia, niin voi jopa viilentyä (luin tällaisen ohjeen jostain).

PS. Eipä tämä elo täysin auvoista ole, mutta jossain vaiheessa olisi kaiketi hyvä tunnustaa, että jos jokin ei toimi, niin se ei sitten toimi. Itse kaipaisin kovasti kumppania rinnalle, mutta jos joku ei siihen kykene, niin ei sitten kykene.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Oih, täällähän on viivaisia!!! Niille vahvistumista puhaltelee täältä hän. Ihanaa :heart:. Digejä ja niitä ihania tekstejä jään odottelemaan teidän kuvista.

Fiialiialle voimia ja tsemppiä!

Murmur, kyllä sitä vähän kannattaa varmuuden vuoksi testailla. Meidän molemmat lapset on saaneet alkunsa kierroista, jolloin sen ei pitänyt olla mahdollista, joten mene ja tiedä vaikka luonto yllättäis sinutkin. Sitä ainakin täällä toivon (ja mun toiveistahan ihmiset raskaaksi tulee, vai mitä :LOL:???).

Talvi, jatkahan testailua ;). Jos vaikka päästäis jännäilemään yhdessä...

ON: Munhan ei pitänyt kuluttaa niitä viimistä 4 o-testiä, jotka kaapista löytyy. Tyhmyyksissäni menin sit tänään (kp11 äiskän listan mukaan - kiitos siitä taas, kun ite en olis jaksanut laskea) tekemään testin kuitenkin ja viivat oli vähintään yhtä vahvat. Arpajaiset on siis pystyssä taas :$. Oliko se siis plussa vai vieläkö on vahvempaa odotettavissa...? Huomenna dippaan uudestaan ja toivon selkeää vastausta, kun tämä arpominen on niin ärsyttävää. Jos olisin rikas, investoisin välittömästi hymynaamoihin. Mutta köyhänä yritän vaan sinnitellä näillä. Aika ajoissahan tuo ovi on, jos se nyt jo olis.
Mieli on ollut jotenkin rauhallinen tän alkukierron ja kun nuorisokaan ei ole paikalla häiritsemässä, niin ajattelin, etten testaa. Nyt kuitenkin sain ruuvin kiristymään iteltäni tuolla viivalla ja heti paineet ajoituksesta nousi kattoon. Mutta YRITÄN ajatella niin, että jos ei tästä kierrosta, niin sitten seuraavasta.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
No niin ja tämän mamman tänillan viimuset dippaukset,,,:p
siinä ois david ja onestep r-testit päällekkäin

eka testiajalla...


ja toka testiajan jälkeen...


Kyllä nyt itsekin oon näkevinäni näissä punaväriä :p ootteko samaa mieltä???
ja huomenna aijon myös ekan digin testailla,,, eli sitä oottaen :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
Äiskän ja Esterin pohdintoja:

" Äiskä otetaanko yhteiseksi tavoitteeksi siirtyä tonne odottajiin? On tämä kyllä yhtä piinaa odotella selkoa, kun en minä oikein vielä usko.

Esteri sama täällä en minäkään vielä oikee usko,,, joten odotellaan vaan "



...mutta ihunat.. Mie uskon teihin
Kyllä oliivitar otetaan tuo yhteinen tavoite siirtyä odottajiin :D
Mitä pikemmin sen parempi,,, mutta hitaastikkin hyvä tulee ;) ja tavoitekkin kuitenkin sama jokaisella täällä :kiss::heart:
 
Talvi :D Dipidipi :kiss:

Mur-mur ihan selvästi tuo testi antaa viivasta :O Mutta miehän alkoin laskeskelemaan olisiko siun "ovistuntemus" ollutkin kiinnittymistä? Onko teillä ollut sutinaa lakanoissa aikaisemmin tässä kierrossa? :heart:

Fiialiia Onnea uuteen kotiin ja elämälle :kiss: Oma kumppani saattaa löytyä lähempää kuin voisi arvatakkaan :heart: Piinailethan meidän kanssa tämän kierron loppuun? Eihän sitä ihuna koskaan tiedä

Onnenmurunen Yes! Ei muutakuin hyödyntämään Täällä ovisviiva tulee helatiden, mutta ei vielä hyväksyttävän vahvaa, jopas se nyt alkoi viipyilee....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä