Heips kaikille.
Päivittäin luen, kirjoittelu jäänyt. iPhonella tai iPodilla kirjoittelu tuo älyttömästi kirjoitusvirheitä, läppäri pitäis siivota, mennyt jumiin. Suutarin lapsella ei ole kenkiä
. Mies siis alalla, kotona yli 10 konetta ja mulla ainoastaan jumissa
Täti tuli tänään, tai yöllä, tarkka on, ei päivääkään myöhästy. Olotila sen mukainen.
Loma alkoi maanantaista, 4 viikkoa,tytön PK jo Juhannuksesta kiinni, joten etätöitä senkin viikon tein.
Tasaisesti olen treenannut, salilla Pumpissa vähintään 4Xvko, BJJ( Brassi jiu-Jitsiu) 1-3X ja Judosta heinäkuu taukoa, sali kiinni, leirille kyllä menen elokuun ekalle viikolla.
Mulle treeni on lepoa, Ottiksen tavoin teen kotona koko ajan jotain, aamusta koti kuntoon, tyttö hoitoon, kaupan kautta tyttö hoidosta, ruoan laitto, treenit, pyykinpesu ja iltatoimet. Oon niin tottunut että, kaikki menee itsestään. Avoliitossa aikoinani 13 vuotta ihmisen kanssa joka ei tehnyt mitään, mikäli halusin pitää kodin siistinä, kaikki hoidettava itse. Siitä jäänyt " päälle", vie mennessäni, tuo tullessani. Kätevästi hoituu kaikki. Mies kyllä tekisi, mutta mulle sopii että, vkl saan nukkua pitkään, tekevät tytön kanssa aamupalan ja herättävät mut 11.00 pintaan. Täysin luxusta, kun Lumi herää vieläkin öisin, täyttihän 3 v toukokuussa. Ei malta nukkua, itse nukun 2-4-5-6 tunnin pätkiä, 4 yhtämittaista tuntia jo aivan mahtavaa
. En valita, vaikkakin myönnän että, tosi rankkaa välillä on, ilman treenin tuomaa energiaa,en olisi jaksanut. Fibromyalgia palasi täysillä kivuilla odotusaikana, siitä asti jatkunut,treenikipu ylittää sairauden kivun, sillä mä jaksan, hyvin
Tänään kävin laittamassa vasta 2008 kuolleen pikkuveljeni haudan, jotenkin ikävä mennä, samalla kävin vanhimman pojan vauvan haudalla, kuoli päivän ikäisenä myös 2008. Sai äidiltä bakteerin, mikä tullut pastoroimattomasta Pizzerian juustosta. Samalla reissulla muistui mieleen, miten meinasin veljen arkkua laskiessa hautaan, pudota itse, sinne oisin jäänyt 100 kiloisen veljeni sekä arkun alle. Tiedän että, veljeni nauraisi tälle kommeölukselle. Monta tiukkaa tilannetta hänen elinaikanaan, virhediagnoosin takia jopa pakkohoitoon minkä äidiltä salasin. Kuumakylmä hoitoja,sähköshokkeja ja vaikka mitä. Karkuyrityksiä, ja jopa minä luulin menneen sekaisin
. Pudotti 3 kuukauden jälkeen pöytälevyn varpaille, mätäni-kriittisessä tilassa sairaalaan tuolta suljetulta, sairaalasta joka nyt lopetettu. Kyllä olisi elokuvan ainesta. Veljelläni siis oli 3 kilon kasvain kehossaan 20 v. Diagnoosit vaihtui sienestä, ilmarinnasta, paniikkihäiriöstä ( ei juonut, ed. Diagnoosin takia) maksakirroosiin... No, tässä tuli kirjoitettua ajankuluksi vaikka mitä...
Juu- Mur-Mur pahoittelut tätsystä
. Hyvä että,edes loma sujui märästi, suhteellisen kivati ilman sukulaisten tuomaa lisämaustetta
Ottikselle mukavaa kesää, toivottavasti ukkokultas jotenkin " asettuisi", tai lähinnä sopu sijan antaisi
.
Nyt en pysty tällä iPodilla selaaminen, saattaa taas tekstit hävitä, ketkä kaikki lomailevat, kaikille tasapuolisesti IHANAA LOMMOO!!!!
Tädin yllättäneille pahoittelut sekä voimahali- on muuten voimaa tullut, haba isompi kuin aikoihin
Pitänee kutistua vähän.
Kiitos muutoinkin kaikille aiemmista kommenteista tänurheiluhulluuden suhteen
Mulla niin huono nimimuisti, etten ala kirjoittamaan väärälle nimelle vääriä juttuja.
Ottis, Mur-Mur vuosien aikana jäänyt mieleen,toki muistan Tattiksen, Breen, Kastehelmen jne.. mutta asiat menisi sekaisin
.
Pahoittelut jo tässä vaiheessa kirjoitusvirheistä, tällä niitä tulee, eikä voi esikatsella, mä ainakin hävittänyt koko roskan...
Kylläpä tuli tekstiä,sekalaista näin illan päätteeksi
Hyvää kesää ja rentouttavaa yötä <3