40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Joo, IVF pitkällä kaavalla alkaa. Huomenna alkaa nenäsumutteet, joita jatketaan noin kaksi viikkoa, ajetaan siis omaa hormonitoimintaa alas. 0-ultra on kahden viikon päästä, sitä ennen pitäisi olla vuoto. Ultran jälkeen on suunniteltu piikitykset ja viikolla 14 alkuviikosta punktio ja loppuviikosta toivottavasti siirto. Useampi kontrolliultra ilmeisesti piikitysten aikana.
Siitä kahden viikon päästä viimeistään selviää tuliko "tulosta"!

Varmasti käyn täällä päivittämässä tuntemuksia, kiitos tuesta!:)
 
Ottis
Gb Minä olen myös vähän funtsinut ns. välivuoden pitämistä töistä, vaikkei siihen varsinaisesti varaa olekaan, mutt kun näyttää ettei sitä vauvalomaa ole koskaan tulossa, täytyy jotain kehitellä.

Hienoa ett sait ajan hoitoihin varattua ja sulatteluaikaakin on =). Onnittelut :heart:!

Lilleriina Ei haittaa varmaankaan yhtään, vaikkeit ihan jok'ikiselle muista kommentoida ku tuota sun 'jutteluas' on niin kiva lueskella, ett kaikki varmaankin lukee ihan jok'ikisen kohdan, vaikkei omaa nickeä olis boldattukaan :).

OOAK Kurja jos näyttää, ett ovis karkasi. Halvoilla liuskoilla voipi testailla vielä pidempään. Tiedä vaikka se ovis sittenkin olisi vielä tulossa, vaikka... tiedän tapauksen, ett ovis on ollut kp5 ja siitä on raskaus saanut alkunsa. Ihan piinailujen alussa en minäkään uskaltanut luottaa ku digitestiin, mutt sit tän palstan innoittamana uskaltauduin opettelemaan liuskojen ja tikkujen tulkitsemista ja se tuli kyllä halvemmaks. Eilen saunassa itsekseni laskeskelinkin, että kun en ole tänä vuonna tilaillut testejä, olen varmaankin satasen jo säästänyt, sillä väistämättä siihen koukuttavaan hommaa myös upposi rahaa :ashamed:.

Rahasta jutun ollen. Eilen meinasi yöunetkin karata, ku ei velipoika maksellutkaan uusinta velkaansa, jonka oli alunperin luvannut maksaa perjantaina ja sitten pyysi lisäaikaa tiistaille. Ihan uskomatonta, ett mut tässä kuussa tosiaankin onnistuttiin putsaamaan jo tilipäivänä niin, ett saan totisesti miettiä, miten tää kuu eletään. Ei niin, ettenkö ukolta rahaa halutessani saisi, mutt kun haluan säilyttää ns. itsellisyyteni, niin en mielelläni häneltä rahaa ota. Joka tapaukses, velipoika pummi jo ennen joulua rahoja niin, ett sain itse shoppailla tosi hillitysti ja nostaa hänelle rahaa visaltakin ja kun viimein sain hänen aiheuttamansa visalaskun kuun vaihteessa maksettua, vie tämä tuhkatkin pesästä :(. Tosi kurja olo. Tekis mieli antaa tulla tuutin täydeltä, mutt sit kuitenkin säälin.

Wienna Nokka kohti uusia tuulia ja uskotaan täysillä, että hoidoista on apua ja sen pikkuisen syliinne asti saatte. Onnekasta suihkuttelua!

mur-mur Päivällä jo töistä poikkeuksellisesti tänne kurkkasin josko olisit testaillut. Kurjaakin kurjempaa jos oikeasti on jo tämä kierto eletty. Niin konkari näissä hommissa kuitenkin olet, ett uskon jos susta siltä tuntuu. Tsemppihali :hug:.

ON Mulla ovislimoja ihan kivasti havaittavissa ja yritän nyt tsempata itteäni miehen kaatoon. Edellisestä pupuilusta tai pikemminkin simppojen tyhjennyksestä kulunut 8 päivää, joten pitäisi simppastenkin olla ihan kohtuukunnossa jos 10 päivää oli se takaraja, ettei sen pidempää väliä sais pussien tyhjennyksellä olla. Toi velipojan temppu vaan veti mielen illalla niin matalaksi, etten jaksanut ajatellakaan lisääntymistä.

Lekuris kävin. Ei tulehdusta poskionteloissa, korvatkin ok, keuhkoista ei kuulu turhia tai mitään ylimääräistä, mutt lääkäri laittoi lähetteen verikokeisiin. Otetaan mm. serbit ja tän talven trenditaudin eli mykoplasman vasta-aineet. En alkanut sit tingata, ett testauttas keuhkoclamydiankin, sillä sitäkin meillä on jollakulla töissä ollut. Yskänlääkettä ei suositeltu enkä sitä kyllä ottaiskaan, sillä niin zombien musta tekee jo Resilarkin =).

Semmottii. Eilen sain yläkerran siivottua ja nyt oli tosi kiva kipasta tänne ku on niin valoisaa ja keväistä jo :saint:. Vielä olisi olohuoneeseen silitettävä verhot, mutt päätin, ett jos ei tänään nappaa, niin sitä ei ole pakko tehdä. Täytyy osata olla itselleen armollinen jos kukaan muu ei ole :LOL:.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille ja aurinkoista Keskiviikkoa.

Päivittää saisi minulle kp:si 5.

Täti kun on kurvannut paikalle ja uskollisesti aina jaksaa muistaa minua :)
Meillä hiihtolomalaisia tämän viikon jotta ei malta tässä istua vaikkakin mieli tekisi lukea kuulumisenne. Paremmalla ajalla sitten.
Omaa napaa sen verran kuitenkin että. Siais vanhemmuus asiaa pohdimme ja alamme viemään eteenpäin. Paperit on täytettynä vaan vielä odottavat lähettämistä.
Tuohan ei poista sitä että vaikka saisimme laina lapsen ei voitaisi vielä yrittää luovutetuilla soluilla hoitoa ja jos onnistuu ei haittaa todellakaan että lapsia olisi useampi. Olisi aivan ihanaa saada kasvattaa perhettä ja olla , hoivata ja saada elää lapsiperhe elämää pienten lasten kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Tertsut taas!!

Glearblue, Ai miten?? Siis otan 2 sivua auki koneesta?? Ei hitsin hitsi, mä oon blondi, vaikken ookaan, oikeesti! Tohon tekis mielis sanoa, ettei mun tietsikassa oo sivuja, vaan sellanen monitori:D! Muistaaks kukaan semmosta Speden ohjelmaa, jossa tuli niitä naisen logiikka-juttuja, joissa aina Hannele Lauri oli kovin "fiksu"?? Siinä se joku kerta meni naapuriin (lankapuhelin-aikoina) oma puhelin kainalossa ja laittoi töpselin seinään, kun se ootti puhelua joltain..Naapuri ihmettelemään, että mitä ihmettä sä teet, ja blondina se vaan sanoi, että kun hän odottaa puhelua, ja se puhelu tulee hänen PUHELINnumeroonsa, niin eipä jää vastaamatta, kun on puhelin mukana:xmas:! Tommonen olo mulla on koko ajan tän tietokonemaailman kanssa!!

Wiennalle kans, Glearin lailla, hurjasti paljon onnea tuleviin koitoksiin ja toivomme taatusti ihanaista tulosta teillekin, ainaski mä:heart:.Ja koko olkkari!

Kauniit kiitokset kaikille kivoista kommenteista/hyvän matkan toivotuksista!

Ottis; ikävä ihminen tässä kohtaa sun veljes:vampire:! Ei oo kyllä reilua, että joudut kärsimään ite siitä, kun toista jeesaat! Liian kiltti taidat olla kaikille kaksjalkasille, veikkaan mä! Toi raha-asia on niin kinkkinen, kun se ei puussa kasva kuiteskaan ja jokainen sitä ihan elämiseensä tarvii.. Mulle tuli tänään niin huono oma-tunto, kun mä huonohermo liikenteessä, lähin vähän "näyttää", kuinka mun auto kulkee..yks pissapää oli viereisellä kaistalla isottelemassa nääs, ja niin renkaat ulvo, nastat naukui ja meikä painaa kaasua pää punasena.. Sit aloin vasta adrenaliinitärinän häivyttyä miettimään, että mitä hiton järkeä mun on oma auto rikkoa tommosen kuu-ukkelin takia, ei niin mitään.. Niinpä pyhästi itselleni vannoin, etten enää IKINÄ lähe kisailemaan, vaan arvokkaasti vain ajelen "rouvallani":ashamed:! Tulis meinaan aika samperin kallis ja varsinkin turha menoerä, jos autoa joutuu tommosen hölmöyden takia korjailemaan.. Mutta kun "Hilkka"-täti käski, nih :rolleyes:!

Johan *mur-mur*lla taas synkeä ennuste omalle kohadalleen.. Voihan hitsipilli, jos noin pääs käymään.. Koitahan piristyä kuiteskii, lomaa on vielä jäljellä, joten nauttiahan voi kuiteskii ;)!

Ida-Karoliinalla hienot suunnitelmat! Voi, niitä vauvoja/lapsia on liian paljon tässäkin maassa, jotka sijaisperhettä tarvitsee/kaipaa ja ansaitsee! Se on vaan tietty mietittävä tarkkaan koko homma, ja kuinka selviää jos/kun oma kasvattama/rakastama lapsi lähteekin yllättäen "biologiseen" kotiin.. Mutta onhan se meillä kaikilla vanhemmilla edessä, että lapset on lainaa vain! Ketkä ennemmin, ketkä myöhemmin, mutta niin se vain elämä menee.. Tsemppiä siis tulevaan joka saralla!

OOAK; toi on niin totta, että jos niitä testejä alkaa kokeilee, niin nehän loppuu liian nopeaan, yllättäen! Mä silloin joskus tilasin niitä *mur-mur*;in vinkkaamia 10 sentin ovistikkuja jouksen, ja hitto ku pääs pissimisen makuun, niin koko ajan kävi hirviä rapina veskissä=)! En oo enää tilaillut yhtikäs mitään, ja se syy taitaa vaan yksinkertaisesti olla siinä, ettei oo pätäkkää! Mä oon niin pihi, etten kerta kaikkiaan raaski vähiäni tohon hommaan laittaa..

Meinasin taas romaania alkaa näköjään pukkaamaan, mutta säästän teidät siltä, ja jään odottelemaan, että olkkarissa vähän meininki vilkastuis...

Halibazuidaa ja hauskaa pikkuperjantaita, mulla onkin huomenna vapaa..JEEEEEEEE:wave:!

Lilleriina
 
Moikkaus!


Mie olinhin laskenut taas päivät väärin:eek:..tänäänhän onhin vasta 7.3!
..ja pitää tuota listaahin muokata, siellä on nimitäin kaikilla yksi päivä liikaa..sortsi!:saint:

Eli..miulla tänään dpo8..mutta kyllä tämä on selvä peli: tisut ei enään kipiät, lämmöt laski jo pikkasen ja ei tunnu missään, mitään - ainakaan SITÄ!:heart:..:(
 
Viimeksi muokattu:
Glearblue Nyt meikä kokeilee tuota "toisen ikkunan" aukipitoa :) Kiitos vinkistä

Wienna Peukutuksia IVF-hoitoihin (mulla ei ollut aavistustakaan mitä se tarkoitti mutta tankkasin vähän tietoa)

Ottis Kurjaa kun on raha tiukalla - tiedän tunteen. Kiestas mikä siivousinto sulla on, jos se kovasti jatkuu niin täälläkin olisi työmaata :)

Lilleriina Totta - kun pissimisen makuun pääsee ei loppua meinaa tulla :LOL: Noh, en käytä rahaa muuhun (siis suoraan itseeni) niin tuo pahe olkoon niin kauan kun ei pidä alkaa ruuasta tinkimään jotta tikkuja saisi (vaikka ei sekään pahasta olisi...tuota painoa kun alkaa taas kertymään)

mur-mur No höh, eipäs nyt sitä kirvestä vielä kaivoon kannata heittää :hug: Noista päivistä kalenterissa - mä tuumasinkin että olen vissiin yhden päivän kadottanut elämästä :)

ON (tämä tarkoittanee oma napa?) Pakko oli taas pissiä tikkuun - siis ne ihan huutaa mulle tuolla huussissa :) Tänään vuorossa sekä ovis että rtestit. Oviksessa haalea viiva. R-testissä viivan paikka - tällä kertaa sentään oikeassa paikassa (edistystä).
Rinnat on niin kipeet ettei voi ees rintsikoita päälle laittaa, ja menasin motata kun miäs ohimennen puristi, kiva tietty että puristelee silloin tällöin, mutta nyt olisi voinut jättää väliin muutoin kaikki ihan normia - nuo rinnat vaan askarruttaa - jokos se täti meinaa förskåttia ottaa kun tuolla tavalla kipeät ovat?

Haleja kaikille
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
LILLERIINA: Tässä sinulle lyhyt oppi tietokoneen saloihin, jopa minä "antinörtti" tämän osaan. Elikkä, nyt kun tätäkin tekstiä luet, niin näet näyttösi oikeassa yläkulmassa ensin punaisen raksin, sitten ne kaksi "ikkunaa" ja pelkän palkin kuvan. Jos napsautat sitä palkkia, niin tämä sivu häviää silmiesi alta *puf* no, sitten voit sieltä työpöydältäsi mikä ilmestyi eteesi aukaista netin uudestaan. Ja sitten vaan etsit uudestaan tämän sivun. Voit avata tämän "vastaa ketjuun" kohdan ja alkaa kirjoittamaa, sitten kun et muista, mitä kukanenki oli kommentoinut ja haluat sen tarkistaa, klikkautat näyttösi alareunasta "40+ so what wol.12..." ja *puf* jälleen, tuli se entinen hukkaan mennyt ikkuna takaisin (sivuista taisin ed. viestistä puhua). Näin voit seilata eri sivuilla. Näitähän voi olla vaikka kymmenen siellä alareunassa "lepäämässä" yhtäaikaa. Siitä vaan testaileen, toivottavasti sait tästä sepostuksesta jotain tolokkua.
 
Hyvät oli GB:n neuvot Lilleriinalle - osaat varppina noilla!;)
..ja OOAK siellä jo testaileehin:wave:

I-K
- kurjake akka kun taas siuthin muisti:vampire:
..ihuna, että sijaisvanhemmuutta sunnittelette - Onnen pipanoita matkaan:kiss:

OOAK - kyllä se miun kerto olis nyt tässä - siis, ei mahkuja enään plussaan..niin hem-me-tin hyvin mie tämän kroppani tunnen!:headwall:

Kyllä se tuo pettymys vaan kirpasee joka kerta hieman, ei sille mahda mitään:ashamed:

..taidan korkata olusen, jäi eilen 1 juomati:p

Mukavaista lltaa ihunille toivottelen täältä - yyyyhteishaaaliiii!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Wienna semppiä hoidon aloitukseen. Itsestä tuntui tuo edeltä ajateltuna pitkälle ajalle, mutta nopeasti se loppu peleissä meni. Ja minulla ei kovia oireita tullut sumuista, nenän kirvelyä eniten, mut nämähän on niin yksilöllisiä juttuja.

Lillis ihanaa matkaa teille vkonloppuna jos en myöhemmin muista mainita.

GB
voi olla, että ensin kuitenkin haluavat tehdä niitä verikokeita ennen hoitoja ja ne pitää ajoittaa kierron mukaan. Onnea hoitoihin, kyllä kannattaa kokeilla niin ei tosiaan tartte sitten harmitella, että oisko se auttanut. Ihana suunnitelma sinulla tuo vuorotteluvapaa. Pitkänkö ajattelit olla?

Ida-K hyvä suunnitelma teillä.
 
OIVIKKI: Näinhän se toki voi olla, että jotain ensin otetaan. Sepä selviää pian. Nyt vaan pitää antaa ajan kulua, kesällä olen jo paljon viisaampi ja kokeneempi tämän hoidon suhteen. Vuorotteluvapaan kanssa ajattelin niin, että jäisin ehkä syyskuussa pois ja palaisin töihin seuraavan vuoden. No, pitää tätä vielä miettiä, toisaalta mieluiten sille mammalomalle sit jäisin. Mutta käsittääkseni tuolle vuorotteluvapaallekkaan ei ihan suinpäin voi jäädä, vaan siihen tarttee aikaa ja suunnittelua etukäteen. Mutta pitkän työhistoriani ansiosta minulla siihen ois nyt mahdollisuus ja kaksi lapsistani vielä ovat alle kouluikäisiä, nythän minua kotona tarvittais. Ei kauheesti hyövytä enää viiden vuoden päästä täällä yksin kotona sit istua ja ihmetellä.

MUR-MUR: taasko siellä pyyhe lensi kehään ennenaikojaan? Kuules, mä neljä kertaa raskautuneena sanoisin, että pari kertaa on oireet olleet ennen plussaa juurikin sellaisia, että täti tulee just kylään! Tsemppiä vaan,vielä ei kannata luovuttaa!

WIENNA: Suihkautus sinne nenuun - siitä se alkaa!

LILLERIINALLE en tainnut muistaa toivottaa onnellista reissua! Eli onnellista reissua! :)

IIDA-KAROLIINA: Minäkin mietin tosissani tuota sijaisvanhemmuutta vielä viime kesänä ja syksynä, jopa sosiaalityöntekijää tapasin ja jututin aiheesta. Päädyin kuitenkin vielä aikeesta. Itse kun haluaisin sen ihan vauvan ja käsittääkseni juuri näitä pienempiä on vaikeampi saada. Onnea teille kuitenkin siihen matkaan, se on arvokasta työtä!

Oma napa: lähtee tänään käyttämään tyttöjä hevostallilla. Nuorinkin pääsee ratsastamaan :)
 
Ottis
anjamarita Olen pahoillani, että hoidot epäonnistuivat ja sun taustautumisesta myös :'( :hug:. Tsemppiä kaikkeen mihin sitten ryhdytkään. Nauti elosta pikkurinsessan kanssa :heart:!

mur-mur Oletkos dippaillut tänään?

Lilleriina Totta! Tuosta velipojan vipistä tänne kirjoitellessani ajattelinkin, että olen ihan liian kiltti ainakin noille kahdelle elämäni kakslahkeiselle :ashamed:. Mutt enköhän mä tästä pikkuhiljaa opi. Se ainakin on varmaa, etten ikuna enää lainaa yhdellekään ihmiselle lanttiakaan. Se on sit eri asia jos mulla joskus olis varaa jaella valuuttaa, niin sen kyllä tekisin. Siinä onkin ainoa syy miksi koskaan toivoisin voittavani lotossa. Olis kiva yllätellä raha yms. lähetyksillä kavereita ja sukulaisia =).

OOAK Mikäs dpo sulla nyt onkaan? Peukutuksia =) :heart:!!

Ps. En eilen silittänytkään verhoja olohuoneeseen, vaan tilasin sinne uudet ja nyt on sit hyvä syy antaa ikkunoiden olla verhoitta ainakin viikon verran toimitusta odotellessa =).

Gb Kivaa tallikeikkaa :wave:! Kiitos pikakurssista tietokoneen saloihin. Mun täytyy tunnustaa, etten vieläkään onnistu avaamaan näistä sivuista kahta rinnakkain, vaan mulla näkyy kyllä kaksi sivua, mutt se toinen on Fb.

IK Toivottavasti asiat pikkuhiljaa mielessäkin selkiytyvät. Olikos teillä vielä suunnitelmissa yrittää vauvaa hoidoilla?

ON Ei pupusteltu eilen, ei. Ajattelin, ett antaa Luojan hoitaa tän homman eli jos on tarkoitus, ett meille joskus vauva tulee, saa yläkerta hoidella myös ne himottamiset :LOL:. Ja sit tänään kuitenkin olin jo aamulla laittaa miehelle viestiä, ett pitäis tänään vähän koittaa peittoja heilutella =). Enpä sitä sit kuitenkaan tehnyt.

Kävin aamusta labrassa ja sieltä kotiuduttuani soitin eläinlääkärille ku Tytille on haavan alueelle tullut valtava, mun käteen just sopiva pallukka. Lääkäri epäili, ett joku alemmista (vatsakalvon?) tikeistä on auennut ja ett haava pitää avata uusiksi. Ts. Meillä on lekuriaika huomiselle puoli viideksi. Jäi taas mökkiviikonloppu pelkäksi haaveeksi. Näin tämä elämä joskus heittää. Vaikuttaa siltä, ettei noi katit tänä vuonna pääse nautiskelemaan ollenkaan jäistä järvellä ku tiedän, ett sitten kun alkaa olla sulia kohtia jäällä, en minä uskalla vielä katteja mökille ollenkaan.
 
Pikaisesti ON: nokkasumut aloitettu, ei ollut pahantuntuista eikä -makuista.
Tästä se lähtee!

Iski joku torstaimasennus; työpaikan vieressä on lastentarvikeliike ja siitä pitää mennä ohi, voi kele kun siellä oli taas isoja mahoja ja lastenvaunuja ostoksilla...: /
Ensimmäisen kerran tuli jonkinlainen katkeruuden tunne, olen yleensä hyvin positiivinen ihminen enkä edes kadehdi ketään, nyt otti päähän.
Lisäksi tajusin että olen vaan lihonut alkuvuonna vaikka piti laihtua että hoidot sujuu hyvin, aarrgghhh! Laiska ja tyhmä ihminen!:mad:
 
Wienna ystäväin, eihän sitä tunteilleen mahdakkaan mitään:hug:
..niitä vain täytyy oppia työstämään/käsittelemään ja kun tiedostaa esim. mistä se oma katkeruus johtuu ja hyväksyy sen, on se helpottavaa jo..:):heart:
..toki siihen katkeruuteen ei pitäis jäädä vellomaan..se kyllä kuluttaa&syö naista kovin..

Ymmärrän kyllä hyvin tunteesi ihuna ja toivonkin siulle niin kovin sitä pieniäistä tulevaksi:kiss::heart:


Ottis, GB
- enpä ole dippaillut(vaikka mieli kyllä olis tehnyt..)..on vaan jo niin varma tämä kierto - nega sellainen.:ashamed:


Mie heräilin jo ysin jälkeen..mutta sitten otin iltapäivä nokoset - 3h vetelin aivan kevyesti ja söpösti kuorsaillen!:D
Mukavaista Naistenpäivää jokikiselle tänne!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
anjamarita Pahoitteluni ja iso hali minulta :heart:

Ottis kovasti kuullostaa että olisi tullut haavatyrä - no onneksi ei ole vaarrallista :)

Wienna Tiedän hyvin tuon katkeruuden tunteen - kun näkee isoja massuja joka puolella...olen tuntenut sen usein, mutten ole vaan edes itselleni sitä tunnetta myöntänyt...no nyt myönsin :)
Minäkin olen lihonnut hirveesti - viime vuoden aikana yli 10 kg - jos yhtään helpottaa tieto ettet ole yksin siinä asiassa. Nyt häntä vaan pystyyn ja eteenpäin :)

mur-mur no kurjuus jos tuntuu siltä että on satavarma negakierto...mutta ystäväiseni... eihän sitä kummiskaan koskaan tiedä :)

ON Mulla on tullut paise nivusiin!!! Huomasin sen saunassa ollessa - miäs teki siitä maailmaa suuremman asian ja hyvä ettei tilannut mulle ambulanssia.

Uudet testitikkusetkin saapuivat - ja noh valehtelisin jos sanoisin etten ole testannut :) pakkohan sitä oli lirutella että näkee että toimivatko ja että varmasti tulee tarkistusviiva :) Tarkistusviivan kaveriksi tuli jälleen viivanpaikka.

Ottis Dposta ei hajuakaan, kun en ihan tasvahvaa ovisviiva saannut aikaiseksi - mahdollisesti (painotus sanaan) voisi ehkä olla Dpo 6...mene ja tiedä :)

No minä huvittelen itseäni tikkuun pissimällä - niitä tuli taas niin rutkasti, mutta selitin itselleni että voin ne sitten lahjoittaa tyttärelle kun en enään halua dipata (ja koskahan sekin olisi?)

Minä menen nyt paiseineni kattomaan telkkua, otan kissan tai koiran kainaloon tai sitten tuon ihanan ukon - paha vaan kun sen viekussa alkaa aina tekemään mieli - eikä se nyt tuon paiseen takia varmaan ole paras mahdollinen tunne :)

Illanjatkoja kaikille - niin ja hyvää naistenpäivää
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (42).............kp2/20-30...........yk6............1.
sarialeksandra (41)..kp5/32-35...........yk.yli 1v......................2.
Iida-Karoliina (48)....kp7/26-31...........yk2.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp8/28................yk8...........5/1.yht.
annekristiina (47).....kp12/26..............yk3....(2007) 5./2.yht.
Rena (40)............... kp13/21-23..........yk4(km12/11)1.
OOAK (49)...............kp13/26-28..........yk3..(Km1992)4/1yht.
Minttu2011 (43).......kp14/27-29..........yk1v 6kk( 04/11)...3.
bugsy (41)...............kp15/29-31..........yk5......................9.
tattinen (41)............kp15/22-28..........yk17(2km.)5/1.yht.
Ninni-70 (41)...........kp17/30...............yk3.......................3.
Whisky Peat (36)......kp19/30-35..........yk7...(tm 7/11)..3.
Wienna (40).............kp21/25-27..........yk4v.............1.
pikkutirri (42)...........kp23/28-30..........yk15(6&8/2011)4/2yht.
Euphonia (40)..........kp25/25-26..........yk26......................1.
Saippa (41)..............kp?/26-28............yk6.......4./1.yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita





*mur-mur*(46).....dpo10



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ninni69 - se akan kutale kerkesi taas..:kieh:..pahoitteluni:hug:
..tulevalle kiertoa:heart:

anjamari - pyynnöstäsi, laittelin siut taustalle..ikävä kummiskin:(..
..mutta, koska tahansa siut lisään mieluusti takaisin listalle:kiss:

Toisipa kevät jotahin ihunaa siun elämääsi:heart:

ON..dippasin sitten kummiskin eilisellehin päivää - blanco
..ja miun silmillä se viivan paikka, ei muuta..

..sen verta vi***taa:mad: jotta taidan vetäistä sauhut..viimeiks yli 1kk sitten pössyyttelin..join siidukan ja olusen tuossa illalla jo, pikkasen maistelin minttu likööriähin - yäsk, ei ollunna miun juoma olleskaan:O..ja kaapissa on vain Brandyä..eikä sekään iske:x..samperi soikoon ja just nyt ois maistunut!:p

Ötyistä ihunille:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Wienna Hyvä, että sumuttelut sujuu hienosti =). Onnea matkaan :heart:!

OOAK Voipi olla haavatyrä just, mutt siitä ollaan varmasti jo tunnin sisään viisaampia, sillä aika lääkäriin puol viideks. Neito ei ole kyllä yhtään sairaan oloinen. Hyppii, pomppii ja pelaa futista kuin viimeistä päivää. Vähän leovoton on ja juttelee paljon.

Hih, ollapa mullakin noin, että ukon vieressä alkais aina tehdä mieli =). Eilen oli alapää niin kuiva, ett epäilin oviksen olleen jo keskiviikkona, mutt taas tänään tuli pyyhkiessä ovislimoja. Tänään tuskin pupustellaan kuitenkaan. Olen jotenkin jo sopeutumassa ajatukseen, ett sen hetki tulee sitten kun tulee, spontaanisti ja ilman, ett minä tuijottelen kalenteriin ja jos joskus käy kyllin hyvin, se kerta on se oikea kerta :).

Mitäpä ne sun tikkuset näyttää??

mur-mur Voi pihkuran pahkura :'(. Olen pahoillani. Toisaalta niitä testejä on ihan hyvä säästellä tuleviin kiertoihinkin, ettei sen puoleen haittaa, vaikkei niin tiuhaan testailekaan. Halit :hug: sulle :kiss:.

ON Iski hillitön väsy tähän koneelle istahtaessa. Töissä viipyilin pari tuntia normaalia myöhempään, vaikka olin suunnitellut, ett otan kunnon nokoset ennenkuin lähdetään neitosta viemään lääkäriin.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Ninni-70 Plussatuulia sinulle myös :heart:! Olkoon tämä The Kierto :kiss:.

ON Tytillä oli ns. napatyrä eli vatsakalvon tikeistä oli osa auennut. Avattiin haava ja neulottiin uudet tikit sisälle. Tytti sai samalla rasvaimun, sillä lääkäri oli vähän leikannut pois ylimääräistä nahan alaista rasvaa :). Reppana nukkuu nyt pesuhuoneen lattialla. Mun tekis mieli mennä nukkumaan myös, ett jaksan sit yön kulkea perässään ku hoippuroi ympäriinsä. Lääkäri oli joutunut välillä lisätä nukutusainetta, joten voi olla, ett nukkuu nyt pitempään kuin viime kerralla.

Ja ukko on yhtä tylsä ku viimeksikin ja on linnoittautunut yläkertaan töllöttämään ja menee vissinä nukkumaan välittämättä yhtään miten meidän pikkunen voi :'(.
 
Ottis No nyt on tyrä korjattu ja kyllä se nopsaa siitä toipuu. Nenupusu kissalle meidän kissoilta (joita siis on useampi)

ON Paise on melkein poissa - vähän leikin tohtooria sitten eilen - yöllä aattelin että ei ollunna hyvä idis kun sattu niin maanp****leesti mutta nyt päivän mittaan se on kutistunut kutistumistaan - ja aaah nyt se on melkein poissa :) Kyl vaan musta hyvä tohtoori olisi tullut :D

Dippasinkin tuossa o-testi = melkein blanko ja R-testin tarkistusviivan kaverina jälleen se viivanpaikka...huomena taidan vaan dipata tuon R-testin...tai jos maltan pidän välipäivän.

Nyt yläkertaan katsomaan leffaa ja syömään namppaa (jos koiruus antaa rauhassa syödä, kun se on aina nenunsa kanssa sängynreunalla - se on hiukan suloinen kun se parkkeeraa kirsunsa sängyn reunalle ja se heiluu ees taas kun haisteleepi) :D

Hyvää Yötä Ihunaiset :heart:
 
Viimeksi muokattu:
OOAK kirjoittelit..
Nyt yläkertaan katsomaan leffaa ja syömään namppaa (jos koiruus antaa rauhassa syödä, kun se on aina nenunsa kanssa sängynreunalla - se on hiukan suloinen kun se parkkeeraa kirsunsa sängyn reunalle ja se heiluu ees taas kun haisteleepi):D

Voi, miten toinen onkaan iiiiii-huna - muiskis hälle!:heart:
 

Yhteistyössä