40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta ja mukavaa viikkoa! :)

Onpas ollut harvinaisen hiljainen viikonloppu tällä palstalla. Yhdelle sivulle mahtuu monen päivän kuulumiset. Keskeneräiselle, Ninni69:lle sekä bugsylle toivottelen kovasti plussatuulosia ++++++++!! Ja pikkutirrille oikein erityisplussapuhurit :heart: - mitäs kuuluu näin dpo11 kohdalla?

Tringa - mitä alkioille kuuluu - saitko mukaan ja pakkaseenkin? Toivottavasti kaikki menee hyvin :heart:!

Mitenkäs Piitun hoito etenee? Toivottavasti oikein hyvin! :)

anjamaritalle pahoittelut negasta :( ja onnea seuraavaan kiertoon!

Mintun mattojuttua oli hauska lukea :wave:. Toivottavasti miehen selkä on jo kunnossa :)

mur-mur - väsymyksenkarkotuspuhallus sinulle!! Ottis - mitä sinulle kuuluu? Toivottavasti viikonloppu meni mukavasti =).

ON: Mulla hoito etenee ja tänään ehkä saan kuulla milloin mahdolliset munasolut kerätään. Hyvin on kai asiat edenneet ja vain pientä nipistelyä aika ajoin tuntuu munasarjoissa. Normaalisti olen voinut elellä enkä kyllä tälle hoidolle paljon odotuksia ole laittanut.
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43).........kp5/28-41......yk3.....................2.
annekristina(46)........Kp6/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp7/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp10/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp13/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp20/20-30......yk 1.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp21/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp23/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp23/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp25/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp31/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp32/?............Yk1......................4.
bugsy (41)................kp34/?............yk1.......................9.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





pikkutirri (42)....................dpo11
Ninni69 (42)......................dpo11





Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Ottis
Putunen Onnea matkaan, toivottavasti saatte monta ja hyvää munista kerättyä elämän koriin :heart:. Kiitos toivotuksista, viikonloppu ja loppuviikkokin meni ihan kivasti. Keskiviikkona purin omaa kiukkuani siivoamalla kotona perusteellisesti alakerran ja kun mies tuli kotiin eikä puhua pukahtanut, pakkasin kamani ja katit autoon ja hurautin mökille. Mies siellä myöhemmin pyrähti, mutt ei jäänyt yöksi ja kovin arastellen tuli torstaina kyselemään, ett mitähän tehdään. Sanoin, ett nyt voitais hakea mökille puita kun oli niin hyvä sää ja puusavottaanhan sitä sit alettiin. Kun mies roudas kärryn pois, aloin minä laittaa ruokaa ja niin oli sit mieskin hakenut kamojaan kotoa ja tuli mun kanssani mökkilomaa viettämään. Torstai-ilta meni hissuksiin paitsi ett silloin ilmoitin, etten seuraavana päivänä tee mitään, ett ehtii kyynräpää parantua ku oli kaikesta raatamisesta niin kipeä. Perjantaina lähti mies siis yksin shoppailemaan ja mä jäin mökille viettämään 'laatuaikaa' eli vaan maata röhnötin kattien kanssa ja lueskelin. Mies tuli ip kotiin kuin uudistuneena miehenä tuliaisineen ja iltakin meni kivasti ilman alkoholilla läträämistä. Lauantaina sit mun yks kamu tuli mökille ja siitähän kehkeytyi melkoiset bileet, mutt kivaa oli loppujen lopuksi. Mulla tosin oli jo edellisestä illasta sellainen olo, ettei nappaa yhtään eli otin itse hyvin iisisti ja lopulta odotin, ett vieraat lähtis, ett pääsen rauhassa lukemaan. Aamusta nukuttiin pitkään ja eilen tultiin vasta ip kotiin. Kiva mökkiloma siis oli ilman nettiä, puhelintakin käytin vain pakon edessä :). Säät salli ja nyt on sellanen olo, ett kerrankin loma meni talteen ku sai paljon tehtyä, mutt ehti myös ihan vaan olla ja nauttia olemisesta.

Minttu2011 Kova koulaaminenhan tuossa miessä on ja välillä tuntuu, ettei jaksaiskaan, mutt kiukut menee hänelläkin onneksi ohi.

Bugsy :). Sen valojutunhan kävi meilläkin niin, ett minä en todellakaan ollut siihen syyllinen, vaan se vehje mikä liekään oli vaan lauennut ihan omia aikojaan. Asiasta jo melko varma oli ke-iltana kun mies kävi mökillä, mutt eipä ollut herrasta silloin vielä sanomaan, ett oli väärässä. Torstaina sitten vasta kertoi =).

Hirmusesti on tapahtumia ollut loppuviikon aikana. Kaikille piinailijoille hirmuisesti onnea, että tämä olisi nyt Se Kierto :heart:!

ON Ai niin juu, purkautuhan se meillä selibaattikin sitten lauantai-aamuna :).

Palaan paremmalla ajalla. Muistuttakaa mua, ett lisään Rominaksen synnyttäneisiin :). Hänen tietään raskauteen muistelin sunnuntai-aamuna sängyssä loikoillessani ja muistin unohtaneeni lisätä.

Soili ja Mindy<3 Onnea matkaan, rohekutta ja uskoa, ett kaikki menee hyvin :hug:.
 
Mukavaista alkanutta viikkoa ihunaisille!

Pikkutirri, Ninni - ++++++++:whistle::heart:

..ja muillehin loppukiertolaisille - :heart:PLOP PLOP:heart:=)

putunen
- hoidon onnistumiselle peukutukset d=)b täältä!:kiss:

ON..mahani on kuin bul-lea iiiiiilmapallo ja prut prut kaasua purkautuupi peräpäästä:whistle::D
..ja syynä tähän - italiansalaatti ja siinä olevat herneet..a i n a sama juttu!:p

..aikas hiljaista täällä tosiaan ollut..missäs te olette ihunaiset..HuuuHuuu!??:wave:

T. mur-mur Kp21
 
Viimeksi muokattu:
Tänne väsyä vaan. Digitestiin ei tullut vielä hymynaamaa, kuten ei viime kierrossakaan kp13. Vasta kp14 sain hymynaaman. Davidin puikkotestissä viiva on vahvistunut, muttei vielä likimainkaan plussa. Ehkä jo huomenna :) Saa nähdä, jaksetaanko tänään lempiä, vai jääkö huomiselle...
 
Ottis
Rominas Ja sehän me muistetaan, että kun sulla on vauvakuume päällänsä, se sitä totisesti on =). Ihanaa, että tuntuu tuolta. Sut viimein synnyttäneisiin tällä palstalla lisäsin :heart:.

WP Ei hirveätä stressiä, vaikkette tänään jaksaiskaan pupuilla, sillä huomennakin ehtii vielä hyvin jos silloin hymynaama tulee. Onnea matkaan :heart:!

Pikkutirri ja Ninni69 Milloin olette ajatelleet testailla? Vai pitäiskö kysyä, että plussailla :heart:? Peukutuksia!!

mur-mur Sullahan tuli nyt ovis aikalailla myöhään. Kp17 oli mullakin se maaginen päivä, jolloin oli ovis ja siitä tuli se tärppi. Peukutuksia :heart:!

Tuntuu, ett oon ihan pihalla, vaikkei niin hirveän monta päivää ehtinyt olla, etten täällä käynyt. Mulla ollut aivan ihmeellisiä oireita, viime viikolla oli 2-3 päivää tisut niin kipeät, ett luulin tädin yllättävän etuajassa ja viikonloppuna nippaili varsinkin vasenta puolta muniksista niin, ett olisin voinut kuvitella vasta Oilin olevan tulossa vierailemaan. Muistaakseni keskiviikkona pitäis alkaa menkkojen ja siitä aloitetaan taas uusi lasku =). Ottis kp26
 
Hyvää alkanutta viikkoa:)

Kaikki luin, mutta kommentoiminen hankalaa, kirjoittelen iPodilla, mutta onnea, tarrasukkia ja pupuiluja kaikille tasapuolisesti.
Ottiksen lomakin sujunut leppoisasti, sepä mukavaa:)
Itse(.) täti, tuhmanuttu poistui viimeinkin. Kipeenä ollaan oltu, enterorokko, mygoplasma, keuhkis, korvatulehdus sekä mulla lähti ääni, Lumilla lisäksi märkärupi. Poika 16v, eristi itsensä loman ajaksi omaan huoneeseen, säästyi kaikilta, mies vaan yskän sai, sitäkin rajumman.
Itse olin duuniporukan kanssa luxuslomalla, koulutusmatka, mutta täysin hemmotteluloma. Hotelli Hiltton, kaikki viimeisen päälle hoidettu, lounaat, kahvit, shamppanjat, spa hierontoineen, minibaari, huonepalvelu ja yhden illan illallinen 13 ruokalajin paikassa, 8 naista, maksoi n. 5000€, eipä itse tälläiselle lomalle pääsisi! Sairastuin kolmantena päivänä, pedissä meni, mutta puitteet oli hienot, jos positiivisesti ajattelee.
Kotiin palattuni, mies lähti Lontooseen, palaveri päivästä iltaan, aamulla kotiin. Sitten 16v synttärit vkl, siinä sitä meidän perheen ohjelmaa.
Itse käyn siis bodypumpissa 4-6x/vko, judossa lisäksi. Pudotin tuossa loput raskauskilot, -21 kiloa, 7 vko ja 5pv. Löin toimarin kanssa 1000€vetoa, lupasi pudottaa -15, lähti 7, mä lupasin -20, putosi 21:). Tonni tuli. Annoin haastattelun tämän kuun Hymyyn, Terveysosioon, joten siellä olen, en välitä vaikka täältä tunnistetaan;).
Mä olen aika avoin luonteeltani, mutta ymmärrän, että moni haluaa pitää itsensä tuntemattomana.
Kohta voisi aloittaa harjoituksen, tärppiä tuskin heti tulee, viimeksi kesti vuoden KM n jälkeen, ikääkin tullut vuosia lisää, mutta jos onni on, tervetullut yksi vielä. Tyytyväinen neljään olen, onnellinen heistä kaikista. Oli rankkaa keskimmäisen pojan kanssa, koulu loppuun saatettu, Intti teki miehen, muutti kotoa, tyttöystävä, 1,5 vuotias lapsi(tytön), mies kuoli, mutta hyvää perhe-elämää viettävät.Vanhimman pojan poika siis 4, viileähköt välit, ei minusta johtuvat, vaimo minun ikäinen, poika siis 26v. Teki muutamia erehdyksiä elämässään, isäni suhteen, ei ehtinyt selvittämään, isäni kuoli 2007 leikkauspöydälle, umppariin, veli sitten meni nelikymppisenä vuoden päästä, pojan poika päivän ikäisenä samana vuonna ja mun KM. Mutta nyt elämä hymyilee. Tässä mun taustat, osa varmaan muistaakin. Seuraavaksi keskityn teihin, nyt "tunnette" minut..Urheiluhullu, itsepäinen vesimies, liian tiukka ainakin itselleen, ei alkoholia, ei tupakkaa, terveelliset elämäntavat, mutta ei koske muita kuin itseäni. Miehelle maistuu lasi viiniä, konjakki silloin tällöin, mutta Lumin syntymän jälkeen, ei varpajaisia lukuunottamatta ole itseään humalaan juonut, vaikka olen sanonut että menisi tuulettumaan, ei halua, ymmärrän toisaalta, eka lapsi, nauttinut ennen meitä vapaudesta, kokee isyyden isona asiana:). Nyt lopeatan (.) suuden.

Hyvää illan jatkoa, tutustun muihinkin kuin Mur-Muriin ja Ottikseen, vaikka lukenut jo 2009 Lumin syntymästä, muiden asiat menneet ohi korvien, Ottis ja Mur-Mur jäänyt päällimäisenä ulosanteineen mieleeni...
 
Viimeksi muokattu:
annekristiina - sie olet kylä rohkea kun annat nimellesi kasvot - Onnea vielä tuosta painon pudotuksestasi!:wave::flower:
..pitänee ostella marraskuun Hymy kun ilmestyypi;)

..miulla vaan vielä odottaa kaapin kätköissä viikon Easy Diet keitot&Smoothiet..huoks..mistä saisinkaan sen k i p i n ä n aloittaa?:headwall:

Ottis
- ei miulla sitä ovista sitten varmaankaan ollut:|ei lämmöt tahdo nousta/pysyä ylhäällä ja oviksestahan(oletetusta) olisi jo 12vrk(dpo12)..aina oviksen oltua nousseet dpo2-3 välillä(ainahin noiden 4 tärpin ollessa kyseessä)

..ja tärppihaaveet mie koetan vain unhoittaa kokonansa..näin se vaan nyt menee, opetellessa kuumettomaan eloon..:)
(..ja ihunaiset..voin kyllä myöntää - EI ole helppoa ei..:ashamed:)

WP - onnekasta oviksen bongausta ja talleteluja!:wave::heart:

Nati nati ihunaiset:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta ihunaiset :)
Täällä ehkä näyttäs nyt että sairastelut 7 viikon jälkeen ois selätetty..huokaus.. Syksy on hanurista :( muutenkin niin vetämätön olotila koko ajan että itseäkin huolettaa kohta.
Piti sittenkin tilata ovistikut:p Jos tänään alkais tikutteleen :) Selkä niin pirun kipee että pakko alkaa käymään taas vesijuoksussa. Tässä menny pitkä pätkä ihan laiskotellessa ja lihotessa että nyt tämän tätin pakko ryhdistäytyä.
pitäkää muksu päivä kaikki ja hurrrrrrjasti plussapuhureita:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

anjamarita (43).........kp6/28-41......yk3.....................2.
annekristina(46)........Kp7/26...........Yk1.................5./2.yht.
putunen (42).............kp8/25-26.......yk yli 1v.............3./1.yht.
tattinen (41).............kp11/22-28........yk12(2km.)5/1.yht.
Whisky Peat (35).......kp14/32-33.......yk3...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42)..............kp21/20-30......yk 1.........................1.
Minttu2011 (43)........Kp22/27-29......yk1v 1kk( 04/11)...3.
pikkutirri(42).............kp24/28-32......yk10 (06&8/11)..4./2.yht.
Euphonia (40)...........kp24/25-26......yk22......................1.
Keskeneräinen(38)....kp26/22-24......yk4.......................3.
Zillian (42)................kp32/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp33/?............Yk1......................4.
bugsy (41)................kp35/?............yk1.......................9.
Mahdotontako (46)....kp?/23-30........yk15.....................1. yht.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





pikkutirri (42)....................dpo12






Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia kaikille!

annekristina: kiitos avoimesta esittelystä!=)

Tattinen: Toivotaan todella että tuo pitkä sairasjakso olisi nyt mennyttä!:flower:

Ja ON, se onkin mielenkiintoista: olin jo IHAN varma, että tämä on SE kierto vaikka ne apukeinot jäivätkin kaappiin.Vaan la iltana tuli ihan hiven punaista liman mukana, samoin eilen. Ei voi vielä tädiksikään kutsua mutta r-testiliuska näytti vain viivanpaikan. Toisaalta on vasta dpo 10. Se voi kyllä olla että täti rynnii koko voimallaan tänään ja vaihtaa kiertopäivän ykköseksi.

Lääkärini ovat saaneet sovittua puhelinkonferenssiajan ensi maanantaiksi, joten sitten saan "tuomion". Toisaalta on kyllä sellainen olo että kun tuo apukeinopaketti on kotona käden ulottuvilla, en välttämättä hirveästi kertoile lääkärille, käytänkö sitä vai en.

Plussapuhureita syksyisten tuulien sijaan!+++:whistle:
 
Heips kaikille!

Täällä on ollut suht hiljaista.

Miten olet noin pienessä ajassa saanut tiristettyä noin paljon kiloja pois annekristina ? Olet kuitenkin varmaan harrastanut liikkumista aina, joten ruokavaliollako?

Huima on suoritus. Mahtavat onnittelut.

Itse olen nyt tässä pikkuhiljaa aloitellut, ja punnitus olis ens viikon maanantaina, joten voin kertoilla tännekin, jos jotain kiinnosta.

Tarkoitus on ensi kesään mennessä saada pois 20kg, olenhan kerran aikaisemmin tehnyt saman tempun, joten TIEDÄN, että jopa minulle se on mahdollista.

Täällä on siis kp 35/31. Ei mitään tuntemuksia. Olen testaillut ja hailukkaa viivaa näyttää, niin r-testi kuin o-testikin. Minähän käyttelen noita susia o-testejä tähän tatkoitukseen, koska niissä tuo päiväys menee kohta ja on niitä tuolla kaapin päällä.

Mitenkä mur-mur tuo davidin herkkä r-testi käyttäytyy, oletko lukenut jostain onko luotettava? Kuinka vahvaa viivaa se ylipäätään näyttää?

Voin yrittää ottaa kuvia tosin kuivuneista testeistä, mutta en todellakaan mene vannomaan, että ne onnistuvat, saati että saan laitettua tänne.

Laskennallinen ovis oli kai 8. päivä, mutta mun mielestä on voinu olla vähän myöhemminkin.

Yritetään, josko onnistuis kuvata ja liittää.

Heipat kaikille!

Katellaan nyt miten menee.
 
Aijaa.com - 8940679.jpg

Tässä tuo kuva, toinen hukkui jonnekin.
En muista päiviä milloin nuo on otettu, mutta aikajanassa siis ylhäällä vanhin alhaalla uusin.

Kaksi ylintä joskus 3-4 päivää sitten, kaksi keskimmäistä eilen, ja uusin tältä aamulta, muistaakseni. En ole varma noista vanhimmista.

Siksi teen noita o-testejä, koska mulla ei ole enää kuin yksi davidin r-testi, jonka aion tehdä huomenna aamulla. Katotaan onko viivalle tapahtunut yhtään mitään.
 
Oho bugsy!! :O :heart: Sinähän oikein yllätit meidät, ainakin minut! Ei nuo davidin herkät testit turhia näytä (ovat siis luotettavia jos testiajalla katsoo), ja eivät kyllä hirmu vahvaa viivaa näytä helpostikaan. Joten kyllähän sulla taitaa raskauden alku siellä olla? Onnittelut! Nuo vihreät kai siis on r-testejä ja vaal.punaiset o-testejä vai?

Keskeneräinen - plussapuhallus sinulle. Jospa testi näyttäisi vähän myöhemmin jo eri tulosta eli plussaa!! :heart:

tattiselle onnittelut tautien selättämisestä!! =)

Hienoa ottis- että saitte selibaatin selätettyä vihdoin! :wave:

annekristinalle onnittelut hienosta kilojen karistamisesta! Mulla tuntuu nämä ivf-hoidon hormonit tuovan vähän ylimääräistä, joten täytyy sitten ensi keväänä karistella muutama kilo pois.

on: eilen ultrassa näytti ihan hyvältä, kai 4 munarakkulaa kasvamassa kummallakin puolella ja tasakokoisia. Ens viikolla sitten punktio ja siirto näillä näkymin, jos taas sinne asti päästäisiin :) - niin ja kiitos kaikille tsempityksistä ja onnentoivotuksista hoitoon! :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Kiireellä tehty: Ihanaista päivää Ihanaisille Naisille. eilen tein asuntokaupat, tänään täytän 50 v ja kaiken lisäksi takalisto alkoi vuotamaan vaan 23 pv väliä :( että näin täällä...

Mutta ihanaa päivää!
 
Onnea huimasti Mafinkalle, sie synttärityttönen!! :flower: Ja onnea myös asuntokaupasta!

Ja oi Bugsy, saakohan jo onnitella sinne päinkin..??? Selkeitä viivoja siun testeissä! db!

Ottis, hiphip hurraa selibaatin loppumisesta! =)

Putuselle hurjasti onnea hoitokiertoon ja tsempityksiä muniksien kasvatteluun. :heart:

Miun muniksien keräys oli maanantaina, saalina nyt loppujen lopuksi sitten 9kpl. Tänä aamuna sain kuulla, että niistä oli 7 kypsiä ja nyt on 5 hedelmöittyneitä. Huomenna saan pikkutaimen kyytiini, jos kaikki menee hyvin...ihan itkettää. Se jo, että kuuli että miun munasolut ovat hedelmöittyneet saivat silmänurkat kostumaan -- kun sitä raskautta ei ole tähän mennessä saanut kertaakaan edes alulle. Mitä tahansa voi tietenkin vielä tapahtua, mutta ainakaan tuomiota ei tullut siitä että nuo munikset olisivat täysin hedelmöityskelvottomia... voi kun mie niin toivon ja rukoilen, että tämä nyt onnistuisi.

Ja samalla toivon sitä samaa teille kaikille ja puhaltelen parhaani mukaan plussaisia tuulia jokaisen naisen suuntaan! :heart: +++++++++++
 
Ottis
Piitu73 Wautsi mikä saalis :heart:. Ihunaa :hug:. Montako otatte kyytiin? Hirmusesti peukutuksia ja onnea matkaan :kiss:.

Mafinka Onnittelut asuntokaupoista ja syntymäpäivän johdosta myös :kiss:. Ikävää, että täti pyllähti paikalle :hug:. Olis joutanut tulla vaikka tänne mun luokseni ja jättää sut kokonaan rauhaan, tietenkin raskauden merkeissä =).

Putunen Peukutellaan, että kaikki munasolut kypsyisivät ja saisitte pari kyytiin ja vaikka toiset kaksi varuulta pakkaseen, vaikka totisesti toivon, ett varasuunnitelmiin ei tarvis turvautua :heart::kiss:.

bugsy Sinähän vaatimaton olet =). Mä vähän luulen, ku noita kuvia katoin, ett sä saattaisit olla pieniin päin :hug:. Ihanaa :heart:. Vauvaliimaa ja tarrasukkia :kiss:.

Keskeneräinen Jospa se 'hiven punaista' olisi kiinnittymisvuotoa :). Peukutuksia ja onnea uusiin testailuihin :heart:.

Tattinen Voimahalitus :hug: sinulle täältä. Toivottavasti vesijuoksu vetreyttää selän ja syksy olis pian muutakin kuin 'hanurista' =). Tuolla sairastelulla ei varmaankaan tarvi enää syksyn flunssa-aaltoa odotella :'(.

annekristiina Olet kyllä hurjalla tempolla pudottanut painoa :), onnittelut siitä :kiss:. Hurja on stoorisi muutenkin. On elämään sattunut monenlaista. Taidanpa mur-murin perässä kipasta kiskalle ostamaan marraskuun hymyn =).

mur-mur Kurjuus jos se ovis nyt sitten jäi kokonaan tulematta tai livahti ohi :hug:. Välillä minä ihan mietin, miksi täällä enää roikuskelen, kun en voi sanoa enää aktiivisesti vauvasta haaveilevani, mutt niin se vain on, että joka päivä tämä palsta vetää puoleensa ja yksi bojo on just siinä, että minä ainakin vielä jotenkin kuvittelen ja toivon (varsinkin), ett teille se pieni ihme suotaisiin :heart:. Miten sun työt ovat alkaneet sujumaan?? Tuntuuko homma omalta?

Ninni69 Tuliko tätikatalus jo paikalle vai muutenko vain toivosta luovuit tän kierron suhteen, kun näyt poistaneen itsesi RKTT-listalta? Ihan toista tulosta olisin tältä kierrolta sulle toivonut :kiss:.
 
bugsy - kylläpä sinne siun kohtuiseen on pieni kovasti rakentamassa pesää - ONNEA!:kiss::flower:
Tarraa&liimaa pieniäiselle:heart:

..ja juuri nuo herkät David testit antavat alkuun viivan aika hikisen heikon!
(miuilla Verkkoapteekin 25mIU/ml testejä, päiväys 10/11)

Piitu - ihuna saalis!:kiss:
Onnea kovasti matkaan:heart:

Ottis..niinhän tuo menee..turhaanhan miekin täällä enää roikun..on vain niin v a i k i a repäistä ittiään kerralla irti..:ashamed:

Mafinka - Jeee teit asuntokaupoat - ONNEA!!:wave::flower:

Keskeneräinen - voi todellahin olla Ottiksen mainitsemaa "imblantaatio" vuotoa - peukuttelut d=)b sille!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
:heart:ONNEA Mafinka oikein tuplasti !
Ottis:Ei tätikurjake vielä paikalle porhaltanut.
ON:en vain jaksanut kaikkine menkkoja ennakoivine oireineen katsella tuota dpo:ta... Se on kyllä mielessä, jos vaikka kuitenkin jostain kumman syystä ei tarvitsikaan pettyä, mutta kun meillä peittojen heiluttelu kriittisessä vaiheessa meni niin pitkälle mun kauhean flunssan vuoksi, niin ei mulla kyllä oikeastaan ole enää pienintäkään uskoa plussaan... Olo on edelleen kuin vuoristoradassa, ja kun olisi mieskin mukana kuumeilemassa, mutku ei... Ei ainakaan sitä mitenkään ilmaise, että kuumeilis... Musta tuntuu tällä hetkellä siltä, että ainoastaan te palstasiskot ymmärrätte mua kunnolla. Yx kaverikin, (tää joka oottaa vauvaa) totes tänään että jos mieheni käyttäytyy siks niinku käyttäytyy, et pelkää etten mä jaksais vauvan kanssa. Mieheni kuumeiluhan lakkas jo aikaa sitten, tai siis ainakin semmoinen että hän asiasta puhuisi. Mä yritin taas sunnuntaina ammentaa kaiken pikku viikareista ja parista kolmesta pikkuprinsessasta, kun pyhistä pidin. Ei ole helppoa, kun sitä niin toivoo että omammekin olisi muutaman vuoden päästä mukana tuossa joukossa...
bugsy::hug::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

toivotaan Piitu samaa! Eilen saatiin kyytiin yksi top-alkio blastokysti eli solurykelmä jossa nestettä. Tämä pitkä viljely oli minulle uusi juttu. Eka kerralla kun laitettiin vain pari soluinen. Yksi top meni vielä sitten pakkaseen. Enempää ei alunperin seitsemästä sitten tullut. Blastokysti ilmeisesti yrittää kiinnittyä aika nopeasti. Yöllä valvoin vatsakipuilua ja koko ajan turvottaa. Liekö nuo Lugesteronit sen tekevät. Testataan sitten parin viikon päästä maanantaina. Taitaa olla 7.11. En ehkä nyt tällä kerralla halua listalle, vaan taustaillaan nyt tällä tavalla.
 

Yhteistyössä