40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Pikkutirrille pitää heti vastailla.
Mites olis jos "yllättäisit" miehes ja kaappaisit sen vaikka autoon ja huristaisit sen kanssa pusikkoon. Olis vähän niinkuin teinimeininki:LOL:

En siis mitenkään pilkkaa arkaa asiaa, koska tiedän kokemuksesta, että voi häiritä jo pelkkä tieto siitä, että joku voi tulla kesken session kammariin. Ja sängyn voimistuva ja kiihtyvä natina voi saada aikaan omituisia reaktioita itse kussakin. :eek: Eli meillä minä olen se, joka häiriinnyn jo pelkästä häirityksi tulemisen mahdollisuudesta. Miestä ei häiritse. Se vois yrittää vaikka missä ja milloin vain kun sille päälle sattuu.

Tai miten olis, jos ottaisitte yhdeksi vuorokaudeksi jostain huoneen otollisella ajalla?

Tuleeko ne lapset säännöllisesti teidän luokse? Jos tulevat, niin tuleeko sitten aina just samaan aikaan oviksen kanssa? Jos voisi jotenkin aikatauluttaa niin, ettei menis aina päällekkäin. Vaikkakin se oviskin elää toisinaan niin omaa elämäänsä.

Hekumallisia hetkiä kaikille!!
Ja toivottavasti monella on tällaisia hetkiä tulossa lisää!!!
 
Ottis
bugsy Muistaakseni pikkutirri jossain vaiheessa ainakin harkitsi kierron vekslaamista silleen, että ovis osuisi otollisemmille viikoille.

Grrrrrrrrr... mitä ihmettä tämä nyt tekee :confused:? Tekstit katoaa jonnekin sivun laitojen ulkopuolelle ku kirjoittaa :headwall:.

ON Siihen malliin kirvelee oikeaa munista, että taitaapi täti tehdä tuloaan :ashamed:. Pitää muistaa hakea Panadolia apteekista.

Kivaa lauantaita kaikille!! :kiss:
 
Mites Ottiksen kisulit jakselee?

Meilläkin on ollut kissoja, ja muistan yhden aivan ihanan kisun, joka oli vieroitettu liian aikaisin, niin sillä oli tapana aina ihanasti lussuttaa kättä tms. Se ressukks jäi auton alle, ja takapää meni huonoon kuntoon. Eläinlääkäri sanoi, että ei siitä kissaa enää tule, mutta niinpä vain kuntoutui, vaikka vähän takajalkaa lenksutti.

Mutta niin kuin joskus aikaisemmin kerroin, niin naapurin "avustuksella" hävisivät nekin kissat, niitä oli silloin 3. Yksi toisensa jälkeen.

Ja sen jälkeen lähdettiin me :kieh: Olisikohan naapuri "hävittänyt" meidät seuraavaksi.
Otettiin sitten pörröisiä kissoja 2 sen jälkeen, mutta ei niitä maalla voi pitää missään narun nokassa, joten oli pakko sitten palauttaa takaisin.
 
Hyyyyrrrr - nytpä on täällähin syssyä jo enämpi ilmassa:O..ei paistele päivä ja tuulee!

Meitin poikasen hampi taas kunnossa.eli, ei siis oireile.=)
..tuumasiksin, että "kerran viikossa Äiti mie vaan enää karkkiä syön ja pesen hampaat tästä lähin tarkemmin"..no juu kun näkis:whistle:;)

Maanantaina kuitenhin soittelen heti hammaslääkärille aikaa - olisi vasta tarkastus marraskuussa muutoin.

Tännehin taitaa se täti ryökäle alkuviikosta(ma?)pörryytellä tulla
..niin on alamasua jomotellut ja vi***us päällänsä:vampire:..huoks

Pitäis alkaa siivoilemaan hieman(ei kyllä sytyttäis)..pakko lattiat ainahin pyyhkiä..


Leppoisaa lauantaita ihunaisille
:kiss:

..voi kunpa joku plussaisi!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
bugsy Kiitos kysymästä, meillä kissat voi hyvin. Ovat par'aikaa meidän sängyllä nukkumassa. Ei mekään noita narun päässä pidellä, mutt pennut saa olla ulkona vain silloin, kun mekin siellä ollaan. Hyvin ne lähettyvillä pysyy ja jos ovatkin silmän ulottumattomissa, tulevat heti ku huutaa.

Mutt on ihan tosissaan ihmeellinen tämä näyttö mulla. Ja jos painan 'yhteensopivuustilaa', väittää että olen poistumassa sivulta :confused:. Kurja ku ei näe tekstiään. Eikä muuten näytä kursoriakaan normaalisti. Tietääkö joku mitä tälle vois tehdä??

mur-mur Kiva, että poitsun hammas kunnossa. Varmasti oli hamppi kipeä ku noin lupaili syödä karkkia vain kerran viikossa ja pestä hampaansa aina =). Suloinen pikkumies teillä siellä :heart:.

ON Täti tuli. Kyllä sitä näemmä on jo kroppansa oppinut tuntemaan =). Mies kävi kotona ja oli ku myrskyn merkki. Näytti pakkaavan laukkunsa ja otti talon kakkostöllön mukaan eli varmaankin laittaa sen nyt mökille. Rasittavia nuo sen kortisonikuurit ku on varsinainen viiripää aina sen aikana :(. Ei nytkään pienintäkään selitystä miksi kiukuttelee. Pitäis varmaan kysyä, mitä olen tehnyt väärin tai jättänyt tekemättä väärin :LOL:. Ei ku en varmaankaan kysy, vaan annan herran rauhassa kiukutella. Puhelimenkin laitoin äänettömälle, ettei tule kiusausta vastata jos soittaakin.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Do dih.. nyt hyväksyi ton 'yhteensopivuusnäkymän' klikkauksen. Kirjottelenpa nyt hetken, ett näen mitä tapahtuu. Hullusti kirjoituttaa edelleen yli ton ruudun, mutt teksti näkyy kuitenkin :confused:. Mutt nyt mä lopetan tän häiriköinnin täällä ja katon jos vaikka töllöstä tulis jotain tai menen pentujen kanssa päikkäreille tai sit keitän päiväkahvit ihan itse itselleni. Ps. Ku mies lähti, kävin kaupassa ja ostin hirmusesti kynttilöitä :). Tulee romanttinen ilta, vaikka yksin olenkin. Tai ehkä just siks =).
 
lauantai iltaa kaikille :)
Kyssäri pukkaa..onkos muilla nännit ihan hirveen kosketus arat kun ovis ohitettu?
Täällä ei kärsi koskea ollenkaan tai edes hipasta kun niin hellänä :(
Kauhee väsy päivä vaikka jaksoin olla tunteroisen ulkona peräti tänään että parempaan päin toivottavasti ollaan menossa :)
Puhureita:heart::heart:
 
Ottis; Fiksu tapa tuo, että olette samaan aikaan ulkona kuin kisulitkin. Itse olen sellainen, että jos otan lemmikin, niin sitten kanssa pidän siitä viimisen päälle huolta. Kissat leikataan ja madotetaan ja niille laitetaan kaulaan pannat, jos menevät ulos ja tosiaan mielellään vielä siten, että ne opetetaan ulkoilemaan samaan aikaan kuin itsekin.

Olen jopa hieman fanaattinenkin sen asian suhteen, kun olen törmännyt niin usein ihmisiin, jotka vaan ottavat kissoja sen kummemmin pohtimatta, että pärjääkö niiden kanssa ja kuka niitä sitten loppujen lopuksi hoitaa. Ja sitten niitä joudutaan palauttamaan, kun ei sit viitsikään hoitaa ja asiaa ei ole loppuun asti ajateltu.

Kuten sanottua; isäni otti pikku pennun nyt kesällä ja hän sitäkin asiaa mietti tosi pitkään, että pystyykö hoitamaan kissaa, kun kumminkin jonkun verran matkustelee ja sitten tartteisi hoitajan reissujen ajaksi. Mutta onneksi varahoitaja löytyi ja isäni vaikuttaa tyytyväiseltä, kun on nyt kaveri aamukaffepöydässä. Viedään pentu leikkautettavaksi sitten kunhan tuosta kasvaa.

Mur-murille piti vielä sanomani, että ihanaa, että otitte pikkukoirulin. Onneksi olkoon! Varmaan saa potkua arkeen ihan eri tavalla, kun on lähdettävä lenkille oli sää mikä tahansa. Ja opettaa myös vastuuta teitin pikkumiehelle, kun joutuu huolehtimaan lemmikistä.

Mukavia ulkoiluja ihmisille! Täällä ainakin mikä ihanin syyssää, kirpsakka ilma, mutta aurinko paistaa. :)
 
Ottis
tattinen Vastausta pukkaa, mulla ainakin oli tässä kierrossa oviksen jälkeen nänninpäät todella arat ja on ollut joskus aiemminkin.

Salme71 Ihanaa, että sun isälläsikin on kisuli :). Minä heräsin just päikkäreiltä pentujen kanssa. Itse asiassa ehdin jo kahvit rupsauttaa ennenkuin Tytti tassutteli perässä keittiöön ja tulihan se poikakin sitten perässä. Laitoin niille Sheban tonnikalaa. Se on niiden suurta herkkua :p. Selitin, että tämä on nyt meidän juhlajutskia ku saadaan olla omin nokkinemme eikä kukaan intoile kotona tekemättömistä töistä tai kiukuttele muuten vain :).

Mies näyttää laittaneen tekstarin, että on sittenkin keittänyt oman maan perunoita. Nakkasin sille kotoa uusia perunoita, ku niitä nostin omasta maasta. Ei ottanut ite lähtiessään, vaan sähähti, että hän saa hankittua omat perunansa ku kysyin otetaanko sillekin, kun näin herran nostaneen kassin eteiseen (selvä merkki, että on lähdössä mökille mökön turkkia paikkaamaan :)). No, minähän en kauaa miettinyt ku lähdin perunoideni kanssa perään. Samalla hain mökiltä mm. viime sunnuntaina ulos jääneen kissankakkapussin, ettei siitäkin olisi tullut urinoita ja tietty punkkupullon, vaikka Alko olis ollut lähempänä =).
 
: /:snotty:Huomenta !
Tuli otettua kunnon päiväunet !|O
En siis ole oma itseni vaan tuo tulehdus väsyttää... Päivystykseen en todellakaan viitsinyt lähteä jonottelemaan tunneiksi, kun matkaa sinne on meiltä maalta sen verran että miehen olisi pitänyt lähteä mukaan. C-vitamiinia ja nesteitä olen nauttinut niin että on jatkuva kupla otsassa. :O Maanantaina sitten täytyy varata aika omaan tk:een. Hullu taidan olla kun on semmoiset fiilikset, että tää vois olla tärppikierto. Sitten taas pudotaan korkealta, kun täti porhaltaa paikalle... Jospa sitä maanantaina pääsis lääkäriin, niin vois samalla puhua, että tsekattais hormonit.... mulla on jatkuvasti mielessä kesävauva 2012. Mä taidan todella olla lopullisesti seonnut tässä kuumeilussani !!!!! :confused: :|
mur-mur:onneks pojan hamassärky on hellittänyt. Mulla on kerran ollut lapsena ja ne tuntemukset on jossain mielen sopukoissa yhä tänä päivänä... :(
tattinen:Hep hep ! oviksen aikaan tosi kosketusarat nännit. Vatsallaan nukkuminenkaan ei ole silloin ollenkaan mukavata...
Pikkutirri:Mullekin tuli mielleni heti että, eikö kiertoa voisi vähän vekslata, ettei osuisi aina silloin, kun ei ole mahdollisuutta peittoja heilutella?
 
Viimeksi muokattu:
Salme - ei me vielä kauhiasti koirulia ole lenkitetty, ihan omalla pihalla(tuttujen koiruleiden kera leikkien välillä)

Ensi viikolla eka rokotus ja 1kk:n päästä sitten tehoste..tuolla mettätiellä niin paljon p****a(kumma kun suurempia jöötejä polun varrelta ei voi noukkia kakkapussiin?..ja niitä täytyis koirulin sitten päästä haistelemaan, ehkä maistelemaanhin - yäks!:x) ja en ota riskiä, jotta pentu saa sitten jonkun masuvaivan, tmvast. pöpöisen.

Lasten kerahan Salli tykkää juosta ihan hirmu paljon!=)

Kyllähän se liikunta lisäntyy kun rokotukset kunnossa, pääsen miekin hieman pidemmälle kotipihalta.;)
 
Viimeksi muokattu:
Täällähin nännin näpykät kipiät oviksen jälkeen - toisilla kierroilla enämpi,(tärppi)toisilla vähempi.
..nythin kipiät..

..eräs kierto alkoi heti oviksesta ja oli niiiiiiiin kipiät jotta:eek:..
..oli mitä ilmeisemmin kroppa tuota ovista yrittänyt usiamman hetken(onnistumati) ja keltarauhanen jylläsi!

Yhteenvetona: jos eivät kipeydy oviksen jälkeen, en ole ovuloinut sillä kierrolla!..P A I T S I, tuo yksi kierto, joilloin kipunoivat ihan sika kovasti, vaikka ovista ei mielestäni ollunna.(lämmöt sahasi ja muutoinkaan eivät nousseet kunnolla - nyt esim. nousivat hyvin)
 
Viimeksi muokattu:
..täällä ihan hissua..

Mie kävin kaihoten kattomassa muutaman sivua taaksepäin, noita R-testikuviani:|..kyllä se pahaa tekee kun muistaa tunteen, miten ensin naama korvissa ja ihuna tunne masussa kun punviivanen testiin piirtyi:heart:..ja sitten ei mitään enää, kuin vuoto vain..:ashamed:

..täti tulee kohta ja mur-murin mieli taas alavireinen..:(

Nati nati ihunaiset ystäväni:heart: nähkäätte kauniita unosia..
 
Viimeksi muokattu:
Olipas mulla monta sivua lukematta... Tuohon pilin saamiseen sen verran, että sauna on hyvä paikka :) Sinnehän ei kukaan "ylimääräinen" tule silloin kun siellä on, suihku vaan päälle ja antaa mennä. Meillähän ei seksiä koskaan harrasteta sängyssä, vaan yleensä alakerrassa. Lastenhuone kun on yläkerrassa, kuten makkarikin. Varmuuden vuoksi laitetaan usein vielä yläkerran ovi säppiin siksi aikaa, vaikka ovat jo nukahtaneet. Ei tartte sitten kytätä ovelle koko aikaa :)

Kopsaan tähän kirjoitukseni toisesta ketjusta:

Itsellä ei edelleenkään uusia kuulumisia. Mulla kun on jemmassa kasoittain testejä, tein eilen varmuuden vuoksi - ja mielenrauhanikin vuoksi - digitestin. Onnekseni se ilmoitti "ei raskaana". Nyt vaan edelleen odotetaan niitä menkkoja, jotta päästäisiin taas tositoimiin. Kaavinnasta tiistaina 5 viikkoa. JOS raskaus olisi mennyt normaalisti, mulla olisi jo 17 viikkoa täynnä. Jos, jos, jos... No, se meni näin, mutta välillä ei voi olla ajattelematta.

Välillä en malttaisi odottaa, ja välillä taas ei innosta yhtään. Miehen kanssa kyllä ollaan harjoiteltu suht ahkerasti ja ajattelin tulevaisuudessa testailla ovista "salaa" ja viritellä sitten verkkojani h-hetken tullen :D Olisi niin kivaa, kun ei menisi taas pakkopullaksi koko homma - niinhän EI pitänyt missään nimessä käydä ekalla yritykselläkään..

Ihanaa sunnuntaita meille kaikille!!
 
Ottis
WP Surullista tosiaankin ajatella kuinka pitkällä olisikaan jos raskaus olisi saanut jatkua. Toivottavasti onnistut oviksen bongailussa ja nimenomaan sen hyödyntämisessä. Tsemppiä ja onnea matkaan :heart:!
 
WP - tuo sauna on hyväinen juttu!..siis lempiä:D
..meillä vain ei koskaan laiteta wc:n ovea lukkoon kun saunomme..sitä voisi kyllä koettaa jos oikkein himot hyräjää:p

..niin.. miullahin olisi eka tärpin vuosipäivä - la oli 5.9.2010.
..pieni täyttäis jo 1v..huoks:ashamed:

Tästä viimosestahin jo yhdennellätoista viikolla..jos jos ja j o s..niin kuin WP kirjoittelit..ei vaan passaa liikaa jäädä jossittelemaan, tulee vain todella paha ja ahdistunut oloinen.(ainahin miulle)

Miulla kovasti selkää ja mahaa repii..täti sieltä taas rynnistää ajallansa:vampire::kieh::O:headwall:

Yx ihuna juttu..AURINKOINEN NIIN KAUNIHISTI TÄÄLLÄ PAISTELEE!
..laittelen sätehiä teille kaikille
 
Viimeksi muokattu:
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (44)..................Kp2/25-32......yk 2v( 08/09)...1.
putunen (42).............kp 5/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
Zillian (42).................kp9/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)...........kp10/28-32.......yk9(06&8/11)...4./2.yht.
ail (35)......................kp13/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp13/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............kp13/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp14/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp18/28-41.......yk0.......................2.
tattinen (41).............kp18/22-28......Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp23/25-26......yk21......................1.
Minttu2011 (43)........Kp24/27-29......yk11( 04/11)...3.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur






minttu2011 (43)........dpo11

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Juu, niin paistaa kauniisti aurinko täälläkin, mur-mur Päivittäessä mietin pysyäkö enää kp-listalla vai ei, sillä niin tuli meilläkin nyt tän kierron myötä 2 vuotta täyteen turhaa yritystä. Tuo 2 vuotta tulee kuluneeksi siis km:sta :(.
 
Ottis:hug:

Meillä usiammalla taitaa olla noita vuosipäiviä(liityen yritykseen tai keskeytyneisiin)jo kertynyt pitkältä ajalta/usiampi:|..niin se vaan on ja menee, elo ruusuilla danssaten on niin harvinaista..

Itse taas koko ajan pähkäilen listalla palaamista ja VAIN siksi, jotta pysyisin kierrostani jyvällä..vaan, mitens mie ennen pärjäsin, ennen kuin tänne tulla tupsahdin?

..no, kierukan olleessa 3.5v ei tarttenut miettiäkään kiertopiäiviä ja ennen sitä painettiin kovasti n. 6kk jotta raskautuisin.:p

..ja SITÄ ennen olin sinkku(ei irtosuhteita)..ja menkathin saattoi oli n. 3-4krt/vuosi..en muista, missä vaiheessa alkoi silloin kierto yht äkkiä pidentymään - keltarauhashormonilla(3kk kuuri)taas hyvin palasi entisiin uomiinsa - 28 pvä:n mittaiseksi

Pitänee vaan opetella almanakkaan laittelemaan kiertonsa ylös.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Ennen vanhaan muistin merkata kalenteriin menkkojen alkamisen heti, mutt tän saitin myötä on käynyt nyt monta kertaa, etten ole muistanut kirjata menkkojen alkamista ja siinäpä sitä onkin sitten ollut taaksepäin laskemista, ett milloin ne edelliset tai kahdet edelliset ovatkaan olleet ku on alkanut kalenteria tsekata.

Palaa vaan reippaasti listalle, niin pysyt päivistäs helpommin kärryillä :kiss:.
 
Pakko oli muuten kaivaa ikivanhasta (kesäkuun) ketjusta se mun uneni, jonka olin jo autuaasti unohtanut.. Kun joku siihen tänään toisessa ketjussa viittasi.

"Näin viime yönä unta.. menin terkkarille, joka alkoi puhua, että "oletkohan raskaana". Epäilin itse kyllä etten, mutta halusi lääkärin tutkivan. No siinä kävi kolme eri lääkäriä kopeloimassa ja ultraamassa, ja lopulta yksi heistä katsoi korvaani!!!

Lopulta lääkäri tuumasi tympääntyneen näköisenä: "Joo.. täällä näkyy. Tämä raskaus on korvien välissä"

Mullahan oli jotenkin sellainen epäileväinen olo koko ajan, vaikka kaikki oireet oli eikä mitään oireita muusta ollut. Jokin vaisto se kai sitten oli. Tuollain kävi juurikin siellä ultrassa, ja lopulta lääkäri kutsuttiin paikalle - tosin vain yksi :) Korviin ei kuitenkaan katsonut :LOL:
 

Yhteistyössä