40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis, miun silmään/nätöllä, tuo tämän päiväinen testi aavistuksen haaleampi..
((MUOKS))TAi..hetkonen, nyt kun laittelit ne vieretysten..eilisessä on CONTROLLI viivanen vahvempi..ehkä nuo testiviivaset on molemmissa yhtä vahvat..:confused:

..h i e m a n saattaa olla tämän päiväinen haaleampi kummiskin..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mur-mur Voipi olla, mutt toi eilisen testi näyttää olevan epätarkka eli voi sillä se t-viiva näyttää vahvemmalta. Kun tän päivän testi kuivuu, pitänee sitten vertailla ihan rinnakkain niitä. Huomisen testi kertookin sitten jo paljon. Eikä tuolla sinänsä nyt merkitystä olekaan ku se pili näyttää jääneen mökkeilemään ja vissinä mököttää jos kotiin tuleekin.

Onkohan mun perse todellakin niin leveä, ettei hän enää kestä katella sitä :LOL:?
 
Ottis..siun persus peppuinen ON just passeli:kiss:
..ja näkyypä siun ukko kultasikin sitä himoittevan, ei se muutoin olis sinussa kiinni alvariinsa..
..hällä on kuuleppa varmaan nyt NE kun niin möksöttää ja temputteleepi!!..;)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Meinasin mieheltä yksi ilta kysyäkin, ett onko sillä menkat ku alvariinsa kiukuttelee, mutt en sitten viittinyt kiusata ;).

Tässä testit yhteiskuvassa, 2:nen on tän päivän testi. Ovat kyllä niin samanvahvuisia suhteessa kontrolliviivaan, etten todellakaan osaa sanoa varmaksi, kumpi noista olis ovisplussa, jos kumpikaan :confused:. Ehkäpä tänpäiväinen vähän hailumpi? No, huomisen testi kertoo varmasti enmmän, on joko haalistunut entisestään tai vahvistuu.
 
Ottis, miusta siulla on aina hyvin vahva viiva(tasavahva vähintään kotrolliviivan kera) sillioin kun on O+ pärähtää!:)..eli, tuo ei eh-ket vielä O+ sitten..en kyllä uskalla varmaksi sanoa..dippaa huomenna uudemman kerran, sitten näkee miten viiva muttunut!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Jeps mur-mur Näin ajattelinkin tehdä =). Kiitos ku olet jaksanut katella kuviani.

Kyllä se ukko ainakin hengissä on, sillä nakkasin hänelle txt, jossa kysyin, että onko hengissä ja yritti soittaa mulle. En vastannut. Osaan minäkin olla ilkeä :mad:. Lapsellinen mies ku on näemmä oikein odottanut, että mamma ottaa yhteyttä. Pitääköhän sitä oikein kerjätä kotiin? En kerjää ;).
 
Ottis;)

O-testissä, juuri ja juuri havaittava viivanen..täytyy nyt uskoa, että tämä kierto meni harakoille - Pläääh!!
..poikasesta plussasin 2.4..jospa..:rolleyes:

((muoks))..on se tämän päiväinen O-testi pik-ka-sen vahvempi, kuin eilinen..huomenna viimonen dippaus sitten..jos SE näyttää vahvemmalta tämänpäiväiseen verrattuna, täytynee harkita talletuksia:p
..ei nimittäin olla sitten viime kierron jälkeen pupuiltukkaan kun tautia molemmaisilla..mies varailee huomenna ajan lääkärille, epäilee poskiontelon tulehdusta.:(
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur No nih... Jospa se ovis olisikin sinulla vasta tuloillaan =). Toivotaan niin. Pääsisitte sittenkin ehkä tallettelemaan ja jos se plussa sieltä soppelisti kevään korvalla tulisi, niin olisi aivan ihana juttu :heart:.

Ei olla meilläkään pupuiltu sitten viime kierron :ashamed:.
 
Pikaisesti- mur-mur, arvelin huomisaamuna dippailla.. Eilen jo testin tein, mut nega oli. Nyt jotenkin olo, että turhaan testailen. Jonkinmoisia menkkajuilimisia eilisestä asti alaselässä ja valkovuoto alkoi tänään, sellanen väritön.. Lämmöt yhä koholla normista.
Alkais nyt vaan ne menkat niin pääsisi tositoimiin tässä, jos ovat alkaakseen!:kieh:
 
Sunnuntaita leidit


Mindylle isooo plussapuuhku testiin :heart: ++++++++++:whistle:

Ottis Mulla tänään tullut just prikuulleen samanlainen viiva kuin sulla ( viivan toinen puoli tumma), samalla wondfon testillä, oletan? Ja siis itse oon sitä mieltä, että se on nega, joko plussa on mennyt eilen (en testannut) tai sitten se tulee huomenna. Huominen viivahan sen totuude sitten varmaan kertoo, oletan ainakin näin. Mä oon muuten olut noitten liuskojen kanssa hieman ihnmeissäni, siksi kun kontrolliviivan vahvuus vaihtelee niin paljon vaikka pissassa uittoaika on mulla aina kyllä ihan sama :O Ärsyttävää..mulla noi kyllä nyt loppuukin huomenna, joten digillä mennään sitte vaan, mullahan on se super saver pakkaus ja siitä vielä tikkuja reippaasti jäljellä :whistle: Nännit kyllä kipeytynyt tänään, mutta en nyt muista et olikse mulla oireena yleensä jo ennen ovista..taitaa mennä reisille tää kierto, ei mahda mitään :headwall:

Pikasesti vaan käväisin, meillä kun on tällä hetkellä käytössä vain tämä yksi läppäri, joten tälle on kohta laitettava jonotusnumero systeemi :stick: että saa itsekin välillä täällä käydä : /

Mutta kaikille mukavaa illanjatkoa sekä maanantaitakin jo varuiksi, kun en tiiä kerkeenkö huomenna olkkarissa pistäytymään....
plussatuulia jokaiselle ihanaiselle
 
Taisi vihdoihin se mökki löytyä=)huh huh, mikä homma!!

Mennään viikoksi joko Maaningalle, tai Rautalammille - soppelin matkan päässä, mie en rakasta(enkä saakkaan yhtäjaksoisesti)istuksia autossa kilometrisotalla.
Mieskin istuu työkseen autossa monta tuntia vuorokaudessa, joten ei siis hänkään pistä pahakseen reilusti alle 100km reissua sivunsa!:)

Poikanen kysyy jo kotipihasta lähteissä, "milloin ollaan perillä, kohtako"??..;)..me ei tosiaan isoja reissuja tehdä.

Luultavasti kallistun tuon Maaningan mökin suuntaan, oli tosi viihtyisän oloinen ja ranta on hiekka sellainen, poikasen uida polskutella!



Mindy<3
täältä mie laitan huomiseen testiin suuren suuret PLOP PLOP :heart:++++++++:heart: peukutukset d=)b
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai iltoja täältä minunkin puolesta...mä taas kukun töissä ja oon kyllä käyny joka yö lueskelemassa ja piipahtelemassa täällä olkkarissamme vaikkakaan aikaa kirjotteluun ei oo oikeen ollu.

Hienoa mur-mur että mökki löytyi viimein=) mä kävin viimeyönä vähän kurkkimassa minneppäin ois lähtöjä toukokuun lopussa, joskos me pienen kanssa etelän lämpöön vaikka sitten päästäis..katsellaan..
Toivon että siun viivanen vielä huomenna vahvistuisi jotta ovis ois vasta eessä päin ja saisitte tallettelut tehtyä.

Mindylle huomiseen testiin ++++PUUUUHHHH:whistle:=)

Hysteria..kiva että kävit täällä vähän kuulumisiasi kertomassa ja ihanan ja niin koskettavan runon olit laittanut..kiitos!:kiss:

Ottis..onkos se mies kotiutunu?? Nyt vaan mars tallettelemaan, näytät sille että täällä ei kerjätä eikä rukoilla..täällä "otetaan" silloin kun halutaan:D

Mintulle jaksuja pitkään piinaan ja Mami41 kans, :hug: teille!!

on: kp10 tänään ja clomi kierto menossa..ei tunnu miltään:(..ei siis mitään kummempia nippailuja eikä mitään muitakaan oireita, vähän tuntuu et kasvaakohan tuolla edes mitään..tiistai aamuna kontrolli ultra ni sithän sen näkee.

Ja mulla tässä kierrossa varmaan on taas ihan älyttömän vaikeeta saada niitä simpasia..teinit on kotona ja mies aamuvuorossa ja mä itte illassa koko loppu viikon, oon lukenu et joillakin saattaa nuo clomit pidentää oviksen alkamis ajankohtaa ja totisesti toivon näin itselläni olevan, ens sunnuntaina lähtevät teinit isälleen ja silloin ois kp17 mut oon kyllä niin varma et ovis tulee perjantaina kp15 niinku aina ennenkin..jos piliä en tällä kerralla suosiolla saa, ni nyt kyllä otan ne siirto pillerit käyttöön jotta tulevissa kierroissa se ois helpompaa, harmittaa vaan kun nyt clomitkin käytössä...mekään muuten ei olla "jörnitty" sitten viime kierron:ashamed:...eikä mulla vieläkään oo mitään tuntemuksia siihensuuntaan et tekis sen kummemmin mielikään...musta muutenkin tuntuu et mä oon ihan kummajainen kun mulla ne himot nousee vasta oviksen jälkeen:confused:, viimekierrossakin ennen ovista ei ollu mitään kummempia halutus tunteita vaan kun ovis oli selkeesti tikutettu ja useampi päivä jo aikaa mennytkin niin sitten vasta alkoi himot hyrrää...tiiä sitten onko oikeesti mitään ees irronnu...

Tulipas pohdintoja..iltasen jatkoja kaikille:wave:
 
pikkutirri,:hug: ei miullakaan "hyrrää" monastikaan juuri oviksen aikaan, harva on se kerta..kyllä se on oviksen jälkeen ja lähempänä jo kierron loppua!

Toivon tiistain ultrassa näkyvän muhevia folleja ja ainahin yhden johto sellaisen:heart:

Ihan tämän vaavihaaveen vuoksi, yritän viritellä ittiäni sopivaan "tunnelmaan" talletteluja varten - usen onnistunhin, mutta en läheskään aina..: /

Mukavaista illan jatkoa, mie lähen syömään!!;)
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille :wave:

Mukavaa, kun Hystis käyt täällä lueskelemassa ja välillä kirjoittelemassa. Toivotan sulle hyvää elämän suunnan ja vaihtoehtojen etsimistä :hug:

Ottis - toivottavasti pääset vielä hyödyntämään ovistasi :heart: ja tekemään onnistuneita talletteluja.

Pikkutirri - toivottavasti clomit auttaa ja saat lisäksi tallettelutkin onnistumaan tässä kierrossa :heart: Hyvä jos ei clomeista ole tullut erityisiä sivuoireita :).

Mur-mur, kiva että löysit hyvän mökin. Ja toivotaan että oviskin olisi vielä edessä ja hyödynnettävissä vielä tässä kierrossa :heart:

I-K - toivotan tsemppiä ja onnistumista tähän kiertoon taikka sitten "pakkas vauva" -kiertoon :heart:

Mindylle toivotan testiin plussaa!!! :heart:

Mintulle ja Mami41:lle lähetän onnensäteitä ja plussapuhuria :heart: Jospa asiat menisivätkin vielä parhain päin :)

oliivitar - plussatuulia sinulle ! =)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :flower:

ON: tiedoksi huomiselle päivittäjälle, että mulla on huomenna kp2. Me käväistään piakkoin vähän gynellä katsomassa ja kysymässä, josko sieltä saisi jotain lisäapua tai tukea tähän hommaan, ennen kuin on liian myöhäistä (iän puolesta) ja haaveet pitää kuopata. Saas nähdä.... Ois aika kurjaa, jos se sanois, ettei ole enää nytkään jostain syystä mitään toivoa...Siksi on tullut vähän lykättyä tuota käyntiä ja oon toivonut, ettei tarvitsisi mennäkään. Mutta parempi käydä, jos vaikka joku konsti vielä löytyisi tai jostain hormonista olis apua.
 
putunen toivon, että saat pikkasen apuja Gyneltä raskautumista ajatellen:heart:
..kyllä siulla vielä on mahkuja:)..mutta kuten kirjoittelithin, nyt on kaikki laitettava peliin(minkä pystytte)jotta haave olisi mahdollista toteutua!:kiss:

..mie täällä kuullostellut ja ropeloinut ittiäni:whistle:..
Kohdunnapukka toooooosi korkialla, reuna hieman röpelöinen ja AVOIN kuin mikä!
..sitten mietin alamasu tuntemuksia: Onko ISO kakka tulollaan:p..vai muniksetko ne paukkaapi?..:confused:
No, huomenna..öööööö..ei kun tänään, dippaan viimosen testin..jos viiva vahvempi kuin sunnuntaina, pikaiseen simoja tallettelemaan.:D
Mies jo mu**sillaan miun nenun alla tässä illasta ennen mammimaan menoa heilui siihen malliin, että jotain vailla oli..;)..huomenna sit:rolleyes:

Nukkukaatte ihunaiset makiaisesti:heart:

..pakko vielä mainita..mies on syönyt antaumuksella kahtena päivänä itsetehtyä hernerokkaa:D..nyt hän nukkuu Ruususen unta makkarissa oven takana..ja S I L T I K I N kauhea haisu puskee oven rakosesta - Hyi he****** YYYÄÄÄÄKSSS!!:O:x:stick:..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Putunen..onko teillä ollu viel mitään apuja? Mähän paukkasin gynelle heti kun sain mieheltäni "luvan" vielä tähän "iltailtatähteen"..ja tosiaan siks ku ikää jo sen verta et ei aikaa hukattavaksi yhtään..nyt siis tää vuos aikaa ja sit jos ei ni sit ei, näin oon kohdallani ajatellu ja kaikki "pilleri" apu on tervetullut jos sillä saadaan kroppaa paremmin toimimaan, näillä mennään...ja nyt siis nää clomit apuna, saa nähä toimiiko...
Sulla monesti haamutellukin..varmasti siellä jotain tapahtuu ja hyvähän se on käydä kurkkaas ja kuulees voiko asiaa viel jollain lail auttaa...Onnea teille:heart:=)

Justis ja Ottis ja mur-mur ovistärppejä teille=)

I-K Onnea tähän kiertoon!!!

Hyviä huomenia kaikille ja hyvää alkavaa uutta viikkoa!!!
Mulla on niin kökkö koko ens viikko et saa nähä ehinkö koneen ääreen ollenkaan, huomenna(tänään) nukkumis päivä ja sit loppuviikko iltavuoroja ja sellasta työtä et voi olla et kaadun vaan sänkyyn ku kotiin iltasin pääsen, eli mahollisimman huono ovisviikko mulla:(

Hyviää ovisviikkoa kaikille tässä vaiheessa kiertoa oleville ja loppukiertolaisille peuk peuk ja plop plop=)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet ihanaiset!!!:heart:
Nyt pikapikaa kun töihinlähtö taas käsillä.
Mulla kyl noi rinnat isommat kuin normisti mutteihän siitäkään voi mitään päätellä vai mitä mur mur?
Sanoit muistaakseni että sulla myös oireita oli kun se tm todettiin?
Mitään ei edelleenkään vuoda kuin valkkaria, tuntuu ihan sekavalta... uskoako vai ei, sit jos nyt luulottelen niin on kyl pettymys suuri jos
pieniäinen ei olekaan hengissä:(
Mut huomisis 8 tulis täyteen!! jA VIIKKO PIINATTAVAA!!!:kieh:

Eilen kiukutti niin että join yhen ison Karhun (0,68l?) saunassa kun olin äidin kanssa. En miehelle mitään sanonut kun tiedän ettei tykkää ja itsekin kieleteinen raskauden aikana alkoholista mut nyt vaan jotenkii teki mieli.... soin sen itelleni kun jäi tuohon yhteen!:ashamed:
Minttu ja Massu rv 7+6

Tää viikko nyt sikäli hyvä että mulla paljo tekemistä kun vaan huominen päivä vapaata ja äidin muutto tällä viikolla. Sekä hänen leikkaus tänään... Että menoa piisaa! En varmaan paljo kerkee täälläkään pyöriä mut koitan pikaiset kuulumiset vaikken ehdi (sorry!) kommentoida teitä...
Niinkuin nytkään, on mentävä mut PLUSSATUULET JA HYVÄÄ ALKANUTTA VIIKKOA JA KANSSAPIINAJA MAMILLE MYÖS TSEMPIT!!!!++++++++++++++:hug::heart:
 
Pikkutirri - ei ole mitään apuja vielä ollut. Kierto on ollut tosi säännöllinen, oviskin on löytynyt hyvin, ei ole tuhrutellut tms. ja luteaalivaihekin on ollut sopivan pituinen. Saattaahan olla, että lugeista voisi olla jotain apua, en tiedä sitten clomeista, mutta katsotaan mitä gyne ehdottaa. Luulen kylläkin, että on vaan kyse vähän vanhoista soluista, etteivät enää ole niin hyvälaatuisia, vaikka hedelmöittyykin, niin ei sitten jaksa jatkaa... Niinhän se on, että vanhemmalla iällä raskautuminen kestää pidempään, jos sitten lainkaan onnistuu. Onneksi onnistumisiakin tapahtuu =). Alkaa tulla meillä pian vuosi täyteen yritystä, niin on hyvä käydä tutkituttamassa asia ja jatkaa sitten ehkä uusilla konsteilla. Vuoden verran tässä ehkä vielä katsellaan, josko onnistuisi, ja aletaan sitten miettiä vähän toisenlaisia juttuja loppuelämän varalle =).

Mukavaa viikon alkua Ihanaisille :heart:! Toivottavasti tällä viikolla tulee mahdollisimman monilta paljon hyviä uutisia :).
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

putunen (41)...............kp2/24-26......yk15....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp8/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp8/28............yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp11/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp11/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp11/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp11/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp12/27-30.......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp14/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp14/25-28......yk24(02&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp16/27..........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp17/26..........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp18/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp18/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp18/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp19/27-29 .....yk8(07/10) 2.
tetu68 (42).................kp27/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp30/28...........yk2(?&12/10)......1.
Mindy<3 (40)..............Kp?/28-30........yk1............4
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.

Soili (41).....................kp50/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria






Nöpsö
(42).................pp3
Mafinka (49).............. dpo6
Mindy<3 (40) ............dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Huomenia ja uutta alkanutta viikkoa!!:wave:

Tulin kurkkimaan, olisiko Mindy<3 jo dippaillut..PUUUUUHPUUUUH+++++++++:whistle: puhkun edelleen:heart:

Minttu, kiva että siulla siellä puuhastelua, menee aika hieman nopsemmin.=)

Miulla ei ole ollut tuulimunaraskautta - oli keskeytynyt keskenmeno rv 8+3(6+6)ja siinä oli oireita pitkään vielä senhin jälkeen kun todettiin, että pieni ei jaksanut.
..se johtuu istukasta(lääkäri kertoi), kasvaa/toimii vielä senhin jälkeen kun alkio menehtynyt.

Oireita voi siis valitettavasti olla, se ei kerro raskauden tilanteesta välttämättä mitään.
Toisilla oireiden häviäminen saattaa olla merkki siitä, että raskaus on keskeytynyt.

Miullahin oli ennen "tuomio" diagnoosia muutama päivä "ei niin mitään" oireita, kaikki hävisi..sitten ne palasivat, varsinkin rinnanpäät oli kuin tulessa ja masu turvoksissa.

Voi Minttu, kunpa siulle kävisi onnellisemmin:kiss:

Jaksuja siulle edelleen ja sitä parhainta tulosta:heart:

putunen, sie kerkesithin jo päivitellä - Kiitos:flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä