40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Voi mur-mur... :heart: Halaus teiidän oksuilulle ja sun käpälälle. :hug:..

Ja kaikille muillekin halaus:hug:.

ON Tänään viideltä iltapäivällä (siis eilen keskiviikkona) koira meni sateeenkaarisillalle :'(. Illalla oltiin miehen kansssa baarissa (koira yleensä AINA mukana terassilla hyvin vaatetettuna ettei tuu kylmä). Kotiuduttuamme vähän aikaa sitten itku tuli entistä syvemmin. Voi kuulkaa kaverit kultaiset, on tyhjä olo! Elokuussa se olis ollu 16 vuotta! Melkein 16 vyotta se oli mun uskollisin ystävä! Nyt on tyhjä olo totta tosiaan!

Kiitos teille kun saan jakaa suruni teidän kanssa. Palaan olkkariin pian, nyt yritän nukkua pois huppelitilaa ja tätä kaameaa tyhjää oloa.
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria :'( :hug: Ystävälläsi on hyvä siellä sateenkaarisillalla .... Jaksuja:heart:

kp 1/28-30 Aamulla täti tuli selän kautta tunkeutuen :kieh: päivää aikaisemmin... Täällä taitaa kierto vielä etsiä aikaansa raskauden jäljiltä, ainaskin lyhentyen....

Mur-mur Mars Tk:hon!!! :hug: Ettei vaan olisi murtumaa käpälässäsi

Pitäkää muut loitolla se täti!!! Plussaa, eiköstä juuu =)
 
Ottis
Otin riskin ja kirjauduin työpaikan suojaamattomaan verkkoon. Sietää toivoa, ettei siivoojat vakli mua just nyt :LOL:.

Hystis Voi kuinka kamalalta sinusta varmasti tuntuukaan. 16 vuotta on pitkä aika. Mun poju oli elämäni ilo ja valo 6 ja puoli vuotta ja siitä luopuminen otti kovemmalle kuin ehkäpä edes joistakin sisaruksista luopuminen. Mutt kai se on luonnollista, sillä sisaruksia nähdään silloin tällöin kun kissat ja koirulit ovat kanssamme aina, mukana niin iloissa kuin suruissa. Suurhali :hug: sulle ja voimia tuleviin päiviin. Täällä saat kertoa tunteistasi niin paljon kuin haluat.

Itseasiassa tulin kurkkimaan oletko mami41 jo plussannut taas :LOL::heart:? Ehkä nukut vielä.

ON Minä nousin tänä aamuna parisenkymmentä minuuttia tavallista aiemmin, kun 'personal trainer' hätyytteli ja kun aikaa töihin lähtöön oli, dippasin sitten Cb:n +testin. Kävin rauhas tupskulla ja aamukakalla ja sitten vasta aloin testiä kunnolla auringon valossa katella ja uskokaa tai älkää (minä en oikein usko), niin kyllä siihen vaan piirtyi haalean sinistä viivasta viivanpaikan vasempaan reunaan pystysuunnassa. Kuvan ottamista suunnittelin, mutt niin hento viiva on, ettei varmaankaan kuvassa näkyisi. Auringonvalossa näkyy, mutt siinäkään ei suorassa, vaan vain erittäin kirkkaassa valossa. Nyt sitten pelkään entistäkin enemmän, ett menkat sittenkin alkaa, vaikka.. ikinä koskaan milloinkaan mulla noi testit ei ole haamuttanut yhtään, vaan näyttäneet pelkkää vaakaviivaa. Jännittää ihan sikana mitä lähipäivät tuo ja töissä olen ku soipa mehto :ashamed:.

mur-mur Ehkä kantsis tosiaan käydä sitä jalkaa näyttämässä lekurille, ettei siihen ole tullut mitään jännevammaa tai hiusmurtumaa??
 
Ottis
Oliivitar Sori, niin olin omaa napaani täynnä, etten ollut tajuta, ett täti on päässyt sut ihan selän takaa yllättämään :'(.. Olen pahoillani. Paljon parempaa onnea seuraavaan kiertoon :heart:!
 
Hei kaikille tasapuolisesti. En tiedä muistaako kukaan minua enää sillä siitä on tosi kauan kun viimeksi tänne kirjoittelin. Ja näyttää palstalla kävijätkin ainakin suurimmaksi osaksi muuttuneen. Nyt laitan sitten lopullisen pisteen tähän omaan vauvakuumeiluuni. Mehän yritimme mieheni kanssa vuosia saada sitä toista lasta mutta emme siinä sitten onnistuneet. Nyt syksyllä taisi sitten selvitä ainakin osittainen syykin siihen. Minulta poistettiin syksyllä endometrioosia jopa suolistosta. Eli luulen tuon taudin olleen ainakin hidaste jollei jopa este raskautumiseeni.

Nyt on sitten itkut (ainakin suurimmat) itketty ja on aika katsoa eteenpäin toisin toivein. Onneksi kuitenkin olemme aikoinaan saaneet sentään tuon poikakultamme ja siitä saamme olla kiitollisia.

Toivotan teille kaikille aurinkoista kevättä ja hyviä vointeja. Sekä tietysti paljon plussia! :heart:
 
Aamuja!
kyllä se vaan niin on, että kemiallinen se taasen oli, dippasin aamusella apoteekki testin ja hailumpi punaviiva tuli, ei voi mitään.......:headwall:
Seuraava kierto onkin ihan luomu, pakko vähän relata noista piikityksistä ja ultrista, alkaa oleen pakkopullaa koko touhu, mutta se tjottailu nyt alkakoon, jospa se sielt joskus pärähtää pysyväkin plussa....

Hystikselle lämmin lohdutus rutistus:hug: surun keskellä:'(

Tätiä jään tänne oottelemaan huomiseks ja rupean purkamaan tätä lievää ketutusta vaikkapa siivoomiseen, aurinko kun paljastaa ihanasti kaikki pölyt ja likaiset ikkunat.
Mukavat päivänjatkot kaikille tasapuolisesti:wave:

Haa, Ottis voi kumpa se vahvistuisi se viivanen, tänäänkös sen tädin aika oli saapua? toivottavasti pysyy poissa, lähetä se tänne jos kolkuttelee ovea!! Jännät paikat sulla, peukutuksia runsainmitoin sulle!
 
Viimeksi muokattu:
Iso halaus sinulle Hysteria:(:hug:

Mami41 voi harmi:( mitä se kemiallinen tarkoittaa? Toivon kuitenkin ylläri pylläriä..joskos se vielä vahvistuisi...

Oliivitar, sinulleko se täti jo kerkesi...pahoittelut:( ens kierto ON se hyvä kierto ja se meijen plussa kierto, eikös niin...=)

Mur-mur lääkäriin mars niinkuin joku jo sanokin...paranemisia koko porukalle sinne...:flower:

Ottis...HIENOA!!!! Nyt vahvistusta sille PUUUUUHHHHHH:whistle:

on:meinasin dippailla tänään TOTT päivän kunniaksi..mut sit kumminkin lorottelin pönttöön...yhtään ei oo sellanen olo et ois raskaana...illalla lämmöt kumminkin vielä nousi 37.2C...vaan kyllä mä uskon että se ois silloin dpo11 siinä Davidin herkässä jotain näkyny jos jotain "näyttävää" ois...tätiä oottelen huomenna..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikkutirri Olisit vain dippaillut TOTT-päivän kunniaksi, sillä ne erittäin herkät eivät todellakaan aina kerro totuutta, vaikka toisaalta :saint:, ehditäänhän me se sun plussa nähdä myöhemminkin. Plussapuhureita :heart:.

Mami41 Olen niin pahoillani jos plussa osoittautui kemialliseksi :hug:. Oliko se punaviivanen tänä aamuna paljonkin hailumpi? Oliko pissa yhtä tujua kuin eilen? Peukuttelen edelleen, että täti pysyisi poissa :heart:.

äippä67 Harmi jos vauvayritykset nyt tähän jäävät, mutta kuten kirjoitit, teillä onneksi on jo se poikakultanne ja siitä saa olla kiitollinen. Kaikkea hyvää teille :heart::kiss:.

ON Kuvan tänne jo hetkeksi jätin, mutt on tod. niin vaikeasti tulkittava näytöllä, etten kehtaa sitä pidempään täällä pitää, joten poistin. Sorppa. Jos saisin vähänkään paremman kuvan niin sen laittaisin, mutt toivotaan, ett joku päivä voin laittaa kuvan digitestistä.
 
Viimeksi muokattu:
En osannut olla täältä poissa, vaikka piti vaan käydä kommentoimassa Clomi+ovisasiaa ja sitten poistua takavasemmalle :). Ehkä minullakin sitten vähän kuume on...

Ottis, en kyllä osaa sanoa tuosta kuvasta mitään. Mutta toivotaan siinä olevan viiva :). Kurvaas vielä apteekin kautta ja osta apteekin oma testi ;). Mun mielestä ne on luotettavimipia.
Kirjoitiko sinä muuten, että söit clomeja muutaman kierron, mutta ei peräkkäin. Koska mä nyt olen niin innostunut niistä pillereistä, niin yhden kommentin vielä heitän aiheesta. Mun gyne sanoi, että clomien vaikutus tehostuu, kun niitä syö peräkkäisinä kieroina. Vaikutus jotenkin "kertaantuu". Jos siis niitä vielä harkitset, niin kokeile syödä muutama kierto putkeen.
Toivotaan tietysti, ettei niitä tarvisi harkitakaan, vaan tuo viiva vahvistuisi oikein komiaksi :heart:.
 
voi Ottis...mä en ehtiny nähä...toivon sen vahvistumista!!! Ja kiitos toivotuksista:heart:..mä täällä yritän epätoivoisesti(ja vaivihkaa ku oon töis) tunnustella rintoja et onko se "pinkeys" jo hävinny...en tiiä...mulla aina ollu tosi "miedot" oireet ennenkin, ei siis mitään ennakoivia täti oireitakaan... mut nyt ei oo ees "flunssan poikasta" eikä vatta kuralla...eikä finnejä mitkä vois merkata raskautta:LOL:

Puhuit Ottis tuolla aiemmin ihannepainosta kehonkoostumusanalyysin mukaan...onko sellanen taulukko tms. jossain? Paljonkohan mun sellanen ois? Oon 159cm pitkä...

Nii ja hei vielä hailuihin viivoihin...Mä näin eilen illalla tuossa mitäs nyt palstalla kun joku pyysi kattomaan raskaus testi kuvaansa..kävin mäkin sitä kattomassa ja kun koneella suurensin niin kyllä siinä aavistus jostain näkyi...sitten kun ketjua eteenpäin luin oli joku jotenkin "muokannu" kuvan värejä niin että punanen tuli paremmin esiin ja silloin se viiva näkyikin ihan selvästi...eli niinkin vois tehdä kun osais vaan...eli muokkaamalla kuvan värejä on sitte kyseessä punanen tai CB:sininen ni vois "selventää" viivaa...

Tervetuloa vaan mukaan Suklaaruutu=) ja uutta "peliin" heti kun siltä tuntuu...musta tuntuu et raskauden jälkeen on jotenkin helpompikin raskautua uudelleen...
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Suklaaruutu Juu, tiedän tuon Clomien tavallaan paranevan vaikutuksen, kun niitä syö useamman kierron peräkkäin, mutta kun niitä hankin olikin jo toinen kierto meillä sellainen, etten piliä saanut ja en sitten viittinyt hormoneja suotta syödä. On tämä suhde ollut silleen kinkkinen, ettei aina ole voinut olla varma pilin saannista saati haluamisestakaan.

Pikkutirri Kyllä mä sen kuvasen voin tänne siirtää vielä. Päivällisellä tikussa haamulainen näkyy melkein yhtä hyvin kuin testipaketin mallikuvassa plussasta, vaikka viiva hailu onkin. Koko matkalta kuitenkin näkyy. Satavarma en vaan voi olla onko siinä väriä, vaikka siinä väriä olinkin näkevinäni ku avasin Paint-kuvankäsittelyohjelmassa ja katsoin vastaväreinä. Siinä vastaväri näkyy samanlaisena testiviivassa kuin c-viivassakin, jos siinä jotain väriä on.
 
Ottis tänään on tottis ja kyllähän tuo niin selkeetä siniviivaa näyttää että aivan ihkua, jeeeeeeeeeeeeeeee! :heart::kiss::hug: Tanssahtelen kanssasi täällä "olohuoneessa" jeeee! Nyt vaan sitten vahvistumista +++++++++++++ :D
 
Ottis
Kiitos kiitos naiset: Mindy<3, Mafinka ja Oliivitar, mutta kun sen viivan pitäisi näkyä isommassa ruudussa pystysuorana, ett tarkoittais raskautta. Mutt tässä kuva ip-pisusta dipatusta testistä. Siinä viiva näkyy omin silmin aamullista paremmin, niin hullua ku se onkin, mutt mä oon muutenkin kieroutunut ollut aina vähän :LOL:.
*kuva poistettu*
 
Viimeksi muokattu:
Ottis JEEEE!!! yritä saada kuvaa siitä päivällisestä...eiks niin et tuohon pitäis tulla + eli sitä pystyviivaa haetaan...on kyllä hieman vaikea tulkita...vahvistusta viivaselle:heart: ja tädit kepitetään pois:stick: hus menemään!!!

on: mulla lämmöt edelleen ylhäällä..taidampa huomen aamulla dippailla=) vaikka..ehkä tarkottaakin vaan sitä et täti myöhästyy eikä tuukkaan viel huomenna..nimittäin terot käytössä tässä kierrossa ja eikös joku sanon et niillä saattaa myöhästellä:confused:
 
Ottis
Pikkutirri Toi viimeisin kuva on siitä päivällisestä, mutt niin se vaan on, etten siitä selvempää kuvaa saa. Mieheltä tekis mieli kysyä näkeekö viivasta pystysuorassa, mutt sit sen synttäriylläri menis pilalle ja sillä en viiti häneltä kysellä. + siihen pitäisi tulla ja totta on, ett tuosta kuvasta sitä saa kattomalla kattoa, eikä välttämättä näe sittenkään :ashamed:.

Minä kovasti pähkäilen uskallanko aamulla digitestiä dipata. En halua nähdä niitä 'ei raskaana'-sanoja.
 
Olitkin(siis Ottis) jo laittanut ja kyllä mä siinä JOTAIN näen kun eri kulmista kattelin ja eri kokoiseksi suurentelin!!! Voi kumpa se siitä vahvistuisi!!!! Näyttääkö se digi kuin herkästi??? jos vaikka lauantai aamuun sitä säästelisi??? Tai siihen miehen synttäri aamuunn (olikos se sunnuntain??) Itekin yhen digin tilasin, mut meinasin et sen haluun tehä vast sit ku ihan varmaa ja menkat myöhässä...

MUOKS!! Ottis kiitos peukutteluista!!! Mäkin sulle ihan kybällä ja kaikki raajat pystyssä...jos sä nyt plussaat ni lupaan ommella teijen pikkuselle jotain kivaa pientä=)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä