Molskis ja loiskis, niin uusille kuin vanhoillekin "asukeille":wave:
Tervetuloa minunkin puolestani kaikki ihanaiset, uudet olkkarilaiset! Ja Sussu-72; osanottoni suruusi!
Vappukin mennä lennähti, kohta jo Juhannusta pukkaa
! Täti kävi ajallansa, hyvä kaiketi niin..
Pikkutirri ja
Ottis, ne vaan auringon lämmössä köllöttelevät; toivottavasti molemmilla ollut hyvä reissu!
Mulla ollu taas jollakin tapaa alakuloa ilmassa:ashamed:! Ei oo oikeeta syytä ees siihen tunnetilaan, mutta kaikki vaan niin jonninjoutavan tuntusta, eikä oikein mikään huvita.. Plääh!
Mä oonkin jotenkin viallinen immeinen; jonkinlainen tunnevammanen, eikä sille mitään voi
!
Ihania uutisia Wiennalla!! Voi hitsipilli ku mahtavaa! Nyt vaan nauti, nauti ja nauti..:heart:!
Mun siskon ystävä tuli eilen äidiksi ekaa kertaa, ja saikin heti samalla jo sekä pojan, että tytön! Varmaan upea tunne hällä! Ja luojalle kiitos, että kaksoset syntyi ekoina vauvoina, niin ei muusta tiedä..Jos vasta yhden vauvan jälkeen saisi tuplat, niin sitä varmaan hoksaisikin, ettei ne kaksi mene siinä kuin yksikin, kaiketi.
Ai juu,
*mur-mur*; Iso kiitos, kun linkitit sen mun toivomani biisin tänne:flower:!
Onni-71: sulle ihan valtavasti voimia surulliseen tilanteeseesi! Sitä on ihan sanaton tässä kohtaa, lämmin :hug:!
Mä oon ihan sanaton ja tylsä, joten lopetan jaagaamisen!
Iloista eloa itse kullekii, ja plussia niin pissi-kuin o-testeihinkin!!
:kiss:
Lilleriina