Tsippadui ja terpat kaikillen:wave:!
Mulla ollu kiva päivä; aamulla, kun oisin saanut nukkua ysiin, ei unta sitten riittänytkään.. Niinpä nousin kasin mailla ja huomasin ihanan valo-ilmiön, auringon, mollottavan jo kauniisti taivaalla! Niinpä reippaana likkana lähdin koirulin kanssa aamukävelylle, ja samalla tuli auringonvalosta sen verran "kevättä rintaan", että karvanaama saikin jäädä ihastelemaan kevättä kuistin ikkunasta
, kun meikä tyttö meni eevan asussa isäntää hellästi herättelemään.. Jep, taisi olla samanmoinen "pyhäpäivän aamuhartaus" kuin Mafinkallakin
! Siitä oli sitten mukava alkaa aamupalan laittoon, josta teinkin itselleni oikein luxusmallia; paistoin pekonia ja tein munakokkelia ja hyvät kaffet, oli kyllä hyvä fiilis vääntäytyä töihin!
Ulpunen; jänniä aikoja nyt elelet, kivakiva! Ja toi on niin totta, että pikkuihmisten takia tuo spontaani seksi kyllä vaatii vähän mielikuvitusta ja suht sutjakkaa aikataulutustakin! Mutta niiden kanssa sentäs helpottaa ajan kanssa, mutta ton karvanaaman kanssa ei varmaan ikinä:vampire:! Se on niin mieheni koira, ettei kestä yhtään, että mennään yhdessä jonkun oven taa, tai kun sängyssäkin kellitään vierekkäin(ihan siististi vain siis), niin sehän hyppää sinne ja ukon syliin! Ja mua ärsyttää aivan sairaasti..Lapsellinen olen, juu.
Glearblue; pyh negalle! Kyllähän se vielä vaan pitää olla RKTT, niin kauan kunnes täti koputtaa ovelle.. Mulle se tuleekin ens viikonloppuna, ja pilaa eukko wapunkin:kieh:!
Wienna; no todellakin kirjoittelet tänne ja kovinkin ahkeraan; sillähän sä luot uskoa muille olkkarilaisille ja annat semmosta "tsemppiterapiaa"!
bugsy; mä oon samaa mieltä, että kyllä tänne saa ja mun mielestä pitääkin kirjoittaa elämänmenosta muuteskin, vaikkei se kuumeilu olisi niin vahvasti päälläkään, haaveitahan meillä kaikilla on kuiteskin! Ja kun pinon nimikin on "40+ so what"- niin sehän se on ikä, mikä meitä ensisijaisesti yhdistää ja elämänkokemus!Positiiviset raskaustestit ja syntyvät/syntyneet vauvat ovat sitten tän kaiken elämänmenon suola ja pinon ihana osuus!
Mä lähen nyt paistamaan lettuja, kun sotapoika taas kohta maailmalle lähtee, niin saapas edes herkutella hiukkasen ennen lähtöä; lapsia ne on näköjään äitille aina, nuin aikuisenakin
! Josta tulikin mieleeni, ootteko kuulleet sitä Juha Metsäperän uutta kappaletta: Äiti? Jos osaisin linkittäsin tähän, mutten osaa, niin *mur-mur* vois vaikka laittaa sen soimaan, jos joudat? Se on musta niin hiano ja ihana kappale; ihan aatellen omaa äitiä, ja samalla myös itseään äitinä! Kuunnelkaa se :heart:!
Aivan loistavaa viikonlopun loppua???, (mikä lausahdus) ja positiivista mieltä ja testituloksia!
Lilleriina